General Mobile GM 9 Go Kutusundan Çıkıyor - Türkiye'deki En Fit Android!

#GM9Go #GeneralMobile #AndroidGo
shiftdelete.net/general-mobile-gm-9-go-kutusundan-cikiyor
General Mobile GM 9 Go kutu açılışı videosuyla karşınızdayız. Bu videomuzda General Mobile ailesinin uygun fiyatlı üyesi olan GM 9 Go modelini kutusundan çıkarıyor ve ilk izlenimlerimizi sizlerle paylaşıyoruz. GM 9 Go özellikleri ile kullanıcısına neler sunuyor?
GM 9 Go kutu açılışı
Bu kez uygun fiyatlı bir akıllı telefonu kutusundan çıkarıyoruz. GM 9 Go kutu açılışı videomuzda yakın zamanda ülkemizde satışa çıkan akıllı telefon ile ilgili ilk izlenimlerimizi sizlerle paylaşıyoruz. Aynı zamanda GM 9 Go özellikleri ile neler yapabiliyor? Bu soruya da yanıt veriyoruz.
Google Asistan desteği ile dikkat çeken akıllı telefonun bir başka dikkat çekici özelliği ise çift SIM kart desteğine sahip olması.
GM 9 Go özellikleri
General Mobile GM 9 özellikleri arasında ilk olarak tasarım ve ekrandan başlamak gerekiyor. Tasarımda ağabeyi GM9 Pro ile çizgilere sahip olan GM 9 Go’nun arkasında plastik bir kapağa yer veriliyor. Bunun yanı sıra çıkartılabilen arka kapak sayesinde, bataryaya erişim daha kolay oluyor. Telefon 5.5 inçlik bir ekranla bizi karşılıyor. 720 x 1440 piksel çözünürlüğündeki ekranın piksel yoğunluğu ise 293 ppi olarak karşımıza çıkıyor. Corning Gorilla Glass ile korunan telefon IPS panele sahip.
GM 9 Go gücünü 4 çekirdekli 1.5 GHz hızında çalışan MediaTek MT6739 isimli işlemciden alıyor. Akıllı telefon kullanmaya yeni başlayacak kullanıcılar için ideal olan telefon işlemcisiyle günlük işlerde yeterli denebilecek performans sergiliyor. 1 GB RAM ve 16 GB dahili depolama alanına sahip GM 9 Go'da microSD kart girişi yer alıyor. Bu sayede hafızayı 128 GB'ye kadar artırmak mümkün. Akıllı telefon, Android Go Edition işletim sistemiyle geliyor. Kutudan Android 8.1 Oreo sürümüyle çıkan uygun fiyatlı telefonda, başta da dediğimiz gibi çift SIM kart girişi yer alıyor.
GM 9 Go özellikleri kısmında şimdi de kameraya geldi. Mütevazi denebilecek kamera detaylarına sahip telefonun arkasında 13 Megapiksel çözünürlüğe ve f/2.0 diyafram değerine sahip tek kamera kullanılıyor. Flaşla desteklenen arka kameranın yanında, önde de 5 Megapiksel çözünürlüğünde bir kamera yer alıyor. Ön kameranın diyafram değeri ise f/2.2.
Son olarak bataryadan bahsetmek gerekiyor. Kutudan 3.500 mAh bataryayla çıkan GM 9 Go, tahmin edeceğiniz gibi hızlı şarj desteği sunmuyor.
GM 9 Go teknik özellikleri
Boyutlar ve ağırlık: 150 x 70,5 x 8,59 mm / 148 gram
Ekran: 5.5 inç 1440 x 720 px, IPS LCD ekran, 293 ppi
İşlemci: 4 Çekirdekli MediaTek MT6739 (Quad-core 1.5 GHz ARM Cortex-A53)
RAM / Depolama: 1 GB RAM / 16 GB depolama - microSD kart slotu var
Arka kamera: 13 Megapiksel f/1.6
Arka kamera video: 1080p@30fps Full HD
Ön kamera: 5 Megapiksel, f/2.2
Batarya: 3500 mAh
Teknoloji videoları ve teknolojiye dair her şey için kanalımıza ABONE Olun ►►goo.gl/ylUFmZ
Tüm İnceleme videolarımızı buradan izleyebilirsiniz
►► goo.gl/IIKYIK
ShiftDelete.Net‘i tüm sosyal ağlarda takip edin ;
Instagram ►► goo.gl/r4AJDv
Facebook ►► goo.gl/k1D1JL
Twitter ►►goo.gl/vTwhws
Google+ ►► goo.gl/6jRF18
ShiftDelete.Net TRvision hesabı, Türkiye'nin en büyük teknoloji sitesinin video kanalıdır.
ShiftDelete.Net ile en yeni teknoloji haberlerine, videolu olarak ulaşabileceksiniz.

Herunterladen

YORUMLAR

  • General mobile ler çok ucuz bu telefon markasının bu özelliğini çok seviyorum

    stev yankstev yank6 gün önce
  • bunu alan maldır 500 lira olmadığı sürece

    Faruk SancarFaruk Sancar9 gün önce
  • 900 liraya 1/16 gb telefon da gördük

    Faruk SancarFaruk Sancar9 gün önce
    • "Go" diyor anlamışsındır umarım

      Osman YağızOsman Yağız8 gün önce
  • general Mobile ile apple ortak olsa apple en az 30.000 tl olur

    Faruk SancarFaruk Sancar9 gün önce
  • ------------GENERAL MOBİLE PİŞMANLIKTIR------------

    Taetaetae Bangtan boysTaetaetae Bangtan boys14 gün önce
  • Uygun fiyatlı standart telefon için gm9go bence gayet ideal model

    Nihat KardeşNihat Kardeş15 gün önce
  • Gigabayt

    Gül DENİZGül DENİZ20 gün önce
  • Bu telefon çôp,dis attim

    Cem OzanCem Ozan24 gün önce
  • Uygun fiyatlı dokunmatik telefonum olsun gzelde fotoğraf çeksin diyenler için mükemmel tasarlanmış fikrimce.

    Senem AkyıldızSenem Akyıldız29 gün önce
  • Reis yakışıklı birisin ama yanlış anlama lütfen özçekim fotoğrafında at hırsızı gibi çıkmışsın. Saygılarımla

    mahmut aktorosmahmut aktorosAylar önce
  • bunu alacağıma 3 gb ramlı gm 8 alırım

    Y KÖYÜY KÖYÜAylar önce
  • Gm8 go mu almalıyım gm9 go mu?

    Gökçe SertGökçe SertAylar önce
  • Gm 8 daha iyi

    Eyüp YasinEyüp YasinAylar önce
  • Şift delet ne zaman bu israil sevdasından vazgeçeceksiniz yerli üretim diye ırıngırın zorla konusuyonuz apple olsa kurucusu gibi anlatırsın

    ENES YOUTUBEENES YOUTUBEAylar önce
  • Şirinler bu yorumu okuyosanız bana bunu babalar günü hediyesi olarak alabilirsiniz çocuklar.

    ŞirinBabaOnlineŞirinBabaOnlineAylar önce
  • Şuan GM 9 go ile izliyorum telefon efsane oyunla işi olmayan insanların kullanacagi bı telefon

    Melis MelisMelis MelisAylar önce
  • Ben babama aldım bile, canım babam çok mutlu olacak bunu görünce tuşlu telefonla zor geçiniyordu. 800 tl'ye düşmüşken maaşa kıyıverdim napayım. Gönül gm9pro almak isterdi ama o babam için fazla gelirdi zaten az kullanıyor telefonu :D

    Ela ToprakEla ToprakAylar önce
  • 100 lira daha ver gm 8 al 3gb ram

    MERT ALTAYMERT ALTAYAylar önce
  • GM İÇİN DEDELER İÇİN TORUNLARIM İÇİN BABA FİN (GO)

    MUSTAFA ŞENTÜRKMUSTAFA ŞENTÜRKAylar önce
  • Bu fiyata Redmi 6A veya Redmi Go daha iyidir

    Orhan KaplanOrhan KaplanAylar önce
  • B-) onun söylediği B( benim anladığım

    PARANOYAK DELİCİPARANOYAK DELİCİAylar önce
  • Bu telefonla pubg oynarmısınız hiç memnun değiller çünkü

    Şarkılardan ParçalarŞarkılardan ParçalarAylar önce
    • PUBGnin adını duysa kapanır bir daha açılmaz

      Yunus Emre Yunus EmreYunus Emre Yunus EmreAylar önce
  • General mobile çöp diyen kişiler var alakası yok telefon gayet kaliteli ben general mobil discoveri 2 yi 4 sene kullandım çokta memnundum taş gibi telefon şuanda hangi telefonu alırsanız alın ömrü 2 senedir 2 seneden sonra arıza vermeye başlar 3. senesinde çöp olur telefon yani gidipte bir telefona 5 . 10 milyar para vermeyin general mobil hem kaliteli hemde fiyatı uygun tavsiye ederim ....

    kartal anadolukartal anadoluAylar önce
  • Bnde gm 8 var o buna göre güzel değil

    Muhammed Can AydınMuhammed Can AydınAylar önce
  • bende aynısından var 😍🤗🙂😉

    Hanin MuhammedHanin MuhammedAylar önce
  • bataryası dışında gelen telefon kaldımı ya

    Hasan MadenHasan MadenAylar önce
  • Gm 9 pro iyi

    Eren AkbulutEren AkbulutAylar önce
  • Gm8 go 'dan farkı olan tek şey çıkış yılı mı?

    Olivia ZeNtOlivia ZeNtAylar önce
  • Gm8 göre var çöp aldırmayın almayın brolar tavsiye

    BORABORAAylar önce
  • eveett işte beklediğimiz telefon çıktı general mobilenin her telefonuna bayiliyorum zaten

    Merve TosunMerve TosunAylar önce
    • @VMİN KOOK la bi yürü ölü gibi yavaş

      ELEŞTİRİYE KAPALIYIZELEŞTİRİYE KAPALIYIZ5 gün önce
    • Kesinlikle çok güzel hiç bir serisi bende hiçbir sorun cikmadi

      VMİN KOOKVMİN KOOK5 gün önce
    • Cöp general mobile ölü gibi aynı

      ELEŞTİRİYE KAPALIYIZELEŞTİRİYE KAPALIYIZAylar önce
  • Biraz daha koyar üstüne güzel bir telefon alırım daha uzun süre kullanırım daha iyi

    Enes AgcaEnes AgcaAylar önce
  • Bu telefon bu fiyata alinmaz

    Enes AgcaEnes AgcaAylar önce
  • GM 8 GO v2 Edition.

    RealSamtehhRealSamtehhAylar önce
  • Ne kadar

    ATMACALAR OYUNDAATMACALAR OYUNDAAylar önce
  • BU TELEFON ALMAK İNTİHAR ETMEK DEMEKTİR ALINMAZ.!!!!

    Furkan OnayFurkan OnayAylar önce
    • @Ömer Over seni ilgilendirmez. Hem ne alaka izlemek ile izledikten sonra anladım. Alınmak bir telefon olduğunu.

      Furkan OnayFurkan OnayAylar önce
    • Furkan Onay izleme lan o zaman

      Ömer OverÖmer OverAylar önce
  • iğrenç. general mobile , go adı altında telefon yapmayın çöp oluyo hepsi lütfen gidin gm5 plus üretin tekrardan gm 4 üretin discovery bile daha iyi bunlardan

    Sezer UğurluSezer UğurluAylar önce
  • almayı düşünüyorum bir an önce inceleme gelir inşallah güzel telefon zaten ben oyun oynamıyorum bi instagram da geziyorum bide fotoğraf çekiyorum ihtiyacımı karşılar

    MUHAMMED ESAD TABAKMUHAMMED ESAD TABAKAylar önce
    • GM 8 go al 800 TL hemen hemen özellikleri de aynı

      Abdullah DenizAbdullah Deniz4 gün önce
  • 16 yaşındayım telefonumdan memnunum pubg falan oynuyorum 10 tane oyun var ama değiştirecem çünkü çok oyun oynuyorum engel olamıyorum derslerime çalışamıyorum bunu alırsam oyun oynayamam alsammı bunu

    Adil PınarAdil PınarAylar önce
    • @BEDİRHAN ÖZTEKNNECİ veriye bağlanamıyorum neden

      alkolik harekat engellenemezalkolik harekat engellenemezAylar önce
    • @BEDİRHAN ÖZTEKNNECİ GM 6 ds 2019 alacağım teşekkürler

      Adil PınarAdil PınarAylar önce
    • Gm 8 go Al daha ucuz ve gm 9 go la aynı ozelliklere sahip ve onda parmak izi var en azından

      BEDİRHAN ÖZTEKNNECİBEDİRHAN ÖZTEKNNECİAylar önce
  • Turkıyenın en fıt telefonu bu mu?

    Şirzat KuşŞirzat KuşAylar önce
    • Şirzat Kuş bu

      Ömer OverÖmer OverAylar önce
  • bok gibi telefon

    Çizgi Roman ManyağıÇizgi Roman ManyağıAylar önce
    • Çizgi Roman Manyağı yarram izleme o zaman

      Ömer OverÖmer OverAylar önce
  • İnşallah iyidir

    Hasan ÇelikHasan ÇelikAylar önce
  • Abi telefona çekiliş yapsana

    EMİRHAN TÜRKOĞLUEMİRHAN TÜRKOĞLUAylar önce
  • 50 kuruş vermem diyenler👍

    『BJ』LYNCH Official『BJ』LYNCH OfficialAylar önce
    • 『BJ』LYNCH Official doğru zaten sen 5 kuruş bile etmessin

      Ömer OverÖmer OverAylar önce
  • Açıkçası bana hitap eden bir telefon değil çünkü ben oyunsuz vs yapamam bir telefonda ama daha ucuza telefon almak isteyenler ve standart kullanmak isteyenler için birebir tasarlanmış. Sanırım indirimde bir de 830 tlye düşmüş

    Murat ToprakMurat ToprakAylar önce
  • Güzel telefon, telefonu telefon olarak kullanmak isteyen ve parayı kendi alın teri ile kazanan herkese hitap ediyor.. güzel inceleme olmuş..

    COŞOCOŞOAylar önce
  • 1 GB ram ve 16 GB depolama sistem berbat telefon ayrı Bi. Berbat kısaca çöp ancak 80-90 yaş için

    AHMET ARASAHMET ARASAylar önce
    • AHMET ARAS salak onlar için çıktı zaten 50 yaşındaki adama p20 Pro mu vercez

      Ömer OverÖmer OverAylar önce
  • Ben 8 go kullanıyorum o bile bundan daha iyi parmak izi var 10 tane fln oyun yükledim kasmıyor ama nova launcher yüklemezseniz kendi launcher’ı çok yavaş bide bunda kılıf çıkmıyor 8go da şeffaf Kılıf çıkıyor.

    MLP Serides 2MLP Serides 2Aylar önce
  • Pubg oynanirmi alcamda

    Kral OyuncuKral OyuncuAylar önce
    • Kral Oyuncu pubg Mobile lite oynanıyor

      Ömer OverÖmer OverAylar önce
    • düşük grafiklerde belki

      MUHAMMED ESAD TABAKMUHAMMED ESAD TABAKAylar önce
  • Çöp

    mr Naginimr NaginiAylar önce
  • Nede olsa TURK mali

    Eğlenceden Al Haberi !Eğlenceden Al Haberi !Aylar önce
  • 8 go kullanıyorum berbat telefon halbuki general Mobileyi 5 senedir kullanıyorum.. pubgda olmuyor ayrıca.. Instagrama girerken çok kasıyor, klavye indirdim 10 saatte bir açılıyor kesinlikle almayın.

    EKREM İMAMOĞLU FANEKREM İMAMOĞLU FANAylar önce
    • EKREM İMAMOĞLU FAN lan amına kodumun salağı telefonun özelliklerine bakmadan aliyon sonrada pubg oynamıyor diyon siksin seni pubg amına koysun

      Ömer OverÖmer OverAylar önce
  • Abi kulaklık şarj makinasını ne yapıyorsunuz benim tel GM8 olduğundan kulaklık ve şarj makinam bozuldu da eğer lazım değilse bana gönderir misiniz

    Abdullah OvutAbdullah OvutAylar önce
    • Şu an göndermiş olmaları lazım.

      ReaLBuLLeTVRReaLBuLLeTVRAylar önce
  • 2 gb ram altı telefonlar bu devirde çöp

    Görkem SerbesGörkem SerbesAylar önce
  • Reklam alıp övecek bi tarafını bulamyınca en fit jsjsjs

    İsmail Keyvanİsmail KeyvanAylar önce
    • İsmail Keyvan kes lan izleme o zaman sakat

      Ömer OverÖmer OverAylar önce
  • Fiziği aynı şekilde (pil çıkarılır çentiksiz) daha fazla yüksek performans yani orta seviye de değil ama go olmayan bi telefon da olsa çok güzel olur

    Ahmet BölükbaşıAhmet BölükbaşıAylar önce
  • Sonunda pili çıkarılan telefon

    Ahmet BölükbaşıAhmet BölükbaşıAylar önce
  • GM 5 PLUS gibi bir telefon yapmadılar gitti

    ugur camugur camAylar önce
    • Gm 9 pro yaptılar

      Abdulah ZenginAbdulah ZenginAylar önce
  • Gm9 go yu birak bir kere MARKA ZATEN ÇÖP BU MODEL DAHA DA ÇÖP

    BEN kanalBEN kanalAylar önce
    • @Ömer Over sanane lan göt sanamı sorcam at kafası

      BEN kanalBEN kanalAylar önce
    • BEN kanal yarram izleme o zaman mal

      Ömer OverÖmer OverAylar önce
  • ABİ BUNU INCELEYECEĞİNİZE ÇÖP KUTUSU İNCELESEYDİNİZ DAHA İYİ

    BEN kanalBEN kanalAylar önce
    • BEN kanal yarram izleme ?

      Ömer OverÖmer OverAylar önce
  • Gm8 go nun aynısı

    Mecit ÖzbekMecit ÖzbekAylar önce
  • Mala. Anlatır gibi anlatmasaydin iyiydi.

    Emre KeydalEmre KeydalAylar önce
  • Türk maliysa fazla bisey beklememek lazım 1gb kafalar hala geri 😂😂😂almayin lan

    Veli SarıkayaVeli SarıkayaAylar önce
    • Veli Sarıkaya hhh çok komik salak

      Ömer OverÖmer OverAylar önce
  • Arkadaş 1 GB ne Allah aşkına ya birde yerli malı diyoruz alana helal olsun

    haluk özbenhaluk özbenAylar önce
  • Çöp

    Ersin AltunErsin AltunAylar önce
  • 1 GB RAM mevzusunu abartanlara sesleniyorum android go çok sade ve kolay bir işletim sistemi hafıza da fazla yer kaplamiyor o yüzden 1 GB RAMe indirip fiyat bandını düşürdüler emekli dede telefonu deyip geçmeyin. Alınır mı tartışılır ama oğlun telefon istiyorsa ver eline gitsin birşey kaybetmezsin

    Bir İnsanBir İnsanAylar önce
    • Pabci kaldırmıyor abi hay amkzkcksanwk

      Bir İnsanBir İnsanAylar önce
  • Aklı olan go almasın gm8 go kullanıcısiyim hiç bir zaman memnun kalmadım go hariç bütün telefonlar kullana bilirsiniz

    burak yılmazburak yılmazAylar önce
  • Abi gm 9 pro ne zaman gerecek

    〘ÐS〙Zeroヅ Pubg Mobile〘ÐS〙Zeroヅ Pubg MobileAylar önce
  • 1 gb ram nedir ya 2019 yılındayız dalgamı geçiyosunuz

    Doğu kanDoğu kanAylar önce
  • Yeni çıkan Oppo Reno Z ile xiaomi Redmi Note 7 karşılaştırın

    HamzaHamzaAylar önce
  • bu ekonomide GM ne yapsın tuşlu telefon mu üretsin

    herseyherseyAylar önce
General Mobile GM 9 Go Kutusundan Çıkıyor - Türkiye'deki En Fit Android!