GİZLİ KAMERA 😱 BİR KÖPEK EVDE YALNIZ NE YAPAR? ÇOK İLGİNÇ GÖRÜNTÜLER

Merhaba arkadaşlar, ben Asena.Bugün Alex evde yalnızken odalara gizli kamera yerleştirdik. Bir köpek evde yalnızken ne yapar? Tepkileri tuhaf mıydı? Yorumlarınızı mutlaka bekliyorum. Umarım videoyu beğenmişsinizdir. Kanala abone olup zili açarsanız sevinirim.
Sponsorluk & İş Birliği:
management@estetikisler.com
Abone Ol: goo.gl/1YJUxg
Instagram: goo.gl/xNDBgU
Twitter: goo.gl/o16CKL
Sevebileceğiniz diğer videolarım
EN SEVDİĞİM ALMANCA ŞARKILAR!🎶🎤
bit.ly/2HfHhMr

DÖVME YAPTIRDIM! ACIDI MI? EN BÜYÜK HAYALİM...| SORU&CEVAP
bit.ly/2vprTHZ
EN ÇİRKİN KIYAFETLERİMİ TAKİPÇİLERİM KOMBİNLEDİ😱 #2
bit.ly/2J0nOBT
HOŞLANDIĞIN ÇOCUĞUN SEVGİLİSİ VAR...SEN OLSAN NE YAPARDIN?😱
bit.ly/2UpBUDb
EN ÇİRKİN KIYAFETLERİM 😱 BEN BUNU NEDEN ALDIM? #2
goo.gl/iPURzJ
HİÇ YAYINLANMAMIŞ VİDEOLARIMI İZLEDİM! (4 SENE ÖNCE😱)
goo.gl/3Keuao
BAŞIMIZA GELEN EN KÖTÜ ŞEY 😥...ÖLEBİLİRDİ!
goo.gl/ymf8cV
ÇOCUKLUK/ERGENLİK ODAMI KARIŞTIRIYORUM! BUNLAR NEDEN VAR? HAHA
goo.gl/oksxjc
EN ÇİRKİN KIYAFETLERİMİ TAKİPÇİLERİM KOMBİNLEDİ😱
goo.gl/8bZWgi
KÖPEĞİME MAMA YAPTIM! EN KOLAY ÖDÜL MAMASI 🐶 DIY
goo.gl/Yt8wVu
ANNEM İLE ALMANYA'DA MARKET ALIŞVERİŞİMİZ 🇩🇪
goo.gl/DEtKkE
EN ÇİRKİN KIYAFETLERİM 😱 BEN BUNU NEDEN ALDIM? HAHA
goo.gl/xeg2pM
Almanya'da fiyatlar nasıl? Makyaj ve teknolojik ürünler!
goo.gl/FTej45
Hayatımda ilk defa...İZMİR
goo.gl/PYy8Lj
Takipçime Makyaj Yapıyorum!
goo.gl/rNMiRN
Saçlarımı Kestik! Afro Dalgası Nasıl Çözülür?
goo.gl/GuJsJM
Saçlarımı Saç Tebeşiri İle Boyadım!
goo.gl/GiPzeg
İlk Buluşmaya Geç Kalmak & İlklere Dair Her Şey
goo.gl/wJKFx4
Çok Kullanışlı Instagram Taktikleri
goo.gl/dzmbBy
Fazla Zayıflık (37KG) Nasıl Kilo Aldım? Özgüven,Dışlanma
goo.gl/KMz2ZC
Saçlarımı Afro Dalgası Yaptırdım!
goo.gl/DLwjGW

görünümler
62,475

YORUMLAR

  • not: selam arkadaşlar, yorumlarda çelik kaptan yansımasını gördüğü için korktuğunu yazan biri olmuştu, bizde yemek kabını aldık yakınlaştırdıkça korktu ve kaçtı. demek ki yemek kabında kendi yansımasından korkuyor. korkulacak bir şey yok, kabını değiştireceğiz💖

    Asena ErmisAsena Ermis10 gün önce
    • Olsa önceden olurdu

      Nursena ÖztürkNursena Öztürk3 gün önce
    • Asena Ermis yaaa kıyamaaam nasıl minnoş 🌸

      Hilal YüksekdağHilal Yüksekdağ7 gün önce
    • İlk defamı o kaptan yemek yiyor?

      Sıla ÇiçekSıla Çiçek7 gün önce
    • Ama ilk defa mı bu kaptan yiyor ?!

      Gizem NurGizem Nur10 gün önce
    • Acayib @haticeschmidt benziyorsunuz

      Bedia bBedia b10 gün önce
  • Aga benimki yatıyor ben gidiom biraz geziyor mama su işini hallediyor sonrada yatıyor Golden Labrador

    Oyun Hane HDOyun Hane HD21 saatler önce
  • Arkadaşlar Köpeklerin Gözlerinde perde yoktur bu yüzden cin,şeytan ve azraili görebilir bu nedenle havlamis olabilir

    Real Racing 3 -Araba KanalıReal Racing 3 -Araba KanalıGün önce
  • Benim kopegiminde tepkileri cok gariplesebiliyodu bazen hatta bi tanesini hic unutmam salonda onunla yatiyorum evde herkes uyuyo bi de sadece televizyonun isigi aydinlatiyo etrafi falan (buarada belirtmek isterim o sira kopegim yavruydu 5 aylik civari) Surekli uyuyodu yavru oldugu icin ama birden bir yaygara koptu salonun kapisina dogru karanlik hole bakip havlamaya basladi simdi bisey daha diyicem ama inanmazsiniz ben sirf onu denemek adina kapiya dogru ilerledim gelmedi bakin normalde annesi bilip yaniman ayrilmaz o sira benim pesimden bile gelmedi zaten bunu fark edip ben kopegimin yanina kosturdum ben onu sakinlestirmeye calisiyorum o beni derken annemleri cagirip bitirdim olayi ay hala da unutmam 1 sene olmusta... 😐😀

    Çağla ÇulukÇağla Çuluk2 gün önce
  • Birçok hayvanların göz perdeleri yoktur. Köpek de buna dahil. Bu yüzden ruhanî varlıkları görebilirler. Cinler pis şeyler yerler, örnek: besmelesiz başlanan yemekler. O yemeğe havlaması bir cinin o yemeği yediğinden olabilir. Ama bu tabii ki de gözükmez. Bu bir bebek cin de olabilir. Bunlara inanmayan kişiler ciddiye almayabilir. Ama cinlerde bizim gibidir. Müslümanı var, Hristiyanı var. Çocuk yapabilir vs. Hatta bu Kur'an'da yazmaktadır.

    Fırat ÖzdenFırat Özden2 gün önce
  • Unutmayın ki hayvanların göz perdeleri yoktur ve cin vb varlıkları görebiliyorlar .

    SafGamerTRSafGamerTR2 gün önce
  • Abla paranormal bir şey olabilir

    elanur kapucuoğluelanur kapucuoğlu2 gün önce
  • Lan bu kanalın abonesi niye hiç artmıyor😂

    nazlı şengülnazlı şengül2 gün önce
  • Benim köpeğimde böyle yapmiştı.mama kabından yansıma gerçekleşiyor o yansımadan kendini gördüğü için öyle yapıyo.birde mama kabı yarı daire olduğu için kendisini başka bir şey gibi görüyolar

    Hatun TopuzHatun Topuz2 gün önce
  • Havlamasi vs kopeklerin kisaca hayvanlarin goz perdeleri yok butun goremedigimiz varliklari gore biliyorlar.

    Sıla TatlısuSıla Tatlısu2 gün önce
  • @Hatice Schmidt 'e Cok benziyorsunuz❤️🙈

    OkAlles KlarOkAlles Klar2 gün önce
  • Abla en sonda soyledigin de ne COCUK HAVLADI ; ADAM SAKAAT MZMBSBSVXVSHHSGSBZNSHG

    Tatli Unicorn TVTatli Unicorn TV2 gün önce
  • Yürürken ayağından çıkan ses ne kadar hoş 😂

    Kayla ToprakKayla Toprak2 gün önce
    • Kayla Toprak dimiii huzur veriyo bana hahah

      Asena ErmisAsena Ermis18 saatler önce
  • Diyer boyuttan varlik geldigi zaman görüyor o yuzden havlama miyavlama vs haycanlar tepki veriyor

    CEREN SELİNCEREN SELİN3 gün önce
  • Yansıma olsa bu tepkileri vermez ciin iste nokta

    Yaren MazlumYaren Mazlum3 gün önce
  • Benim kopeğim pekines Bizimde yemek kabı metal kendini çok net göremez ki . Bu köpeğin korktuğu şey farklı bir daha evde tek brakmayn korkuyor belli

    ozGeozGe3 gün önce
  • KOPEKLER CINLERI GORE BILIYOR DERKEN KEDILER KOPEKLER COGU HAYVAN GORE BILIYOR CUN KI KOPEKLER KEDILERIN GOZ PERDESI YOKTUR VE GORUNMEZ VARLIKLARI GORE BILIRLER INSANLARDA GOZ PERDESI VAR DIYE CINLERI GOREMIYORLAR

    Ümid !Ümid !3 gün önce
  • kızı çok pis sikrim

    Fırat UzunFırat Uzun3 gün önce
    • ulutarak sikerim haha

      Fırat UzunFırat Uzun3 gün önce
  • köpeklerin gözlerinde perde yoktur o yüzden olabilir.

    Nesmiyana AstepeNesmiyana Astepe3 gün önce
  • Bence kamerdan şüphelendiği için yapıyor zaten dikkatli izlerseniz sürekli kameraya karşı havlıyor hayvanlar görmedikleri şeylerle karşılaştığı zaman farklı tepkiler verebilirler

    Bi Degisik KeskinBi Degisik Keskin3 gün önce
  • yansıma degil bence ya

    xX Soulfly XxxX Soulfly Xx3 gün önce
  • İticisin ve saçların iğrenç

    simay sülünsimay sülün3 gün önce
  • Allah belanizi versin sırf vidolar izlensin diye ilginç başlık yazmissiniz bunda çok ilginç görüntü olarak ne var

    önder arasanönder arasan3 gün önce
  • Kedi köpek gibi hayvanların 3. Gözü açıktır ve evdeki cin ruh vb şeyleri görebilir ve duyabilir benimde köpeğim var bazen bizde de böyle şeyler yaşanıyor diye araştırmıştım sizde araştırabilirsiniz ama illla bu şeyden olacak değil sizin dediğiniz gibi mama kabından olabilir

    Harry Potter PotterheadHarry Potter Potterhead3 gün önce
  • Tavşan sandım

    Roy LuxfordRoy Luxford3 gün önce
  • Çelik mama kabından kendini gördüyse ondan korkmuştur

    Zehra ErolZehra Erol3 gün önce
  • Wie du einfach 1:1 wie Hatice Schmidt aussiehst 🤭 Cok güzelsin ❤️

    Melek YurtMelek Yurt3 gün önce
  • Keşke saçını kestirmeseydin.

    Gülhan şimşekGülhan şimşek4 gün önce
    • Gülhan şimşek kestiricem

      Asena ErmisAsena Ermis18 saatler önce
  • köpeklerin göz perdesi yok

    Mustafa AteşMustafa Ateş4 gün önce
  • Nova prospekt - köpeklerin göz perdeleri olmadığı için bizim göremediklerimizi görebiliyorlar 😃😃

    Mahsun TurludurMahsun Turludur4 gün önce
  • Kameradan korkmuş olabilir

    peltek kralllpeltek kralll4 gün önce
  • Ablacım nedenini söyliyim benimde köpeğim var hayvanlar bizim göremediğimiz varlıkları görebiliyor normal bir durum benim köpeğimde aynı tepkileri vetip yapmakta ♡♡

    Sila ile yapSila ile yap4 gün önce
  • evde cin mi var ya tobe

    ayten ahmedovaayten ahmedova4 gün önce
  • Köpeklerin göz perdesi yoktur ve cinleri gördüklerinde buna benzer tepkiler verirler ama kesinlikle bir cin görmüş olduğunu iddaa edemem.Zaten her evde cinler vardır.Gelip gideler ışık hızıyla...

    Kutsal TordKutsal Tord4 gün önce
  • Hayvanlarin goz kapagi inmedigi icin varliklari gore biliyorlar

    tarçın ile eğlencelertarçın ile eğlenceler4 gün önce
  • Ben tüm hayvanların göz perdesini açık olduğunu biliyorum çünkü benim kuşum var geceleri çok bağırıyor yanına gittiğimde hemen susuyor

    Şeyma nur AkbıyıkŞeyma nur Akbıyık4 gün önce
  • benim kedimde çaydanlıkta kendisini görünce kaçıyor

    Melike taşMelike taş5 gün önce
  • Gördüğüm kadarıyla kamera nın ekranı köpeğe doğru ekrandan kendini görüp havlıyor olabilir köpeklerin böyle huyları var ayna vb. Şeylerde kendini görünce havlamaya başlıyor.

    asude çallıasude çallı5 gün önce
  • Evde tek kalınca BENNNNN 😂😂

    Rana GülRana Gül5 gün önce
  • ya kuyrugunumu kestiniz

    beyza baykabeyza bayka5 gün önce
    • +Asena Ermis peki cevap verdiğin için sağol ilk kez izlediği içi cinsinide bilmiuorum😕

      beyza baykabeyza bayka8 saatler önce
    • beyza bayka googleye bi fransız bulldog yazın allah askına niye keselim doğuştan tabii ki!!

      Asena ErmisAsena Ermis18 saatler önce
  • Muhtemelen birşey gördüğü için havlıyor mama kabına değilde duvarın köşesine doğru bakmış sanki mama kabıyla alakası yok bence hayvanlar malum bizim göremediğimiz şeyleri görüyorlar. 😬

    İlknur ARMY94İlknur ARMY945 gün önce
  • 4:47 gelip gelip gelmesi hdh

    Tavşan KasabasıTavşan Kasabası5 gün önce
  • Hayvanlarin gozlerinde perde yoktur görmüş olabilur uc vs ama bu kadar buyutmeyin sonucta heryerdeler besmele cekin yatin kardesim3 rabbim korusun

    İlayda Aydınİlayda Aydın5 gün önce
  • Köpeklerin göz perdesi yok cinleri görmüş olabilir

    OĞUZ KAYAOĞUZ KAYA5 gün önce
  • O uygulamanın ismi ne?? lütfen söyleyin

    Esma YEsma Y5 gün önce
  • Bence kesin evde cin vardı ve ona havlamış çünkü hayvanlar görebiliyor

    Nil CıldırNil Cıldır5 gün önce
  • Mama kabindan kendini gormus olabilir tek oldugu icinde tedirgin olmus olabilir

    melisa yoloğlumelisa yoloğlu6 gün önce
  • 4:50 Napıyon evladım başın donmedimi

    Hanife TuralHanife Tural6 gün önce
  • 8:33 bence bu aleksin videosunu dinletin bekli bişey çıkar, havladığı kısımı

    Aysel ördekkAysel ördekk6 gün önce
  • Paranolmel birşey yok hayvanlar melekleri görebiliyor bu yuzden oyle benımde kedim var ondan biliyorum

    Lps OrkideLps Orkide6 gün önce
  • 4:27 ile 4:57 arası evde tekken kapıları kapatmişmıyım diye kontrol ederken ben 🤣🤣🤣

    Yağmur Y.Yağmur Y.6 gün önce
  • Köpekler bizim göremediğimiz varlıkları görür çünkü belki o da öyle birşey görmüştür

    EDK-DİLARA KOCAEDK-DİLARA KOCA6 gün önce
  • aynı yere koy ses kayıt şeyini bakalım yine havlıcakmı

    simay özönsimay özön6 gün önce
  • Bence şeytan filan vardır

    Kumsal DünyasıKumsal Dünyası6 gün önce
  • Ya bu insanlar gerçekten mal ya 😑 sonra diyolarki ülke gelismiyo böyle mallar olduğu için gelismez tabi orda kendi yansımasını gördüğü için yani daha dogrusu orda bir köpek olduğunu sandığı için havliyo he bizde internette gördüğünüz herşeyde inanmayın😐😐

    Elida GöktaşElida Göktaş6 gün önce
  • Mama kabınin yerini değiştir dene bence

    miray atıcımiray atıcı6 gün önce
  • Evet isteriz

    ceyhan perdenin marifetlericeyhan perdenin marifetleri6 gün önce
  • 2 yıl boyunca hayvanların insanların göremediği bireyi yada başka canlıları fark edip edemediği merak ediyor araştırmalar yapıyordum sonunda tüm verileri toplayıp böyle birşey olmadığını düşündüm ama bu videodan sonra bazı kanıtlar buldum araştırmama göre gerçekten köpekler duymadığımız ve göremediğimiz şeyleri görebiliyorlar

    Melike BayraktarMelike Bayraktar6 gün önce
  • Cin görmüş olabilir

    Nehir Naz DinçerNehir Naz Dinçer6 gün önce
  • Ya yavrum ya nasil da camdan bakıyor geliyormusnuz diye 💗💗 Kiyamam benm 3 tane rotwailerm var gozum gibi bakıyorum ❤

    Psycho Girl BÖPsycho Girl BÖ6 gün önce
  • Merhaba😍kaç yaşındasınız pleas cevap😇

    Mylife AllahMylife Allah6 gün önce
  • Benim köpeğimde bazen boşluğa bakıp havlıyor birşeyler görüyo olabilirler ya ben bu videoyu gece izliyorum bi tırsma geldi

    Yağmur TaşkıranYağmur Taşkıran7 gün önce
  • Videonun acılış kısmında parmakta tek taş yüzük vardı 😃

    Betül MutluBetül Mutlu7 gün önce
  • Yemek kaplarini kapi eşiklerinden uzak tutmalisin cunku cinler pis seylerin etrafinda olmayi ve yemeyi sever o yuzden kopegi rahatsiz etmislerdir

    Tuba AydınTuba Aydın7 gün önce
  • Sen yokken neler yaşıyormuş hayvancağız bence dışarı çıkarken köpeğini komşulara bırak

    Neriman SivrikayaNeriman Sivrikaya7 gün önce
  • Uygulama ile video gelsin

    meltem Kocyiğitmeltem Kocyiğit7 gün önce
  • Yemek yerken ayak seslerini duyan bir tek benmiyim

    Neriman SivrikayaNeriman Sivrikaya7 gün önce
  • Evet isteriz

    YAĞMUR ÇimenYAĞMUR Çimen7 gün önce
  • Bu qizda cok pinti

    Melek DusemMelek Dusem7 gün önce
  • Devamı gelsin nolurr

    suheda duhasuheda duha7 gün önce
  • EVET PROGRAMI AÇIN BAKALIÖ İKİNCİ VİDEOYU İSTİYORUZZ

    dylan’s plumdylan’s plum7 gün önce
  • Tatlışlık izlicem diye girdiğim videodan korkarak çıkıyorum

    Merve AslıpekMerve Aslıpek7 gün önce
  • BAZILARI ÇELİK KAPTAN KENDİNİ GÖRMÜŞ YAZIYOR SAÇMA, O HAVYAN ASENA ABLA İYİ İZLEYİN YAZDIĞINDA BİLDİĞİN KAÇIYOR. ABLA KROKUTMAK İSTEMEM AMA BENCE BİR ŞEYLER VAR :D

    ChaeHyungwonChaeHyungwon7 gün önce
  • Arkadaşlar köpeklerin ve kedilerin ruh cin görebildiğini size kim söyledi? Köpekler mi yoksa köpeklerin gözünden bakabilen biri var da biz mi bilmiyoruz? Yemin ediyorum şu yazdıklarınızı görse gülme krizine girer hayvanlar ne diyor bu asalaklar diye

    DolunayDolunay8 gün önce
  • aa cok begendim bunu 💞💞💞

    Aidan LeeAidan Lee8 gün önce
  • mama kabını değiştirdikten sonra tekrar video isteriz :D

    EceEce8 gün önce
  • Ben neden seni Tom Hiddleston a benzetiyorum abi ya

    Miray DoğanMiray Doğan8 gün önce
  • Kesinlikle yapınnn

    Öznur AlpayÖznur Alpay8 gün önce
  • Yansıma kaptan kendini görmüş nxlaowhrngnvmmc ve oynuyo şu an zmalf

    Tuana SertalpTuana Sertalp8 gün önce
  • Alex hani çok havlayan bir köpek değildi asdlnffjdjj

    leydifionas 2leydifionas 28 gün önce
    • Bişey demedik zaten abla ne ukalalık yapıon.d

      leydifionas 2leydifionas 28 gün önce
    • olaylar yaşanana kadar en başta. baya bi uyumuş sakince oturmuş zaten :D

      Asena ErmisAsena Ermis8 gün önce
  • 4:30 köpekler bizim göremediğimiz ruhsal varlıkları görebilirler o yüzden böyle davranıyor (cin,şeytan,melek vb.)

    DIY FİKİRLERDIY FİKİRLER8 gün önce
  • Heeh bu gece de uyuyamicaz korkudan hamdolsun

    Bena DoğanBena Doğan8 gün önce
  • Uygulamanın adı ne

    Nisan KiremitciNisan Kiremitci8 gün önce
  • bence kaptan dolayı değil çünkü ilk kaçışında kaba bakarak kaçmıyo ve daha önce hiç mi görmedi kendini kapta? yeni bir kap mıydı? ben farklı olduğunu düşünüyorum kendini görse başka bi köpek deyip yine oraya gider yaklaşır falan ama baya yaklaşmadı bidaha yani

    Sebnem BilginSebnem Bilgin9 gün önce
  • Ya yemek kabından olabilir veya apartmanda birileri geçtigi icin ürkmüş olabilir.

    Ece BayatEce Bayat9 gün önce
  • 4.33 Alex çıldırdı neden böyle davraniyor

    Eylül AltunluEylül Altunlu9 gün önce
  • Kamerada kendini görmüş olamaz mı ya 🙄

    Elif Özge ÖzcanElif Özge Özcan9 gün önce
  • Köpekler genellikle (özellikle Alex yaşında olanlar) ayna gibi şeylerde yansımalarını gördükleri için korkuyorlar . Hemde o korkup kaçtığı zaman mama kabına acayip bir bakıyordu 🐶🐶

    Melisa Işıl ÇETİNMelisa Işıl ÇETİN9 gün önce
  • Bence kabin orada tam arkada boşlukta böcek veya fare görmüş olabilir

    Kardelen AktanKardelen Aktan10 gün önce
  • Abla seni çok seviyorum kalp atarmısınn

    Gençlik ekseniGençlik ekseni10 gün önce
  • Abla onlar senin. Göremediğin şeyleri görebilirler

    Deniz KızıDeniz Kızı10 gün önce
  • Evet dene

    beren2009beren200910 gün önce
  • Al karısı cini olabilir belki

    BENİM HİKAYEMBENİM HİKAYEM10 gün önce
  • Orda baktığı kameradan ya da kameradaki görüntüden korkmuş olabilir mi?

    Nursema YıldızNursema Yıldız10 gün önce
  • Abla par agindaki tek tas mi bana mi oyle geldiiiiiii

    Ahmet YıldızAhmet Yıldız10 gün önce
  • Abla uygulama adı ne kedim bazen garipleşiyor bian yatarken uyanık fırlıyo havada bişey yok en vurmaya çalışıyor lütfen der misin ??

    Tuana BÜLBÜLOĞLUTuana BÜLBÜLOĞLU10 gün önce
  • 2:54 Bu şey değil mi yaa. Gece lavabodan odama koşarken ben hxhshshshs

    yYy fLyyYy fLy10 gün önce
  • Köpeklerin göz perdesi yoktur bu yüzden havlamış.

    Sümeyye BerreSümeyye Berre10 gün önce
  • Kedilerin ve köpeklerin hisleri güçlüdür ve ruhları hisseder, görürler. İçine kötü bir his gelmiş veya bir ruh görmüştür :/:)

    Şevval MutiŞevval Muti10 gün önce
  • O uygulamayla video kesinlikle gelsin

    Melis deren ÖzdemirMelis deren Özdemir10 gün önce
GİZLİ KAMERA 😱 BİR KÖPEK EVDE YALNIZ NE YAPAR? ÇOK İLGİNÇ GÖRÜNTÜLER