Güldür Güldür Show 207.Bölüm - Müzik Yarışması

Müzik yarışmasına katılan Bilal ve grubunu bekleyen kötü haber ne? Takıntılı aşık Naime, bu sefer Bilal’i tavlamak için hangi yollara başvuracak?

Güldür Güldür Show resmi sosyal medya hesapları:
instagram.com/guldurguldur/
twitter.com/Guldur_Guldur
facebook.com/guldurguldurtv/

► Güldür Güldür Show Kanalına Abone Olun: goo.gl/v9le8I
► BKM Kanalına Abone Olun: goo.gl/rq6Yql
► BKM Müzik Kanalına Abone Olun: goo.gl/xmCkJH

#bkm #güldürgüldürshow #beşiktaşkültürmerkezi #güldürgüldür #alisunal

Herunterladen

YORUMLAR

  • Dayınımı öpüyon 😂😂😂😂😂

    Kral ZazaKral Zaza33 dakika önce
  • Resmen kadin güldür Güldürün en iyi transferi.sanki Galatasaraya Ronaldo transfer edilmis

    Merve AslanMerve AslanSaatler önce
  • Guytoh

    Su KantarSu KantarSaatler önce
  • Yine sen kazandın Sabahat 😄😁

    Hakan KarapınarlıHakan Karapınarlı2 saatler önce
  • Valla beni bağlamaz.

    Onur ÇobanOnur Çoban2 saatler önce
  • Şarkıyi bulamayanlara _-_ berkay tulumbacı - aşk senden bana

    Ömer Faruk ErkayaÖmer Faruk Erkaya2 saatler önce
  • NAİME NİN HAREKETLERİ BENİ ÖLDÜRECEK ÇOK KOMİK YAAA :)

    sarlit keysarlit key2 saatler önce
  • bence çok komikti

    özlem kurtözlem kurt3 saatler önce
  • Schom asli

    Aibert EinsteinAibert Einstein3 saatler önce
  • ..

    Tesnim ShaarTesnim Shaar3 saatler önce
  • Canlı müzjük 😂😂😂😂😂

    mustafa güneşmustafa güneş3 saatler önce
  • Naimeyi sevenler burdami

    Hatice DjdjdjHatice Djdjdj4 saatler önce
  • Bilale de lise kiyafeti çok yakışıyor ya cidden cok tatlı bi adam 😂

    Sümeyra ElifSümeyra Elif7 saatler önce
  • Gülmeyen varmı

    MEDINA MengusMEDINA Mengus8 saatler önce
  • Naime çok komiksin 1000 lere kadar ünlü olursun

    Fatih GulluFatih Gullu8 saatler önce
  • Biri film yapsin şu naimeye 😂

    Yasin UzunYasin Uzun9 saatler önce
  • Ozan müthiş söyıemiş . Bravo

    InsanInsan9 saatler önce
  • Naime sahnede iyi bir şey çıkartmak için her şeyini veriyor

    Məkanə ƏliyevaMəkanə Əliyeva9 saatler önce
  • Sondaki şarkı söyleyen çocuğun sesini inşallah başka skeclerde kullanırlar

    Şeyda BalciŞeyda Balci10 saatler önce
  • Ozan çoğu sanatçıdan iyi söylüyor

    Rüzgar GörmenRüzgar Görmen10 saatler önce
  • Çiçek nakavt.net😂

    ŞexmusŞexmus10 saatler önce
  • Naime yaaa😅😅😅 helâl olsun harika bir oyunculuk. 👏👏👏

    Ebru CobanEbru Coban10 saatler önce
  • bi girme araya yaa

    umut umutumut umut11 saatler önce
  • Hahahaha rolü harika yapıyorlar 😁😁😁😁😁😁😁😁

    Elif PehlivanlıElif Pehlivanlı11 saatler önce
  • ozanin soyledigi sarkiyi kim soyluyor ?

    Nermin ÖzalıcıNermin Özalıcı11 saatler önce
  • Naime ne kadar tatli ya insanin opesi geliyor bitanesin naime

    Fatih DemirFatih Demir12 saatler önce
  • Ecem erkek tek en iyisi

    f tf t15 saatler önce
  • Bir skeç her konuşmasında seyirciyi güldürdü.bence 100 de 100 super enaz 10 kere izledim her canım sıkıldığında izliyorum detone oluyum

    umuda yolculuk56umuda yolculuk5620 saatler önce
  • Ben birkere fıstıklı bakalavanın dadını aldim bakarmıyım tulumbaya😅 alemsin naime yaa👏👏👏

    geveze hirageveze hira22 saatler önce
  • Naimeye bayılıyorum ya😂😂

    sadasada23 saatler önce
  • En sevdiğim skeç ya ♡

    xxxbeyz yldrmmxxxbeyz yldrmm23 saatler önce
  • Evet bu aşk internette fenomen oldu

    Esra ÇobanEsra Çoban23 saatler önce
  • Pembe panjurlu çocuklarımız olacak 🙃🙃🙃

    Erol ustaErol ustaGün önce
  • Naime karakteri ancak bu kadar güzel olabilir..👍😄

    Alper DEMİRAlper DEMİRGün önce
  • abi Naime ananı ağlattı aga (SIÇTIN)

    Esra ÇobanEsra ÇobanGün önce
  • Naime'nin söylediği yeri arayanlar için 18:01

    Mavi BulutMavi BulutGün önce
  • Ne sevketi yav sevket zatwn komik degildiki. Dizilerdede goruoz hep ayni tiplemeydi zaten. Naime boslugu acikara kapatti. Ve ozan yalnis yerdesin dostum sen sarkici ol :)

    Doğan ŞahinDoğan ŞahinGün önce
  • Güldür güldür show yerine naime show oldu harbi çok güzel 😂

    Harun ArslantasHarun ArslantasGün önce
  • Naime tek kelimeyle harikasın

    İsil Karasahinİsil KarasahinGün önce
  • 💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏😻😻😻😻😻😻😻😻😻😻😻😻😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍

    غيومي غطت عيوني؟غيومي غطت عيوني؟Gün önce
  • Naimenin şarkısı *Bensiz gecelerde don don don* *İstiyorum mutlu son son son* *Kelebek gibi kalbime kon kon kon* *benimson artık nokta kom* *internette bu aşk fenomen olacak* *sevgim kaçınılmaz sen zevkine bak* *katentini aldım yok yerin kaçacak* *Pembe panjurlu çocuklarımız olacak* Bu naime her yorum ve like bilale sevgisi bakalım naime ne kadar bilali seviyor 😀 _bilal_ 💓 👚 👖 👠👠 Fark (level bir) kolay 🤣🤣🤣🤣🤣🤣😄🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 (Level iki) orta Sonunu yapamıcam *● ●* _________________ 🤣 level ikiyi yapamadım ve üçüde

    Selma ArpaciSelma ArpaciGün önce
  • Lan Naime sen var ya

    SERBAY OYUNDASERBAY OYUNDAGün önce
  • bu sarki bu sene fenomen olacak 👍

    SGSGGün önce
  • HAKAN TAŞDEMİR!! Muhteşem ses, Harika yorum...

    ÇAVUŞ TAŞÇAVUŞ TAŞGün önce
  • Şimdi size Ozanın gerçek hikayesi ni anlatacağım . Ozan aslında Oğuzhan Koç un bir yaş küçük kardeşi . Ozan doğunca annesi ona bakamayacağını söyleyip onu sokağa attı . Sonra onu yaşlı bir kadın buldu ve ona onbir yıl kadar baktı ve sonra öldü . Ozan yine sokakta kalmıştır . Tam etrafına bakınırken bir sokak çalgıcısı gördü ve onun yanında işe başladı . Sesi de zaten böyle gelişti . Sesi Oğuzhan Koç a benziyor çünkü onun kardeşi . Bir gün güldür güldür show otobüsü nü gördü ve böylece çok sevilen bir karakter haline geldi ❤️ (Tamamen benim hayal ürünümdür lütfen emek için bir like atın😘😍)

    Natalia GuzelgunNatalia GuzelgunGün önce
    • @Duru Sahin teşekkürler canım 😁

      Natalia GuzelgunNatalia GuzelgunGün önce
    • Eline sağlık

      Duru SahinDuru SahinGün önce
  • En iyi komedi kadın oyuncusunu Pınar altuğ a verenler izleyin bi zahmet! ECEM müthişsin❤

    Zeynep SabancıZeynep SabancıGün önce
  • Naimeye bayilanlar

    Arda ϟϟArda ϟϟGün önce
  • PEMBE PANJÜRLÜ ÇOCUKLARIMIZ OLACAKK (Koptum)🤣

    2 KARDEŞ PLAY2 KARDEŞ PLAYGün önce
  • NAYİME ÇOK GÜZEL SÖYLEDİ

    GÖKÇE SULTANIN MACERALARIGÖKÇE SULTANIN MACERALARIGün önce
  • Harika

    Azadi IbisAzadi IbisGün önce
  • Ben bi kere fıstıklı baklavanin tadini almisim oglum ,daha tulumbaya bakarmiyim.

    Dursun TürkmenDursun TürkmenGün önce
  • güldür güldürün en iyi ilk 3 skeçine girer helal NAİME helal BİLAL helal EKİP

    KONYAALTI EMLAKOFFİCEKONYAALTI EMLAKOFFİCEGün önce
  • Hanımsın artık .com

    eylül eylul123deryaeylül eylul123deryaGün önce
  • Naime film olmalı bence

    Bülent AteşBülent AteşGün önce
  • Şu şarkı söyleyenin de sesi güzelmiş ha..tebrikler.

    ZEYNEP AKAGÜNDÜZZEYNEP AKAGÜNDÜZGün önce
  • 22:40 bilal 'in gebert diyo

    Elif Sevval KaskaElif Sevval Kaska2 gün önce
  • 18:00 Şarkıda Gitar Sesi Yok XD Adam Orda Gitar Çalıyo

    DurdgeeDurdgee2 gün önce
  • Kemal Sunal'ın oğlu bilerek bozdu kızcağızı diyenler...

    Yigit TURGUTYigit TURGUT2 gün önce
  • naimem hep böle kal sen seni seviyom ;)

    MAVİ DENİZMAVİ DENİZ2 gün önce
  • Bayıldım buna tebrikler❤

    Meltem BayarMeltem Bayar2 gün önce
  • Hatayı farkedenler naime sesi kısıldı diyor ama çiçek gelince sesi kalın çıkıyor

    Beyza KumovaBeyza Kumova2 gün önce
  • Gabpe

    Semra UyarSemra Uyar2 gün önce
  • Ulan varya 5 keredir izliyom çok komik 😂😂

    Uyuz HatunUyuz Hatun2 gün önce
  • 👍👍👌👌

    Günay NəsirovaGünay Nəsirova2 gün önce
  • Naime senin yüzünden bu skeci kaç defa izledim harikasın 99 olmuştur

    Ramazan GürRamazan Gür2 gün önce
  • Aslında şarkı yarışmasını kazanması gerekli okulun devamı ve Naime için bir adım daha mutluluk

    Ramazan GürRamazan Gür2 gün önce
  • Hıı Nolacak dayinimi öpüyon bu ne la

    Ramazan GürRamazan Gür2 gün önce
  • Karekteri oynamiyor karekteri yaşiyor basarisinin sırri bu ..

    etme kulum bulursun inleye inleye ölürsünetme kulum bulursun inleye inleye ölürsün2 gün önce
  • valla naimenin aşkı fenomen çocukları pembe panjurlu olur bi gidişle tavlicak bilali.... ecemin performansı liseli aşıkta da harika didişen karı kocada da ...... çoktan beri gördüğüm en iyi kadın komedyen.... net

    Sadet CakirSadet Cakir2 gün önce
  • Harikasın naime yolun açık olsun

    MURAT KAÇIRAMURAT KAÇIRA2 gün önce
Güldür Güldür Show 207.Bölüm - Müzik Yarışması