Gucci Mane & Nicki Minaj - Make Love [Official Music Video]

Gucci Mane's new single "Make Love" featuring Nicki Minaj, available now.
Mr. Davis out now - Atlantic.lnk.to/MrDavis
Get exclusive Mr. Davis merchandise here: smarturl.it/MrDavisBundlesYT
Follow Gucci Mane
Twitter.com/Gucci1017
Facebook.com/GucciMane
Instagram.com/LaFlare1017
Soundcloud.com/GucciManeOfficial

Herunterladen

YORUMLAR

  • 😎😎😎😎😏☝🏻🧁🍧🍧🍧✨🍰🎉🎉🎉💛💛💛💛 that is music boss level

    MG MargaretMG Margaret45 dakika önce
  • This was really Nicki's song that happened to feature Gucci Mane

    Kelly MKelly M2 saatler önce
  • You see silly rabbit verse still send me🐏🥶😂😩

    lisa madilisa madi19 saatler önce
  • what glasses is she wearing?

    SigSigGün önce
  • Aight y’all we here for Nicki but let’s not forget Gucci killed this shit too🔥💯

    BIG TREYBIG TREYGün önce
  • Onikornio~°• 🦄

    CízzCízz3 gün önce
  • Okay but in like 4th grade this was my song. I would always be like sit your dumbass down you got a F on your test. One time I played this in the car with my white christian mother and she took my phone from me for like 4 months I din't know what making love meant. lol

    olivia leinenolivia leinen5 gün önce
  • what the hell on nicki's rap

    [팬코]월드클래쓰 뽀로로[팬코]월드클래쓰 뽀로로5 gün önce
  • sit your dumb ass down you got and F on your test

    Adulthood ThickHAIRYBLACKQueenShuntaeAdulthood ThickHAIRYBLACKQueenShuntae5 gün önce
  • This is why people keep saying “her monster verse is the best” because they don’t listen to songs like this

    RigbyRigby6 gün önce
  • I Fw This Song Its Just The Hook Is Trash.

    Shay SShay S6 gün önce
  • Copiaram nossa Inês

    chureque da fionachureque da fiona6 gün önce
  • "Go against Nicki it's gon cost ya"😭😭😭

    Onkgopotse PuleOnkgopotse Pule7 gün önce
  • " bitch where, hahahaahahaha"

    Mofenyi Rathedi JrMofenyi Rathedi Jr8 gün önce
  • I like when Nicki say it slow, just to ensure bitches knew 😂😂😂

    ade septianade septian8 gün önce
  • Nicki learned from the best. LIL WAYNE murdered any FEATURE he did. That was so fucken smart. Even if the artist was trashed their FEATURES would always be a hit and top on the charts. Nicki,Lil Wayne and Drake had the midas touch for sure I'm glad she didn't sign to Jay Z/Roc Nation because eventually she would have been shelved or dropped from the label Jay z has yet to make a successful Artist and its because he is an artist himself just like Master P, Birdman,Rick Ross,50 cent and of course P.diddy aka Brother Love🤣😂🤣😂 Rappers like them only start record labels so they don't have to continue to tour or constantly put out projects so they can sit back and make money off new rappers just like they were singed by White and Jewish men who didn't know nothing about Rap but made billions of dollars from Black artists. They learned from being in the industry what they needed and how much to start a label of their own but at the end of the day they are still artist who want recognition and to the the Car until the wheels fall off

    Antonio JacksonAntonio Jackson8 gün önce
  • Is it Nickis song or Gucci's?

    mzamo mngadimzamo mngadi9 gün önce
  • When kids say cardi b is better than Nicki ......... HAHAHAHAAHAHAHAHAH y’all keep cardi.. she’s a nah!

    Claire PattersonClaire Patterson9 gün önce
  • The best nicki verse

    momentsmoments10 gün önce
  • Nicki fvcking Minaj 🦄 is the goat.. Gucci better change this to Nicki featuring Gucci 🤣

    Queen- DooshQueen- Doosh10 gün önce
  • What it's a joke Mondays later no man really is to later on Monday

    Lucifer little hell internetscienceLucifer little hell internetscience10 gün önce
  • Nicki Minaj the Queen of rap👑

    MK MMK M11 gün önce
  • omg nickiii

    BoyALyricsBoyALyrics11 gün önce
  • YALL XOMMENT THAT IMOORTANT STUFF ON TIME & STOP STALKING HER SHES DOFFERNENT NOW

    kehlanibrown 23kehlanibrown 2311 gün önce
  • Hell yea dis bih was so wated bacc den, i love her. lmaaao

    kehlanibrown 23kehlanibrown 2311 gün önce
  • This is one of Nicki's best features, man she KILLED IT! Pay your rent and stay in your BUM as place!!

    Mario OBMario OB11 gün önce
  • the way she bodied this WHEW

    solsol12 gün önce
  • Girl @ 0:31

    Kabelo NEVER BROKEKabelo NEVER BROKE12 gün önce
  • Nickiii 😂

    Ann GardenerAnn Gardener12 gün önce
  • #2020

    Sara AlexanderSara Alexander12 gün önce
  • NICKI MINAJ IS THE F**CKING BEST YOW!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Nage SherlockNage Sherlock12 gün önce
  • She read REMY for blood....

    I AM YAMIEKI AM YAMIEK12 gün önce
  • Looks like Gucci mane done discovered nicki waay back

    sam robasam roba13 gün önce
  • I'm the iPhone, you the Nokia, lol.

    Benjamin RolandBenjamin Roland13 gün önce
  • But people say Remy was wrong for shether. Smh

    Alex FloresAlex Flores13 gün önce
  • Yo, so we NOT gonna act like Nicki didn't just do that!👏🏽 And Gucci, my man keep glowing up, regardless of the BS. Cuz you be speaking truth💪🏽😎🤙🏽

    Emmanuel FelixEmmanuel Felix13 gün önce
  • “She see my sexy ass everytime she scroll” Cardi: “i dIdNt LOOok”

    Misaki NakamuraMisaki Nakamura14 gün önce
  • OMG .... I jxt can't stop laughing Like even her laugh was on point, like...????!!!!

    Ibrahim Jnr Ibrahim IsmaelaIbrahim Jnr Ibrahim Ismaela14 gün önce
  • My Rap Queen ... 💋💄shit the best Woman 🤝👍

    Adriana AdiAdriana Adi14 gün önce
  • Who let Nikki ft w Gucci

    sara lulusara lulu15 gün önce
  • Nikki ass for real don’t know how to fuckin rap

    sara lulusara lulu15 gün önce
  • why am i laughing so much when Nicki's spittin', like omg she's soo right

    Bhavish MohoneeBhavish Mohonee15 gün önce
  • Hbtqste world's

    Jaleesa GossJaleesa Goss15 gün önce
  • Sirona floatfucj

    Jaleesa GossJaleesa Goss15 gün önce
  • This is Nicki's song now

    EglahEglah15 gün önce
  • Go against Nicki is gonna cost ya🔪🔪🔪

    nandipha cynthia diphokonandipha cynthia diphoko16 gün önce
  • The scary truth that artist have to face every time they want to feature Nicki on a track is that no one's gonna give a damn about them It's Nicki's song now bro

    Sibusiso XabaSibusiso Xaba16 gün önce
  • nicki the only rapper out there who knows how to pronounce Porsche

    Kaya UgrenovicKaya Ugrenovic16 gün önce
  • Guwop killed it @ 0:44 mark "Book Beyonce for my wedding..."

    george odhyambogeorge odhyambo17 gün önce
  • I took two bars off just to laugh” she raw for that

    Briia_thaxbest _4xBriia_thaxbest _4x17 gün önce
  • THIS SONG IS TRASH.... NICKI'S PART IS THE ONLY PART I LISTEN TO 😆🔥🔥🔥👑👑👑👑👑👑👑👑👑👑👑👑👑👑

    TheFucktard ReloadedTheFucktard Reloaded17 gün önce
  • Nicki was originally just feautured right?

    Arthur InsaneArthur Insane17 gün önce
  • Bruh didn’t know they had a video for this! This song didn’t get the love it deserves! Dope video!

    Chelsea DillonChelsea Dillon17 gün önce
  • Weak wack ass

    Tonia BabiTonia Babi18 gün önce
  • Hell naw this not bae

    Tonia BabiTonia Babi18 gün önce
  • “ you gotta sell records!” Fuckin love her!💕❤️💕

    Shandon SeeShandon See18 gün önce
  • And thats when shether ended Nickles career

    Rachael RousseauRachael Rousseau18 gün önce
    • this is why nicki got 2 #1s this year?

      N.M.N.M.17 gün önce
  • Nikki poppin 😘♥️🤩

    Kekebootz 1991Kekebootz 199118 gün önce
  • Gucci mane part was weak!

    WatspoppintonWatspoppinton18 gün önce
  • This is way to underrated for Nicki’s verse being so hard.

    DD19 gün önce
  • NICKI STILL HERE AND WHERE IS REMY 3 YEARS LATER??? OH..OK

    DDBDDB19 gün önce
  • hardest.

    Tshegofatso RamasodiTshegofatso Ramasodi19 gün önce
  • This is cool some how

    Lucifer MonopolyLucifer Monopoly20 gün önce
  • I love Nicki’s verse so much. One of my faves. 🤍

    Dan NolascoDan Nolasco20 gün önce
  • i always saw nicki on the unicorn but i never knew where it came from 💀

    Myth ͔Myth ͔20 gün önce
  • I keep going back to Nicki part...

    lovely4ever19lovely4ever1921 gün önce
  • Everything she said came to past..ctfup

    Kennetta JonesKennetta Jones21 gün önce
  • All the songs she’s on I just skip to her bit lol I’m sorry Queen 👑

    Cristina CornagliottoCristina Cornagliotto21 gün önce
  • 23 June 2020 I'm marking the register

    Innocent LukheleInnocent Lukhele22 gün önce
  • I just had to come back to this beat it's just been yesterday

    last Fridaylast Friday22 gün önce
Gucci Mane & Nicki Minaj - Make Love [Official Music Video]