Hüdaverdi vuruluyor! - Kimse Bilmez 24. Bölüm

Kimse Bilmez 24. Bölüm Özeti:
Ali ve Pilot, yıllar sonra kavuşur. Birbirlerinin hayatlarına yeniden girmeye çalışan iki kardeş, bir yandan da geçmişlerinin izleriyle yüzleşmeye devam ederler.
Ali, bir yandan kendinden saklanan geçmişinin peşine düşer ve tüm oklar Kurtbey’i gösterir. Kurtbey, bunca zaman sakladığı gerçeklerle Ali’den kurtulabilecek mi? Babasının katilinin Ali olduğunu öğrenen Vedat, intikam peşine düşer. Pilot, “babam” dediği kişiyi öldüreninin kardeşi Ali olduğunu öğrenecek mi?
Sevda ile bir bütün olmayı arzulayan Ali, onun için çok özel bir sürpriz hazırlar. Sevda’ya evlenme teklif eden Ali ne cevap alacak?
Öte yandan Uygar, Ali’yi öldürmek için yeni bir plan yapmıştır. Ali’yi öldürmeye çalışan Uygar, başarılı olabilecek mi?
Kimse Bilmez TRvision Kanalına Abone Olmak İçin;
bit.ly/2KhMAz8
atv Resmi TRvision Kanalına Abone Olmak İçin; goo.gl/dmrDLN
Kimse Bilmez Web Sayfası;
www.atv.com.tr/webtv/kimse-bilmez/fragman

Herunterladen

YORUMLAR

  • Oo noooow

    Ahmet ErenAhmet Eren13 saatler önce
  • hudaverdi ölmes inşalah

    Talib LiiTalib Lii17 saatler önce
  • Hüdaverdiye bir şey olmaz ise peşinde koştuğu kız ile arası bu bölümden sonra daha da yakınlaşmalar aşkla sonlanabilir diye tahmin ediyorum .

    Uxiculy UC.Uxiculy UC.20 saatler önce
  • КаЗакСтАн..

    Алима КурманбекАлима КурманбекGün önce
  • Бул филимди Худаварды ушiн коремин.....))))))

    Алима КурманбекАлима КурманбекGün önce
  • 😓😓

    No NameNo NameGün önce
  • İ

    Ceferov UgurCeferov UgurGün önce
  • 😭😭😭

    yust youyouyust youyouGün önce
  • Órale! Este si q es Supermán. Cae a un acantilado y sale vivo. Q pase La receta. 😂😂😂😂

    Ninel CampaNinel CampaGün önce
  • Hüdaverdi ölürse uygarıgeberticeğim gerekirse filmin içine geçerim😈

    Muhammed AbbasMuhammed AbbasGün önce
  • hüdavərdi ölmesin nolur❤❤❤

    FREE FIRE AILESIFREE FIRE AILESIGün önce
  • Quiero ver los capitulo s en español ya que vios anteriores traducidos en español por favor

    Lilia PerezLilia PerezGün önce
  • Zlp

    Revan AhadovRevan AhadovGün önce
  • 😭😭

    Селима 95Селима 95Gün önce
  • Por favor alguém sabe como faço para a continuar assistindo a série ou novela Rivales de sangre infelizmente assisti até o capítulo 32 daí não passou mais muito boa essa série ou novelas desde já agradeço de coração Beijos e uma boa noite

    Maria De LourdesMaria De LourdesGün önce
  • Adam sniper la kalbinden vuruluyor ali ise dayan diyor ne alaka sniper adamın icinden gecer mermi ise kalpten gecmis nasil kurtulacak merak ediyorum....

    Sedat HalakSedat Halak2 gün önce
  • Hüdaverdi en güzel rolü yapan kişi. Dizi rengi, güldüreni. İnşallah ölmez. Yoksa diziden soğurum.

    Furkan hürkanFurkan hürkan2 gün önce
  • Hayiiiiiiiiiiir

    Türkiye-AzerbeycanTürkiye-Azerbeycan2 gün önce
  • Hudaverdi offff 😣😣😣😣😣😢😢😢😢😢😢😢😢 Sini seviyoruuuuuuum cette série ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤guzal guzal guuuuuuzaaaaaaaaaaaaaaaal série

    Kady AbkhoxaKady Abkhoxa2 gün önce
  • Beautiful film

    Fusi BinehFusi Bineh2 gün önce
  • Hudeverdi vuruluyor 9:23 adam oynuyo

    Ferqane HemidovaFerqane Hemidova2 gün önce
  • 😢😢😭😭😧😨😵😱

    Mohammed BerkelMohammed Berkel2 gün önce
  • Kimse bilmez dizisi ocak ayinda final yapyyo diye duydum uzuldim simdi 😭😭😭😭

    Myrat BabamuradowMyrat Babamuradow2 gün önce
  • Bu sahne çok ağladım 😱😧🙉😭

    Ruweyda Abuukar Mustafa xaliimoRuweyda Abuukar Mustafa xaliimo2 gün önce
  • kurtarma çağrısı yapmadan aptal kalmak için filmi bile abartılı buluyorum, dürüstçe!

    HORRAHORRA2 gün önce
  • مغربي مر من هونة ديرو لايك

    محمد الزكانيمحمد الزكاني3 gün önce
  • Yýgarda cok janli cykdy hic olmedi

    Kumus AydogdyyewaKumus Aydogdyyewa3 gün önce
  • 😔😞😞😞😭😭😥😥لاااا هدى فيردي احلا شي بالمسلسل

    hamza Ahmadhamza Ahmad3 gün önce
  • Hodaverde Berman nodon😥😥😥😥 ban cokseverom cok cok

    كاظم السعدكاظم السعد3 gün önce
  • Osmanlı tokadı "demir" hatırlayan like

    Bilgehan ÖztürkBilgehan Öztürk3 gün önce
  • Hüdaverdisiz eğlence olmaz

    emir_ çelen_ .official_emir_ çelen_ .official_3 gün önce
  • Yazikkk...

    Fatima SafarovaFatima Safarova3 gün önce
  • Hüdaverdi çok tatlı ölmesin yaa😧

    Gjgjvj KgkkfififGjgjvj Kgkkfifif3 gün önce
  • Yazık oldu Hüdaverdi ye😢

    EVRİM SARI PAYEVRİM SARI PAY3 gün önce
  • 25😠

    Omar OmarOmar Omar3 gün önce
  • Ölecekmi Hüdaverdin yarsına bakayım

    Aylin MämmädovaAylin Mämmädova3 gün önce
  • ali keşke hüdaverdiyi daha çok sevsen hüdaverdi senin icin kurşunun önüne atı

    Münür YalımMünür Yalım3 gün önce
  • Keskin nişancı ateş ediyor bu salaklar niye ayakta 😂😂

    Devulation LoLDevulation LoL3 gün önce
  • Hüdaverdi yox XUDAVERDI.Mən anlamıram Ə və X hərflərini tələffüz edirsiniz amma yazmırsınız.

    faxri Rehimlifaxri Rehimli3 gün önce
  • Hüd averdi😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑

    Hdksks Hshsjh9Hdksks Hshsjh93 gün önce
  • Uygar gebersinn diyenler

    merve Bade Yurtmerve Bade Yurt3 gün önce
  • ülme

    ferdialbina öztürkferdialbina öztürk3 gün önce
  • Kesin ölür abi kalpten gitti

    Derya YazganDerya Yazgan4 gün önce
  • 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭💔💔💔💔💔💔

    Санижат МагомедгаджиеваСанижат Магомедгаджиева4 gün önce
  • kalpten vuruldu kesin gitti bu sefer hüdaverdi ;(

    Osman AkbaşOsman Akbaş4 gün önce
  • Hudaverdi olmeee sen kahramansin dizinin

    Ceyhun AgayevCeyhun Agayev4 gün önce
  • 👍

    Yusuf AliYusuf Ali4 gün önce
  • Inşallah hüdaverdi ölmemiş olsun

    Надира АсановаНадира Асанова4 gün önce
  • Uygar senin asıl şimdi helvanı yedik

    Hep MaSumHep MaSum4 gün önce
  • Hudaverdi gitmesin diyenler

    hebunnn ecerhebunnn ecer4 gün önce
  • Hudaverdi olmesin lan😔😔😔

    Tamasha OrucovaTamasha Orucova4 gün önce
  • Hüdaverdi olmasa filmin anlamı kalmaz

    Hülya KırmızıHülya Kırmızı4 gün önce
  • Hudavedi ezgiye gore dizini bakudan izliyorum

    Amid MemmedovAmid Memmedov4 gün önce
  • Ölürmü ??🤔🤔ki acabaaaa??????

    Medine AtakulMedine Atakul4 gün önce
  • Ya bu nasıl bir iş uygar onca yüksekten düştü ölmedi şimdide Ali'yi öldürücem diye hudaverde vuruldu inşanlah hudaverdeye birşey olmaz yoksa dizinin eylecesi falan kalmaz hep dram dizinin tek eylencesi Hüdaverdi ydi inşallah inada birşey olmaz inşallah yani 😥😲😲😲😫😫

    yaşar yüceyaşar yüce4 gün önce
  • Lan hüdaverdi vurulmuş pilot benim abimi kim vurmaya çalışıyor lan diyor

    Bilal KavanBilal Kavan4 gün önce
  • hüdaverdi ölmeyecek boşuna prim kasıyorsunuz. Yok +1 leyin vsvs sıktınız ha

    ÖyküÖykü4 gün önce
  • Hüdaverdi çooook sirin yaaa bana katılanlar +1

    Kanal TvKanal Tv4 gün önce
    • bir sen eksiktin

      ÖyküÖykü4 gün önce
  • biraz malca olmuş önüne neden atlıyor alinin yani.

    YasuoZed SuoYasuoZed Suo4 gün önce
  • Neden filmlerde hep saf ve temiz kalpli insanlar oluyo.Lan adam olduyunde bile gulmeye calisiyo

    Əyləncə KanalıƏyləncə Kanalı4 gün önce
  • No why I don’t want him to die , he made the drama beautiful without him is boring 😭

    Minho ParkShinMinho ParkShin4 gün önce
  • triste ele morreu não merecia isso 😢😢😢😢💔💔Brasil

    Sonia MariaSonia Maria4 gün önce
  • Aga be...

    Mucize DoktorMucize Doktor4 gün önce
  • 🤣🤣🤣

    Петимат ПетиматПетимат Петимат4 gün önce
  • OLUM SİZ BU BÖLÜMÜ İZLERKEN 2 3 BÖLÜM STOKLANMIŞ OLUYOR ZATEN YANİ SİZ ŞİMDİ ÖLMESİN DEYİNCE ONA GÖRE ÇEKİLMİYO DİZİ 2 3 BÖLÜM SONRASINDAN DEVAM EDİYOR ÇEKİMLER :D

    Burak WilsonBurak Wilson4 gün önce
  • Lan hüdaverdi nin şuçu neydi yönetmen.....

    İkİz KaRdEşLeRİkİz KaRdEşLeR4 gün önce
  • AWM+8x+Susturucu 😅😂😂

    NURAY ÜMİDZADƏNURAY ÜMİDZADƏ4 gün önce
  • Uygara kötü rol yakışmamışmış emret komutanımda görmüştüm orda çok komikti

    Eren GöktaşEren Göktaş4 gün önce
  • Anlamadıgim bir şey var Pilot neden durub bakıyor,alinin uzerinde silahın lazerin gorub baxır

    Simara HuseynovaSimara Huseynova4 gün önce
  • Hudaverdi ölurse ben bu diziyi izlemem deyenler kac kiwiyiz?

    Jyg HjggJyg Hjgg4 gün önce
Hüdaverdi vuruluyor! - Kimse Bilmez 24. Bölüm