Hızır Ali, Altan'ın elinde! - Eşkıya Dünyaya Hükümdar Olmaz 146. Bölüm

Eşkıya Dünyaya Hükümdar Olmaz 146 .Bölüm Özeti:
Sevda, hamile olduğunu söyleyerek Hızır'ı elindeki en güçlü silahla bitirmeyi amaçlamıştır. Aldığı haberle sarsılan Hızır, kurulan evlilik oyununun gerçeğe dönüşmesinden endişe duyarken Feyyaz'ın bu konudaki kararı herkesi şaşırtacaktır. Sadece Hızır'ı değil tüm Çakırbeylileri etkileyecek olan haber, gün geçmeden yayılır. Bu duruma en çok tepki göstermesi beklenen Hayriye Ana ise Sevda'yı gözüyle görmeden havadisin doğruluğuna inanmaz. Nitekim ziyarete gittiği Meftunların evinden, şüphe etmekte haklı olduğunu söyleyerek ayrılacaktır.
Sevda, karnında bir Çakırbeyli taşıdığını söyleyerek kendi hayatını garanti altına alırken milyon dolarlar bahşettiği Altan'ın da gücüne güç katmıştır. İstihbarattaki yerini kaybetmek üzere olduğunu anlayan Altan, arkasına aldığı çok güçlü bir çete ile hain planlar kurmaya devam eder. Henüz kimlerle savaşacağını bilmeyen Hızır'ın, onu öldürmeye ant içmiş bir orduyla karşı karşıya gelmesine ramak kalmıştır.
Çocuk denecek yaşta girdiği yeraltı dünyasının tepesine doğru tırmanmakta olan Hızır Çakırbeyli ve ailesinin hikayesi anlatılmaktadır. Yeraltı dünyasına giren her adam haksızlıklara başkaldırmaya yemin eder. Güçlenip zenginleştikçe kendisi bu haksızlıkların kaynağı olur…
Hızır Çakırbeyli sevda adamıdır… Sevmekten hiç kaçmaz… Sevilmeyi de pek sever…
Kardeşini, oğlunu, yeğeninin ve ailesinin diğer fertlerini de canından aziz tutar, onlar için fedakar bir "baba"dır… Vefakar bir dosttur… Vazgeçilmez bir ağabeydir. Adil ve cömert bir reistir…
Bu özellikleri onun sonu olacak yerde Hızır'ı yeraltı dünyasında da yüceltir… Sözüne güvenilir, daima iş yapılır bir adam haline gelmişken devletin radarına takılır… Devlet kontrol etmek istediği gayri meşru faaliyetleri yürütmek için ondan iyi bir aday olmadığını düşünür… Bu Çakır'a en büyük olma teklifidir…
Eşkıya Dünyaya Hükümdar Olmaz TRvision Kanalına Abone Olmak İçin; goo.gl/WVSWUZ
atv Resmi TRvision Kanalına Abone Olmak İçin; goo.gl/dmrDLN
facebook.com/atv
twitter.com/atvcomtr
instagram.com/atvturkiye/

Herunterladen

YORUMLAR

  • Olmecek Hizirali

    Gulzat AitbaevaGulzat Aitbaeva6 gün önce
  • Damla xanım

    Vuqar MuradVuqar Murad8 gün önce
  • Yani şimdi şu meşhur tüfeği kullanamayacak Hızır

    Ibrahim DemirIbrahim Demir8 gün önce
  • Hızır aliye silah tutan %90 sevda

    Fatih CebecioğluFatih Cebecioğlu9 gün önce
  • Hızır ölürse hızır altarı ordan çıkarmaz bakalım gay dizisinde sizleri salı günü neler bekliyor

    Hayrettin OkurHayrettin Okur10 gün önce
  • O Ceylan gelecek

    Mustafa KahyaogluMustafa Kahyaoglu11 gün önce
  • 146.bölümü neden ver mediniz

    abdullah azmanabdullah azman12 gün önce
  • Altan Hızıra Hızıralinin görüntülerini gösterirken Hızır ali orada ipleri çözüp kurtulursa iyi olur

    İBADƏT BAXŞIYEVİBADƏT BAXŞIYEV12 gün önce
  • Mustafa Üstündağ daha iyi rolleri hakediyor

    trugur trtrugur tr12 gün önce
  • Ölecek 👌

    Efe Poyraz AltunEfe Poyraz Altun12 gün önce
  • Ceylan hizir aliyi kurtarir hizira bir telefon gelir hizir altani alir altanin arkasidaki ile savasmaya bi kaç bolum sonra başlar.

    Sevilay Ozden58Sevilay Ozden5812 gün önce
  • 146. bölüm full nerde be dostum

    Mehmet TekinMehmet Tekin12 gün önce
  • Bu dizide pembe diziye dondu hep kari kiz isi.

    Umit nakUmit nak12 gün önce
  • .

    Sıla DurgunSıla Durgun12 gün önce
  • 9 kasimdi sikay

    Lochin LapasovLochin Lapasov12 gün önce
  • Oyuncu lazimsa 3yıldır sinama okuyorum

    Emre CanEmre Can12 gün önce
  • Dizi sanki ilerlemiyor bi iki konu ele anılıyor 2 saat doldurmaya caisiyorlar.. çok agir gidiyof eski tempoyu göremiyorum

    İsmail Yk Türkiyeİsmail Yk Türkiye12 gün önce
  • Son 15 bölümdür mitin başına geçenlerle savaşıyor biri gidiyor biri geliyor aynı senaryo her gelen hızın oğlunu yeğenini masadaki adamını alıyor sonra kurtarıyorlar öldüryorlar sonra yeni bi istihbarat başkanı çıkıyor sonra yine onla mücadele afedersiniz ama b*ka sardı artık

    ismet e.07ismet e.0712 gün önce
  • bence düzmece altan oyuna geldi hızır silah tutan reis elamanları

    mesut kralmesut kral12 gün önce
  • @ _Lütfen Abone Olur Musun

    Türkü bahçesiTürkü bahçesi13 gün önce
  • Kimsesiz yaşar gelmesin 😂😂😂dostum hizir

    Anıl AtayAnıl Atay13 gün önce
  • Tarik unlunun ani olumu senaritleri hazirliksiz yakalamis.uretemiyorlar suan birsey..acayip kisir gidiyor olaylar

    Yalan YokYalan Yok13 gün önce
  • Bence Meryem Uzerli gelmeli. Dizide çok güçlü ve akıllı bir kadın ama oda İlyasla beraberdi oda olmaz. Bakalım heyecanla bekliyorum yıllarca bıkmadan usanmadan bu dizinin hastası olarak izlemekteyim tüm ekibe teşekkürler

    Aynur ÇelebiAynur Çelebi13 gün önce
  • Hızır ali niye yanlarindan yok Hızırlarin alparslan karakterinu yüceltiyosunuzz ama koskoca Hızır oglunu yerin dibine sokuyosunuzzz Hızır yanina bi tek Meryem yakisiyo ömür ve özlem miş bokum gibiler damla ve ebru yakisti

    Ìlknur B.Ìlknur B.13 gün önce
  • özellikle bu bölümü izleyince keşke geçen sezon final yapsaydı dedim. uzatmak için uzatıyorlar. Çatışma sahneleri zaten bi o kadar sacmaladilar. Özen yok. alışkanlıktan izliyorum.

    veysel Bozdoğanoğluveysel Bozdoğanoğlu13 gün önce
  • Bütün güç alpaslana kaldı ama hala kullanamıyor alpaslandaki güç bende olsa dünyayı dize getirirdim bu alpaslan daha altanı indiremiyor ünalın gücü fedailerin gücü alpaslana geçti ve babasından amcasından da gücü var ama sünepe gibi davranıyor sıradan insan bile daha güçlü konumda

    gecelerin efendisigecelerin efendisi13 gün önce
  • Bu 146 bölüm neden yayınlanmıyorrr ????

    Baran AyBaran Ay13 gün önce
  • BÖLÜMÜ DAHA ERKEN KOYARSANIZ BASKA SITELERDEN ISLEMEK ZORUNDA KALMAYIZZ !!

    Mustafa BeyMustafa Bey13 gün önce
  • ŞAŞMAZ RACİ Bu işin baş paramagiydi. Öyleki BAHADIRIN son çırpınışları bunlar. ulan ATV dostumuz değilsin artık

    Adnan ÖzarslanAdnan Özarslan13 gün önce
  • Bir sonraki bölümde Ceylan karakterinin gelmesi için Hızır ali üzerinden spoilder veriliyor. Birde başımıza gülmezker gibi Sınırsızlar çetesi çıktı.

    Dogukan KavakDogukan Kavak13 gün önce
  • Eskiden dizide bir kalite vardı masa konuşmaları masada adam öldürmeler bunlardı bu diziyi izlettiren kimsesiz gibi bir karakteri diziden çıkarmak zaten açıklanamaz bir olay ayrıca Ünal kaplanın bu diziye disiplin getiren bir karakterdi olay mahalle kabadayılığına gidiyor Ünal kaplan oyunculu-unda o yaşlarda bir oyuncu lazım aynı karakterle diziye girecek yoksa dizi mahalle abilerinin raconlarına gidiyor.bir tane dam var bomba oyuncu mesela o Ünal kaplan karakterli bir role gider eşrefpaşalılar filminde Şahin ağa ile bıçakla kavga eden adam bence o gelsin

    Yoso VardarovaYoso Vardarova13 gün önce
  • Edho gittikçe boka sarıyo istihbaratın başına kim gelirse hain yok ömür hamile kalmaya çalışıyomuş sevda hamile Ya deniz çakır gelsin ya da Ceylan gelsin daha izlenmez bu edho

    Layık DegilsinLayık Degilsin13 gün önce
    • @Layık Degilsin aynen 👍

      hızmer hayranıhızmer hayranı13 gün önce
    • @hızmer hayranıkesinlikle deniz çakır gelsin 4 sezondam buyana hiç izlemedim şimdi yeni yeni izlemeye başladım naz elmas var diye ama yok o da çok soğuk donuk birisi ne ömür ne özlem ne de sevda hiç yakışmadılar ömür dar üst giyiyo kazak sütyenlerin modeli çıkıyo portakal gibi gögüs var çok çirkin duruyo yok hamile kalmaya çalışıyomuş ta falan da filan da bu bölümden sonra artık izlemiycem edho yu bu son du

      Layık DegilsinLayık Degilsin13 gün önce
    • Deniz çakır gelsin

      hızmer hayranıhızmer hayranı13 gün önce
  • İyice mala bağladı,Hızır ali babasının kıçından ayrilmazken kaç saattir yok ortada,Hızır reis bunda bir iş var diyor lan bı yürü git

    Sencer ErenSencer Eren13 gün önce
  • 10 numara bir dizi iken şimdi beş para etmez bir dizi haline dönüşmeye başladı senaryo aynı hep izleyici kitlesi düşmeye başlar böyle giderse

    Oguz DurmazOguz Durmaz13 gün önce
  • bu dizi ünal la birlikte ölmüştür

    aydin Akinbayaydin Akinbay13 gün önce
  • Altan da Hızırın elində. Alparslan her an indire bilir.

    Mahmut OgluMahmut Oglu13 gün önce
  • su senarıstlere seslenıyoorum cakırbeylı ve adamları artık bırsey yapsın yanı guclensınler arplanın dayısı gıbı guclu bırı gelıp bunların yanında olsun

    UGUR TUTCUUGUR TUTCU13 gün önce
  • bu senarıstler ıyıce sapıttılar her bolumde hızırın adamlarını tuzaga dusuruyorlar ıyıce kafayı yedıler eger hızır alı olurse dızının boku cıktı demektır

    UGUR TUTCUUGUR TUTCU13 gün önce
  • Atın artıkk bölümü

    Burak ŞekerliBurak Şekerli13 gün önce
  • Dizide heycan yok ruh yok

    Gökhan DenizGökhan Deniz13 gün önce
  • Silahı tutan kadın diye düşünüyorum ve ceylan değilde hayriye hanım bişey yapacağı kesin

    ahmet canahmet can13 gün önce
  • Şu dizide ki istihparat ihanetlerini bitirin, çok saçma lan. Bu ülkede hiç sağlam istihparat lideri yok mu yahu. Arkadaş necati şaşmaz bu diziye şart. Ayrıca ceylanı da getirin, kimsesiz yaşarıda. Ünal öldü cıfkı çıktı dizinin. 😏😏😏

    Ferit KarasuFerit Karasu13 gün önce
  • Hızır eli ölməsin.ceylan qutarsın🇦🇿oqlun

    Ibo AbiyevIbo Abiyev13 gün önce
  • Alpaslan ve fedayiler nerde gorunmuyolar artik cok arka planda kaldirlar bence biraz ciksinlar ortaligin .... koysunlar 😊😊

    Ozan EcevitOzan Ecevit13 gün önce
  • Bunlarda olup dizi uzamazsa anlamı olmaz..altanin sonuda vadideki iğreti olan poyraz gibi olur galiba

    Kenan ÖzenKenan Özen13 gün önce
  • Yeter artık su altan fazla oldu bi sikamadiniz kafasina

    The great kingThe great king13 gün önce
  • Avukat hanımlar çok yakıştı kadroya.

    Türk’ün Özü Var Olsun!Türk’ün Özü Var Olsun!13 gün önce
  • Çakır : ne beyim ne efendiyim ulan Hızır çakırbeyli bey olmuş Nerdesin çakır nerdeee

    Harun GülsoyHarun Gülsoy13 gün önce
  • Ceylan Hatunun Sırası Belli Oldun Geri Geliyor :)

    Rüzgar HakanRüzgar Hakan13 gün önce
  • Olum bu izlenmeler nasıl oldu normalde daha az

    Mete İnciMete İnci13 gün önce
  • Reis seni evladınla sınıyor dikkatli olceylan onun hakından gelir

    Eray TürkeriEray Türkeri13 gün önce
  • Ceylan gelecek diyenler like Hızır ali ölecek diyenler yorum Hızır kurtaracak diyenler 123 yazıp yorum olarak yolasın Hekese iyi günler dilerim♥♥♥

    Irmak TuranIrmak Turan13 gün önce
  • HizirAlinin başina dayanmiş silahi tutan xanım əline oxşayır... Üzünüdə göstərmədiler . Yeqinki Ceylan olacag Altan planin rədd edecekler.. belədə ola biler

    SaDeCe iZLeSaDeCe iZLe13 gün önce
  • Hızır Ali hain

    Mustafa TuncMustafa Tunc13 gün önce
  • Bence dostum yasar gelip kurtariyo ordnda telefon acip dostum yasar dusmanim ölür diycek

    topraktoprak13 gün önce
  • Dizi artık çok basitleşti gerek efeklerle gerek oyuncularla artık edho ruhu kalmadı yeni senarist kimse bence o kovulmalı raci şaşmaz diziyi geri alıp internette yayınlasa daha iyi 👍

    Hakan SöğütHakan Söğüt13 gün önce
  • iyi ki youtube var.yoksa bu dizi izlemem..2 saatlik dizi 30 dq izleniyor.dizin çoku hanimlar..dizi mafiya deyilde.hanimlarin çifliyi olsa.çok iyi olurdu.....böyle giderse çok kalmaz.yukarida.

    android gamesandroid games13 gün önce
  • Ben AZERBAYCAN liyam ve unutmayin Hizirin oglu Hizirali dir Alpaslan biraz geride kalmali cunki mantikla dusunursek Hizirin oglu ona daha yakin olmali ve bas rolde olmali bence cok iyi gidiyor boyle devam

    Qaraca CabbarovQaraca Cabbarov13 gün önce
  • Alparslan Altanın olunu yurt dışında aldırırsa Altanı tehdit ede bilir

    İBADƏT BAXŞIYEVİBADƏT BAXŞIYEV13 gün önce
  • Bence Hızır ne isterlerse kabul edecek sonra Ceylan gelip Hızıraliyi kurtaracak

    İBADƏT BAXŞIYEVİBADƏT BAXŞIYEV13 gün önce
  • Çok sıkıcı bi bölümdü. Bütce yok die böyle gidiyorsa. İki haftata da bir bölüm çekin. Bizde en azından daha zevkli bölümler izleriz. Yalan rüzgarına döndü dizi.

    Can CanCan Can13 gün önce
  • Hani o 3 adam almislardi yaa? Yardim ettiler hani. Bak o adamlar iste aldilar silahi dayadilar kafasina...

    YU NusYU Nus13 gün önce
  • Fedailer yok oldu Alparslan çözmesi lazım artik

    Murat KavuncuogluMurat Kavuncuoglu13 gün önce
    • Artık fedailerin devreye girmesi lazım geç bile kalındı.

      çoban yıldızıçoban yıldızı13 gün önce
  • Ceylan is back

    seher adkvyçnseher adkvyçn13 gün önce
  • Bence Ceylan simdi geri donucek, oglu icin

    İlahe Agalarovaİlahe Agalarova13 gün önce
  • Sacmalık.. Altan randevu istedi geleceği yeri damla soylesin dedi.. Hızır 30_40 adamla sıkıstırsa oradaki uc bes adam ne yapabilecekti? Hızır ali ellerinde olsa bile altanın kafaya silah tutardı. Hızır aliye karsılık kendini kurtarırdı. Simdi canın bilgisayarını alacaklar Bi de okanı tabii ve bırakacaklar.. Bunu goremeyen yoktur. Maksat dizi catısma sarmalına sarsın. Mit baskanı olarak daha fazla ilerlemezdi

    Emir UcarEmir Ucar13 gün önce
  • Kimsesiz Yaşar nerdesin dostumsun

    Ertan HasErtan Has14 gün önce
  • ATV bu diziyi kendisi yapmaya başladığından beri aptalca bölümler ortaya çıkmaya başladı.Çocuk peydahlamak ve adam kaçırmaktan başka bi halt yok🤮🤮😎

    KnN_84KnN_8414 gün önce
  • dön dolaş aynı hikaye...cia, mit, öldür yenisi gelsin, kaçır, kurtar öldür, cia mit öldür yenisi gelsin, masa ihanet öldür yenisi gelsin..

    Fatih K.Fatih K.14 gün önce
  • introda ki " ve Tarık Ünlüoğlu " yazısını kaldırarak ayıp etmişsin be eşkiya :/

    Here we go againHere we go again14 gün önce
Hızır Ali, Altan'ın elinde! - Eşkıya Dünyaya Hükümdar Olmaz 146. Bölüm