#herşeyçokgüzelolacak MI?

Destek Olmak İçin ► bit.ly/cuneytozdemirdestek
-
"Her şeyin çok güzel olması" için CHP neler yapmalı? 23 Haziran gecesi neler yaşanır? Ahmet Davutoğlu ve Abdullah Gül'ün açıklamaları nasıl yorumlanmalı? Abdullah Öcalan'ın avukatlarıyla tam 8 yıl sonra görüşmesi ve açıklamaları ne anlama geliyor? Ceza evlerindeki açlık grevleri ne noktada? Game of Thrones'da hangi hata gözlerden kaçmadı? Gazeteci Cüneyt Özdemir haber yürüyüşüne devam ediyor.
-
Tüm Videolar ► bit.ly/cuneytozdemirvideolar
Yeni Videoları Kaçırmamak İçin ► bit.ly/cuneytozdemiryoutube
-
Sosyal Medya ►
instagram.com/cuneytozdemir
twitter.com/cuneytozdemir
facebook.com/cuneytozdemir.98
-
#cüneytözdemir

Herunterladen

görünümler
516,894

YORUMLAR

  • HER ŞEY ÇOK GÜZEL OLACAK...yersen konstantınapol imamı..sınce.2019 ekrem papadapülos.. sel..kayyum adasında tatildeyim gelicem aga deprem..aga be yeminle çağırmadılar tsunamı ..bekleniyor.

    Katl-i VacipKatl-i Vacip2 gün önce
  • aynen, MI !!!! Ekrem Bey yerine danışmanı seçilseydi daha iyi olurdu. Danışmanına İBB'yi bırakıb tatile cıkıyor. şimdide paris'de.... Her şeye zam yaptı ve buna yeni bir kılıf giydirmeye calışıyor. Düzenleme diyor zam değilmiş düzenleme imiş..... İnanın 90 ların Türkiye'sini yaşıyor istanbul..... İletişime gececek başkan yok, zam üstüne zam. Ben çöp yığınları ve su sıkıntıları bekliyorum bu ekrem döneminde.....

    Calvino VerdiCalvino Verdi17 gün önce
  • yıllarca zevkle seni dinledik doyamadık yaptığın programlar haberler birinci sınıf program haber olmuş neyaziki senin sesini kesmeye mudahele etiler

    ali haydarali haydarAylar önce
  • Her seyin cok guzel olmasi icin once cok kan dokulecek.recep giderken yakip yikacak ve pek yakinda.turkiye hazir olsun.

    mehmet dalmamehmet dalmaAylar önce
  • Ciao cuneyt seni gormek cok guzel...yillara meydan okuyorsun hic yaslanmiyorsun bunun sirrini banada soylesene ...kucak dolusu .sevgiler.

    mehmet dalmamehmet dalmaAylar önce
  • Canları sıkılınca film ve dizi yapıyorlar artık, can sıkıntısı diyorum buna , eski filmleri izliyorum ve bayada zevkle izliyorum. Size teşekkür etmek istiyorum bana bu kelimeyi hatırlattığınız içşn “banane” :)))üzerimden baya dert aldı huzur getirdi bu kelime :), sanane pek başlamadım zamana bıraktım

    gizli agresifgizli agresif2 aylar önce
  • her şey çok güzel falan olmayacak.İnsanoğlu her zaman sınanıcak.Boş hayellere kapılmayalım lütfen.Simyacıların ölümsüzlük iksirini bulmaya çalışmaları kadar saçma ve boş bu sözler.

    Law girlLaw girl3 aylar önce
  • abi herşeyin güzel olması için en az 3 - 4 nesil değişmesi lazım. yeni nesle bakınca pek umut vadetmiyor. aynı yollu 50 defa kazacaklarına 50 yıllık planla bütün alt yapıyı 1 seferde yapsalar her kazıldığındaki randı elde edemeyecekler. aslında ülkenin zihniyetinin özeti bu. bencil bir toplum. sadece kendi cukkasını doldurduğunda zenginleşeceğini düşünen insanlar cukkadaki TL nin değerini düşürdüklerinin farkındalar mı? üretmeyen hazır yiyen bir toplum. üretime ihracata teşvik etmeyen desteklemeyen bu konuda eğitim vermeyen bir devlet. ne güzel olacak abi? olan biteni film tadında uzaktan izleyip eğlensek güzel olurdu ama içinde bilinçli şekilde izlemek çok hoş olmuyor.

    Hüseyin SHüseyin S3 aylar önce
  • BIZ SENI HER HALINLE SEVERIZ CUNEYT ØZDEMIR...

    KEMAL DEVECİKEMAL DEVECİ4 aylar önce
  • Turkiye de artik hicbirsey guzel olmaz Turkiye avrupa nin multeci kampi haline geldi Almanya yeni goc yasasi cikardi Turk okumus genc beyinler almanya ya gelme hakki verildi Ancak buna karsilik suriyeliler geri yolluyacskmis alman devleti sence nereye yollacaklarlar Evet turkiye ye yani suriyeliler turkiye ye turk okumus genc beyinler de almanya ya buyrun

    Anil AkbulutAnil Akbulut4 aylar önce
  • O sloganı Emre USLU buldu ...

    MEHMET SAİD SAVAŞMEHMET SAİD SAVAŞ4 aylar önce
  • Adam Amerika'dan Türkiye'yi yorumluyor. PATRİON'dan destekleyin garibi bu gece NUSRET'de yemek yiyecek garibim. Uçak bileti de alacak Türkiye' için garibim...

    özcan Kahramanözcan Kahraman4 aylar önce
  • yoksa bize mal mi demek istedin o sesiz videoyu izledik diye :))))))))

    Alper Can KarabulutAlper Can Karabulut4 aylar önce
  • Senin videolarını izlediğim günden bu yana ufkum açıldı resmen.

    sevda yaşarsevda yaşar4 aylar önce
  • allahı olacak cümlesi bütün bir fikriyatı boşa çıkardı.keşke idamı olacak veye başka bir cümle kursaydı,

    isa bozoisa bozo4 aylar önce
  • Sokaklara bak temizliğe bizimkiler olsaydı hemen mangalla dolardı tertemiz yemyeşil. Acaba bizi ulkemizi kıskanıyorlarmı 😵😵😵😵😊😊😊

    baran karadumanbaran karaduman4 aylar önce
  • DESTEKCİNİNİZ CÜNEYT ABİ . BİZDE KUVEYTTEYİZ. SOKAK KEDİLERİ KARDEŞLERİYİZ BİZLERDE. HABERLERİ SENDEN ALMAKTAN ÇOK MUTLULUK DUYUYORUZ

    salmiyaq8salmiyaq84 aylar önce
  • CÜNEYT ABİM TAKİPCİNİZ ABİM. BİZİM DE SOKAK KEDİLERİ SAYFAMIZ VAR. @CATURELAND İNSTAGRAM VE TRvisionDA . SENDEN RİCAM Bİ TAKİPCİMİZ OLABİLİRSEN ÇOK MUTLU OLURUZ. EKREM İMAMOĞLU BİZCE DE .

    salmiyaq8salmiyaq84 aylar önce
  • ❤️

    TURKER MEZTURKER MEZ4 aylar önce
  • Güzel sözler banane sanane

    Ogi xxxOgi xxx4 aylar önce
  • oylari calan kendileri.hile yapamadilar.Alnin teri ile Anasinin ak sutu gibi bu secimi Ekrem Imamoglu kazandi.Insallah tekrar kazanacak. .

    Gulsen CetinerGulsen Cetiner4 aylar önce
  • Her sey cok cok guzel olacak.Cumhurbaskanimiz olacak.Ekrem Imamoglu.Baskasini dusunebilmiyorum

    Gulsen CetinerGulsen Cetiner4 aylar önce
  • *Ülkeyi ikiye böleni Allah'a havale ediyorum*

    Müslüm GürsesMüslüm Gürses4 aylar önce
  • ABİ SENİN SAÇLAR KIVIR KIVIRDI ESKİDEN.UZAYINCA YİNE LÜLE LÜLE OLUR HERHAL.

    Kutlu YiğitKutlu Yiğit4 aylar önce
  • İlk defa izliyorum süpersin. Eğitim kurumlarında IQ yükseltme dersi olarak videoların kullanılmalı :D

    Ozan OzsOzan Ozs4 aylar önce
  • Çok kötü köprü

    hasan cevad Ozdilhasan cevad Ozdil4 aylar önce
  • Böyle ol

    hasan cevad Ozdilhasan cevad Ozdil4 aylar önce
  • Bombalar patlamazsa olur

    hasan cevad Ozdilhasan cevad Ozdil4 aylar önce
  • daha güzel olacak

    İlker Büyükbayrakİlker Büyükbayrak4 aylar önce
  • yazık jki ne yazık size

    İlker Büyükbayrakİlker Büyükbayrak4 aylar önce
  • İmamoğlu adam gibi adam diplomalı İngilizce biliyor en önemlisi şerefli bir adam yalan söylemiyor

    Vedat elagözVedat elagöz4 aylar önce
  • Cücü Haziran’da İstanbul’da olman gerek senin şimdi oy kullanmak için , çok muhabbetini yaptın . Şimdi bi bize ayıp olmasın ağabeyciğim, bir de İstanbul ‘u akp den kurtarmamıza yardımcı ol ağabeyciğim . Her neyse, çok konuştun , güzel konuştun vs ya şimdi canlı video beklerler izleyiciler ispat niteliğinde vs vs bi yapı ver de herkes muradına ersin

    cansu şahincansu şahin5 aylar önce
  • Adamı görünce palo alto diyesim geliyor ama inan neresi olduğunu yada ne olduğunu bilmiyorum.

    Ahmet AydoğanAhmet Aydoğan5 aylar önce
  • 👌👌👌

    user1user15 aylar önce
  • belkide türkiye özlemi olamaz mı? morel bozukluluğunuz

    Cumhur YÜKSELENCumhur YÜKSELEN5 aylar önce
  • Yorumlarım pek hoşuna gitmedi herhal Anında kaldırmışsın bravo senden de bu beklenir di...

    Yusuf Yiğit AkYusuf Yiğit Ak5 aylar önce
  • Cüneyt hocam, bir ayrıntıyı kaçırıyorsun. Gülünce neden güldün diyenle, üzgünken neden üzgünsün diyenler aynı kişiler değil :) hepsi senin izleyici kitleni oluştursa da farklı bireyler.

    Izzet Cagri BaykanIzzet Cagri Baykan5 aylar önce
  • abi kendine bi forum açsana çok güzel olabiliir inci sözlük ekşi sözlük gibi falan

    Kaan BeyazKaan Beyaz5 aylar önce
  • HAKIM BEY..sarkisi bizim halimiz..konussak olmuyor..sussak olmuyor....

    su çiçegisu çiçegi5 aylar önce
  • Kanal çok iyi, sohbetlerin çok iyi ancak bu kaliteye 500 bin üye diğer soytarılaraın sayılarına baktığında çok az..Gerçi buda türkiyenin gerçeği.Bize düşen senin bu kanalını dostlarımıza anlatmak ama yeterli olurmu bilmiyorum.Tam zamanı bence Ekrem İmamoğlu ile bir söyleşi

    Baba Oğul BalıkçılıkBaba Oğul Balıkçılık5 aylar önce
  • Doğal ol yeter biz seni boyle çok seviyoruz ❤

    Sermil BilirSermil Bilir5 aylar önce
  • Cüneyt Özdemir güzel bir insansin gençsin yakişiklisin tabiki geleceğini tabiki işini düşünüceksin ancak Vatanini ve bu milleti düşün çikarlarini düşün! Kendin ile başbaşa kaldiğin zaman nasilsan herzaman öyle ol!

    Timuçin B.i.Timuçin B.i.5 aylar önce
  • Chp yi destekleyen gazeteciler 😀😀😀 ülkenizin yaninda olun Amerikanin ağzıyla konuşmayın!

    Timuçin B.i.Timuçin B.i.5 aylar önce
  • Sen gazini Amerikadan sağlam almışsın bravo sana! Yaziklar olsun sizin gibi "gazetecilere"

    Timuçin B.i.Timuçin B.i.5 aylar önce
  • Sence güzel olucakmi? Meslektaşına Ahmet Hakana söz hakki vermeyen biri sence bu Istanbulun milletine bir hak verirmi?

    Timuçin B.i.Timuçin B.i.5 aylar önce
  • 5n1k'daki cüneyt beyi özledim her azıdan:)) bayadır görememişim kilo almışsın ve CNN de bile daha dobra konuşuyordun! (amman sanaNE deme şimdi,, tamam banaNE bee:)) şaka maka seviliyorsun, bir zamanlar sıkı takipcindim, seninle büyüdüm yani

    Vedat KINIKVedat KINIK5 aylar önce
  • Seçim yayını var mı abi?

    kerim sebkerim seb5 aylar önce
  • Alt yazı iyiydi Ingilizcemizi gelistiyorduk

    Carlos c y uCarlos c y u5 aylar önce
  • CHP'nin İstanbul gönüllüleri adı altında destek grubu mevcut, vatandaşların kendi istekleri ile katıldıkları grup.. Gönüllülerle iletişime geçip veri sağlayabilirsiniz

    Ozan AlkanOzan Alkan5 aylar önce
  • GERISINI ARARSANIZ BULURSUNUZ EFENDIM HOSCA VE DOSTCA KALIN NE MUTLU TÜRKÜM DIYENE

    NESRIN DEMIRKIRANNESRIN DEMIRKIRAN5 aylar önce
  • ERDOĞAN’A AÇTI AĞZINI YUMDU GÖZÜNÜ

    NESRIN DEMIRKIRANNESRIN DEMIRKIRAN5 aylar önce
  • NNesrin Demirkiran Almanya’da Küçük Bir Türk Market Alışverişi Et Fiyatiesrin Demirkiran Almanya’da Küçük Bir Türk Market Alışverişi Et Fiyati

    NESRIN DEMIRKIRANNESRIN DEMIRKIRAN5 aylar önce
  • SIZE BIR KAC VUDEOMUN ISMINI VERIYORUM EFENDIM TAYYIBI BITIREN VIDEO PART 8 YOLSUZ IHALELER NESRIN DEMIRKIRAN TAYYIBI BITIREN VIDEO PART 1 TAYYIBI BITIREN VIDEO PART 6 TAYYIBI BITIREN VIDEO PART 1 ISLEDIGI CINAYETLER

    NESRIN DEMIRKIRANNESRIN DEMIRKIRAN5 aylar önce
  • DAHA KÖTÜ OLACAK CÜNKÜ BIRLESMIYORUZ RAYYIBE KARSIBIRDE CAKALLARINA YIGINLÖA ATATÜRKÜ YERDEN YERE VURAN VUDEOLAR YAOTIRMIS BIRDE HEPSININ YORUMLARI KAPALI ADAM ISTEDIGI YALANI SÖYLÜYOR ADAMA YALAN SÖYLÜYORSUNUZ DIYEMIYORUZ BENDE BU NEDENLE 90 90 veya 100 tane kadar tayyibi yweswb ywew vuran videolar yaptim efendim izlemek isteyen ismimi yazsin youtube. ismim Nesrin Demirkiran efendim.

    NESRIN DEMIRKIRANNESRIN DEMIRKIRAN5 aylar önce
  • YAHU ADAM ISTANBULULUN ISMINI DEGISTIRDI BUNDAN SONRA ISMI ISLAMBOL DEDI TÜRK BAYRAGINIDA DEGISTIRMIS

    NESRIN DEMIRKIRANNESRIN DEMIRKIRAN5 aylar önce
  • 13:29 yılların televizyoncusu da olsan top gördüğün zaman dayanamazsın :)

    Hyper PassiveHyper Passive5 aylar önce
  • Senin kafan iyimi, dün akp bugün chp destekliyor bunda ne var nedemek, lan bu sadece siyasi bir görüsmü? Insanlar öldürülürken, hapislerde cürürken saray sofralarina katilip, simdi halk ekonomik krizden dolayi akp den sogmaya basladi diye bir herse cok güzel olacak hashtagi paylasmak bu sözde sanatcilari cesur yapmiyor. Yarin yine dönebilirler. Merak etme senin Riza Sarraf ihanetinide unutmadik, tuzu kuru seni.

    Telma ElmaTelma Elma5 aylar önce
  • Lütfen herkes oyunu kullansın. Keşke bu geleceğin Türkiye sini kurtarmak demokrasimizi kurtarmak için yurt dışında yaşayanlarımız da oy kullansa.

    em ociem oci5 aylar önce
  • Başkan ile bir röportaj yapmanı bekleriz.

    em ociem oci5 aylar önce
  • Şu zihniyetinizden biz bıktık asıl

    Doğukan YazıcıDoğukan Yazıcı5 aylar önce
  • Siz cnn turk,te calismiyormusunuz artik ??

    may _ lay truckermay _ lay trucker5 aylar önce
  • Cüneyit bey kimden yanasınız alkah aşkına söyle ona vericem oyumu sen akıllı adamsın kime veriyorsun oyunu

    Fatih AtmacaFatih Atmaca5 aylar önce
  • Abi seni çok seviyorum cumhurbaşkanı seçimlerne katılsan oy vermezsem adam değilim

    Fatih AtmacaFatih Atmaca5 aylar önce
  • Cansın sen kendin ol yeter

    Feyza KupeliFeyza Kupeli5 aylar önce
  • tesekkürler

    M. İkbal ÇİÇEKM. İkbal ÇİÇEK5 aylar önce
  • 👍

    muharrem demircimuharrem demirci5 aylar önce
  • Simdi chp sadece istanbulda oy caldi degil hatayda calmadi adanada calmadi mersinde calmadi antalyada calmadi aydinda calmadi ankarada cakmadi gide gide istanbulda oy caldi zaten binali yildirim ne zaman secilerek bir goreve geldiki secilmiyorsun iste bunu anlayin halk secmiyor sizi izmirden belediye baskani adayi oldu yine secilmedi halk secmiyor basbakanlik gorevine bile agmet davutoglunu alarak getirildi

    Ahmet SenAhmet Sen5 aylar önce
  • Akp kazanana kadar secim iptal 😁😁😁 yine kaybetsinler yine iptal ettirirler

    Ahmet SenAhmet Sen5 aylar önce
  • Sektir ulan!!!

    mesut akbulakmesut akbulak5 aylar önce
  • gelirsen 9 kişili minibüsümle ulaşım sorununuzu çözebilirim 05323030440

    AHMET MENDERES CUDALAHMET MENDERES CUDAL5 aylar önce
#herşeyçokgüzelolacak MI?