Hollywood Ünlülerinin Gittiği Marketi Gezdik: Erewhon Market

Herkese merhaba, bugün konuğum Hande Çilek'le beraber sizlere Los Angeles'ın en ünlü ve organik ürünler satan marketi Erewhon'u gezdireceğiz. Hollywood ünlülerinin de uğrak marketi olarak bilinen Erewhon aslında oldukça küçük bir market. İçinde çok fazla çeşit ve değişik organik malzemeleri barındırmasıyla ünlenmiş. Buyrun bu ünlü marketi beraber gezelim. Keyifli seyirler :)
Amazon Satış Eğitimiyle İlgili Detaylı Bilgi İçin:
www.amazonfbaegitimi.com
Ücretsiz Facebook Grubuna katılmak İçin:
facebook.com/groups/353949891724515/
ABONE OL VİDEOLARDAN HABERDAR OL :) goo.gl/nZKf6t
İlkay ZAMAN Uygulaması Apple Store: izl.sn/c36grz
İlkay ZAMAN Uygulaması Android Google Play: izl.sn/9z7f7d
Sosyal Medyada Beni Takip Edin:
Instagram: instagram.com/ilkayzaman
Facebook: facebook.com/ilkayzamanofficial
Twitter: twitter.com/ilkayzaman
TRvision: trvision.net/nameof-ilkayzaman
YouNow: www.younow.com/ilkayzaman

Herunterladen

görünümler
297,141

YORUMLAR

  • Herkese merhaba arkadaşlar, sizden ricam videolara beğeni atmayı unutmamanız :) Sevgiler

    İlkay ZAMANİlkay ZAMANYıl önce
    • Amerika da bulut yok mu reis?

      noldu osuruknoldu osuruk6 aylar önce
    • İlkay ZAMAN which city do you live?

      Nigar HesenzadeNigar HesenzadeYıl önce
    • merhaba kanka

      İrfan Kocatürkİrfan KocatürkYıl önce
    • ilkay zaman şuan enes batur amerikada onla video ceksen daha iyi olur?

      Dizi AnalizleriDizi AnalizleriYıl önce
  • herşey iyi güzel lafımız yok... ben sadece insanların umutlu ve mutlu olabilmelerine imrendim. fiyatlar şunlar bunlar umrumda bile değil.

    Cuneyt YenerCuneyt YenerAylar önce
  • Biberlerin rengine göre değilde. Lezzet bakımından dolayı fiyatları artmış özellikle sarı biber çok lezzet katıyor yemeklere.

    Uygar KayaUygar KayaAylar önce
  • iyi gezmeler

    Ayklas sürücü kursuAyklas sürücü kursuAylar önce
  • 10.30 çarpı 4 mü kspdlrğvpfğrmf 6 oldu ablam ne 4 ü

    Erdem KAŞIKCIErdem KAŞIKCI2 aylar önce
  • bildiğin bizim sokak arasındaki şok market gibi dışarda karpuz girişte çiçek var

    AybarS TürkSoyuAybarS TürkSoyu2 aylar önce
  • Ripid enerji içecegi kral icecek

    Savas ToySavas Toy2 aylar önce
  • neredeyse sictigina kadar cekiyorsun o kamerayi . O yüzden aboneyim süpersin ILKAY ZAMAN 👍

    TURCO ELTURCO EL2 aylar önce
  • 🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷

    Erdal ÇobanErdal Çoban3 aylar önce
  • Ablacim da süper lüks Amerikan İngilizcesi var belli

    Yalçın EsenYalçın Esen3 aylar önce
  • Ilkaycim fiyatlari gorunce kusura bakmada dağdan şehre ilk defa gelen bi hanzo gibiydin kanki 😂😂😂 Tabi laf aramizdada yimirta çok baaalı bayaa baaalı.. 😂😂😂

    ubeyde altintasubeyde altintas3 aylar önce
    • Altinmi yumurtluyo bu tavuklar 😂😂😂

      ubeyde altintasubeyde altintas3 aylar önce
    • One lan 6 yimirtaya 10 dolaaaares verilirmi heç

      ubeyde altintasubeyde altintas3 aylar önce
  • 10:01 hayırdır müdür ?

    momongomomongo3 aylar önce
    • insanın gözü dönüyor yani bi tur

      momongomomongo3 aylar önce
  • 1.5 dolara dandik su :))

    Yunus ATICIOGLUYunus ATICIOGLU4 aylar önce
  • Hande de çilek gibi tatlı güzel kız

    ERDİNÇ 1905ERDİNÇ 19054 aylar önce
  • Orda insan ne yaşlanır nede hastalanır..

    Abdullah PolatAbdullah Polat4 aylar önce
  • Meryl Streep ile Kate Winslet geliyormus mu oraya?

    aliulvi akdenizaliulvi akdeniz4 aylar önce
  • Allahim em cahil hem sexistler. Gozlerim kanadi.

    Sezen AlkanSezen Alkan4 aylar önce
  • Bir tane Türk Markasi varmi acaba.

    TRTR5 aylar önce
  • Abi fiyatlari gordukten sonra hemen kapattim bize göre degil

    Murat ÖzavsarMurat Özavsar5 aylar önce
  • ilgi ile sizi izliyorum..

    Mahmut UYANIKMahmut UYANIK5 aylar önce
  • ilkay yogurdu hazir mi aliyorsun kendin de yapiyormusun.. mexico cancundan selamlar kardesim..cekimlerindeki detaylar basarili

    vural ulgervural ulger5 aylar önce
  • '' Ben et reyonunu merak ediyorum'' haha

    DohcVtecTurboDohcVtecTurbo5 aylar önce
  • Kesin market görevlisi başak burcu

    MURAT KANANKARAMURAT KANANKARA5 aylar önce
  • 14:35 uma thurman,uma thurman olalı böyle ayar görmedi

    TechnoDromeTechnoDrome5 aylar önce
  • blueberry burda haftaiçi 13 haftasonu 22 lira falan

    osman kayatasosman kayatas5 aylar önce
  • Bizdeki MACROCENTER

    Ozden KaracaOzden Karaca5 aylar önce
  • Kralsın kral 👑

    Sabahattin AngiSabahattin Angi5 aylar önce
  • Kralsın kral 👑

    Sabahattin AngiSabahattin Angi5 aylar önce
  • 1.10 fena

    M.T 98M.T 985 aylar önce
  • Hamidiye suyunu göremedim ayıp

    UGUR UYTUGUR UYT5 aylar önce
  • istanbuldan selamlar abi harikasın gerçekten

    Kemal SümerKemal Sümer6 aylar önce
  • ekmeğe salça sürün hadi bakiyim göriyim sizi öğrenciler

    ı am EUROı am EURO6 aylar önce
  • insan zengin olunca ses tonu bile amerikanlara benziyo vay arkadaş

    hisoka soahhisoka soah6 aylar önce
  • 21:03 köşedeki prrier yazıyor yanlış değilsem. Bimde satılıyor o burda su demişlerde bimde soda niyetine satılıyor. Eşim hiç beğenmeyip dökmüştü 😂😂😂 şişesini daha kullanırım ben valla

    deniz güzeldeniz güzel6 aylar önce
  • Abi video süper olmuş teşekkürler eline ayağına sağlık 👍 yanındakı bayanda çok tatlı çok güzel hoşuma gitdi ) demin videoda kiminlese ingilizce konuştu ya, bayıldım ben 😁 çok güzel bi video olmuş ❤❤❤

    Ilqar QuliyevIlqar Quliyev6 aylar önce
  • 5.45=içinde yosun mu var..... 😂🤣😂

    Cenevreli KhanCenevreli Khan6 aylar önce
  • sizler böyle içi emek ve samimiyet dolu video yaparsınızda biz begenmeyizmi cok mutesekkiriz sagolun saygı sevgiler olsun

    Erdem daglıErdem daglı7 aylar önce
  • Biraz daha gezseydin ucuz diyecektin markete mantığını ruhunu teslim ettin😂

    ρυяgαтσяу ρυяgαтσяуρυяgαтσяу ρυяgαтσяу8 aylar önce
  • 10:12 Bence arkadaşı görünce gözün döndü ;)

    Sercan SöylemezSercan Söylemez9 aylar önce
  • 2016'dan da bir kac video izledik, 2018'e geldik, ses halen sorunlu, ses arada bir kesiliyor !

    Erkan DikenErkan Diken10 aylar önce
  • Zibil gibi adamsın vesselam

    Yaşar BİLİRYaşar BİLİR10 aylar önce
  • Hatunun 2 cümlesinden biri organik ama . Ya temizlik malzemeleri organik olsa ne olur olmasa ne olur. Klasik farklı görünmeye çalışan tiki türk hatunlarının sonradan abd görmüş hali. Bir tane de alçakgönüllü olana denk geleyim yere kapanıcam saygıdan. Allah bunların eşlerine sevgililerine sabır versin. 3.cümlesinde kulaklığı takarım. İlkay üstada laf yok ama şu yanında götürdüğü tipler genelde ofsayt insanlar.

    ilhan cigerilhan ciger11 aylar önce
  • Evian bildiğin çeşme suyu. Gelsinler bir erikli içirelim.

    Hayati şentaşHayati şentaş11 aylar önce
  • Şu mikrofonu bi yaptır yha sesin cizirtili geliyor

    Tarık GÜNGÖRTarık GÜNGÖR11 aylar önce
  • market 10/9 dunya klasmanında. ürün kalıtesı 10, amerıkada okumuş diplomalı her ınsan bu süper kalıte marketten rahatlıkla alışverıs yapar.fiyatlar pahalı falan değil bedava herşey.ürünlerın hepsı full organık ve dünyanın dört bir tarafından gelme seçme ürün. aynı market tcde olsa tüm tcnın %1-3lük kesımi alışverıs yapabilir en fazla.ama amerıkada %30lık kesım o merketten rahatlıkla alış verıs yapabılır.

    another planetanother planet11 aylar önce
  • Harika videolar yapıyorsun abi hepsi belgesel tadında keyifle izliyoruz. 👍🏻

    Cihad ÖzdenCihad Özden11 aylar önce
  • Manav iscileri süper dizmişler elmalari özellikle

    toprak sutoprak su11 aylar önce
  • Beyzball sapkanin icine sicayim, korkak iki yuzlu lumpen herif

    Ahmed TasAhmed TasYıl önce
  • Fiyatlar ülkemize göre o kaliteye bedava nerdeyse.

    Burcu AydoğanBurcu AydoğanYıl önce
  • Ses tonun insani rahatsız etmiyor.Bir cok kişiler gibi sadece konuşmak icin konuşmuyorsun.Yerinde aciklamalar yapıyorsun.bu nedenle izlerken zevk alıyorum videolarindan.Eline saglık

    seryoja karyelseryoja karyelYıl önce
  • Ne kadar sempatik bir kadın

    Burak UluBurak UluYıl önce
  • Şapkanı çok beğendim

    YÜRÜYEDURYÜRÜYEDURYıl önce
  • Abi history chanel belgesellerinde seslendirme yapıyormusun sesin tıpkı sunucuya benziyor istanbul belgeselinden hatırlıyorum sesin hiç yabancı değil hande hn. Da dergilere yazıyorum değince bi soru işareti oluştuda tekrar saygılar

    fıstıklı tatlı Reisoğlufıstıklı tatlı ReisoğluYıl önce
  • Abi türkiyeden çok selamlar videolar süper aboneyim kolay gelsin

    fıstıklı tatlı Reisoğlufıstıklı tatlı ReisoğluYıl önce
  • Dünyanın en iyi suyu ne ya bu kulaklar daha önce böyle bir cümle duymadı yani bizim standart en üst level erikli olduğu için ondan içince yeterli ph aldığimızi hissediyoruz

    Miray AvanMiray AvanYıl önce
  • Yenilmezler 3 vizyona girmiştu bunun yayınlandigı gün

    Emrah UzelEmrah UzelYıl önce
  • İçicek reyonundakileri parfüm sananlar sizde bendensiniz

    Ahmet Tuna ÖzışıkAhmet Tuna ÖzışıkYıl önce
  • cok iyi yaa

    cevher ünsalcevher ünsalYıl önce
  • kadin cok guzelmish MASHAALLAH :)

    Rafiq QuseynovRafiq QuseynovYıl önce
    • Aidsli gibi iskelet kollu bisey iste konusmalarida.yilisik nesini begendin?

      mortal kombatmortal kombat5 aylar önce
  • abla Burçin Terzioğluna çok benziyor :)

    İlyas Sezginİlyas SezginYıl önce
  • Neden bu aralar herkes Amerika ile Türkiye'yi dolar ile TL yi karşılaştırıyor ki bence bu insanlara ülke olarak eziklik hissi kazandırıyor

    Yamamoto 34Yamamoto 34Yıl önce
  • selam , San Fransisko tarafına giderseniz Asiaart Müzesinde 1.Mahmudun paha biçilemez elmas kaplı tüfeğine bir ziyaratte bulunurmusunuz internette türefiğin görselleri var birde sizin yorumunuzu merak ettim hakkında uçuk değerlerden bahsediliyormuş. Kaybedilen topraklarla beraber tüfekte kaybedilmiş diyorlar pek emin değilim. Teşekkürler :)

    Berkay ÖGEÇBerkay ÖGEÇYıl önce
  • Unluler markete gidiyormu . Ne kadar sadeler ))

    nik cannik canYıl önce
  • TÜRKİYE DE YABAN MERSİNİ ŞUAN MİGROS DA 11 TL / 125 GR.

    Yasin GÜNEYSUYasin GÜNEYSUYıl önce
  • Ambalajlar, paketler o kadar güzel ki ürünleri kullandıktan sonra atmaya kıyamaz insan o şişeleri, paketleri

    monica gellermonica gellerYıl önce
  • Bunlarin cogu Lidl da bile satiliyir nasil Hollywood mus

    Ramazan YucelRamazan YucelYıl önce
  • Sütlerin hepsini alasım geldi

    Emre YilmazEmre YilmazYıl önce
  • Merhaba ilkay bey bizede greenkard çıktı.Ağustosta gelicez inşallah ben 42 yaşındayım 3 çocuğum var 21,18 ve 16 yaşındalar 21 yaşındaki oğluma vize vermediler yaşının dolduğunu sölediler eşim emekli 50 yaşında bizi zor günler bekliyor herhalde çokta korkuyoruz.Ama çocuklarımın orda okumaları için herşeyi göze aldık. biz ingilizce bilmiyoruz çocuklar biliyo bunları yazdım sizi çok samimi buldum 21 yaşındaki oğlumu nasıl oraya alabilirim ben 17 yıldır çekilişlere katılıyorum nasip bu güneymiş teşekkürler herşey için sağolun...

    Sadet TürkoğluSadet TürkoğluYıl önce
  • Amerika evimiz ilkay. Babamiz

    KLKN GTKLKN GTYıl önce
  • Bu ne ya hersey zamlanmıs ne olacak bu usa nın hali...

    ahmet kahyaahmet kahyaYıl önce
Hollywood Ünlülerinin Gittiği Marketi Gezdik: Erewhon Market