Huawei FreeBuds Lite inceleme | Söylenildiği kadar iyi mi?

Huawei FreeBuds Lite incelemesi ile karşınızdayız. Özellikle fiyat-performans konusunda dikkat çeken kulaklık mercek altında.
Huawei FreeBuds Lite modeli adındaki Lite takısına karşın oldukça iyi performans sergilemeyi başarıyor.
7 mm sürücülere sahip ve aynı zamanda oldukça hafif olan kulaklık modeli, güzel ses performansı arayan ve fiyat-performans konusunda iddialı kulaklık arayanların tercihi olabilir.
İyi seyirler...

Herunterladen

YORUMLAR

  • Şaşırtıcı şekilde Sesi freebuds 3 ten iyi, kulak içi silikonlu olması inanılmaz farkediyor

    uğur hayırlıuğur hayırlı7 gün önce
  • Reis bana (200-300)tl arası ne önerirsin?

    İstək Həsənzadəİstək Həsənzadə21 gün önce
  • Bide direk bağlanıyo fakan diyosun, 100 liraya redmi bluethoot kulaklık aldım, cihazlar aradı geçişim vallahi 1000 kat daha kolaydı. İhtimal vermiyorum ama bozuk diye götürcem aldığım yere, illalah ettirdi. Ürün fiyat performansı böyle FİYASKO ürün görmedim çok uzun zamandır.

    Ziya YüceZiya Yüce23 gün önce
  • Dayı 7 dakika izledim, karşımda vatan bilgisayar yetkili satıcısı varmış gibi hissetmeye başladım. Adamlar sanırsın kulaklık değil uçak yapmış amk

    Ziya YüceZiya Yüce23 gün önce
  • Müzik anlamında iyi ses olarakta iyi bir ürün anacak çok çok çok problem bir durum var konuşma esnasında karşı taraf kendi sesini duyuyor yani yankı karşı taraf için yapıyor Buda kullanmayı mümkün kılmıyor videolar gerçekçi bir şekilde inceleme yapsalardı eğer bunala değinirlerdi aldım geri iade ona göre alın

    Kubilay sağırKubilay sağırAylar önce
  • Merhaba, iPhone 7 Plus ile kullanmak istediğimde, satıcının bana söylediği, “iPhone’ lar ile kullanabilirsiniz, müzik dinlerken sorun olmaz ancak telefonunuza çağrı geldiğinde, konuşurken seste kopmalar oluyor” dedi. Böyle bir tecrübeniz oldu mu, ya da duydunuz mu veya bunun cevabını nereden alabilirim. Lütfen. Kolay gelsin. Osman Korzay okorzay@gmail.com

    Bodrumcu 01Bodrumcu 01Aylar önce
  • Ben dün aldım gayet başarılı ekolayzır ayarlarını huawei marka telefonlarda müzik uygulamasına girip ekoloyzır ayarını yapabilirler

    Aydoğan KARACAAydoğan KARACAAylar önce
  • bılgısayara baglanıyormu

    Ferhan AydinFerhan AydinAylar önce
  • güncelleyemiyorum lütfen yardım edin

    yılmaz incesözlüyılmaz incesözlüAylar önce
  • Bu kutu kulaklığı ne zaman nasıl şarj edecek ben bulamadım

    Berkay ÇakırBerkay Çakır2 aylar önce
  • arkadaşlar bugün elime ulaştı fakat müzik dinlerken kopma oluyor neden olabilir? güncellemesini yaptım

    hanifihanifi2 aylar önce
  • Arkadaşlar gaza gelip aldım ama ses geriden geliyor. TRvision dan video izleyemiyorum. mp3 ve görüşme kalitesi iyi. 500 TL ilk cihazda ses görüntü senkronizasyon sorunu yaşamak sinir bozucu.

    white glovewhite glove2 aylar önce
    • tek şarjda kulaklıklar 3 saate kadar çalışır. şarj kutusuyla beraber toplam 10 saat dayanır.

      white glovewhite glove2 aylar önce
    • Usta şarj kutusu nasıl çalışıyor kulaklığımı hep tam şarj tutmak istiyorum

      Berkay ÇakırBerkay Çakır2 aylar önce
  • Bu cihazı alıcam ama hiç bir videoda oyun performansı hakkında bilgi yok oyun oynarken seslerde gecikme oluyo mu deneyim sahibi olan varsa paylaşırsa çok memnun kalıcam 🖐️🖐️

    Tuğba ErenTuğba Eren2 aylar önce
  • Amma lak lak yaptın be kardeş. Bu kadar laf salatasına gerek yok.

    BurakBurak2 aylar önce
  • Guncelledikten sonra hicbir seste senkron kaymasi yaşamadım. Alacaklara tavsiye ederim,ses düzeyi ve verdigi temiz ses deneyimi güzel. Mikrofonuda konusmalarimda karşı taraftan iyi duyuluyormus.

    Burak GiriciBurak Girici2 aylar önce
    • huawei freelace modeli macbook air ile uyumlumu? bir bilginiz varmı, ona göre alacağım.

      Parker BCParker BC2 aylar önce
  • HİÇ MÜZİK DİNLEMESEM VE SADECE TELEFON GÖRÜŞMELERİ YAPSAM TAM ŞARJLA KAÇ SAAT GİDER 1 GÜNÜ ÇIKARIRMI

    Genç Müslümanlar TVGenç Müslümanlar TV2 aylar önce
  • merhaba, incelemeyi yapan arkadaş dahil bir bilgilendirme yapmak isterim. bu kulaklığın slikonları ÇÖP. size tavsiyem varsa yakınınızda xiaomi airdots un slikonlarından biri ile deneyenin kulalıklarınız level atlayacak

    Serdar GünaydınSerdar Günaydın3 aylar önce
  • behh ya şu kulaklığı kullanan ve mikrofon testi yapan yok mu :ASd

    Coşkun DülgerCoşkun Dülger3 aylar önce
  • Arkadaşlar kulaklığı kutuda şarj ederken hiç ışık yanmıyor nasıl anlıyoruz şarj olduğunu ve dolduğunu? Bir de son sürüm nedir güncelleme yok dedi bana şu anda sürüm 1.0.0.129

    Cenker SoykalCenker Soykal3 aylar önce
  • Anladık dostum 3 saat tamam. Toplamda 12 saat tamam. Tamam 😅

    Fuat AYDINFuat AYDIN3 aylar önce
  • Yoruyorsunuz be kardeşim.. Tanıtacaksan tanıt kulaklığı..

    Emre EskiEmre Eski3 aylar önce
  • Tek tek kullanabiliyor muyuz?

    harbi manyakharbi manyak3 aylar önce
  • Gençler ben kulaklığın bütün kulaklık uçlarını denedim ama kulağımdan sürekli çıkıyo neden olabilir

    Ride Or DieRide Or Die4 aylar önce
  • BUNLARIN İÇİNDE BATARYAMI VAR ÇİPMİ VAR KULAKLIKLARDAN BAHSEDİYORUM ŞARJ ÜNİTESİNDEN DEĞİL

    Genç Müslümanlar TVGenç Müslümanlar TV4 aylar önce
  • Kulaklık pedleri inanılmaz ince. Kağıt gibi. Ben Sony mdr xb50Ap. Kulaklıklarımın pedlerinin kullanıyorum. Deneyim aynı. Sony den ses olarak çok üstün. Ancak bazı bağlantı sorunlarıyla karşılaşıyorum. Şarzı tam olduğu halde ara ara yarım saniyelik bir kopmalar yaşıyorum. Tam müziğin olmadık yerlerinde örneğin. Ve kulaklıklardan yine şarzı tam olmasına rağmen ara ara dong dong diye bi ses geliyo. Bunun, kulaklığın şarzının bittiğini yada bitmek üzere olduğunu gösteriyor olarak anlıyorum ancak dediim gibi kulaklığımın şarzı tam. Bu sorunların takibini yapacağım ve uzun kullanımdan sonra tekrar bir yorum yapacağım. Çünkü henüz 3 gün oldu alalı. Ve neredeyse sadece yatarken çıkarıyorum desem yeridir. Genel olarak çok memnun kaldım ve benim gibi audiophile iseniz tatmin edecektir. En azından tam bir fp ürünüolduğunu söyleyebilirim. Ve sakın paranızı airpods alarakyok etmeyin. Buna gerek yok. Bahsettiğim sorunlar belki de sorun değil. Çünkü bu kulaklıkları ben iPhone 5s ile kullanıyorum. Telefon eski yani. Bunların dışında kulaklıkların müzik dinleme noktasında şarzının çok uzun süreler gitmesine de hayran kaldım. Herseye yolunda gibi ( küçük bir takım sorunlar dışında) Gelelim telefon görüşmelerine. Aşırı rüzgarlı havalarda bağırarak konuşmanın gerekiyor. Kapalı mekanda normal olarak konuşabilirsiniz. Ev gibi sessiz ortamlarda ise, sadece düşünmeniz yeterli. Sesiniz karşı tarafa gider.

    Engin ErolEngin Erol4 aylar önce
  • Ben aldım Turkcell den müzik dinlemede 2 sate pili bitiyor seside yetersiz 600 liraya asla deymez 150 liralık başka kulaklığım var o çok daha iyi pişmanım aldığıma pil düzeyi 20 30 larda habire uyarı veriyor müzik kesiliyor aşırı kopmalar oluyor

    Gizem AcerGizem Acer4 aylar önce
  • Selamlar. JBL in tws kulaklıkları var. Free ya da t120 modelinden birini inceler misin?

    Mert AyancıkMert Ayancık4 aylar önce
  • Bnde var lsteyen olursa 500 TL veririm Sıfır kullanılmadı bile cep 5306216219

    Yasin TasdemirYasin Tasdemir4 aylar önce
  • Kulaklığımı fabrika ayarlarına döndürdüm ve şu an hiçbir telefonda görmüyor bluetoothu açınca ayrıca apple kullanıyorsanız çok fazla kesilme olup şarjı çok çabuk bitiyor arkadaşlar gidin başka markalara yönelin pişman olmayın.

    Berat ÇelikBerat Çelik5 aylar önce
  • Oyun oynarken yada youtubeden video izleken gecikme olur mu?

    Can ÇetinkayaCan Çetinkaya5 aylar önce
    • Can Çetinkaya Oluyor hocam ben aldım pişman oldum

      Mustafa gürbüzMustafa gürbüz5 aylar önce
  • Freebuds lite ile izledim

    BigdoggBigdogg5 aylar önce
    • knk müzik performansı nasıl ben derste kullanıcam hocanın sesi gelmez dimi

      ZXZX5 aylar önce
  • Ses kayması oluyor mu acaba

    Onur YağcıOnur Yağcı5 aylar önce
    • Onur Yağcı iphone pro da oluyor

      kimimm benkimimm ben4 aylar önce
  • Dışarıya ses veriyor mu

    Gulay SuGulay Su5 aylar önce
  • Bu Hardware plus çalışanları neden sürekli otobüsle uzun yolculuk yapıyor ?

    OYUN KUTUSU TROYUN KUTUSU TR5 aylar önce
  • Apple iPhone ile kullanan var mı acaba cihazı? Ben dokunmatikte sorun yaşıyorum aynı sorun ile karşılaşan var mı? Birde iPhone ile güncellemeleri nasıl yapacağız uygulama App Storeda yok

    Ali ÇetilAli Çetil5 aylar önce
  • Arkadaşlar aynısı var satıyorum yarı fiyatına huawwi telefon aldım yanında hediye verdiler

    Murat AkdoganMurat Akdogan6 aylar önce
    • Hala satılık mı

      Memoli ZahitMemoli Zahit5 aylar önce
    • @hüseyin sakızcı 0536 960 6733

      Murat AkdoganMurat Akdogan6 aylar önce
    • @Tayfun Ç. 300 kutusunu bile acmadım daha

      Murat AkdoganMurat Akdogan6 aylar önce
    • @hüseyin sakızcı 0536 960 6733

      Murat AkdoganMurat Akdogan6 aylar önce
    • @Murat Akdogan iletişim verir misin

      hüseyin sakızcıhüseyin sakızcı6 aylar önce
  • güzel sunum emeğinize sağlık

    Burak ÖzsoyBurak Özsoy6 aylar önce
  • Samsung galaxsy buds inceler mısınız

    Oyun OdasıOyun Odası6 aylar önce
  • kutu kablosuz şarj oluyormu

    sefa kutlusefa kutlu6 aylar önce
  • Sana incele demişler Apple benziyormu diye bak dememişler

    Yusuf BingölYusuf Bingöl6 aylar önce
  • Alalı 4 gün oldu vatan bilgisayarda 400 TL ama arasıra bağlantı kopmaları yaşıyorum buda müzik keyfimi bozuyor bence iyi araştırın ondan sonra alın konuşma olarak güzel fakat bende yok ama 🔋 pil sorunu da varmış yani bu video Lara kanıp almayın şikayet lere ve yorumları okuyarak alın

    TEKNO VESTEKNO VES6 aylar önce
    • Usta benden supercopy 2 var logolu mikrofon konusmasi var seslerde fena degil Bluetooth 5.0 var bu daha mı kalitelidir

      Abdulkadir ArslanAbdulkadir ArslanAylar önce
  • Bu kulaklığı tvye Bluetooth ile bağlayabilirmiyiz?

    Mustafa KartoğluMustafa Kartoğlu6 aylar önce
  • 3 saat cok Az ya onla ugrasıcak millet dakika basi teknoloji hala geride su pıl ısıne Bı cozum bulamasılar

    Göksel DaşdemirGöksel Daşdemir6 aylar önce
  • Bütün dünyada benzer incelemeler 4-5dk. Senin canın mı sıkıldı dostum 20dakika ne? Güzel anlatıyorsun, saygımız var ama bizi boğma

    Quantin12Quantin126 aylar önce
  • 11:00 La casa de papel 3. Sezon 1. Bölüm ilk dakika

    Sansür AdamSansür Adam6 aylar önce
  • Kulaklığın kutu içinde şarj olup olmadığını nasıl anlıyoruz peki?

    Mehmet TurhanMehmet Turhan6 aylar önce
    • Var içinde şarj + samsung şarjı bildiğin

      Sansür AdamSansür Adam6 aylar önce
  • Apple da güncelleme geldiğinde nasıl güncelleyeceğiz ?

    FNPFNP7 aylar önce
    • mantıklı yorum appstore’da uygulaması yok malesef. Android kullanan birinden 5 dk.da güncelleyebilirsin kulaklığın yazılımını :)

      Hasan SürerHasan Sürer4 aylar önce
  • Ürün telefona bağlanmıyor servise verdim sıfırı verdiler yine bağlanmıyor ilk başta bağlandı daha sonra bağlanamadı

    Ozan KazanciOzan Kazanci7 aylar önce
    • Servise nasıl verdin

      Çağatay BeyriÇağatay Beyri5 aylar önce
  • her hangi bir huawei ye oluyor mu

    tuana topcutuana topcu7 aylar önce
  • Aykon ix

    Arda CanbazArda Canbaz7 aylar önce
  • Aynı anda kaç cihaz bağlanabiliyor

    faruk kaymakfaruk kaymak7 aylar önce
  • Filmlerde ses kayması yapıyor berbat

    burak kayirburak kayir7 aylar önce
  • SiZi dinleyip aldım ve hayatımın en büyük hatasını yaptım sanırım sponsor olmuşlar size o kadar övmüşsünüz fakat air podsun yanına bile yaklaşamaz

    burak kayirburak kayir7 aylar önce
    • satmadıysan slikonu değiştir düzelir

      Serdar GünaydınSerdar Günaydın3 aylar önce
    • apple fanboy here!

      yiğit yıldızyiğit yıldız7 aylar önce
  • abi amma eeee dedin videoda yahu !! bir de hiç hazırlık yapmamışsın sanki, uzadı da uzadı video !!! eeeee akıcılıktan uzak bir de. Konuşacağın başlıkları yazmışsın önündeki kağıda oradan doğaçlama anlatıyosun kağıttan kopya çeken çocuk gibi, profesyonellikten bu kadar uzak olunabilir.

    Hakan tütüncüHakan tütüncü7 aylar önce
  • Aynı anda 2 telefonla eşleşiyor mu?

    Selahittin GünalSelahittin Günal8 aylar önce
  • Freebuds lite mı yoksa aitdots pro mu ???

    ygthnnnt Dpfygthnnnt Dpf8 aylar önce
    • Freebuds Lite. Airdots Pro çakma büyük airpodslara benziyor

      Yağız BıyıklıYağız Bıyıklı6 aylar önce
  • Aydogan sigarayi bırak. :)

    Yunus BilcanYunus Bilcan8 aylar önce
    • ​@Sinan Aydın​ Parazit, uzaklaş.

      Yunus BilcanYunus Bilcan6 aylar önce
    • Sa na ne

      Sinan AydınSinan Aydın6 aylar önce
  • Seste gecikme var video cart curt izlerken ses goruntuden sonra geliyor 500 600 tl verip bu sorunu yasamaya degmez

    Erdal BatmazErdal Batmaz8 aylar önce
  • ağzına sağlık sana güvendim aldım bakalım görüşme kalitesi iyi mi değilse iade edecez yine :D

    Çağrı KocaçobanÇağrı Kocaçoban8 aylar önce
    • @Galiphan bende bekliyorum :)

      Yemliha KurtYemliha Kurt2 aylar önce
    • Aga 4 ay geçmiş. Bi sıkıntı var mı kulaklıkta? Memnun musun hala?

      GaliphanGaliphan3 aylar önce
    • @Çağrı Kocaçoban tamamdır cok sağolasın

      fatih erşekerfatih erşeker7 aylar önce
    • @fatih erşeker TRvision da bi gecikme yaşamadım Netflix denemedim dostum

      Çağrı KocaçobanÇağrı Kocaçoban7 aylar önce
    • @Çağrı Kocaçoban eyvallah sağolasn. Video gecikme durumu nasıl? Netflixte falan denedin mi

      fatih erşekerfatih erşeker7 aylar önce
  • üstad ben kulaklığı aldım sabah sorun yoktu akşam gene taktım soldan ses geliyor acil yardım biyerinemi bastık acaba

    ismail Balismail Bal8 aylar önce
    • Ya da tuttun

      Dr. StrangeloopDr. Strangeloop8 aylar önce
    • Ya da tek kulaklık moduna geçmişsindir

      Dr. StrangeloopDr. Strangeloop8 aylar önce
    • Şarkı ya da video mono yüklenmiş olabilir

      Dr. StrangeloopDr. Strangeloop8 aylar önce
  • 21 dakikanin yirmi dakikasi laf kalabaligi.

    Kadir TunaKadir Tuna8 aylar önce
  • Peki abi kulaklıklar sesi birbirinden mi alıyor yani ben kulaklığın bir tekini kendim diğerini başka biriyle dinlesem seste ciddi bi kayma olur mu

    Yusuf TopakYusuf Topak8 aylar önce
    • Olmaz

      Sansür AdamSansür Adam6 aylar önce
  • Konuşmada çift kullanmak gerekiyomu tek kullanırsak karşıya ses nasıl gidiyo

    Sefer FidanSefer Fidan8 aylar önce
  • arkadaş yok mu tam kablosuz kulaklık olup mikrofon kalitesi iyi olan bir kulaklık?

    Gökay İşeriGökay İşeri8 aylar önce
  • Spotify da çalışıyor mu bu iki kez dokunma meselesi falan

    Duru BaşDuru Baş8 aylar önce
    • evet

      Fatih BurakFatih Burak5 aylar önce
  • Free buds lite mı airdots pro mu

    Ardaber GürerArdaber Gürer9 aylar önce
    • Harbiden acaba hangisi lan

      Bedirhan NeutronBedirhan Neutron9 aylar önce
  • adamlar ne aptx ne ldac kullanıyor ne de apple gibi kendi codecini koymuş yani ses bozuk. Ben bu codecleri kullanmadan düzgün ses veren bi kulaklık görmedim en pahalı markalar bile çöp oluyor codec yoksa. . yani almanın hiçbir anlamı yok a101deki 15tllik spor blutut kulaklık da aynı formatla ses aktarıyo. Qcy bile hepsine apt-x koyuyor aq rezillik.

    cenencenen9 aylar önce
    • @Mehmet apt-x destekli bişey al androidse telefonun. driver kalitesi ergonomi bunları bilemem teknoloji mağazalarında bakıp incele olmadı.

      cenencenen4 aylar önce
    • @cenen hocam senin tavsiyen nedir peki 200 TL bandında ne alalım

      MehmetMehmet4 aylar önce
    • @Bedirhan Neutron yok yok aac çalışmıyor bi incelemede bakmışlar çalışsa da aac de çöp zaten. apt-x şart. 5.000tllik driver koysan da aktarılan ses çöpse 4k ekrandan 480p görüntü izlemek gibi aptalca bişeye dönüşüyor olay. Gereksizlik abidesi bir kulaklık olmuş.

      cenencenen8 aylar önce
    • Yabancı bir siteden baktım Huawei freebuds ve Xiaomi airdots pro için yazılan bu

      Bedirhan NeutronBedirhan Neutron8 aylar önce
    • Likewise, both manufacturers claim their earbuds support AAC and SBC codecs, the former of which can technically stream higher quality audio than the latter. Neither device supports high-resolution codecs such as aptX, aptX HD or LDAC though.

      Bedirhan NeutronBedirhan Neutron8 aylar önce
  • ama. en almak isiryotum da hangi rengini önerirsin

    ŞAKİR YİĞİT UĞURŞAKİR YİĞİT UĞUR9 aylar önce
    • Sansür Adam. kanka attın mı

      ŞAKİR YİĞİT UĞURŞAKİR YİĞİT UĞUR6 aylar önce
    • Sansür Adam attın mı şimdi?

      ŞAKİR YİĞİT UĞURŞAKİR YİĞİT UĞUR6 aylar önce
    • @Sansür Adam kanka gelmedi tutunculu duvara yaslanan benim sakiryigitugur attın mı?

      ŞAKİR YİĞİT UĞURŞAKİR YİĞİT UĞUR6 aylar önce
    • @ŞAKİR YİĞİT UĞUR msj attım cvp ver aga

      Sansür AdamSansür Adam6 aylar önce
    • @Sansür Adam yok sakiryigit birleşik

      ŞAKİR YİĞİT UĞURŞAKİR YİĞİT UĞUR6 aylar önce
  • Bass konusunda iyi fakat kulaklık baştan sona hatalı, ses 3 sn sonra geliyor bağlantıda dalgalanma oluyor ve şarjı 1 saat anca gidiyor tavsiye etmiyorum ben iade ettim

    GaelGael9 aylar önce
    • peki tavsiye ettiğin bir kulaklık var mı kablosuz?

      Ersin BeşiktaşErsin Beşiktaş9 aylar önce
  • Google asistani da kullanabiliyor. Sahsen ben oyle yapiyorum

    Orhan K.Orhan K.9 aylar önce
Huawei FreeBuds Lite inceleme | Söylenildiği kadar iyi mi?