İŞTE GERÇEK JOKER !!

Biri bu adama Oscar'ını versin..
İnstagram adresim: instagram.com/hurkangugen/

Herunterladen

görünümler
431,182

YORUMLAR

  • Ben Globalim :D

    ꧁༒Gacha Hunter༒꧂꧁༒Gacha Hunter༒꧂15 saatler önce
  • Hugola haklısın bu elamanlar çok beyinsiz.

    Cihat DUMANCihat DUMAN15 saatler önce
  • abi BROFORCE Oynayabilirmisin

    Mirza AKTAŞMirza AKTAŞ16 saatler önce
  • ne zaman cs go videoları gelecek bu arada ben globalim zaaa (gerçekten globalim)

    Oyun ManyağıOyun Manyağı16 saatler önce
  • Hugola nasıl olunur 1. Keko olmaya çalış 2. Kendini kaslı sanıp 0 kollu giy 3.gereksiz konuş

    jodolive - Mertjodolive - Mert16 saatler önce
  • hugola orda şey diyodu eğer sen sen isen -

    GM HUBGM HUB17 saatler önce
  • Az önce TRvision daki tüm bilgilerim silindi tek kalan aboneliğim sensin bu sence nasıl oldu(yarım saattir bunu düşünüyorum sonuçta sen hem global hem hacker sın )

    Hasan Hüseyin ÖZTÜRKHasan Hüseyin ÖZTÜRK18 saatler önce
  • Aaaa HOGOLA

    EGE MEKEGE MEK18 saatler önce
  • Hugola, farkında mısın? Tiktok izliyorsun

    Aybars KepkeAybars Kepke18 saatler önce
  • Ya oranın kültürü öyle sen bilmezsin

    Ege ÇelikEge Çelik18 saatler önce
  • 3:15 deki şarkı Дийки ливтса

    Vefa MuhammetVefa Muhammet18 saatler önce
  • Seviliyorsun globel

    shdh jejsshdh jejs19 saatler önce
  • su hayattir ama hayat su degildir

    KVA GamePlayKVA GamePlay19 saatler önce
  • Tik tok Rezil Videolar

    Alem YTAlem YT19 saatler önce
  • İçerik polisi 3 gelsin (Beğeninde görsün la)

    hitler oyundahitler oyunda19 saatler önce
  • 4:03 behind the slaughter??!!

    kiwwi _kiwwi _19 saatler önce
    • @kiwwi _ yoo dün ben gördüm çaldı

      dago !dago !17 saatler önce
    • @dago ! Hayır, hatta dün yorumlarda aradım fakat bulamamıştım. Zaten baya açık bişey olduğu için çoğu kişinin aklına gelmiştir diye düşünüyorum =d

      kiwwi _kiwwi _17 saatler önce
    • çaldın

      dago !dago !17 saatler önce
  • GLOBAL BURADA ARTIK ''CS:GO'' VİDEOSU GELMEYECEK DİYOR

    Tarık AvcıTarık Avcı19 saatler önce
  • *_-I am a joker-_*

    Unnamed PersonUnnamed Person19 saatler önce
  • İçerik polisi 3 gelsin

    ThSaetgeThSaetge20 saatler önce
  • ERKAN KİM

    Nonpxlel :lNonpxlel :l20 saatler önce
  • abi o gülüşü sen de yapabiliyon zaten !

    Ikumi Cutie AshIkumi Cutie Ash20 saatler önce
  • BEN GLOBALİM HAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHHAHAAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHA

    MİNECRAFT MANYAĞIMİNECRAFT MANYAĞI21 saatler önce
  • ulan ağzımı öyle yapamıyorum tiktok sanattır :)

    Emre KLSEmre KLS21 saatler önce
  • *Açıklama yazmaya üşenen Hugola*

    Nugget •Nugget •21 saatler önce
  • Abi yatalak babanneme izlettim batmanda bogaz koprusu yoktu o yuzden atamadi

    rohat demirrohat demir21 saatler önce
  • La bu adamın adı ne? (HUGOLA'dan bahsediyorum)

    Erse EtiketErse Etiket22 saatler önce
  • kolundaki dövme arrival filmindeki alfabe ??

    Sefa ÖztürkSefa Öztürk23 saatler önce
  • 4:57 replay butonu, benden çekeceğin var....

    Tuğra DUZAKTuğra DUZAK23 saatler önce
  • Sen şu Afgan uyruklu hırsız değilmisin ?

    Mehmet ErenMehmet Eren23 saatler önce
  • Adamın kaslar bomba gibi yaaaa kraaaaal

    pro Arda oyunda TVpro Arda oyunda TVGün önce
  • abi ben cs go da seni gördüm galiba bugün saat 10.00 gibi o sen miydin?

    『STR』๛ ENES『STR』๛ ENESGün önce
  • Kalkatlar

    Göktan KapukıranGöktan KapukıranGün önce
  • Orada döneriz demek istedim

    melih yıldızmelih yıldızGün önce
  • Abi şöyle bir şey var ki iyi kullananlarda var grinç kullananlarda var ve onay kötü kullananlar jin'in ultisi gibi 4 kere bizi öldürüyorlar ve bu bizi iyi bir uygulama mı kötü uygulama mı Bence kötü iyi olanlar da var doğru düzgün yakalar ve ağzına etmeyeyim yani iyi kullanan da olacak da ama bu TikTok Umarım giderdi TRvision'a falan geri dönerim

    melih yıldızmelih yıldızGün önce
  • 0:32 T T T bilen yoruma yazsın.

    OH NO 53OH NO 53Gün önce
  • 0:15 bende aynısını yapıyorum.

    OH NO 53OH NO 53Gün önce
  • Adanalı joker

    JJ RussioJJ RussioGün önce
  • Umarım Türk joker olmaz TİKTOK KÜLTÜR DEĞİLDİR

    LODBROK1453LODBROK1453Gün önce
  • ÇENEM KIRILDI ONE AMKKKKK

    AfetAfetGün önce
  • Abi bi plug and play oynayabilir misin. Çok saçma bir oyun

    Kerem TititititKerem TititititGün önce
  • Abi plug and play oynamayı denesene

    oyuncu oyuncuoyuncu oyuncuGün önce
  • Hürkan abi lütfen plug and play oyna çok komik bir oyun

    kerem gültekinkerem gültekinGün önce
  • Abi world of tanks blitz çek

    Batın KURUBatın KURUGün önce
  • Abi dayı avı yap

    Cenk YTKCenk YTKGün önce
  • ISLANDIM!!!

    K͓̽ U͓̽ T͓̽ A͓̽ Y͓̽K͓̽ U͓̽ T͓̽ A͓̽ Y͓̽Gün önce
  • I want to say that this Joker is the most beatiful thing i have ever seen .

    Relouche24Relouche24Gün önce
  • 2.3b dislike indian people

    Guclu GTGuclu GTGün önce
  • Abi özlü söz olarak damlaya damlaya göl olur diyorrr 😀😀😀😂😂

    Atakan TekergülAtakan TekergülGün önce
  • Abi mentor la nasıl tanıştınız?

    The Ocean ManThe Ocean ManGün önce
  • tiktok resistance of humanity Save your planet

    Oofey GamerOofey GamerGün önce
  • Cs ÇEK

    Deniz eren BaltaDeniz eren BaltaGün önce
  • abi tabboda at yarışı yaptım

    Mustafa Kemal YılmazerMustafa Kemal YılmazerGün önce
  • Nobody: RAZY OF DI KİNGDIMSSSSSSS

    Yusuf KoçhanYusuf KoçhanGün önce
  • UNDERTALE DOĞRU SON ÇEKKKKKL

    K.O KankaOyunc uK.O KankaOyunc uGün önce
  • Abi scp oyununu oynasana :3 Korku oyunu diyor bazıları, ama değil. Gayet güzel bir oyun bence Ma pc gg olunca yarım kaldı ;-; Lütfen abi NOTICE MEEHHHHH!!!

    LaderiaLaderiaGün önce
  • ISLANDIM -HUGOLA

    HUNTERKACARHUNTERKACARGün önce
  • Size ne oğlum adamın isminden

    Ahmet Burhan GERÇEKAhmet Burhan GERÇEKGün önce
  • Ya sen niye saç ektirdin mk ya ufff ama hala seviyom

    Mehmet Osman AcarMehmet Osman AcarGün önce
  • Abeyy nolur undertale da herkesi öldürmeden oyna

    Serim TokmakSerim TokmakGün önce
  • ben silver im

    Soner Alp OkSoner Alp OkGün önce
  • A

    Ozan ŞahinOzan ŞahinGün önce
  • BEN GLOBALİM

    Deniz Çınar ÖzdenDeniz Çınar ÖzdenGün önce
  • Bu videoda reklam Yok la

    Patates GamerPatates GamerGün önce
  • 1:30 o surat ifadesi video izliyorumdur fakat wi-fi kapalıdır ...

    Osuran SuaygiriOsuran SuaygiriGün önce
  • ABİ UZAKTAN EĞİTİM OLUNCA EBA DİYE BİR SİTE VAR ONDA FOTOĞRAFIMI SENİN KANAL LOGONU KOYDUM

    Deniz Çınar ÖzdenDeniz Çınar ÖzdenGün önce
  • Seni hergün abimle izliyorum

    BİLAL ATAŞBİLAL ATAŞGün önce
  • Hugola çoooooooooooooook komiksinn😆😅😂👌👌👌👍😁🤗

    BİLAL ATAŞBİLAL ATAŞGün önce
  • 0:12 bu 100de 100 hugolanin agzi

    Ibrahim NuriyevIbrahim NuriyevGün önce
  • Porçaydan geldim hürkan kim

    Sherlock HolmesSherlock HolmesGün önce
  • BUM BE YERREK

    bayram oyundabayram oyundaGün önce
İŞTE GERÇEK JOKER !!