İşte Türkiye'nin 'Robin Hood'u

Ekonomik kriz nedeniyle borcunu ödeyemeyenlere yardım eli uzatan kimliği belirsiz hayırsever Türkiye’nin gündeminde. İstanbul'da birçok gecekondu mahallesinde içerisinde 1000 TL bulunan zarflar bırakan ve mahallelerin bakkal borçlarını kapatan kişilerden birinin iş insanı Erdoğan Uludağ olduğu ortaya çıktı. DW Türkçe'ye konuşan Uludağ, ilk maaşını aldığı günden beri insanlara yardım etmek için çaba sarf ettiğini söyledi. Uludağ gibi hayırsever başka Robin Hood’lar da var. Kimlikleri bilinmese de onlar da ihtiyaç sahiplerine yardım eli uzatıyor.

Herunterladen

YORUMLAR

  • Başkale bi gidin bakın gerçekte ihtiyaç sahibi çok aile vardır o bölgeyi biliyorum gecimleri çok zor birde deprem oldu kışta çok çetin geçiyor rabbim seninle olsun inşallah yüreği güzel insan

    MUROO KURTMUROO KURT16 dakika önce
  • Devrimci

    Ergin DemirErgin Demir16 dakika önce
  • Robin hood bi hırsızdır. Hayırsever adama taktıkları isime bak..

    hilmi doganhilmi dogan45 dakika önce
  • Bu dünya sizin gibi iyi insanlar sayesinde ayakta duruyor güzel kalpli iyi niyeetli abimmmm

    Vural UgurluVural UgurluSaatler önce
  • Ah kardeşim bizede uyrasana valla eşim rahatsız çalılamıyor bir emekli maaşımız var 1400 tl onuda bakkala yazdırıyoruz ay başı maaşı bakkala veriyoruz hiç bir gelirimiz yok faturalarımızı kaç aydır ödeyemiyoruz şu dertten kurtarın başka bir şey istemiyoruz şimdiden Allah razı olsun

    Selma KuzgunSelma Kuzgun3 saatler önce
  • Şu adama robinhuud demeyi bırakın da adam hirsuzmi mkk

    Mustafa DemirMustafa Demir3 saatler önce
  • Yalan.. robin hurt karsli is adami sezgin baran korkmazdır. bunlar yalan

    Mehtap GulenMehtap Gulen3 saatler önce
  • Sayin erdogan bey bu videoyu izliyorsan luttfen beni bulun bende cok zor.durumdayim

    hakan ateşhakan ateş3 saatler önce
  • HDP'nin Eş Genel Başkanı Pervin Buldan-"Yeni ittifakların olması gerektiğini savunan bir partiyiz. Şeffaf olmalı, açık olmalı, birlikte görüntü vermeli ve hiçbir şeyden korkmamalı. CHP'nin çekingenliğinden çıkması gerek. Cesarete ihtiyaç var bence. Biz kadınlar olarak tiyatro oyununda birlikte bu görüntüyü verdik, bu cesareti gösterdik. Bu cesareti herkesin göstermesi gerek. Bir dahaki seçimlerde daha açık daha şeffaf birlikteliklere ihtiyaç olacağını düşünüyorum" Nedense dw nin gözünden kaçan haberler. Ben yardımcı olayım dedim.

    Ozcan SoyadıOzcan Soyadı4 saatler önce
  • BU DEĞİLMİŞ YA

    MOBIL GAMER MAHMUTMOBIL GAMER MAHMUT5 saatler önce
  • robin hud yanlış isim. çünkü o sözde kahraman, zenginden çalıyormuş iddiaya göre. bu zat ise kendi parasını dağıtıyormuş. aynı şey mi?

    YSF DLYSF DL6 saatler önce
  • Zengin bir müslümana sordular: Nasıl bu kadar zengin oldun? Allah'u Teala ile yarıştım öyle zengin oldum. Tövbe tövbe Allah ile nasıl yarıştın? o bana rızık verdi, ben onun bana verdiğini ihtiyaç sahiplerine verdim. O verdi ben verdim, o verdi ben verdim. En sonunda elbette Allah kazandı…

    Fatih KayaFatih Kaya6 saatler önce
  • Abimiz

    mirvsem tvmirvsem tv6 saatler önce
  • Allah sizden razı olsun koca yürekli güzel insan Allah güzel gönlüne göre versin 🤲🤲🤲😘😘😘❤️❤️❤️🙋‍♀️

    nurgül kayanurgül kaya8 saatler önce
  • Yüreği güzel insan banada ulasbe allah rızası için askeri ücretli çalışanım kira elwktirik şu doğalgaz birde üzerine borçlandım isim içinden çıkamaz hale geldik bir oğlum var 4 yaşında bazen oyuncak istiyor alamıyorum gücüme gidiyor allah için bana ulaş banada bi abilik yap yardımcı ol

    Halil BudakHalil Budak9 saatler önce
  • Allah senden razı olsun güzel kalpli insan

    hellooğhellooğ9 saatler önce
  • Kardeşim bu adam robin hood değil "robin hood zengin den çalıp fakire veriyo bu adam alın teri ile para kazanıp yardım ediyo ...

    Alperen TasAlperen Tas9 saatler önce
  • Zaten siz böyle çok güzel örneksiniz,ALLAH razı olsun sizden,,,ama ortaya çıkarsanız kaybedersiniz😥🙁☹☹

    nur Yarnur Yar10 saatler önce
  • Bu haber yalan olsun.. sakın ortaya çıkmayin kim ne derse desin. sadece seni allah bilsin ALLAH rızası için lutfen ortaya çıkmayin.🤲🤲🙏🙏

    nur Yarnur Yar10 saatler önce
  • Devlet içinde devlet ....

    Ali PaşaAli Paşa11 saatler önce
  • Robin hood nədən robin hood hırsız və hayali kahraman

    Kamran CelilovKamran Celilov11 saatler önce
  • Şimdiye kadar kendini göstermeyen kişi kendini şimdi mi gosteriyo . Yalan dolan inanmasınlar ...gerçi Akilli olan insan zor inanır.. aha gidin roobin hood kadınlar da cıktı aha gidin onlarida bulun ..Aklim almiyo..eger bu adamsa kendini niye habere vermiyo ki diğer insanlar da gorsun.. internette atmasin👍 Çünkü bu değil... Ki olsada bize ne ADAM bize iyilik yapmıyor ya kendine yapiyo kendi sevabını kazaniyo ...ama yine de kimse Allah ondan razı olsun

    sevmek yoksevmek yok12 saatler önce
  • Reklam etme lan sevabini yitirme

    Haqqin AslanıHaqqin Aslanı13 saatler önce
  • Haluk levent diye baktım çakma çıktı olsun oda adammm

    Fatih EceFatih Ece13 saatler önce
  • Abim benim banada destek çıkan yokmu😢

    ayşe dağciayşe dağci14 saatler önce
  • Abi ne olur sakarya serdivan ilcesinede gelin

    yunus barutçuyunus barutçu14 saatler önce
  • Abi allah razı olsun böyle insanlar kalmadı artık diyorum ki siz çıktınız. Gerçekten belli ediyorsunuz iyiliginiz yuzunuzunuze vuruyo. Bn size nasıl ulaşırım abi 3 kızım var hepsi küçük keşke ulaşma imkanım olsa😔

    Bilsen ŞahinBilsen Şahin15 saatler önce
  • Allah sizden rasi olsun Allah hec bir zaman ne edeyim ne eyleyim demyesiniz Amin

    Naide CanNaide Can17 saatler önce
  • SELAMUN ALEYKÜM ERDOĞAN ABİ ADIM HÜSEYİN ENGELLİ BİRİ OLARAK SESLENİYORUM ABİ SANA SONRADAN ENGELLİ OLDUM 7 SENEYİ AŞTI BİR TÜRLÜ BULUNAMADI RAHATSIZLIĞIM BÜYÜK ŞEHRE ANKARA YADA İSTANBUL A GİTMEM GEREKİYORMUŞ BENİM İMKANIM OLMADIĞI İÇİN GİDEMİYORUM 7 SENEDİR NE OTURA BİLİYORUM NEDE DIŞARI ÇIKAMIYORUM YEMEĞİMİ BİLE AYAKTA YEMEK ZORUNDA KALIYORUM ODA BENİ DARALTIYOR UYKUMDA BİLE PROBLEM OLUYOR ABİ YARDIM ELİ UZATIRSAN SEVİNİRİM DUALARIM SENİNLE OLUR ERDOĞAN ABİ ADIM HÜSEYİN KASTAMONU TAŞKÖPRÜ DE YAŞIYORUM SEN BİLİRSİN MADDİ VE MANEVİ YARDIMCI OL ALLAH RIZASI İÇİN BAŞKA BİRŞEY İSTEMEM İSTERSEN TLF NUMARAMI YAZARIM CENABI ALLAHIM YAPTIĞIN İYİLİKLERİN KARŞILIĞINI TEZ ZAMANDA VERSİN İNŞALLAH SAYGILAR SELAMLAR ERDOĞAN ABİ

    HÜSEYİN BOZKURTHÜSEYİN BOZKURT18 saatler önce
  • Robin hood beni duyuyorsan borç batağındayım nerdeysen gel benide kurtar yada bana bir iş bul çalısak devletin iş vericegi yok heryere yazdım yok. Devlete yetkililerine borcumu taksitlendirin kendimi öldurücem dedim oralı bile olmadilar. Intihar tarihi olarak kendime 1 mayis isci bayramı gününü sectim ozamana kadar kurtulmazsam borclardan. . Qnb finansbank. TR04 0011 1000 0000 0058 8054 25 volkan pamuk yada bana bir iş verin Allah için

    Volkan PamukVolkan Pamuk19 saatler önce
  • Yardımlar her zaman gizli yapılır video çektirip atmak olmadı, yakışı kalmadı

    Recep ÖzgenRecep Özgen20 saatler önce
  • Helal olsun

    CİNEMA TVCİNEMA TV20 saatler önce
  • Bazı zenginler hemen karı kıza koşarlar barlara gidenler altına milyon dolarlık araba çekip fiyaka yapanlar İşte insanlık bu utanın bende zengin oluyum Müge Anlıya tekerlekli sandalye gönderecem fakir eşyası eski kötü olan eşyası olmayan insanlara eşya yardımı yapıcam çok istiyorum ama yok inşallah Allah gönlüme gore verir bu dileklerimi gerceklestiririm

    GİZEMLİ GÖLGEGİZEMLİ GÖLGE20 saatler önce
  • Aşırı duygulandım...Güzel insan :)

    Damla ŞevikDamla Şevik20 saatler önce
  • inanki benim cok ihtiyacim var kiradayim 5 cocuk var okuyorlar gelip gormeniz lazim gercekten

    Rıfat KesmanRıfat Kesman20 saatler önce
  • Haluk leventin ikizi

    Yav HeHeYav HeHe21 saatler önce
  • Allah senden razı olsun güzel insan !

    ÇakaLifeÇakaLife21 saatler önce
  • O kadar mütevazi ki

    YavuzHan KöseYavuzHan Köse21 saatler önce
  • Keşke yardimseverler birleşip özel bir hastanede kursaydiniz devlet hastanekerinde ilgisizlik var para biriktirip özel hastanede ortopedi ameliyatı olmayı düşünüyorum böyle bir parayı da sigortalı olarak ödemek zoruma gidiyor zengin hastane sahiplerini daha da zengin etmek istemiyorum en azından sizin hastanede ameliyat olup parayı size ödersem ihtiyaç sahiplerine kullanırsınız. Sizinki yağmur suyunu kovalara biriktirip tarla sulamak kuyu kazın sürekli akan çeşme suyu bulun inşallah bir gün oda olur

    Emine BaltaşEmine Baltaş21 saatler önce
  • Keşke kendini deşifre etmeseydin. Hatta yanında çalışanlar bile bilmese daha iyiydi. Hem gizli olduğu müddetçe, Bazı Günahlara kefaretti her yaptığın iyilik... Böyle de güzel bir davranış lakin yine de Allah kazancını bol bol artırsın.

    Manhattan EvirgreenManhattan Evirgreen22 saatler önce
  • Çok özür dileyerekten benim 2 yaşında engelli ve kanser hastası oglum var 4.evre eşim işsiz evim kira borç içinde kaldık lutfen oğlum için bize yardımcı olun empati kurun çok zor bi durumdayz

    Nalin DoğanNalin Doğan23 saatler önce
  • Meraba yaşım 38 adıyamandan yazıyom yanlız yaşıyorum belli bir işim yok iş buldummu çalışırım yoksa yardım edecek kimseyok yuva kurmak istiyom ama belli bir işim olmadığı için yuva kuramıyom acil yardım bekliyom maddi ve manevi ilgilenen ulaşsın 05432115519

    Musti DemirMusti Demir23 saatler önce
  • Bunu dislike atan afedersiniz ama orosbu cocugudur !

    Umut HoscanUmut Hoscan23 saatler önce
  • Bu adam ne işi yapıyor

    Hasan UçurumHasan Uçurum23 saatler önce
  • İşte bu adam cennetlik

    Turkey_ COMANDOOTurkey_ COMANDOOGün önce
  • Robin Hood bir hırsızdı. Zenginden çalıp fakire verirdi. Hırsızlık malını verirdi. Bu insanlar kendi malından veriyorlar. Sadece Allah rızası için. O yüzden bu insanlara Robin Hood demeyin. Bu bizim dedelerimizin miras bir ruh halidir. Aman dikkat.

    Ahmet sanriueAhmet sanriueGün önce
  • Kendini göstermesen anlardık ama şimdi anlamıyoruz.

    Galo DenoGalo DenoGün önce
  • Kralsın❤👑

    Ercan KayarErcan KayarGün önce
  • Doğru yoldasın. Nasibinde iyilik var. Herkese iyilik nasip olmaz.

    Subutay AydınSubutay AydınGün önce
  • Robin hood 😮 nerden geldi bu isim aklınıza?

    EFE MENTEŞEEFE MENTEŞEGün önce
  • Allah razl olsun senden allah sana daha çok versin inşallah herkes birbirine yardlm edebilse keşke

    Two GamersTwo GamersGün önce
  • Robin Hood benim bildigim Fakirden Alır zengine verir yakıştırma olmamış😔

    ᖴEᖇᗰᗩᑎᗪEᖇ †ᖴEᖇᗰᗩᑎᗪEᖇ †Gün önce
  • Güzel işler gizli olunca daha bi hoş oluyor, keşke saklı kalsaydın, esrarı daim olurdu...

    hüseyin aydınhüseyin aydınGün önce
  • Ne telefonunuzu nede sosyal medya hesabinizi bulamadm

    Sevda KayabaşSevda KayabaşGün önce
  • Allah aşkina ne olur bana ulaşin annem ve benim icin gelin evimde görün kendiniz

    Sevda KayabaşSevda KayabaşGün önce
  • Robin Hood bir hırsız. İyi birisi değil. Fakire de verse sonuçta hırsız ve zenginin parasını çalıyor. Bu abimiz ise kendi parasıyla ve Ahbap derneğinden aldığı parayla yardım yapıyor. Hırsız değil. Türkiye'nin Robin Hood'u demeyin

    Emrah ManavEmrah ManavGün önce
  • ALLAH senden razı olsun🤲🙏 ROBİN HOOD (erdoğan uludağ)👏👏👏👏👏

    Nebahat PulatNebahat PulatGün önce
  • Annem 3yil once felc gecirdi bez kullaniyor ben tek evladm onun icin bende fiziken rahatsiz oldugum icin rahatlikla anneme bakamıyorum benim alinan böbregimin orda buyuk bir fıtıkvar onun icin bende zorlanıyorum ben sizden para deyil sadece annem ve kendim icin devlet hastanelirnden rapor almayi istiyorum ne olur

    Sevda KayabaşSevda KayabaşGün önce
  • Size ulasabilecegim numara varmı

    Sevda KayabaşSevda KayabaşGün önce
  • Ne olur bana ulasin ben bu raporlari alirsam bende devletten yardim alirim ne olur ulaşin bana

    Sevda KayabaşSevda KayabaşGün önce
  • Ne olur nen istanbul kartalda oturuyorum ben kendimde diyabet hastasiyim ünsilin kullanıyorum ve tek bobregim var bende rapor almak istiyorum

    Sevda KayabaşSevda KayabaşGün önce
  • Guzel kardeşin Allah seni ailene sevdiklerine bagislasn benim senden istegim annem bakima muhteç olmasina ragmen rapor alamıyorum ne olur burda yorumları okursaniz bana ulaşin

    Sevda KayabaşSevda KayabaşGün önce
  • Bir elin yaptığını diğer elin görmemeli denir gizli yapılan daha sevaptır bencede bilinmeseydi keşke

    yaralı green eyesyaralı green eyesGün önce
  • Maşallah Allah yolunuzu açık etsin sizin gibi güzel ınsanlar hep var olsun

    Barış AkgünBarış AkgünGün önce
  • Bir veriyorsan Allah 1000 versin ağabey sana, Allah razı olsun.

    Hasan BedriHasan BedriGün önce
  • Tekirdağ ergene cumhuriyet mahallesinde Önal gıda resmen veresiye defteri dolmuş taşmış adam kalp krizi geçirdi veresiye lerden dolayı mahalle zaten gariban yuvası Allah herkese yardım etsin eyer orayada uğrarsanız bir çok insanın yarasını sarabilirsiniz

    Burhan BurcaliBurhan BurcaliGün önce
  • Harbi gerizekalısın. Bunlar gidip 12 bin kiralık telefon alıp bakkala borç yazdırıyor sen de ödüyorsun

    offspring1offspring1Gün önce
  • Keşke bütün zengiler senin gibi yapsa ve düşünce allah sana cenete bir yer ayırır inşallah önemli olan o trafa ne gönderdin rabbim seni cenetine koysun inşallah.

    dilan yavaşdilan yavaşGün önce
  • Maşallah Ben senikibi insanleri seviyorm normalda insanler omraniya gidiyorler orda foydasi Yoki sade arableri cepine gidiyor.🤔🤔🤔🤔🤔🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻

    Nargiza SattarvaNargiza SattarvaGün önce
  • Allah senden razi olsun guzel insan Muhakkak diyer tarafta mukafati vardir

    Omer DemirOmer DemirGün önce
İşte Türkiye'nin 'Robin Hood'u