İFTARDA KARNI AÇ BİRİNE YARDIM EDER MİSİN? SOSYAL DENEY

Bu sosyal deney videomuzda iftarda orucunu açan insanların yanında karnı aç bi şekilde bisküvi ve su ile iftarımızı açmak istedik. Bizi gören vatandaşlar bize yardım edip yemeklerini paylaştılar ve yemek almak istediler. Bu sosyal deney videomuzda insanlarımızın yardımseverliğini ölçtük. Ramazan ayında ki yardımlaşmaya ve dayanışmaya vurgu yapmak istedik. Ortaya çok güzel tepkiler çıktı. Videoyu beğenmeyi ve paylaşmayı unutmayın..
İletişim; thebossmedya@gmail.com
İnstagram hesaplarımız;
Mert Karakaş - instagram.com/mertkarakas0/
Burak Tutal - instagram.com/buraktutal/

Herunterladen

YORUMLAR

  • rabim kanımızda dolaşan türklümüzü unuturmasın dünya cihan bir araya gelse bu miletin içindeki türklüğü öldüremez

    uğur öztürkuğur öztürk2 saatler önce
  • 1.adamda silah var

    Hakan ŞitHakan Şit2 saatler önce
  • ILK SAHNEDEKI ABIMIZ ASKER YA DA POLIS

    İki Çılgınİki Çılgın2 saatler önce
  • İlki en iyisi ağlattı nse

    UMUTOGUZ HDUMUTOGUZ HD4 saatler önce
  • 😥😥😥ne kadar güzel😄😄

    Ardazobur ZoburArdazobur Zobur5 saatler önce
  • Dislike atanlar bizden değildir

    Naz KalayNaz Kalay6 saatler önce
  • great people love from islamic republic of Pakistan

    Sohail AhmedSohail Ahmed8 saatler önce
  • Musikin isimi ne?

    Emircan BarryEmircan Barry9 saatler önce
  • Ne mutlu ülkeme inşallah özümü kaybetmeyiz🇹🇷🇹🇷

    Tayk rent a car TurizmTayk rent a car Turizm10 saatler önce
  • Bu video dan anladığımız kadarıyla insanlık ölmemiş

    Muzaffer ÜnlüMuzaffer Ünlü11 saatler önce
  • 56. Saniyede adamın arkasında silah var

    Egemen Oyuna doğruEgemen Oyuna doğru11 saatler önce
  • Adamlar ne kadar da temiz yüzlü duruyor :) valla helal olsun

    Büşra POLATBüşra POLAT11 saatler önce
  • HELAL OLSUN +1 LİKE

    mahmut sevimmahmut sevim11 saatler önce
  • Polis abi alnindan opuyorum.

    ramazan uzkanramazan uzkan12 saatler önce
  • 0:56 o ne oyle

    Kerem BirinciKerem Birinci13 saatler önce
  • Helal olsun Türk milletine Azerbaycandan selamlar

    Azad EliyevAzad Eliyev14 saatler önce
  • muzik devasa guzel

    HER SEY COK GUZEL OLACAKHER SEY COK GUZEL OLACAK15 saatler önce
  • Sosyal deney olduğunu açıklayınca içten gülenler buradamı?

    TimDogTimDog16 saatler önce
  • Ağladımm lann..

    Ahmet Erdem.Ahmet Erdem.16 saatler önce
  • Ağladım

    Biobellinda_HacerBiobellinda_Hacer19 saatler önce
  • 😭😭😭❤️❤️❤️👍👍👍👍🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇩🇿🇩🇿🇩🇿💐💐💐👏👏👏😢

    Rafik Rayen tigrineRafik Rayen tigrine23 saatler önce
  • VERY GOOD PEOPLE👑👊🏼☺

    PARKOUR FreerunningPARKOUR FreerunningGün önce
  • 0:56 adamın arkasında tabanca var

    Oyun EfsanesiOyun EfsanesiGün önce
  • Abi allah kimseyi aç ve susuz bırakmasın amin

    Ozgur OnalOzgur OnalGün önce
  • Allahım gurur duyuyorum Türk olmakla Müslüman olmakla iyi ki varsınız...

    Yasin DamılıYasin DamılıGün önce
  • Abi 0:49 adamın belinde silah vardi lan

    Aleyna TunbulAleyna TunbulGün önce
  • 😢👍👍👍 из Казахстана 🖐️

    QAZAQ LentaQAZAQ LentaGün önce
  • Ramazanda: gel kardeşim beraber yiyelim Normal bi günde :valla param yok Bu arada allah bu durumda olanlara yardım etsin prim deil

    KATLİAM GTKATLİAM GTGün önce
  • Eğer futbolcu olursom 50 milyon bağışlıycam inşallah

    Muhammed DaglierMuhammed DaglierGün önce
  • Yemin ederim ki ağladım

    Kuru OyuncuKuru OyuncuGün önce
  • Komsusu acken tok yatan bizden degıldır hz Muhammed

    Sude YukselSude YukselGün önce
  • Gürkanin silahi var

    Ada AkgülAda AkgülGün önce
  • 0:56 adamda silah var

    Serdar KayaSerdar KayaGün önce
  • Amazing.lovely.Loved those people.

    Bobby 90 MasterBobby 90 MasterGün önce
  • 0:41 ADAMIN BELİNDE SİLAHI GORENLER.

    Ertugrul lErtugrul lGün önce
  • Ben gözyaşlarımı tutamadım 😭😭

    Hussein MansourHussein MansourGün önce
  • 💖💖💖💖

    คฑากร วินทะไชยคฑากร วินทะไชยGün önce
  • Adamlara helal olsun

    PRO Yunus Emre AvcıkayaPRO Yunus Emre AvcıkayaGün önce
  • Adamınarkasındaki silahı gördünüzmü

    yusuf karadaşyusuf karadaşGün önce
  • Abi polis denk geldi

    Leyla GünaydınLeyla GünaydınGün önce
  • İşte Ülkemiz çok yardım sever 🇹🇷🇹🇷🇹🇷😄😄😄

    Nazi MapperNazi MapperGün önce
  • 0:58 de silahi gorenler +1

    serdar Şahinserdar ŞahinGün önce
  • Video yu izlerken yorumlar da okuyanlara da selam 👋👋👋

    Musa CengizMusa CengizGün önce
  • Mashallah

    Yuldashev MardonYuldashev MardonGün önce
  • Yine aglattiniz ya bizim insanımız insan.Bizi yozlastirama yacaksiniz eyy bati

    Emir Karlı dağEmir Karlı dağGün önce
  • Abiler polis galiba çünkü belinde silah var

    Işıl UysalIşıl Uysal2 gün önce
  • Adamın belindeki silahı görenler +1

    Eğlence, oyunEğlence, oyun2 gün önce
  • Ma sha Allah, Turik insanlar cok guzal ben Kazakhstan salemu eleikum Abicim!

    Карим АлимКарим Алим2 gün önce
  • Gapyo zor👍👍👍👍👍👍👍👍👍🇺🇿🇺🇿🇺🇿🇺🇿🇺🇿🇺🇿🇺🇿🇺🇿🇺🇿🇺🇿 turk kardeshim uzbekistondan salomlar

    BOOMBA PRIKOLBOOMBA PRIKOL2 gün önce
  • *Hala Adam Gibi Adamlar Var Ama Çok Az Kişi😭😭😭*

    CİHAN OĞUZCİHAN OĞUZ2 gün önce
  • 0.55. E bakın adam da silah var

    Yağmur HayalYağmur Hayal2 gün önce
  • beşiktaşlılar kendini belli eder. 2:16

    kapanmış kanal 1kapanmış kanal 12 gün önce
  • Ben toksam komşum açsa benim içim rahat etmez (:

    Muhammet KiziltasMuhammet Kiziltas2 gün önce
  • İşte bizim milletimiz. Helal olsun be

    Gökhan KüçükGökhan Küçük2 gün önce
  • Ne merhametliler helal

    Efe AtizEfe Atiz2 gün önce
  • Gözlerim yaşardı

    Halil ÇiçekHalil Çiçek2 gün önce
  • Abi şu anda video nu izledim ve agliyorum

    Ülvi Zeynalov YTÜlvi Zeynalov YT2 gün önce
  • Üzülmem için zaten o şarkı yeter

    jadolive_emir rgjadolive_emir rg2 gün önce
  • Allahınıza kurban😢😢👍

    Ozcan SafcaOzcan Safca2 gün önce
  • 00:56 adamın tabançası vardı görenler +1

    Riza ƏhmədliRiza Əhmədli2 gün önce
  • 😢😢😢

    adsız oyuncuadsız oyuncu2 gün önce
  • 😞😞

    eseses Acaroglueseses Acaroglu2 gün önce
  • 0.56 da damın belinde silah var

    slaughter Youtubeslaughter Youtube2 gün önce
  • Ben her zaman yardım ederim herkese

    rujdi hasanovrujdi hasanov2 gün önce
  • Abi yanına adam geldi ya arkasında silah vardı

    rujdi hasanovrujdi hasanov2 gün önce
  • İçim burkuldu

    Josef StalinJosef Stalin2 gün önce
  • Adamlık ölmemiş burdan bütün abilere selamlar🤗+1

    Osman SezgeçOsman Sezgeç2 gün önce
  • DÜMYADA CENNETLIK İNSANLAR KALMŞ

    Kevser KumruKevser Kumru2 gün önce
  • 00:56 adamın silahını farkettiniz mi? 😱

    Duygu KarataşDuygu Karataş2 gün önce
  • insanlık ölmemişşş beeeeee

    BAYRAM KAYABAYRAM KAYA2 gün önce
İFTARDA KARNI AÇ BİRİNE YARDIM EDER MİSİN? SOSYAL DENEY