I DID MY MAKEUP HORRIBLY TO SEE HOW MY HUSBAND WOULD REACT!!!

I did my makeup horribly to see how my husband would react!!!
JOIN THE ACE FAMILY & SUBSCRIBE: bit.ly/THEACEFAMILY
The Ace Family store: shopacefamily.com
LAST VIDEO: trvision.net/detail/video-a9ZMsTKrNhQ.html
*TURN ON OUR POST NOTIFICATIONS FOR SHOUTOUTS IN OUR VIDEOS*
MAKE SURE YOU LIKE, COMMENT, SHARE & SUBSCRIBE TO OUR TRvision CHANNEL AND FOLLOW US ON OUR FAMILY ADVENTURES!
WATCH MORE VIDEOS!!!
VLOGS: trvision.net/wow-PLq...
PRANKS: trvision.net/wow-PLq...
CHALLENGES: trvision.net/wow-PLq...
POPULAR VIDEOS: trvision.net/wow-PLq...
LATEST VIDEOS: trvision.net/wow-PLq...
STALK US :)
Catherine's Instagram: instagram.com/catherinepaiz/
Catherine's Twitter: twitter.com/catherinepaiz
Catherine's SnapChat: Catherinepaiz
Austin's Instagram: instagram.com/austinmcbroom/
Austin's Twitter: twitter.com/AustinMcbroom
Austin's SnapChat: TheRealMcBroom
Elle's Instagram: instagram.com/elle/
Alaïa's Instagram: instagram.com/alaiamcbroom/
Business inquires: info.theacefamily@gmail.com

Herunterladen

YORUMLAR

  • 😂😂😂

    Merary EscotoMerary Escoto6 saatler önce
  • Ge me a ebox

    Angel's Aquino vlog channel AquinoAngel's Aquino vlog channel Aquino8 saatler önce
    • Hdigduchduuo

      Angel's Aquino vlog channel AquinoAngel's Aquino vlog channel Aquino8 saatler önce
  • 7:53 looks like a Minecraft bathroom with pane glass keralis would make 🤣😂

    Pilot BravoPilot Bravo9 saatler önce
  • Austin : you look happy Catharine: why do I?

    Jada RichardsonJada Richardson14 saatler önce
  • i'm literally crying of laughter 😂😂😂😂😂

    Ashin NeupaneAshin NeupaneGün önce
  • He doesn't want u to feel bad so he just laugh at u makeup than to tel u its horrible

    Mellesia Lewin-meikleMellesia Lewin-meikleGün önce
  • Who cares what she looks like

    Anny GonzalesAnny GonzalesGün önce
  • 23:13 Shhhh Austin. What in the world are you saying? Haters in hell!

    Sun KumarSun KumarGün önce
  • 21:16 does anyone notice the bra cathrine is wearing is the same Austin got from the video where they picked each other’s outfits

    Sun KumarSun KumarGün önce
  • That was hysterical! Thanks for the laugh!

    Lisa FaucherLisa FaucherGün önce
  • We never match😂

    Vlogs With AleyahVlogs With AleyahGün önce
  • 5 sec Laugh her make-up he stupid 😂😂😂

    Vlogs With AleyahVlogs With AleyahGün önce
  • I feel like no one is commenting on the fact that she called him husband but haven't announced that their married. They still say that they are going to have the wedding

    cara honeymancara honeymanGün önce
  • Loooool

    MI MoonMI MoonGün önce
  • HES so overprotective tbh🥺🥺

    Jenny AlfonsoJenny Alfonso2 gün önce
  • Because you’re naturally gorgeous

    Sierra WalkerSierra Walker2 gün önce
  • You don’t even look that bad

    Sierra WalkerSierra Walker2 gün önce
  • I love Catherine shirt

    The NVC ChannelThe NVC Channel2 gün önce
  • Austin- Imma go shut this e birds up Catherine- your gonna tell, at them like you always do Austin- SHUT UP... STUPID 😂😂😂😂😂🤣🤣🤣🤣🤣🤣

    Uaealesi TimoteoUaealesi Timoteo3 gün önce
  • Bruh i swea they act like they can't stand each other

    KreKre3 gün önce
  • When they went to kiss and he dodged it🥴😂

    Liv KerfootLiv Kerfoot3 gün önce
  • Dude is a Savage he ain't even got to use profanity and he pushes here bitten and backfires the whole thing🇬🇾🇬🇾

    Kevin YaaKevin Yaa3 gün önce
  • Cathrine: guys I’m purposely doing this bad Me: that being better then my best 💀 Austin also kept looking down her shirt 😂 I couldn’t stop laughing

    Rowan McGinelyRowan McGinely3 gün önce
  • Her makeup doesn't even look bad. She looks good 👍

    Shiny Purple CurtainShiny Purple Curtain3 gün önce
  • 😍

    Sharokin TomaSharokin Toma3 gün önce
  • I think Austin is a caring husband as he cares about Catherine .

    Shankeri ShanjayShankeri Shanjay3 gün önce
  • Austin to funny I fell off my chair.

    Blanca valdezBlanca valdez4 gün önce
  • Y'all seem like you're not into each other no more y'all boring

    Ericka Perez80Ericka Perez804 gün önce
  • Damn you're so ugly hahaha

    Ericka Perez80Ericka Perez804 gün önce
  • Did these two ever get Married?

    Vania MilesVania Miles4 gün önce
  • I love this video, I can watch it 3 times a day and never get bored of it

    Valeria GarciaValeria Garcia4 gün önce
  • LOL I was was high as f watching this video !! But when Austin started laughing I couldn’t laughing 😂😂 LoL who else is high

    selena zambranoselena zambrano4 gün önce
  • Catherine: welcome back to our channel guys Austin: ww-HAHAHAHAHAHHHAAH

    Cayden McDanielCayden McDaniel4 gün önce
  • I was laughing so bad

    Maryam musavvirMaryam musavvir4 gün önce
  • 👍 🌹

    Air DinAir Din5 gün önce
  • He so nice can i have soutout plz

    Nita RodriguezNita Rodriguez5 gün önce
  • She like you are ugly not me

    Hailey GonzalezHailey Gonzalez5 gün önce
  • 11:48 when Austin didn’t kiss her 😂

    Sandy GibsonSandy Gibson5 gün önce
  • The first Question is what was catherine thinking of today I'm dead 😂😂😂😂😂

    jolanar kadijolanar kadi5 gün önce
  • lol he looking at your boob lol and you was like do you like it?/

    Saye WilliamsSaye Williams5 gün önce
  • your make is bad and is reacting made me cry with joy:) lol

    Saye WilliamsSaye Williams5 gün önce
  • At 19:00 😂😂

    Alexa MoralesAlexa Morales5 gün önce
  • I am laughing 😂😂

    norma rodrigueznorma rodriguez5 gün önce
  • damn i used to watch before 1 million where they were just in that small apartment and oh my god they’ve changed so much. people change and that’s a good and natural things, but it’s just so much it’s crazy

    AbbyAbby5 gün önce
  • Yh alaia looks like Austin

    Jindora The ExplorerJindora The Explorer5 gün önce
  • I'm watching this video for the 100th time

    Hailey Scavo!Hailey Scavo!6 gün önce
  • Wait the Ace Family CUSSES?!

    UselessUseless6 gün önce
  • Who saw Catherine’s face when Austin camed?

    Arleth MotaArleth Mota6 gün önce
  • She looks good and she’s trying to look “”bad”” it’s not fair 😫

    Lexy SellarsLexy Sellars6 gün önce
  • Man said `what was Catharine thinking today'

    Leah AdamLeah Adam6 gün önce
  • This is wayy too funny 😂

    Fantasynr1Fantasynr16 gün önce
  • Omg it was hilarious

    yasmin Janiyasmin Jani6 gün önce
  • I feel like we should match 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

    Hiba DerarHiba Derar6 gün önce
  • this had me in fucking stitches. i’m gunna try this on my boyfriend 😂😂😂

    Madison TaylorMadison Taylor6 gün önce
  • This is honestly one of my favorite videos along with the time they did the mouth guard challenge video. Ive watch this whenever I wanna cheer up or just laugh ahaha!

    M E I . M I R O WM E I . M I R O W7 gün önce
  • 19:00 18:59

    Homescapes GamerHomescapes Gamer7 gün önce
  • and the first question isss “what was catherine thinking today” LMAOOO

    Jielle DentonJielle Denton7 gün önce
  • Some of your videos are so funny but your videos are still very good!

    Alexa MaldonadoAlexa Maldonado7 gün önce
  • Why did he didn’t said that its ugly. The bf has to be honest bruh...

    deblokmeopfb kanjenibereikendeblokmeopfb kanjenibereiken7 gün önce
  • That looks good

    JANNIKA StoopJANNIKA Stoop7 gün önce
  • AUSTIN WAS LAUGHING AS HELL BUT I LOVE HIS SELF CONFIDENCE # THE ACE FAMILY ALL DAY ...I JUST JOINED ACE FAMILY FEW DAY AGO BUT AM ALREADY ENJOYING ...AUSTIN YOU ARE SUCH A CHARACTER .......

    Jessica MahlaelaJessica Mahlaela7 gün önce
  • Her makeup is not that bad its just her lipstick and highlight

    Farmer VFarmer V7 gün önce
  • Omg

    Ricky GuzmanRicky Guzman8 gün önce
  • Done

    MememeMememe8 gün önce
  • It doesn’t look bad!🤷🏾‍♀️

    Juliana CherizaJuliana Cheriza8 gün önce
  • I was wondering what you were thinking today? 😂😂😂😂😂😂😂😂 LMAO

    HeyivonneHeyivonne8 gün önce
  • So funny and cute

    Brennyn CouchBrennyn Couch8 gün önce
  • Catherine should do a coming home drunk prank on austin😂😂😂 Edit: this should be a back prank from the recent prank austin pulled

    Magdalena CruzesMagdalena Cruzes8 gün önce
  • I’m dying 😂 Austin’s reaction and he is laughing

    Jade ChavezJade Chavez8 gün önce
  • And also he started laughing lol

    Oliany RojasOliany Rojas8 gün önce
I DID MY MAKEUP HORRIBLY TO SEE HOW MY HUSBAND WOULD REACT!!!