I PUT MY ASSISTANT ON A BLIND DATE *he disrespected me*

MERCH: frost-gang.myshopify.com
INSTAGRAM: instagram.com/deshaefrost...
TWITTER: twitter.com/deshae_frost?lang=en
MIAMI: trvision.net/pass/UCRVssn75iA4glFcmdss8Iog
Cash: trvision.net/pass/UC5Mi-7_jpIFiopqccWSYB9A
Gaming Channel: trvision.net/pass/UCPHR...
IF YOU EVER WANT TO SEND ME SOMETHING HERE IS MY P.O. BOX LOVE YOU!:
501 W GLENOAKS BLVD SUITE #10 GLENDALE, CA 91202 United States
just a kid with a camera
LIKE, COMMENT, AND SUBSCRIBE!!!
WATCH THESE ADS SO I CAN EAT PLEASE! LMAO!
WATCH ALL MY OTHER PRANKS BELOW
trvision.net/pass/UC_Ks...
FOLLOW ME ON INSTAGRAM
INSTAGRAM: instagram.com/deshaefrost...
TWITTER: twitter.com/deshae_frost?lang=en

Herunterladen

görünümler
997,243

YORUMLAR

  • @20:52 BRO IN THE grey HOODIE and black hat on that Warhol.ss Wokstars ! I peep

    BITEMYSENPAIBITEMYSENPAI11 saatler önce
  • Dehsae a hater lol!!!!!!!

    L WL WGün önce
  • Wat u mad for tho lmfaoo

    Choppa TXChoppa TX3 gün önce
  • deshae would’ve been put in a body bag smush my face

    do not subscribe to medo not subscribe to me4 gün önce
  • Nobody: Deshae: **@ in&out** “Lemmie get 3 Mc Chickens” 😂😂😂😂😂

    KINGS KORNERKINGS KORNER4 gün önce
  • i cant with deshae , he sat down and ate his food first and gave them the camera loll

    MCV NationnMCV Nationn4 gün önce
  • Deshae is gay

    K and TK and T5 gün önce
  • No matter how hard he tried to cockblock Miami didn’t fail

    K and TK and T5 gün önce
  • The boy kiss her freol

    Brenda HillBrenda Hill7 gün önce
  • Is that Kenny in the background

    Sarah SmithSarah Smith8 gün önce
  • this guy will just smash and pass her thats all honestly and i thought she was a good girl girls really get weak around players thats why i dont trust bitches

    Thelifeof GhandreThelifeof Ghandre8 gün önce
  • all yall sayin deshae disrespectful yall sum lil hoes

    sonya gracesonya grace11 gün önce
  • Dshae assistant is my type my size I like hr .. Beautiful smile for sure

    Col and GabCol and Gab11 gün önce
  • Haitian ? 😂

    Col and GabCol and Gab11 gün önce
  • Your Assistant name's?

    Col and GabCol and Gab11 gün önce
  • Deshae : Thanks God for everything. am just surprise Bro as I hear this first time from yah.. Bro keep God in your heaet

    Col and GabCol and Gab11 gün önce
  • u can set me up on a date with ur lil bro please im serious like really serious please I love him

    Life Through The LenceLife Through The Lence13 gün önce
  • She turned her back on Deshae 😪🤧

    Its DestinyIts Destiny16 gün önce
  • Deshae gay af in dis video

    Ovovo EvnaOvovo Evna17 gün önce
  • I'm glad I didn't go to sc to see this lame

    king kyro boiking kyro boi17 gün önce
  • He goofy not from Seattle

    king kyro boiking kyro boi17 gün önce
  • I she was lowkey blow doe on my grandma shorty was lowkey mad she jus wasn't tryna say to much u might aswell goin head and tell dude bout his self😂😂😂😂😂

    designer boi woodadesigner boi wooda17 gün önce
  • Awww man biggest cock block of 2019 😂😂😂😂

    LifeWithJefeLifeWithJefe18 gün önce
  • When deshae said hold the camera why did the view go a whole 2 feet higher

    Jennawantsrobux CozieJennawantsrobux Cozie20 gün önce
  • No cap she look like a blind jazz musician with those stevie wonder shades. 😎🎷

    John QJohn Q22 gün önce
  • Deshae just dont like nobody lmao.

    amya jamesamya james22 gün önce
  • What’s his name

    Pleasure X100Pleasure X10022 gün önce
  • To be honest I don't think he was disrespectful in NO WAY.

    Shanique MillingtonShanique Millington23 gün önce
  • How old is Miami anyways

    Candas CastilloCandas Castillo27 gün önce
  • She disappear after this vid😭

    J AmJ Am27 gün önce
  • She not eata u could kiss Ig Miami

    Andrew BolivarAndrew Bolivar27 gün önce
  • Lol she’s going tho

    Cartier MatthewsCartier Matthews27 gün önce
  • Miamithekid dont play no games

    Junior GuerineJunior Guerine28 gün önce
  • This dude dashaee is a cock blocker and its cringe

    FloridaMadeDJFloridaMadeDJ28 gün önce
  • He’s cute cute

    Naharia RoblesNaharia Robles28 gün önce
  • Some girls are very fast to fall in love they don't want to know what is the out come of tomorrow

    Bangura AlieBangura Alie29 gün önce
  • “We might have to come to my gramma you feel me yeaaaa!”

    Harmonee Kylynn!?Harmonee Kylynn!?Aylar önce
  • She Was Blushing Frfr 😂😂

    DatsSooRavennDatsSooRavennAylar önce
  • 9:00

    Lee KellerLee KellerAylar önce
  • This guy is delusional. He set himself up for this😂😂😂

    A.J AndersonA.J AndersonAylar önce
  • Why he hit it????????

    Eddie WilsonEddie WilsonAylar önce
  • How could u not kno dats Miami on the thumbnail

    GloxkboytreyGloxkboytreyAylar önce
  • Nobody: Tyler: Now lets talk about this neck

    Tori MonroeTori MonroeAylar önce
  • Miami the kid you really chose him he know he like toni

    Keisha jonesKeisha jonesAylar önce
  • Y'all anit frost gang

    Joel HernandezJoel HernandezAylar önce
  • Watching this 4 months after taylor look high

    Zaza WorldZaza WorldAylar önce
  • there's some real vibe right here....

    Ley_ KenzieLey_ KenzieAylar önce
  • Man you just scared of losing your assistant they grown she is not your sister

    Terrell JacksonTerrell JacksonAylar önce
  • Deshae you act like a female man you are despicable

    Terrell JacksonTerrell JacksonAylar önce
  • Yooo He was doing the Most 😭😭😭😭 Lol bye got 2 go #Doingthemost

    TaysWorld🌎💫TaysWorld🌎💫Aylar önce
  • Miami just acts like that on a normal .. Yall took it the wrong way! .. Buh lol.

    TheNaiNaiShowTheNaiNaiShowAylar önce
  • Miamithekid was tripin tripin and he was doin the most

    Melanie LifeMelanie LifeAylar önce
  • Deshae do a lul too much sometimes😭💀💀

    AkkayziaAkkayziaAylar önce
  • Bro you were so jealous, if you like her let her know. Don’t wait until she in love with someone else 😄😄😄😄

    Jada SimsJada SimsAylar önce
  • ...oh wow

    Tokyo BarbieTokyo BarbieAylar önce
  • He said "Blow me a Kiss" 😂😂😂😂😂🤣🤣🤣🤣🤣🤣

    Cynthia A.Cynthia A.Aylar önce
  • OMG YO ASSISTANT LOOKZ JUST LIKE MA CUZZIN! 💜💯

    ThaRealP.Y.T. Neena SkyThaRealP.Y.T. Neena SkyAylar önce
  • So he ain’t know Miami was moving like that ? 😂 he must not know the man at all

    Banger PlugBanger PlugAylar önce
  • Miami didn't really disrespect him y'all dang ! he did it for the viewers stooped.

    NN4EverNN4EverAylar önce
  • I hate deshae now he stupid

    annakay Dallasannakay DallasAylar önce
  • D guy is kool deshae u wat they call bad mind kmt

    annakay Dallasannakay DallasAylar önce
  • If he don't get his way he probably cries

    annakay Dallasannakay DallasAylar önce
  • Deshae jus childish asf

    annakay Dallasannakay DallasAylar önce
  • You are my first favorite TRvisionr

    Angel NwonyeAngel NwonyeAylar önce
  • 850-305 ITS A FLORIDA THANG ☀️🏝😎

    CeCe&Gizzle GanggCeCe&Gizzle GanggAylar önce
  • Deshae is a str8 cornball like get out of yo feeling

    WESSCO . !!WESSCO . !!Aylar önce
  • "dude... yeah , what " had me crying 😂😂😂😂😂😂😂😆😆😆😆😆😆

    duckyduckyAylar önce
  • AND I OOP- 🤣 I KNEW IT WAS HIMM 🤣🤣

    Mocha QueensMocha QueensAylar önce
  • She agreed with everything he was sayin

    Asia GivensAsia GivensAylar önce
  • Deshae did to much it’s cringe

    Talea WashigtonTalea WashigtonAylar önce
I PUT MY ASSISTANT ON A BLIND DATE *he disrespected me*