I set RILEY up on a BLIND DATE with YBN ALMIGHTY JAY!! 😍

Subscribe to Riley: trvision.net/pass/UCuU3FNlYJhdND2frlk65pdA
STREAM MY ALBUM "VALEDICTORIAN" available at: smarturl.it/VALEDICTORIAN.DDG
GET YOUR DDG SQUAD MERCH HERE: teespring.com/stores/the-ddg-store
STREAM MY NEW SINGLE "PUSH" - smarturl.it/DDG.PUSH
JOIN THE FAMILY NOW: goo.gl/quspwT -- CLICK HERE
Welcome Back To The DDG Family!! Subscribe and Comment "I Joined The Family" To Officially Be Apart Of The Family!!
Social Media:
Instagram: @PontiacMadeDDG
Twitter: @PontiacMadeDDG
Snapchat: @PontiacMadeDDG
Facebook: @PontiacMadeDDG
Business Inquires: ddgbizinquires@gmail.com

Herunterladen

YORUMLAR

  • Hey guys!! Subscribe to my TRvision m.trvision.net/detail/video-QK1uby5cgIg.html And see what happened next !! 👀🤯😳

    Riley SimpsonRiley Simpson6 aylar önce
    • Nooooo

      Its. DwayneIts. Dwayne10 gün önce
    • Fumbled

      Ben ABen A22 gün önce
    • Jay got no game

      Youp CockgYoup CockgAylar önce
    • No

      YBN JAYBN JAAylar önce
    • Riley Simpson aye lil brat, you said that ddg liked you but he putting you on dates? How that make sense?!

      lil stonelil stone2 aylar önce
  • Jay got no game bruh🤣

    PTMH BEATZPTMH BEATZ4 gün önce
  • Jay looks like you the only thing he is missing it dreads

    Guele TigerGuele Tiger7 gün önce
  • What's your favorite color??

    abdull dansoabdull danso7 gün önce
  • He still a little boy

    Christian RomoChristian Romo8 gün önce
  • DDG ruined this, they were about to vibe.

    WhoisthyneWhoisthyne9 gün önce
  • DDG wrong for filming this.

    WhoisthyneWhoisthyne9 gün önce
  • YBN Gringejay !

    flxnchflxnch10 gün önce
  • Why would you set anyone up on a blind date with this goofy

    Sammy BooSammy Boo12 gün önce
  • that’s what those ybn niggas do KAP

    Matt Mac32Matt Mac3212 gün önce
  • Why DDG don’t be putting lala on dates?

    D’Asia KashD’Asia Kash12 gün önce
  • 😂😂😂😂😂

    George BensonGeorge Benson12 gün önce
  • road too 200k after drama get riley to 50k

    Fear IsaacFear Isaac13 gün önce
  • Damn.. he disrespectful af for no reason? That shit really be getting to niggas head Humble yourself sweetheart 💯

    AriieeeAriieee13 gün önce
  • " Which point of I like you you don't understand "

    Bappaiya _jnrBappaiya _jnr18 gün önce
  • Jay funny azzz shiiiii

    James VasquezJames Vasquez19 gün önce
  • I still love Riley ❤️

    uriel bootheuriel boothe20 gün önce
  • NGL Riley looking mad cute in this video with her curlz...to bad she fumbled the bag...and tried to throw dirt on my nigga DDG face.......after he basically made her a star. and like 70 thousand dollars in a matter of less than 4 months.......

    LUIS RODRIGUEZLUIS RODRIGUEZ20 gün önce
  • Jay git no sauce smh😂😂

    oscar molinaoscar molina21 gün önce
  • She really did him wrong tho😞

    oscar molinaoscar molina21 gün önce
  • Wait I just peeped who this is deleted this bitch

    Babyjack4X *Babyjack4X *21 gün önce
  • He is trolling what y’all dum like dam

    tjsumootjsumoo21 gün önce
  • 16:14 "nigga"? Someone fill me in

    Ben ABen A22 gün önce
  • Lmao! Jay always be like “I saw you Instagram... I like you” 🤣

    Venesa LoginathinVenesa Loginathin27 gün önce
  • i feel bad for Riley lowkey. She really squandered her opportunities smh 🙃

    James CalviiinJames Calviiin27 gün önce
  • Jay the fucking funniest holy shittttt

    damakorzdamakorz27 gün önce
  • jay is wild af 😂

    Keely GrahamKeely Graham28 gün önce
  • DDG and JAY act like brothers arguing 😭 Jay : You lied to me DDG : I never said that 😭😭😭😭😭

    Kayviana LanaeKayviana LanaeAylar önce
  • this man is so wack omg💀💀💀💀💀

    Linzy CLinzy CAylar önce
  • He said “I like you madd times”

    Joshua JacksonJoshua JacksonAylar önce
  • CRINGE!!!

    Joni GambleJoni GambleAylar önce
  • Lmfaoooo what kind of date is this 😂😂😂

    nikeyathepoet .__nikeyathepoet .__Aylar önce
  • Damn lil homie relying on fame, he straight to the point thou .. but you need more respect for a woman when first meeting them until she say or do something to lose your respect ... be careful young homie, there is a few Diseases with no cure ...

    Boss HogBoss HogAylar önce
  • When he said you could save the small talk I swear to god I started crying

    ChrisWhatsThis CWTChrisWhatsThis CWTAylar önce
  • Jay goofy asfffff😭🙅🏽‍♂️

    ItsNonyItsNonyAylar önce
  • Bruh dude don't got no game 🤣😂

    Tamia PerryTamia PerryAylar önce
  • Riley done fucked up 😂

    I am The oneI am The oneAylar önce
  • Jay a damn troll 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

    PLDtvPLDtvAylar önce
  • This shit cringey asf 🤣

    iTrulyNickiTrulyNickAylar önce
  • BRO THIS SHIT MAD FUNNYYYY SLLL😂😂😂😂😂😂

    Justin X5Justin X5Aylar önce
  • "I dont have a type" smh

    Shemar RobertsShemar RobertsAylar önce
  • 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

    OVO GUAPOVO GUAPAylar önce
  • cap

    EVA BELLAEVA BELLA2 aylar önce
  • What a weirdo

    ZN ZNZN ZN2 aylar önce
  • this nigga smooth

    MLP. G7MLP. G72 aylar önce
  • jay was cute being nervous asl 🤣

    michaela paytonmichaela payton2 aylar önce
  • Shit fam I've choked before but my boy got negative zero game 😂

    Yuckmout' From Down UnderYuckmout' From Down Under2 aylar önce
  • He’s so awkward😂😂

    Sandra SernaSandra Serna2 aylar önce
  • Why do I feel nervous

    NurthNurth2 aylar önce
  • 16:30🤣🤣

    boom 321boom 3212 aylar önce
  • 14:43😂 jay a funny nigga that’s why he get bitches🤣

    boom 321boom 3212 aylar önce
  • 14:17🤣

    boom 321boom 3212 aylar önce
  • Riley acting Boujee asf

    Mathews MulengaMathews Mulenga2 aylar önce
  • Jay is so fucking funny 😂😂😂😂

    Divine ImbongoDivine Imbongo2 aylar önce
  • He folded. He got to pressured and started panicking.

    Tajawaan LauryTajawaan Laury2 aylar önce
  • 😂😂😂😂

    KeyPlays X2KeyPlays X22 aylar önce
  • I would’ve dead ass got up and left 😂 Ik she was super uncomfortable

    CylinThePiscesCylinThePisces2 aylar önce
  • He's crazy asf🙄🙄🙄😳

    ebony bellebony bell2 aylar önce
  • Jay Funny

    Alasia HumberAlasia Humber2 aylar önce
  • yeahh she do like all type of dudes 👀

    XXsonicisawsomeXXXXsonicisawsomeXX2 aylar önce
  • Get Riley to 50K🚶🏽‍♂️😎

    Cali SmoothCali Smooth2 aylar önce
  • I believe Jay lol I feel like ddg set him up lol

    Green RobertsGreen Roberts2 aylar önce
  • He juss trolling

    KaMDaDoN 2KaMDaDoN 22 aylar önce
  • Na I’m cringing so bad 😂😭😭😭

    Theo ReinarzTheo Reinarz2 aylar önce
  • Jay: "Wdym? I like you!" Me: "NEXT CALLER! NEXT CALLEEERRR!"

    J.B 0210J.B 02102 aylar önce
  • nah i like him lmfaoo hes my type fr

    Fay LondynnFay Londynn2 aylar önce
  • He’s got some good moves 💎

    Marky SparkyMarky Sparky2 aylar önce
  • Ewww he cocky asf and pushy

    Noelle MooreNoelle Moore2 aylar önce
  • this guy says i like u 50 million times lmao ddg put me on a date and watch me mack she gunna be comfortable with me

    Tom ForwardTom Forward2 aylar önce
  • Why he wanna eat everyone?

    Deshae ChaseDeshae Chase2 aylar önce
I set RILEY up on a BLIND DATE with YBN ALMIGHTY JAY!! 😍