III. Dünya Savaşı Çıksaydı? (12. Bölüm) (FİNAL)

İşte finale geldik. Beni sonsuza kadar destekleyenlere minnettarım. #WW3 #Final #HeyecanDorukta
Yeni videolarımı kaçırmamak için; kanalıma abone olabilirsiniz!
Bu Videoda Kullandığım Müzikler: Ender Güney
trvision.net/nameof-ncmepicmusic
+20.000 beğeni gelir mi?
Soru ve İş sorguları için;
burakcelikyt@gmail.com

Herunterladen

görünümler
974,893

YORUMLAR

  • Ya bi işim oluyor atıyorum 14.00 da çıkacaksam 13.57 ye kadar izliyom diyelim 15.40 da geldim 15.45 de başlıyom şu 7.dünya savaşına kadar bitircem en az 10 kere III bütürmiştim

    Herşeyli OyuncuHerşeyli OyuncuGün önce
  • Turkler dunyaya hukmeder ve bidaha savas olmaz 😂

    adolf hitleradolf hitler3 gün önce
  • Kısaca biz yani fakirler yarrağı yiyoruz 1 milyon erken 1 milyon kadın hepsi zengindir kesin amq olan biz fakirlere olacak amq 😂😂😂

    Yasin enes ToydemirYasin enes Toydemir3 gün önce
  • ^_^💯💯💯💯💯💯💯🌟⭐⭐🌟like ↘⬇↙

    City AJANSCity AJANS3 gün önce
  • Bir az real diyil ama harika anlatiyorsun AZERİBAYCANDA SİZLERE SELAM

    Said CafarovSaid Cafarov5 gün önce
  • Hindistan vs Çin lutfennnn

    Azer SalahovAzer Salahov6 gün önce
  • 50 milyon afrikalı dünyayı alirim

    Mydarknes KurtMydarknes Kurt6 gün önce
  • 12 bölüm rüyamı olur???

    Hakan SahinHakan Sahin6 gün önce
  • Burak abi sen kaç saatte çekiyorsun bu videoyu ??

    Mustafa GunesMustafa Gunes7 gün önce
  • Videonun hakkını veriyorsun

    Komedyen tvKomedyen tv9 gün önce
  • Aga ilk videoda 5 bölüm olacak dedin bende ohooo sıkılırım ben dedim hepsini izleyemem dedim. Ama finale kadar kalkmadan izledim. Eline emeğine sağlık

    metin gültekinmetin gültekin11 gün önce
  • çok seviyorum

    Mehmet AltınMehmet Altın11 gün önce
  • 1-2 saate 3. dünyq savaşını bitirdim la film giib geldi

    Fd GodFd God11 gün önce
  • montaj tarruz silahların hepsi m16A4🤣🤣🤣🤣

    ilham abdullayevilham abdullayev12 gün önce
  • Dünya artık ayvayı yemiş😂😂😅

    murat arıcımurat arıcı12 gün önce
  • Ne aptal sey ya axmak erif

    Nail AhmedovNail Ahmedov13 gün önce
  • Bokuk

    gökdeniz Doğangökdeniz Doğan14 gün önce
  • Çok hayal perestsin

    Murat DaşdemirMurat Daşdemir15 gün önce
  • Kralını burak abi kaliteli videolar yapıyorsun

    Violanda GıdakViolanda Gıdak15 gün önce
  • Sesini.dinleyince. çok rahatlıyorum

    Oğuz YaşarOğuz Yaşar15 gün önce
  • Alma atmissin be

    Mustafa ÖzdenMustafa Özden16 gün önce
  • Yok etmiş olduğun Almanya, dünyanın en büyük 2. Ekonomisine sahip. Tarafsız bir kurgu olmamış. Video akıcı fakat akılda kalıcılığı yok.

    Kerim GümüşKerim Gümüş16 gün önce
  • Abi seni çok seviyorum lütfen bir kalp

    Nurcan Ağaoğlu TarukNurcan Ağaoğlu Taruk16 gün önce
  • Abi ben Amerikan dan seni izliyorum

    Nurcan Ağaoğlu TarukNurcan Ağaoğlu Taruk16 gün önce
  • Olum fantezi yapmayi ne cok seviyorsunuz pornolarda bu kadarr fantezi yok. Keske biraz fantezi yapacaginiza kitap falan okusanizda biraz mantikli isler yapacaksiniz yanindaha gercekci hikayeler yazacaksiniz.

    Baran Deniz TakmazBaran Deniz Takmaz16 gün önce
  • Hayattan soğudum

    Nurhan AyarNurhan Ayar16 gün önce
  • Azərbaycandan salamlar dostum mən səni kanalını ve özünü o qeder sevirem ki 1 günün icində hepsine baxdım ❤❤❤❤❤inşalah 1 milyon yox 2 yada 3 milyon abünə olaasan mən sənin kanalını cox sevirəm həm layik məmdə abüne olmuşam dünyanın 1 nömüre kanalısan

    ferda. bəşirzadeferda. bəşirzade16 gün önce
  • İtalya isveçreye saldırdı peki büyük hadron çarpıştırıcısına ne oldu

    Ege CamlibelEge Camlibel18 gün önce
  • Abi bağımlılık yaptın bee

    Ege CellatEge Cellat18 gün önce
  • Abi bi şey sinirimi bozuyo o kadr uraşıyosun ama hala 300 000 abonen var bence o 300.000 bin deyilde milyar olmalı

    MIKRA EZiCiTiMMIKRA EZiCiTiM19 gün önce
  • 🇺🇸🇺🇳🇹🇷🇨🇰🇨🇳🇧🇮🇧🇻🇧🇹🇧🇲🇦🇺🇦🇹🇧🇩🇧🇧🇧🇦🇦🇲🇦🇱🇦🇮🇦🇬🇦🇫🇦🇪🇦🇩🇻🇦🇿🇲🏴󠁧󠁢󠁷󠁬󠁳󠁿🇻🇮🇽🇰🇷🇺🇵🇼

    Sevgi ÖzbeySevgi Özbey19 gün önce
  • Güzel çok 🇹🇷🇺🇳🇺🇸

    Sevgi ÖzbeySevgi Özbey19 gün önce
  • Muazzam

    Rıdvan KabaRıdvan Kaba19 gün önce
  • Komikkk tüm nükkler füzeler atilirsa dünya nın çekirdeği parçalanir dünya parçalanır ya cok şacma videoların var

    Yigit IcelYigit Icel19 gün önce
  • italianin is7 mi var?

    FreeToThunderFreeToThunder20 gün önce
  • Güzelde hiç biri tutmaz :D

    SOA'CILAR ComingSOA'CILAR Coming20 gün önce
  • fransaya acıdım neden kimse fransaya yardım etmedi

    Msr MsrMsr Msr20 gün önce
  • abi videonun sonunda ülkelerin ırkların tarihten silinmesini söyleyince sanki gerçekmiş gibi üzüldüm

    yusuf sutcuyusuf sutcu22 gün önce
  • Olm çok saçma lan

    Eskimeyen Eskiler YouTubeEskimeyen Eskiler YouTube22 gün önce
  • Çok güzel oldu

    Hayalmelis YiğitHayalmelis Yiğit22 gün önce
  • Aslan parç0asi

    Yusuf CavadovYusuf Cavadov23 gün önce
  • Erkeksin adam

    Murad FetullazadeMurad Fetullazade23 gün önce
  • Çok güzel

    Bulent YilmazBulent Yilmaz24 gün önce
  • makedonya türkiye abd ye karşı abd fransa ile müftefik

    Oyunlar ALEMİOyunlar ALEMİ25 gün önce
  • Amnısimiyim

    Davt KaymakDavt Kaymak26 gün önce
  • abi dördün cü dün ya davışını

    Sıdika DemirciSıdika Demirci26 gün önce
  • Abi senin vidyona sıkılmadan izliyorum ve emin ol ki, bu finala 20 000 like gelicek

    Ayxan KerimliAyxan Kerimli27 gün önce
  • Hayel gücüne hayranım 😂sanki PlayStation oyunu gibi.

    Unbekannt NeugierigUnbekannt Neugierig27 gün önce
  • Adamsın abi

    oğsanoğsan28 gün önce
  • Türkler dünyaya 2 defa hükmedecektir. Türklerin dilini öğreniniz çünkü onların uzun süreli hakimiyetleri olacak. Hz. Muhammed 1. Osmanlı İmparatorluğu 2. ?

    Egeli MapperEgeli Mapper28 gün önce
  • 68.bin like var hadi videoya devam

    DOKSİNA WDOKSİNA W28 gün önce
  • 11:47 ye bakın ses değisiyor

    Oyun ManyağıııOyun Manyağııı29 gün önce
  • Baştan sona bi s.... git yaaa

    bir nefesbir nefes29 gün önce
  • Fransa vs almanya Mütefikler savasaydı ? Nükler bombası yok

    nasır sinetnasır sinet29 gün önce
  • Ya ben ölmek istemiyom daha çok gencim daha istediğimin yarısını yapamadım savaş inşallah olmaz olursa da biz yaşıyalım

    Erdinç beyErdinç beyAylar önce
  • Mükemmelsin ağabey

    Menije KarakurtMenije KarakurtAylar önce
  • 1. anonymous amerikaya, hiçkimseye ait değildir. 2. anonymous bir hack grubu değildir içinde hackerlar olmasına rağmen yani araştırmanı iyi yapabilirsin kardeşim

    WingDingHQWingDingHQAylar önce
  • İŞTE NEDEDİM KIYAMET KOPAR 1 VİEDODA yoruma yazdım ADIM ALPER TÜLÜ

    ALPER TÜLÜALPER TÜLÜAylar önce
  • Korkunç rüya

    İsmayil Huseyinovİsmayil HuseyinovAylar önce
  • Salak amerika kendini bile öldürdü

    Oyun MasasıOyun MasasıAylar önce
  • Lan biz like attımızda nasıl rüya görüyon amk

    Emir/berat Degerli oyunlar kaan mertEmir/berat Degerli oyunlar kaan mertAylar önce
  • Tek seferde 12 bölümünü izledim eline sağlık CAN AZERBAYCANA SELAM OLSUN turan kardeşliğimiz bir olsun ama azerbaycanımız CANIMIZ !

    Selcuk YtmzSelcuk YtmzAylar önce
  • Saçma sapan videolar ya bu ne ya Hiç beğenmedim beğenecek bir tarafı da yok Hep yalan dolan

    Murat BilenMurat BilenAylar önce
  • Senin yapdıın videolar cok güzel 😗😗😗😙😙😙😙😚😚😗😗

    Agacan SahbaziAgacan SahbaziAylar önce
  • 4. dünya savaşında türkiye en çok nüfusu olan ülke olacak

    Emre GümüşEmre GümüşAylar önce
  • abi çok güzel bu an devam et

    Emre GümüşEmre GümüşAylar önce
  • Kim saldırsa yeniyor bu ne ya

    Elgun MemmedovElgun MemmedovAylar önce
  • Türkiye kendi halkını almayıp Azerbaycan lıları alıcak haha çok komik

    Alper Emin UnkunAlper Emin UnkunAylar önce
  • Abi senin videolarını izleyince gaza geliyorum

    Serhat DemirSerhat DemirAylar önce
  • Abi çok güzel vidyo çekiyosun

    Nuray TomrukNuray TomrukAylar önce
III. Dünya Savaşı Çıksaydı? (12. Bölüm) (FİNAL)