İLKER CANİKLİGİL YÜZLEŞME | Kapitalizm Aslında İyidir!

Güzel bir aradan sonra 5. yüzleşme; İlker Canikligil ile karşınızdayım.
İlker Canikligil'i izlemek ve sinema hakkında çok düşünmek ve öğrenmek isterseniz kanallar:
Flu TV: trvision.net/nameof-ilkercanikligil
İstanbul Film Akademisi: trvision.net/pass/UCZmqyw-4nh_aKcOGgKN4dkA
Diğer yüzleşme videolarım: trvision.net/detail/video-DEykGXuoU2A.html
Kanalıma Abone Olmayı Unutmayın: goo.gl/b9ZCe4
Instagram'ı da unutmayın: instagram.com/basakkablan/
Patreon ile destek için: www.patreon.com/basakkablan
Not: Canon EOS M50 Vlogger Kit ile çekildi.
Düğün Muhabbetleri: goo.gl/DwNY1A
Balayı | Yunan Adaları: goo.gl/yrmkXj
Bi Muhabbet: goo.gl/hx99BF
Dizi Muhabbetleri: goo.gl/z7NU4T
Film Muhabbetleri: goo.gl/7GQdge
Kitap Muhabbetleri: goo.gl/EhtFPj
Kapadokya: goo.gl/ulji89
100 TLye En Havalısından İstanbul: goo.gl/bwlfjU
Ege-Akdeniz Turu: goo.gl/0wU7MT
Yeme-İçme Muhabbetleri: goo.gl/moekW9
Festivaller: goo.gl/DZMc1e
Vloglar: goo.gl/jWvWno
Çalıştığım Yerler: goo.gl/BJU68F
Hindistan: goo.gl/sEGtnm
Hosteslik Muhabbetleri: goo.gl/LDpBe

Herunterladen

YORUMLAR

  • En sağlam korku filmlerinde bile bip sesinin girdiği kısım kadar korkmadım ben tebrikler Başak hanım

    Mücahit ÖZERMücahit ÖZER2 saatler önce
  • 7. dakikaya kadar dayandım ilker hocaya rağmen olmamış kusura bakma

    GERMİYAN ATSIZ35GERMİYAN ATSIZ3513 gün önce
  • abi o bip sesi nedir ya sessize alın o kısmı geçin madem bi bok yediniz. elim ayağım titredi

    honor beyhonor bey13 gün önce
  • Başak egon o kadar kontrolsüzleşiyor ki sakin olmaya çalışmalısın.

    Alper çelikkayaAlper çelikkaya18 gün önce
  • Bir nefes al arkadaş

    Ferhat GÜRSOYFerhat GÜRSOY19 gün önce
  • Bi de şey demiş TRvision da ilk tanınmaya başladığım zamanlar nahshshdh sanki şuan çok tanınıyorsun 😁

    Beren BereneBeren Berene20 gün önce
    • Beren Berene Sana beyin 🧠 alacam, Bele kıvrımlı,,,,,,,

      ÖZGÜR ADAMÖZGÜR ADAM14 gün önce
  • Bu ne ya sen kendini ne sanıyorsun TRvisionr oldun da bir şey mi oldun karşındaki insana saygı göster önce

    Beren BereneBeren Berene20 gün önce
  • Soru soruyo kendı acıklıyo adamı nıye cagırdın

    Özlem TÖzlem T21 gün önce
  • hanımefendi konuşurken oynatma hızı 0.75 yapın daha rahat izlersiniz.

    AdviceAdvice24 gün önce
  • İlker Hoca sayesinde Başak gibi bıcır bıcır birini tanımış oldum. Çok sevinçliyim efenim.

    aegalaxys3aegalaxys324 gün önce
  • Yeterrrrr bu ne lan

    Mehmet sönmezMehmet sönmezAylar önce
  • abi kafayı yiyeceğim ya, "biip" sesi koymuşsunuz ya. benim kapım zilim tam o şekilde çalmaya başlıyor. salondan dinlediğim için kapıya koşuyorum her seferinde. zaten sevgilimizden yeni ayrılmışız. beklediğimiz var. duygularımızla oynamayın yaaa.

    Bana Levoo DeBana Levoo DeAylar önce
  • Kadın bi susmadı ya. Vır vır vır.

    Ta ATa AAylar önce
  • Çok af edersiniz ama bari biraz sinema/dizi sektörünü araştırıp ona göre sorular hazırlasaydınız. Bir doktora neden Latince terimler kullanıyorsunuz gibi biraz saçma sorular sormuşsunuz. (Gerçi İlker Hoca biraz açarak soruyu renklendirmiş/toplamış) Not:Hocam sadece sinema/dizi değil her sektör referans ile çalışıyor. Mahsuni Şerif'in dediği gibi: "Angara da dayın yoktur Mamudo kurban niye doğdun?"

    BerkayBerkayAylar önce
  • Ya başak bilgi gösterişinden bıktık ya. Bence bu seriyi kendini daha fazla tanitma amacli yapiyorsun keske ilker hoca hic yapmasaydi bu diyaloğu.

    Aysen MammadovaAysen MammadovaAylar önce
  • Keşke montajla kendi konusmalarni kesseymissin. Dayanilmazsin. Adam ne kadar sakin medeni konuşuyor tam adapte olucam bağıra bağıra konuşuyorsun ya. Birinin sözunu kesmek buyuk bir terbiyesizluk. Herkes izlesin videoyu bence, kötü örnek olarak. Bakiniz, birinin lafini bölunce başak gibi gözüküyorsunuz.

    Aysen MammadovaAysen MammadovaAylar önce
  • Reklamcı hademeye değil pez.... e karşılık geliyor orada yalnız :)

    ArhatuArhatuAylar önce
  • Kapitalizmle mücadele etmek için ekonomik güç lazım değildir. Kapitalizm zaten kendi kendini tüketmekte olan bir sistemdir. Mücadele kendini tüketişini hızlandırma mücadelesidir ve burada romantizminiz insanlara ilham veriyorsa bu romantizm artık pratikte karşılığı olan bir mücadele metodudur.

    ArhatuArhatuAylar önce
  • Harikaaa video olmuş bu tarz videoları çok seviyorum ya. Ben de vlog videoları çekiyorum merak ederseniz kanalıma bakmanızı tavsiye ederiiiiiiim !!!

    Kerem KargınKerem KargınAylar önce
  • çenenin bağını...

    volkan demirvolkan demirAylar önce
  • belli bir süre sabrederseniz Başak'ın mikrofonu bozuluyo gerisi rahat

    Alperen YılmazAlperen YılmazAylar önce
  • İlker hocayı konuşturmaman? Şu sürekli kendini ön plana çıkarmak için yanıp tutuşan tarafını törpüle artık.

    ElifElifAylar önce
  • Kendinle yüzleşmişsin boş yapmasan keşke

    Black panterBlack panterAylar önce
  • Aga iyide neyi sansürlüyorsunuz ? Siz neyin kafasını yaşıyorsunuz? Adam kendi kanalında sansürlemiyor ...

    Utku ERKANUtku ERKANAylar önce
  • abla bu istanbul trafiğinde süpürgenle dehşet saçıyorsun.

    Mehmet Emin AriMehmet Emin AriAylar önce
  • Başak hanım konuşuyor, konuşuyor ve insanı hayattan bezdiriyor.. İlker hoca bile sus pus kalmış..

    Taki DarendeliTaki DarendeliAylar önce
  • O bipler nedir ya, yuh! Kısın lütfen.

    Ali Cem ErgüvenAli Cem ErgüvenAylar önce
  • lan o nasıl bip montajladıktan sonra kimse bakmıyor mu?

    Şahin ÇakırŞahin ÇakırAylar önce
  • Videonun ilk başlarında "siz" diye hitap edip, bir anda "sen" hitabına hızlı bir geçmek çok çirkin olmuş.

    Tutku DemirtasTutku DemirtasAylar önce
  • Soruları soran ismini bilmediğim ya da ismine dikkat etmediğim hanım efendi, lütfen biraz sakin ve soluklu sorun sorularınızı. Konuğu mu dinleyeceğiz sizi mi?

    Gökhan BilginGökhan BilginAylar önce
  • "Çok önemli değiliz, hiçbirimiz" 🖒🙂

    fnb / FatmaNur Bayraktarfnb / FatmaNur BayraktarAylar önce
  • İlker hocanın bu kadar az izlenip senin evde üçbeş izlediğin filmle ünlenmen beni rahatsız ediyor... cahilliğini gülerek söylemen cahil olduğun gerçeğini değiştirmiyor. Adam bile birkaç yerde acıyarak bakmış içinden ne hata ettim de şurada 1 saatimi harcıyorum diyor.

    Simge YılmazSimge YılmazAylar önce
  • Hatari kapitalizmi diz getirdi çokta şaapmayın

    Z DZ DAylar önce
  • Anlayamıyorum İlker Hocayı konuşturmayacaksanız,sürekli konuşmasını keseceksen neden konuk alıyorsunuz.Sizin düşüncelerinizi dinlemek için zaten diğer videoları izliyoruz.

    özgür özözgür özAylar önce
  • Hepiniz başağa yüklenmişsiniz ama bence burda çok konuşan Başak değil az konuşan İlker :) zorla konuşturuluyor sanki

    Melek OktayMelek OktayAylar önce
  • Adam youtube sayesinde kim olduğun söylediğin şeyden daha önemli hale geldi diyor, o zaman youtube söylediklerinize değer mi kattı diyorsun. Bir de adam olumlu bir şeyden bahsediyormuş gibi bu youtube sayesinde oldu ama diyorsun???

    Emre GençEmre GençAylar önce
  • 2 dk dayanabildim vallahi o bile o kadar yordu ki.... var mı arttıran

    Beren BereneBeren BereneAylar önce
  • Herkes Ekmeğinin peşinde Kapitalizme hizmet ediyorsa kapitalizme kim karşı ?

    fatih kurtfatih kurtAylar önce
  • 23:24 görmüyor muyuz ? ne ,arkadaki camdan sağolsun herkesi görebiliyorum

    Muhammet UçarMuhammet UçarAylar önce
    • Ne önemi var?

      Bülent BabaoğluBülent BabaoğluAylar önce
  • katlanılamaz bir bayansınız...

    bora üçerbora üçerAylar önce
  • Bir sus be!

    yonetmenyonetmenAylar önce
  • Kız çok heyecanlanıyor kim bu kız

    Selami TaşSelami TaşAylar önce
  • işin ilginç tarafı kedinin üstündeki pireyiz ve dediklerimizin etkileme gücü aslında yok demek de bir çeşit propaganda:))

    boooring learningboooring learningAylar önce
  • 6:50

    Mami SönmezMami SönmezAylar önce
  • Yorumlara bakıyorum da; Başak'ın bu şekilde konuştuğunu, konuklarından çok daha fazla konuştuğunu, daha ön planda olmaya çalıştığını gerçekten yeni mi fark ediyorsunuz??? Hep böyleydi.

    adam balığıadam balığıAylar önce
  • Sayın Başak Hanım, Kesinlikle linç veya terslik yapmak adına yazmıyorum ancak siz nereye kapitalizme dair eleştiri yapmak, fikir üretmek nereye. Kapitalizmden muzdarip olmak, reklam filminin arkasındaki (size göre olan) anlamını çözümlemeyi hakikaten kapitalizme dair kafa yormak mı zannediyorsunuz? Hayatımda siz ve videolarınız ile ilk defa karşılaşıyorum ama belli ki sosyal bilimler (özellikle siyaset bilimi, ekonomi) ile alakalı çok okumuşluğunuz yok. Okumuşluktan kasıt elinize Das Kapital alıp okumak değil, akademik bir kurumda bu konular üzerine sistematik ve metodolojik eğitim görmekten bahsediyorum. Bunlar olmadan, reklam filmlerini küçümsemek için söylemiyorum, kendi çapınızda fikir üretmeye çalışmak kapitalizm eleştirisi olmuyor cahil cesareti ile konuşmak oluyor. Bence birkaç üniversitenin sosyal bilimler fakültelerinden farklı kaynaklar bulup onları okumalı, sonra onlar üzerine yazılmış ikincil kaynaklara göz atmalısınız. Bunları yapmadan kapitalizm veya herhangi bir sosyoekonomik düzeni eleştirmeye kalkışmak biyoloji bilmeden evrim teorisini eleştirmeye benziyor. Saygılarımla

    Tunç Efe AkTunç Efe AkAylar önce
  • amk konuştuğunu anlamadım ki motor takmış gibi konuşuyor bi hariri anladım gerisi yok konuşmayı öğren önce program sonra gelir

    ertanertanAylar önce
  • Sansür sesi yerine kulağımıza çivi çaksaydınız bari. Ama keyifli sohbet :)

    Ferdi TaydasFerdi TaydasAylar önce
  • İlker Hoca'nın konuş(a)madığını anlayınca dislike yapıp çıktım.

    Selim ArarSelim ArarAylar önce
  • Herkes ayni seyi soylemis ama cidden adama uzuldum ya.Hic susmamissin izlerken gerildim

    diren yıldız Aydiren yıldız AyAylar önce
  • şu biiipin dozunu doğru ayarlayın 2 defa sağır olacağım sandım :s

    Demirhan İşbakanDemirhan İşbakanAylar önce
  • nefes al ablacım nefes al

    Ekrem SamEkrem SamAylar önce
  • Malzeme güzel ama sunum kötü

    Bulent BerksanBulent BerksanAylar önce
  • Arada nefes alsa her şey güzel olacacak. 😅

    Sefa YalçınSefa YalçınAylar önce
  • Yavaş konuşursanız izlenilebilirliğiniz artabilir. Sizi dinlerken yoruldum.

    Melih Onur ŞahinMelih Onur ŞahinAylar önce
  • İlker Canikligil için tıkladım. Başak hanıma maruz kaldım. İlk 3 dk da çok yıprandım. 5. dk da bırakmak zorunda kaldım. İlker Bey kusura bakmayın ilk defa içinde bulunduğunuz bir youtube içeriğini izleyemedim.

    Ozan Kaan BİLALOĞLUOzan Kaan BİLALOĞLU2 aylar önce
  • Basak hanıma biraz haksızlık yapmışsınız sanki ilker beyi konuşturmadı diye ama başağın verimli bir iş çıkartması için heyecanlandığını görebilirsiniz ben bu açıdan bakıyorum emeğini görüyorum ve saygı duyuyorum emeğine sağlık başakcığım :)

    hande ekenhande eken2 aylar önce
  • İlker hoca için daha önce cenk erdem bile izledik ama benden pes 5 dk dayanabildim hanımefendiyi takip eden 300 bin küsür arkadaşa allah sabırlar versin

    Kan KutKan Kut2 aylar önce
  • Başak hocayı konuşturmamış.

    Emre TimurEmre Timur2 aylar önce
  • İlker Hocayı izlemek için geldim ama 6:10 dan 7:45 arasından sonra dayanamadım. Bu kadar hızlı konuşarak kafa s*kmek gerçekten önemli miydi. Solo mu atıyorsun aq aralarda, ne bu hızlı konuşma çabası

    Baran YıldızBaran Yıldız2 aylar önce
  • adamı gel beni dinle diye programa çağırmışlar, izin verseydiniz de bir konuşsaydı.

    GökhanGökhan2 aylar önce
  • Başak sus da motorun soğusun hahdhahs

    Esra nur PalonEsra nur Palon2 aylar önce
  • şu bip sesi neden konuşma sesinden x5 daha yüksek? çok basit bir şey bunu ayarlamak.

    Muharrem AcarMuharrem Acar2 aylar önce
  • Hep sen konuşacaksan konuk alma!!

    Simge ALPSimge ALP2 aylar önce
  • "O da kendine göre haklı" mı?(htler askeri için) yuh size de, iyice ayarsız birisiniz galiba... Atom bombasını insanların üzerine bırakan da haklı canım nasıl olsa başkası bırakırdı değil mi? İlker? Sözde yüzleştirdiğiniz kişi banka reklamı bile çekmiş, daha ne yapsın; alçaklaşmanın ileri seviye yollarından biridir bu. Ve bunu da öyle ucuz bir yöntemle yedirebilmişki zihnine, neymiş kendisi yapmasa başkaları zaten yaparmış. Yaparsa yapsın sen yapmamış olacaksın bu basit bir şey mi? Gücü az imişte bundan vazgeçmek değersiz ütopik olmakmış, hadi ordan.. herkes böyle düşündüğü için bu lağımdayız Hele hele de çok görünen nisbeten kitleleri etkileyen sizin gibilerin böyle söylemesi çok daha trajik. Hoş herkesin kendi yapıp ettiğ,nden hesaba çekileceği güne iman etmeyen birilerinin nasıl düşündüğünü ve sonuçlarını da izlemiş olduk ibretliktir bu sahneler görebilene... Dünya böyle zihinlere sahip insanlar sayesinde gelir adaletsizliğinden kurtulamayan , zorba bir yer haline geliyor. herkes bu zihniyetle yediği bokları meşrulaştıra meşrulaştıra, her türlü adaletsizlik normalleşiyor. İlker gibilerin katkılarıyla... Allah'a inanan birine göre "Allah'a savaş açmak" anlamına gelen(ribacı bir bankanın reklamını çekmek),çoğu inançsız farklı ideolojiye göre bile olabilecek en alçak işlerden biridir üstelik; adam kolayca hiç vicdan azabı çekmedim diyebilecek seviyede biri bu tür işleri için... Kakara kikiri derken arada baya bir erdemli duruşu aşağı gördünüz, acıyarak izledim açıkçası zihniyetlerinizi...

    mustafamustafa2 aylar önce
    • @Bülent Babaoğlu Önce sen ne anlıyorsun onu söyle bakalım. Kendine göre herkes haklı o zman bu bir değer değil. Bunu anarak ona hak veriyor bir yerde, bu durumu muhabbetin devamı da bağlıyor, itiraz etmiyor da ayrıca...

      mustafamustafa2 aylar önce
    • Mustafa gerizekalı mısın sen? "kendine göre haklı" ne demek anlamıyor musun?

      Bülent BabaoğluBülent Babaoğlu2 aylar önce
  • fonbulucu.com/proje/Ogrenci-Bloglari/1511 bizi beğenirseniz sizlere çok minnet duyarız

    ibrahim aydoğduibrahim aydoğdu2 aylar önce
  • hocam Başak Kaplanla yüzleşme mi :(

    Sude ReyyanSude Reyyan2 aylar önce
  • Bıdı bıdı kız modundan çık artık, 🤫🤫🤫

    halil serthalil sert2 aylar önce
  • Sigara icenler ve bırakma hakkinda video bekliyoruz abla uzun zamandır. Bir el atsan artik

    Kuzey ÇelikKuzey Çelik2 aylar önce
  • "bizim işimiz ekmekle değil ya, memlekete hayır" kaldı mı böyle güzel kalpli yönetmenler jdsnjsdf

    ÖlgünÖlgün2 aylar önce
İLKER CANİKLİGİL YÜZLEŞME | Kapitalizm Aslında İyidir!