INFINITI QX80 SUV Kiraladık: Günlüğü 70 Dolar

Herkese merhaba, bu hafta INFINITI QX80 SUV kiraladık ve Las Vegas yolculuğu yaptık. Amerika'da araba kiralarken dikkat edilmesi gerekenler, bazı püf noktaları ve kiralık araç fiyatlarıyla ilgili videoda da bazı bilgiler paylaştım. Bu sayede daha önce videosunu çekmediğim INFINITI QX80'i de kiralamış ve hem de sizlere göstermiş oldum. Keyifli seyirler :)
ABONE OL VİDEOLARDAN HABERDAR OL :) goo.gl/nZKf6t
İlkay ZAMAN Uygulaması Apple Store: izl.sn/c36grz
İlkay ZAMAN Uygulaması Android Google Play: izl.sn/9z7f7d
Sosyal Medyada Beni Takip Edin:
Instagram: instagram.com/ilkayzaman
Facebook: facebook.com/ilkayzamanofficial
Twitter: twitter.com/ilkayzaman
TRvision: trvision.net/nameof-ilkayzaman
YouNow: www.younow.com/ilkayzaman

Herunterladen

görünümler
140,858

YORUMLAR

  • kolay gelsin..

    Mahmut UYANIKMahmut UYANIK4 aylar önce
  • Abi Araba Videoları devam etsin

    Meftun SayınMeftun Sayın5 aylar önce
  • ALLAH TAN TRvision VAR MİLLET SEFASINI SÜRÜYOR BİZDE VIDEOSUNU IZLEMEKLE YETINIYORUZ. SILAHTA BÖYLE ARABADA BÖYLE ELEKTRONİK TE BÖYLE. SÖVÜNCE AĞZIN BOZUK OLUYOR

    misafir misafirmisafir misafir7 aylar önce
  • QX80 VE NISSAN RAMADA AYNI ARAÇTIR. V8 RAMADA MALESEF ÜLKEMİZE GELMIYOR BİRÇOK MARKANIN BÜYÜK MOTOR MODELİ GİBİ. ÜLKEMİZ 3. SINIF GÖZÜYLE BAKILAN ÜLKE OLDU MALESEF. SANAYİDEKİ USTAYA EN SON NE ZAMAN V8 GÖRDÜN DESEN YARIM SAAT DÜŞÜNÜR HERALDE. OFFROAD CILAR DUSTER A KALDI

    misafir misafirmisafir misafir7 aylar önce
  • Eyyyyyyy Amerika haddini bil!"ALDATILDIK"😂😂

    Ferhat KaraFerhat Kara8 aylar önce
  • BU VİDEONUN EN AZ 5 MİLYON İZLENMESI LAZIM TÜRK HALKI GÖRSÜN BUNU EMEĞİNİN KARŞILIĞINI ANLASIN

    Buğra UğurBuğra Uğur8 aylar önce
  • araba fenaymış ya Allahım sana sığınıyorum yarabbim beni türkiyeden kurtar

    Buğra UğurBuğra Uğur8 aylar önce
  • ben sana range rover da satarım ama, buna senin paran yetmez!

    Kodumunuoğulları Inc.Kodumunuoğulları Inc.11 aylar önce
  • Nissam qaşkayi

    kadir Esankadir Esan11 aylar önce
  • Bu arabA diyil tank aq tank!!!

    Ozan TikOzan TikYıl önce
  • Abim Neiş yapıyorsunuz, yani birşeyi sorgulamıyorum Bu suyun akarı nerden geliyor....

    Fatih TokdemirFatih TokdemirYıl önce
  • Abi wwe ye

    Enes ÇelikEnes ÇelikYıl önce
  • Abi Amerika da ne iş yapıyorsun?

    Serkan AksungurSerkan AksungurYıl önce
  • 1857 Mt. Eaton Road in Saylorsburg, PA Pennsylvania buraya gidip bomba yuklu arac bıraksana abi,sana birsey demezler.

    satisfactionsatisfactionYıl önce
  • saatlerini tanıt

    Emir EleleEmir EleleYıl önce
  • Reklamlar dan video izleyemiyoruz

    Sadece siirSadece siirYıl önce
  • Abi karavan videosuçek

    oyun sitesioyun sitesiYıl önce
  • Çok güzel bir video olmuş tebrikler

    DoganDoganYıl önce
  • Lütfen abim

    Muhammed.SMuhammed.SYıl önce
  • ABİ LÜTFEN BMW 760 Lİ CEKER MİSİN ARABA ALICAM AMA KARARSIZIM

    Muhammed.SMuhammed.SYıl önce
  • 70 liraya kiraladığı arabaya bak ya... Ben antalya da linea kiraladım 1 günlük onu da zor bela buldum rent a car'ı 130 aldılar. Paranın Türkiye' de değeri çok amerika' da bir değeri yok onu anladım bu video da..

    PancuPancuYıl önce
  • Abi 2018 yeni kasa range rover çeksene

    Yağız GüneşYağız GüneşYıl önce
  • infiniti guzelmis

    cevher ünsalcevher ünsalYıl önce
  • Abi yukon testi yapar misin?

    Bihter ZiyagilBihter ZiyagilYıl önce
  • abi saatin orjinal mi :DD

    mustafa kalendermustafa kalenderYıl önce
  • Abi senin tüm arkadaşların niye çok soğuk geliyor bana hiçbiri senin gibi enerjisi yüksek ve sıcak değil

    Serhat YAMANSerhat YAMANYıl önce
  • Ilkay abi Porsche Kiralayip video çekermisin

    Rıfat CeylanRıfat CeylanYıl önce
  • Bu videoyu izleyenlerin %99unun hayatı boyunca böyle bi arabası olmıycak anca 10 sene çalısır 1.0 polo alır Niyemi Burası Herkezin kıskandığı ülke TÜRKİYE .

    Dallaslı JonathanDallaslı JonathanYıl önce
  • Thank you

    CHRİST. 66CHRİST. 66Yıl önce
  • Damla gözlüğünüzün markası ve modeli nedir

    Fırat YıldırımFırat YıldırımYıl önce
  • Fiyatı neydi acaba ?

    Kaan GüngenKaan GüngenYıl önce
  • Abi biz tofaşı 8 ledik buna 20 kişi rahat bineriz

    Nagatha KalderaNagatha KalderaYıl önce
  • Abicim neden hep araba, et, teknoloji alma satma fiyat karsilastirmasi var kanalınızda? Bana mı öyle geliyor :) bu nasıl bir vizyon diyeceğim ama siz de haklisız fakir turkiye halki bunlardan hoslaniyor :)

    TheAygenTheAygenYıl önce
  • Abi pejo yuda cekermisin

    uğur rüşvenliuğur rüşvenliYıl önce
  • İlkay abiiiii Skoda videosu çeker misin lütfen ???

    Yucel YumusakYucel YumusakYıl önce
  • İlkay abi mesela 100 bin dolar 100 bin tl mi oluyor o nasıl çevriliyor 250 bin dolar 250 bin tl mi oluyor açıklayabilirmisin

    Massaka UziMassaka UziYıl önce
  • Amirikada ramazn videosu cekermisin abi

    Eren ÜnalEren ÜnalYıl önce
  • Laiklik elden gidiyah

    ESMESMYıl önce
  • Bildigin canavar araba ))₺

    Elvin AlizadeElvin AlizadeYıl önce
  • Türkiye’de kiralama ile fiyat kıyaslaması yapıp hemen bir yerlere dil uzatanlar var. Bugün bir Filistin’e bakıp halinize şükredin az. Başlayayım ucuz arabasına da benzinine de. Şükür edin olum Allah’a, şükür. İlkay abi yine güzel bir video çekmişsin emeğine sağlık. Büyük bir ilgiyle takip ediyorum seni. Bi galp atta tansiyonumuz yerine gelsin ☺️

    N. TAŞKINN. TAŞKINYıl önce
  • ilkay abi arkadaş hiç gülmüyor çok sinirli galibaa :)

    pacificwarhousepacificwarhouseYıl önce
  • Abi dolar olmuş 4.50 bizi sikiolar

    Yasin KYasin KYıl önce
  • Abi kolundaki saat inşallah orjinal değildir yoksa kendimi asarımm

    Emir CanEmir CanYıl önce
  • Peterbilt tır'ının aynısı bu. :D

    Mustafa Sarp BaşaranMustafa Sarp BaşaranYıl önce
  • Malum Ramazan ayı içine girdik. İlkay abi Amerika da ramazan videosu çek be. Muhakkak bir iftar'a katıl. Güzel çalışma olur. Kolay gelsin, sevgiler. :)

    Mustafa Sarp BaşaranMustafa Sarp BaşaranYıl önce
  • Bizde 150 liraya clio 150 ye de linea kiraladik😅

    ömer faruk balıkömer faruk balıkYıl önce
  • bizim buralar da günlüğü 70$ a kapı kolu kiralanıyor. :) o değilde bu rakamı duyan Denyo !!! galeri vede kiralama şirketleri 70$ ı önce ₺ çevirip sonra yine az bulup günlüğünü 900₺ kiralar.

    Jack BlackwolfJack BlackwolfYıl önce
  • 6 ay kadar kullandım nerede ise 2 adet BMW x6 fiyatı süper ötesi bir araba eleştirilecek hiç bir yeri yok

    Ufuk HancarUfuk HancarYıl önce
  • 5.7 v8

    PRINCE 2. BARAY GÜRLERPRINCE 2. BARAY GÜRLERYıl önce
  • Isuzu Mu-x tanıtırmısın İlkay kardes avrupada yok bu bahsettigim ama Amerikada olmasi lazim bir gün İsuzu MU-X gösterirsen cok sevinirim. Almanyadan sevgiler.

    Bruce WayneBruce WayneYıl önce
  • Bende günlüğü 95 liradan renault clio 1.5 dci kiraladm abi bunada şükür 😁

    Fatih ACAROLFatih ACAROLYıl önce
  • Abi ona araba deme lüx ün tanımı

    FaTiH 53FaTiH 53Yıl önce
  • Luis Votion

    The PerfectThe PerfectYıl önce
  • Abi yaz geldi laguna beach de bizi gezdirirmisin :)

    Kenan TuranKenan TuranYıl önce
  • Bunu süren araba sürüyorum demesin kendi gidiyor zaten

    Emr AkncEmr AkncYıl önce
  • Bizde bu arabalara binebiliriz .Nasıl? İşte nasıl sorusunu sormayanların sayısı arttığında binebiliriz.

    GamerulanesGamerulanesYıl önce
  • Bence yukon alsayfdin bundan daha iyi di Odun gibi araba

    Nev BeckliNev BeckliYıl önce
  • Yukon alsaydiniz keşke ya

    Mert GüneşMert GüneşYıl önce
  • Ilkay aga uzaktan uzağa seviyorum seni samimisin diyesim geldi dedim işte

    Mümin Bayram2Mümin Bayram2Yıl önce
  • Hocam adaftif kontrol burda Egea modellerdede var

    Önder AydınÖnder AydınYıl önce
  • Abi Vegas'ta olan Vegas'ta mı kalıcak? Bize anlatmayacak mısın? :))

    Onur KorkmazOnur KorkmazYıl önce
  • Her videonu izledim hemen hemen. Gerçekten kaliteli içerikler üretiyorsun. Casinolarda kamera yasak ama ucundan da bir şeyler çekebilirsen gitmişken çok iyi olur:)

    ANIL TANRISEVENANIL TANRISEVENYıl önce
  • Arabayi çirkin bulanlar burda mi

    yiğit ayanyiğit ayanYıl önce
  • İlkay bey merhabalar bi konuda desteğinize ihtiyacım var bana ulaşır mısınız yada ben size nasıl ulaşabilirim

    Bahar HocazadeBahar HocazadeYıl önce
  • Ilkay Time

    Emrah TURKEmrah TURKYıl önce
  • Bilgisi olan bir arkadaş bana lüks sınıfına giren araçlar da ne gibi farklılıklar olduğunu yazabilirse çok memnun olurum :) yani lüks sınıfına giren bir araç alınca neler farklı oluyor ?

    Emre KuzgunEmre KuzgunYıl önce
  • 3 yarım ekmek kokoreç fiyatına koca cip kiralamışsınız.Amerika'da yiyecek mi pahalı yoksa araç kiralama mı ucuz?...

    baki hakan koçakbaki hakan koçakYıl önce
  • vay john waynen havalimanı hey gidi

    theferriswheeltheferriswheelYıl önce
  • Sulale arabasi))

    ŞİRBALA CAYKOVSKİŞİRBALA CAYKOVSKİYıl önce
  • İlkay bey Texas gelmiycek sanırım daha fazla :/

    ilter çağınilter çağınYıl önce
  • bayılıyorum böyle arabalara

    perfectchoic3perfectchoic3Yıl önce
  • KALP İSTİYORUM PLEASE 😊😊😊✖😂

    Burak EskiBurak EskiYıl önce
  • Abimiz de Cleveland Cavaliers fani . RESPECT ✊

    WOLF_recordsWOLF_recordsYıl önce
    • cleveland çöp boston verdi eline

      Cann BozkurttCann BozkurttYıl önce
  • Kolay gelsin başarılar

    BAKİ KOÇBAKİ KOÇYıl önce
  • 70 liraya 1 kilo pirzola alamıyorsun burada ama günlüğü 53 TL’ye çalışan adam sistemi,düzeni ve aqdumun partisini savunuyor.

    Chevo !Chevo !Yıl önce
  • abi AP 10 numaraymış !!

    Towel TrendsTowel TrendsYıl önce
  • Saatler olsun abiiii :)

    Berke ZamaBerke ZamaYıl önce
  • *ammerika bizi gıskanıyo çünkü onlarda vergi yok benzin 75 kr çünkü onlarda et ucuz çünkü onlarda asgari ücret fazla çünkü onlarrda yaşam standartları çok yüksek yaa bizi gıskanıyolarr*

    Orkun ÖzyıldızOrkun ÖzyıldızYıl önce
    • asgari ücret sıkıntılı :D

      MG/Berkay KaraMG/Berkay Kara11 aylar önce
    • çünkü amerika sömüren hiristiyan pis bir ülke osmanlıda zamanında isterse herkezi sömürürdü ama öyle yapmadı

      erdem yılmazerdem yılmazYıl önce
  • Almanyadan selamlar

    adem nazlıadem nazlıYıl önce
  • Çok iyi bir fiyata kiralamışsınız. Elinize sağlık güzel bir paylaşım olmuş.

    OGUZ KAGAN CAKIROGUZ KAGAN CAKIRYıl önce
  • Bir arabanin dis gorunusu bu kadar cirkin olabilir balinaya benziyo 🤮

    Kaan KokKaan KokYıl önce
  • Haha 😀

    Ali Koray OzcilingirAli Koray OzcilingirYıl önce
  • Arac kiralarken insurance'i credit card hallediyo demissin abi. Valla biz ne zaman enterprise'a gitsek yok credit card herseyi kapsamayabilir falan diyolar ve kendi insurance'larini nerdeyse zorla satiyolar. American express falan hepsi var valla. bu insurance isini biraz daha acarsan memnun olurum abi

    Musa SadakMusa SadakYıl önce
  • Kiralamaya ara sıra.senin olacak araç kiralamak ney öyle....

    Faysal AnitFaysal AnitYıl önce
  • C-elysse'i 3 gün için 309 tlye garenta'dan kiralamıştım geçen yıl. Vay delikanlı gönlüm vay...

    Devrim DenizDevrim DenizYıl önce
  • Audemars Piguet Royal Oak Offshore aynı saat bende de var abi

    Emircan  YaşayanlarEmircan YaşayanlarYıl önce
  • Bu alete araba demek biraz haksızlık bence. Resmen otobüs. Otel odası da tam bir fantazi yeri gibi geldi.:-)

    Nejat AkbulutNejat AkbulutYıl önce
  • Abi amerika da herhangi bir havalimanına gidip rezervasyonsuz araç kiralayabilir miyiz uçaktan inip ?

    Eren ErbayEren ErbayYıl önce
  • eşinde varsa niye bi kaç günlük almadiniz kiraladiniz

    muhammed ibrahim Aymuhammed ibrahim AyYıl önce
  • Abi teknoloji marketlerini gezermisin

    Umut ÖztürkUmut ÖztürkYıl önce
  • Lüks evler lüks arabalar Yeter da biraz Halktan bir şeyler çek

    zakzomzakzomYıl önce
  • Araba videoları bekliyoruz yine

    Olcay AtliOlcay AtliYıl önce
  • Clio 5 dolar falan heralde

    Adem SağlamAdem SağlamYıl önce
  • Ülke elden gideyeahhh

    Baby DriverBaby DriverYıl önce
  • Ilkay number 1 good man

    tonito qrakotonito qrakoYıl önce
  • şu hayatı yaşıyon abi vala güzel video eline sağlık

    Ahmet ÇınarAhmet ÇınarYıl önce
  • Çok çirkin yav ama kiralama fiyatı iyimis burda 1.3 linea için 80 birim istiyorlar

    Kutay AltınorduKutay AltınorduYıl önce
  • Videolarınızı severek izliyorum ve beğeniyorum, bazen içim gidiyor ilkay bey size özeniyorum, herşey güzel gönlünüze göre olsun inşallah

    devrim yolcudevrim yolcuYıl önce
  • Elinize sağlık...

    Mehmet akalınMehmet akalınYıl önce
  • Ne kiralamaya gelmisler de bulamamislar anlamadım dedigi arabayı

    Caps GünlükleriCaps GünlükleriYıl önce
INFINITI QX80 SUV Kiraladık: Günlüğü 70 Dolar