İNSANLARLA TANIŞMAK (Sosyal Medyadan Aşk Bulunur Mu?) : 3Y1T #54

Pub Story oyununu indirmek için: heypubstory.com/chabyhan
Bu bölümde Pub Story ile baya eğlenceli bir oyun oynadık ve sosyalleşmeyi konuştuk!
🔔 Videolardan ilk siz haberdar olmak istiyorsanız abone olun: bit.ly/2H52tbi
3Y1T Sezon 2 listesi: bit.ly/2GnHONn
3Y1T En iyi bölümleri: bit.ly/2PagW6b
⬇EKİP⬇
Koreli
Chaby
twitter.com/chabyhan
instagram.com/chabyhan
twitch.tv/chabyhan
İtalyan
Michele Cedolin
instagram.com/michelecedolin
trvision.net/pass/UCxth5fC3xD8p-Oc_518VuVg
Kenyalı
JJ Moriasi
twitter.com/jjmoriasi
instagram.com/joelmoriasi
trvision.net/pass/UCSsufC19LHU3NNYUUzRv9fw
Amerikalı
Louis Stotesbery
instagram.com/stotesbery
trvision.net/pass/UCVAU2-LpVDyRE3_VEfc05jg
Editör (Çorlu)
Gülce Elibol
instagram.com/gulcelibol
📩 İletişim: chaby@hypers.co

Herunterladen

görünümler
393,892

YORUMLAR

  • Aşırı eğlenceli görevlerle arkadaş grubunu coştur ⚡ heypubstory.com/chabyhan

    Pub StoryPub Story2 aylar önce
    • Fatma Coşkun trendyolda 100tl üzeri alışverişlerde 20 tl indirim kod 3Y1T

      Efe AlkasEfe AlkasAylar önce
    • Chaby üstündeki tişört nerden

      Fatma CoşkunFatma CoşkunAylar önce
    • the less i see , better

      Mert DemirMert Demir2 aylar önce
    • ula kayıt olunmuyo uygulamaya

      Efe AlkasEfe Alkas2 aylar önce
  • iyiki 3y 1 t var

    cemadrian tuzkralcemadrian tuzkral11 saatler önce
  • Louis mikemmelsin ya

    cemadrian tuzkralcemadrian tuzkral11 saatler önce
  • Aşırı haklısınız ya

    Nilay AkkayaNilay AkkayaGün önce
  • Çok fazla selamlaşma yok bizlerde ama ben şey bi sosyal deney yapmıştım kendimce okulda herkese 2 ay boyunca günaydın diyip gülümsemiştim sonrada bırakmıştım bunu yapmayı baktım ki 2 ay boyunca bana cevap vermeyen insanlar ben yanlarından geçerken günaydın diyip halimi hatrımı soruyorlardı ve takma adım günaydın meleği olmuştu güzeldi

    Ceren Marinette ŞakarCeren Marinette Şakar6 gün önce
  • Yavşağın sesi var kendisi yok gelsin artık

    Umut DemirUmut Demir9 gün önce
  • Michele ben sana mektup yazarım gelsene......

    Ela GüneyEla Güney9 gün önce
  • TÜRKİYE DEDE 'GÜNAYDIN,İYİ AKŞAMLAR' VB. SELAMLAŞMALAR SIKÇA KULLANILIYOR. (SeViLiYoSuNuZ)

    Yusuf Can ÖztaşYusuf Can Öztaş11 gün önce
  • 20:55 Louis abi napıyon yaaa

    Âşk'ı SûkûnÂşk'ı Sûkûn12 gün önce
  • 17.55👏👏👏👏👏👏👏

    tugce tugcetugce tugce13 gün önce
  • Andreyi konuk alın. Louis ile yan yana gormek istiyoruz.

    Adnan TunaAdnan Tuna13 gün önce
  • 4:08 michele aoşflaşkxşelaidpşckaçxkşsösçalcçkd jj bebeğini anne sevgisiyle sevmesi

    Elif SudeElif Sude13 gün önce
    • 10:47 ksçflşsödşd

      Elif SudeElif Sude13 gün önce
  • 27:00 kankam ve ben temsili 😂😂

    uykulu kızuykulu kız13 gün önce
  • 20:57 Louis ne yapıyosun 😂😂

    uykulu kızuykulu kız13 gün önce
  • J.j ye bari bir şort giydirseymişsiniz😂😂

    Sedef CiftSedef Cift18 gün önce
  • Michele hastayım sana ya

    Şeymanur ŞişmanŞeymanur Şişman18 gün önce
  • Chaby Han'a birçok konuda katılıyorum.

    Ali ErAli Er21 gün önce
  • 20:54 louis napıyosun JJ 'e amk fifjdifjs

    Sezer ArslanogluSezer Arslanoglu22 gün önce
  • Emeginize sağlık.. sayenizde yeni kültürler keşfediyoruz

    Özlem Ayşe ÇiçekÖzlem Ayşe Çiçek23 gün önce
  • Her bölümünüzden sonra kendimi yorum yapmaya istekli buluyorum😂 ama kendimden bir şeylerde sohbetlerinizde buluyorum. Mesela sene 99-2000 lerde mirc ayva zurna genel chat odaları varken eşimle tanıştım tabii o zamanlar fake hesapta yoktu işsizde yoktu mevki sahibiydik hepimiz aynı saatlerde toplanırdık sohbet etmek için. Sonuç 2004 te eşimle evlendim 2 kızım var aslen istanbulluyum, istanbuldan denizliye yerleştim o töresel ve yöresel hazırlıklarda zorluklar olsa da, sonuçta whatsup yeni msn yeni, 😂 nadiren de görülsede internet aşkları diye bir gerçek var. Michele nin dediği gibi bugün tanışıp yarın evlenmiyorsunuz 🤣😂 aslında doğru insanı bulmanız önemli, nerde bulduğunuz bir zaman sonra önemini kaybediyor. Zevkle takip ediyorum başarılar diliyorum bu arada 3 seneye kadar evlenme vaktiniz gelmiş.😂😂

    UFuK ŞenceylanUFuK Şenceylan25 gün önce
  • Chaby niye bu kadar gerildi sonlarda be jxjxhhxhx

    twinkle twinkle little dicktwinkle twinkle little dick26 gün önce
  • Eşim annesini aramiş kaç numara ayakkabı giyiyosun demiş olum ayakkabı alma masraf yapma diyormuş sonra 39 ama sen alma diyomuş..😂😂😂😂

    nurgül metinnurgül metin26 gün önce
  • yav benim rahmetli amcam zamanında yengemi görebilmek için ywngemin bulunduğu köye yürüymüğ ya bundan belkide 30 yılı geçmiştir. evlenmeden önnce nişanlanıyolar sonra bu amcam tabi aşka geliyo sonra basıyo yürüyo 3-5 saat sonra varıyo sanırım görüyo sevdiğini sonra geri geliyo eski aşklar güzelmiş be

    NİKOLA TESLANİKOLA TESLA28 gün önce
  • Abi jay jay nerede ve akınsan nerede

    Oyun timsahı AilesiOyun timsahı Ailesi29 gün önce
  • 20:55 Lui napıyon olm? Amk ya gece gece..

    GizemGizemAylar önce
  • 6:35 haydaaaa :D

    Enes AslanEnes AslanAylar önce
  • HAVUÇ MUTFAĞA NE GÜZEL İNSANLARSINIZ :333

    Bambis SeytoBambis SeytoAylar önce
  • Abi ben yanlış numara çevirdiğimde kapatırken karşıdakine görüşürüz diyorum oda bana görüşürüz diyor

    Osman TopuzOsman TopuzAylar önce
  • 0,25 hız yapıp okudum ama ss almadım jdhasjd bin puan kazandım

    Zehra BulutZehra BulutAylar önce
  • 3391 km ( anlayan anladı)

    Bilge öztürkBilge öztürkAylar önce
  • 20.55 lui napıyosun abi dhhdjd

    özürlüfokbalığıözürlüfokbalığıAylar önce
  • Galiba michele yi ilk defa gerçekten anladım 💜

    Başak EmerBaşak EmerAylar önce
  • Abi o yazınızı bulmak çok zor oldu bildiğin 025 yavaşlık yaptım o da 2 saatte

    AŞKIN ECE SOĞUKDEREAŞKIN ECE SOĞUKDEREAylar önce
  • 29:35 ilişkiyi repair etmeye üşenmek vs tüm flört aşamalarını başka biriyle tekrar kat etmeye üşenmek. tembellerin savaşı

    sylessylsylessylAylar önce
  • Chaby muișsiniz sen koreli degil resmen turksun kore milletini de seni de seviyoruz sarangheyoooo😊😊😊 gulce ye selam

    Reyhan BulutReyhan BulutAylar önce
  • Ya siz bu kadar romantik miydiniz❤

    Elana ElettraElana ElettraAylar önce
  • Benim babam bosna savaşına çok üzüldüğü için bosnaya ziyarete gitmek istemiş tabii bi kaç tanıdığı falan da vardı o tanıdıkların arasında bir kadın vardı o zamanlar annemle can ciğerlermiş o kadın annemi bir türkü havaalanında karşılamaya falan gidelim diye zorla götürmüş tabii annem o sıralar çok seçiciydi yok ben türk istemiyorum yok ben fransız istemiyorum almanyaya da gitmek istemiyorum diye triplere girermiş annemin arkadaşı annemi cok zorlayınca mecburen havaalanına karşılamak için gitmişler. Annem babamı hiç sevmemiş ama babam çapkındır o zamanların berkecanı yani. Yakışıklıymış bir de, durur mu o hemen annemi tavlamaya çalışmış sürekli evine gider çicekler verirmis annem tabii kendini ağırdan satıyor ama yaş oldu 30 onunda evlenmesi gerekiyor neyse babam 2 hafta bosnada kaldı turkiyeye geri döndü. Ama pes eder mi? Aslaaaa hemen telefon etmeye başlamış yok sen benim duygularımla oynadın yok böyle yaptin diye telefondan saldırıyor. Ama şöyle bir şey var ki babam boşnakca bilmiyordu annemde türkçe ingilizce bilmiyordu tamamen seslere göre anlaşmışlar ve annemin arkadaşı az cok türkçe biliyormuş onun sayesinde de annem turkiyeye gitti ve hemen evlendiler. 2 HAFTA DA EVLENDILER evliliklerin 3. Gününde ne kadar yanlış bir kara vermiş olduklarını fark ettiler ama ortada ben vardım. Şu an bile birbirlerine bas bas bağırarak anlaşıyorlar 😂 siz siz olun yabancı bir güzel/yakışıklı birini gördüğünüzde hemen atlamayın önemli olan insanın karakteridir. Bunu birbirinden tamamen farklı iki insan ve iki kültürle söylüyorum.

    Elana ElettraElana ElettraAylar önce
  • 17:28 Michele sen ne güzel insansın öyle keşke bütün herkes senin gibi düşünüp hareketlerine dikkat etse

    Mini MonoMini MonoAylar önce
  • Louis mesajlarıma bakmıyor çünkü atmıyorum 😂🤪🤪

    The TuğçeThe TuğçeAylar önce
  • M: hayır camdan atmayın camdan atmayın camdan atmayın bunu söylerken kola içiyordum sjajsjjsjsjsj

    Şevval ErişŞevval ErişAylar önce
  • Chang Chaby saçını kestirsin

    Caner KaçakCaner KaçakAylar önce
  • Michele sen ne güzel insansın😍😍

    Zhala AliyevaZhala AliyevaAylar önce
  • 20:53 lui nabiyon amkdhddbd

    Murat GünerMurat GünerAylar önce
  • fazla para almıosun ki dio adam öğretim görevlisi 4500 lira maaş alıyor ag mikeleyi küçümsemeyin o şuan ordaki en bilgili en kültürlü adam.

    Mikail ÖztürkMikail ÖztürkAylar önce
  • Heyyy Why do not Korean subtitles? Chabbyy😂😂

    yoonjae eunyoonjae eunAylar önce
  • 13:30 ne yazdığını görebilmem için hızı 0.25 aldım

    Zahid ZahidliZahid ZahidliAylar önce
  • 5:11 deki espri neydi?

    7. sınıf Tüm Dersler7. sınıf Tüm DerslerAylar önce
  • Çok komik olmuş bu bölümün dublajları ya😄

    Lefter PulatLefter PulatAylar önce
  • Louis bağımsızlığını ilan etmiş koltukta yayılarak

    Lee Seo HaeLee Seo HaeAylar önce
  • Chaby yeni stilin çok güzel, çok tatlı olmuşsun

    Lee Seo HaeLee Seo HaeAylar önce
  • Bebek JJ'nin yerini hiç hissettirmedi

    ayca terziayca terziAylar önce
  • Gogh

    Havuç HavuçHavuç HavuçAylar önce
  • Louis itici amk

    YouTube PlayerYouTube PlayerAylar önce
  • 😁😁

    Gülcan GüneşGülcan GüneşAylar önce
  • 02:29 çocuğu ezme diyen koca yürekli Michele koltuk reklamında JJ'in üstüne çıktı dskkdksdojd

    İdil Yağmurİdil YağmurAylar önce
  • JJ nerde?

    İdil Yağmurİdil YağmurAylar önce
  • Ciddi olmayın sıkıldım hayat yeterince ciddi

    Rıdvan TorunRıdvan TorunAylar önce
  • Paranormal olaylar izlemek için kanalımızı ziyaret edin

    OLMAYANLAROLMAYANLARAylar önce
  • doymadınız mı lan reklam paralarını yemekten yeter boş boş işler yapıyorsunuz ülkeleri kıyaslamayı bırakın artık

    Kırık kaleKırık kaleAylar önce
  • Genclik harikasiniz wonderfullsunuz 😜 ama su Türkcenin irzina gecmeyin abi endgeyminde,error var ,follow yapiyo,futuristik ve okey olmamak nedir abi bunlarin hepsinin yerini alacak Turkce kelime var yani... Guzelim Turkcemiz gibisi var mi????

    Mustafa TurgutMustafa TurgutAylar önce
  • Michele çok olgun ve yapıcı yorumların var iyi ki varsın 🐣

    Seda CicekSeda CicekAylar önce
  • Gülmemem lazım diye gülüyorum anladınmı? 😂😂👍

    Aide İsmailovaAide İsmailovaAylar önce
  • Chaby peltek mi yoksa ana dili nedeniyle mi dili öyle

    Hüseyin Sinan YardımHüseyin Sinan YardımAylar önce
  • Chaby gerçekten bir Türk ya jfb3jebdkw

    Hüseyin Sinan YardımHüseyin Sinan YardımAylar önce
  • JJ artık kanalının adını değiştirsin, mesala Kenya'da bir Afrikalı

    Ally AustinAlly AustinAylar önce
  • Çok tatlı bir bölümdü, Chaby Han düşüncelerin çok olgun, insanın fikirlerini dinledikçe dinleyesi geliyor

    Ekin KaraEkin KaraAylar önce
  • 20.55 lui :d

    Can VardarCan VardarAylar önce
  • Chaby'nin sosyal medya (instagram, dm vb.) hakkındaki düşüncelerini duyunca sevindim, böyle düşünen tek ben olmadığım için.

    Ece KıvançEce KıvançAylar önce
  • Bebeğin Louis den çektiğini battal gazi Bizans dan çekmemiştir😂

    şevval ?şevval ?Aylar önce
  • 20:55 loui bebekle yaptigi hareketler :D

    Вугар НасировВугар НасировAylar önce
İNSANLARLA TANIŞMAK (Sosyal Medyadan Aşk Bulunur Mu?) : 3Y1T #54