İstanbullu Gelin 85. Bölüm Fragmanı! (Son 3 Bölüm)

Herunterladen

görünümler
175,669

YORUMLAR

  • Niye 85? 86 bölüm fragmanı gerek

    Лобар БердибаеваЛобар БердибаеваAylar önce
  • 😭😭😭

    Nodira BakirovaNodira BakirovaAylar önce
  • Ahaha,,Esma acuma poti merge la azil

    Mee MeMee Me2 aylar önce
  • So sad.. 😢 why Garip.. Omg I can’t so heartbreaking!! Just when the family was all happy together finally..

    Suzan GerbeshiSuzan Gerbeshi2 aylar önce
  • Offf yazık yaaa çok kötü bir durum

    Nisa SayarNisa Sayar2 aylar önce
  • 😭😭😭😭😭😭offfff

    BOBOBOBO2 aylar önce
  • acaba galip in kizi yani hercainin reyyani cenazeye gelicek mi ..aklimda deli sorular

    Semra bektasSemra bektas2 aylar önce
  • Herkes Esma’yı düşünüyor ‘hanımım kaldıramaz, anne sen de gitme’ eee peki Garip o gitti ona üzülen biri var mı? El birliği ile yediniz adamı! oğlanların dışlaması dertleri, Esma’nın hastalığı ve gereksiz kaprisleri biri de bu adamı düşündü mü? Herkesin odak noktası Esma ve kendi dertleriydi. Evet Esma hastaydı ama onu hastalığı hızlı ilerleyen ölümcül bir hastalık değildi. Garip de hastaydı ve üstelik kalp hastasıydı. Ve üstelik herkes biliyordu Esma bile ama Esma hep gereksiz tavırlara girdi hep bi giden oldu çocuklar istemedi adamı bırak, hastalandı yine adamı bırak, Nazife ölecekmiş diye ben etrafındakilere zarar veriyorum diye yine mektup yazıp yarı yolda bırak! Eeee canım bu kalpte bir yer kadar dayanmıyor. Bu hikayede en haksızlıklar yapılan Garip oldu! Adam evini barkın bıraktı Esma’nın yanı benim evim dedi, çocuklar dara düşünce baba gibi sahip çıkmak istedi ama saygısızlar onu dışladılar hep evde fazlalıkmış gibi davrandılar, Esma hep kendini düşündü hiç Garip sen nasılsın iyi misin? Bir derdin var mı, bizimle uğraşmaktan yoruldun mu diye bir kez bile sormadı... Taki ölümüne beş kala Garip nasılsın dedi? Onun da bir anlamı kalmadı bence ve çocuklarda hiç önemsemediler en son Faruk annesini eve getirdiği için anlamış ve o da Esma gibi kalbini yorup ölümüne yakın bir züğürt baba tesellisiyle uğurladı Garip’i. Bence bu gidiş hiç yakışmadı İstanbullu Gelin’e. Sırf Esma’nın hastalığı ilerlesin diye yaptılarsa yazık ettiler adama. Geçen sezon ne iyiydi oysa ki. Hiç kimse ölmeden hiç kimseyi öldürmeden sezon finalini ne güzel yapmışlardı mutlu sonla bütün aile bir arada. Gerçi orada da Garip yoktu ama en azından adam yaşıyordu. Ben bu üç bölümü görüp izlemek istemiyorum Garip’in zaten ölüm sahnesini izlemenin şaşkınlığını ve üzüntüsünü yaşadım ama artık Garip’in gömülme sahnesini değil yaşarken insanlara umut olan, huzur olan Garip’i hatırlamak istiyorum. Benim için 84.bölüm finaldi. Hoşçakalın...

    Nur CanNur Can2 aylar önce
  • Cox gozel serialdir bu! Hec istemirem bitsin.

    tamila turabovatamila turabova2 aylar önce
  • Garib ya...cok aci ya

    vild ser888vild ser8882 aylar önce
  • Ooh that was what I thought from last episode when Garp bey get up and walk to in the house and rubbing his chest it will happen something bad but wasn't expect death I hope not

    Simret KibretSimret Kibret2 aylar önce
  • Garip beyin yureyina dustu bu olanlar.esmanin gitisi hastaligi hepsi.ayakda yuren adam gitti.hasta adam kaldi allahin isteyi

    Sima KurbanbaevaSima Kurbanbaeva2 aylar önce
  • Etkileyici bolum.. Kewke boyle olmazdi

    Sveta MilanaSveta Milana2 aylar önce
  • Çok kötü gidiyor hersey

    Cüneyt KacarCüneyt Kacar2 aylar önce
  • HAYIIR ALLAHIM BU FINAL OLAMAZ YA

    Tugba TüfekciTugba Tüfekci2 aylar önce
  • ay Allah 😭😭😭😭

    Elminaz AsgarovaElminaz Asgarova2 aylar önce
  • Erkenci Kuş yeni bölüm 2. tanitimi bu akşam olur mu...??? N'OLUR SIZE...

    boban mitrovicboban mitrovic2 aylar önce
  • Ay cok guzel ve keyfli ciftlikdi onlar yazik olduuuuu

    Dila DilaDila Dila2 aylar önce
  • Son 3 bölüm derken sezon finaline mi yoksa finale mi son 3 bölüm.

    Yusuf UYusuf U2 aylar önce
    • Fatma Keçeci Teşekkürler Fatma Hanım üzdü 🙁😢

      Yusuf UYusuf U2 aylar önce
    • Finale üç bölüm kaldı yani dizi bitiyor 😔

      Fatma KeçeciFatma Keçeci2 aylar önce
  • İstanbullu gelin , Avlu , Söz bitiyo diyolar Star ne yapmayı düşünüyo

    Talha BozkurtTalha Bozkurt2 aylar önce
  • Ahhhh the great man departed 💔😢🕊 hos cekan Garip Bay 🙏💔🕊

    Atashak GemAtashak Gem2 aylar önce
  • ☹️☹️☹️

    ZEYNEP BOZKURTZEYNEP BOZKURT2 aylar önce
  • 3 bolum qalmisdi bitmeyine bele olmamaliydi

    Hbehdhd BsndjdjHbehdhd Bsndjdj2 aylar önce
  • 😒💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔

    L LL L2 aylar önce
  • FİNALDE ESMA SULTAN BÜTÜN EVİ ATEŞE VERECEK BU GİDİŞLE

    serdarkrc llserdarkrc ll2 aylar önce
  • Garip ,garip bir şekilde hakkın rahmetine kavustu,her kula nasip mi mübarek ayda öldü:)

    m.e.m m.e.mm.e.m m.e.m2 aylar önce
    • Salam kinoda olub heyatda yawiyir arxsyn olun son reportajin da gordum adam heyata davam edir

      Фазил ГасановФазил Гасанов2 aylar önce
  • *yaa ben bisey anlamiyorum neden dizi boyle bitiyor hani herkes mutlu olucakdii*

    Nura AgazadeNura Agazade2 aylar önce
  • 😔😔😔😔cannn

    Aysel QasimovaAysel Qasimova2 aylar önce
  • Esma Garibin başın yedi axırda😔

    Rahab MammedliRahab Mammedli2 aylar önce
  • Offf offff Qarip abim beee dizi bile olsa insan uzuluyor

    Katya RaxmanliKatya Raxmanli2 aylar önce
  • Ya niye böyle yapdınız??aglamakdan uyuyamıyorum😢😢

    AsFer SiyahBeyazAsFer SiyahBeyaz2 aylar önce
  • Kızı Burcu cenazeye nasıl katılacak.baska dızıde oynuyor.gelmezse de tuhaf olur

    Elif YıldızElif Yıldız2 aylar önce
  • Benim anlamadığım,sezon başında verilen fragman,yaz ın büyümüş hali,annesine katil demesi,idil hanımla konuşması falan,yani son 3 bölüm kala bunlar hangi ara olacak? kafamda deli sorular.

    İzden SEVEROĞLUİzden SEVEROĞLU2 aylar önce
    • Olucak sonuçta ileriye almak çocuk oyuncağı 10 yıl somrası vs gibi

      MELİS 06MELİS 062 aylar önce
    • Bence son bolumde olacak.

      Mihaela LozanovaMihaela Lozanova2 aylar önce
    • İzden SEVEROĞLU bence olmayacak.

      asmer zeynalovaasmer zeynalova2 aylar önce
  • Bi oyuncunun ölumu bu kadar mahv edebildi bizi... Helal olsun ssenariste ve dizideki tum oyunculara...

    Ulker UlkerUlker Ulker2 aylar önce
  • O kadar gereksiz oldu ki bu son senelerde finalde milleti ağlatmak. Zamanında dizilerde kimse ölmezdi, şimdilerde mutlaka birileri ölüp duruyor. Hele finallerde resmen moda oldu.

    Tugba CakmakTugba Cakmak2 aylar önce
  • Zavalli Qaribin kalbi kaldiramadi karisinin hasdaliqini.

    gunel hesenovagunel hesenova2 aylar önce
  • bu dizinin istanbullu gelini nerede ?

    Seyda TünciSeyda Tünci2 aylar önce
  • Kewke olmeseydi be qarip

    Seva OmerovaSeva Omerova2 aylar önce
  • ESKİ STAR TV İSTİYORUZ

    Umut AydoğmuşUmut Aydoğmuş2 aylar önce
  • Istanbullu gelın boyle bıtmemeli...

    Makber GülüMakber Gülü2 aylar önce
  • Tek kelime ile H A R İ K A

    CanikoCaniko2 aylar önce
  • Oh mon dieu le pauvre 😭😭 je l'adore

    Kehal S chKehal S ch2 aylar önce
  • 😭😭😭şimdiden alamaka başladim

    julya byutijulya byuti2 aylar önce
  • Yaaâaaaaaaaaa yok artık ,ay ben şok

    soner tunçersoner tunçer2 aylar önce
  • demek siren (defne samyeli)cenazesine geliyor 😪

    Zehra YknZehra Ykn2 aylar önce
  • 💔💔💔💔💔😭😭😭😭😭😭😭

    Sara RashedSara Rashed2 aylar önce
  • Son 3 yazısını gördükçe üzülüyorum 😟😟

    Mls K.Mls K.2 aylar önce
  • hanımım bunu kaldıramaz ,anne bizi bırakma vah gidene bir tanesi garip için üzülür inşallah

    ali emre çelikali emre çelik2 aylar önce
    • @serdarkrc ll ?????????

      ali emre çelikali emre çelik2 aylar önce
  • Oyun AilesiOyun Ailesi2 aylar önce
  • Oyun AilesiOyun Ailesi2 aylar önce
  • Oyun AilesiOyun Ailesi2 aylar önce
  • Oyun AilesiOyun Ailesi2 aylar önce
  • Oyun AilesiOyun Ailesi2 aylar önce
  • Oyun AilesiOyun Ailesi2 aylar önce
  • Oyun AilesiOyun Ailesi2 aylar önce
  • Oyun AilesiOyun Ailesi2 aylar önce
  • allah belanı versin sizin star tv HARİKA BİR DİZİ BİTİYOR SÖZ NASIL YAPARSINIZ BÖYLE BİR ŞEY 3 SEZONDUR REYTİNG BİZDEYDİ ŞİMDİ 2 YA DA 3 YİNE İYİ #SözFinalYapmasın#SözFinalYapmasın

    Oyun AilesiOyun Ailesi2 aylar önce
    • reyting yuzundne bitmiyor. ekip tadında bırakmak istediği için bitiyor dizi. bitiş tarihi cok uzun suredir belliydi zaten. bosuna kanala kızmayın

      gm pgm p2 aylar önce
  • çok üzücü ya nasıl dayanicaz izlemeye. dizinin en güzel seven adamıydı ah be garip

    fruit punchfruit punch2 aylar önce
  • Cok kotu ya ne yapdiz bi esmayi mutlu edemediz gitdi yaziq ya bi doyamadilar asklarina of

    mehemmed sarifovmehemmed sarifov2 aylar önce
  • cuma cabuk gelse . yaziq qarib . 🙄

    Ayşâ MansurAyşâ Mansur2 aylar önce
  • Ufffff ya 😯😯😭😭😰😰

    iza maniza man2 aylar önce
    • Bu nee eee niye reyissor oldurdueee onu off🤦🤦😭

      Aida XalilovaAida Xalilova2 aylar önce
  • Oofff

    seher vakti *seher vakti *2 aylar önce
  • Tüylerim ürperdi

    Kizejam NivalkomaKizejam Nivalkoma2 aylar önce
  • Hec baxmagim gelmedi yaziq esma ele bildi qarib zarafat edir😅😅😅allah hec kime gosdermesin Inwallah

    Murad QuliyevMurad Quliyev2 aylar önce
  • Ama yaa😢😢

    Gün X.SGün X.S2 aylar önce
  • 😢😢😢

    Narmin SukurovaNarmin Sukurova2 aylar önce
  • 😪😪😪😪💔

    katianomikatianomi2 aylar önce
  • Ne olursa olsun,Allah kimseyi yalniz komasin😢😢😢

    seda Huseyinovaseda Huseyinova2 aylar önce
    • Amin!

      Leyla AliyevaLeyla Aliyeva2 aylar önce
    • Jdiejidnkeki ski wjjyu Jejmeokeoijjuwkq

      Eva KovacovaEva Kovacova2 aylar önce
  • Yaprak dökümü Necla cemden sonra üzüldüğüm ikinci karı koca Esma Garip

    Şafak KurtŞafak Kurt2 aylar önce
    • Selamlar kanalıma destek olarsınız

      Sahmar SalmanovSahmar SalmanovAylar önce
    • bencede..çünkü o bölüme uyarlamaları çok saçma olur.aşırı hızlandırılmış olur :D

      İzden SEVEROĞLUİzden SEVEROĞLU2 aylar önce
    • İzden SEVEROĞLU aynen final farklı olacak bence

      Şafak KurtŞafak Kurt2 aylar önce
    • süreyyanın kızı ne ara büyüyecek,sezon başında verilen fragmana uyarlamaları için çok geç değil mi?

      İzden SEVEROĞLUİzden SEVEROĞLU2 aylar önce
    • İzden SEVEROĞLU bende aşırı derecede kesinlikle Esma hepten beyin biter herkes ayrı evlerde oturur naziklerin çocuğu olur zaman aşımı olur gibime geliyor

      Şafak KurtŞafak Kurt2 aylar önce
İstanbullu Gelin 85. Bölüm Fragmanı! (Son 3 Bölüm)