James Charles SHADES the Dobre Twins

SUBSCRIBE FOR MORE:
trvision.net/nameof-CartierTea
FOLLOW ME:
instagram: instagram.com/cartiertea/
twitter: mobile.twitter.com/flented1/
RIGHT NOTICE: The Copyright Laws of the United States recognizes a “fair use” of copyrighted content. Section 107 of the U.S. Copyright Act states:“Notwithstanding the provisions of sections 106 and 106A, the fair use of a copyrighted work, including such use by reproduction in copies or phonorecords or by any other means specified by that section, for purposes such as criticism, comment, news reporting, teaching (including multiple copies for classroom use), scholarship, or research, is not an infringement of copyright.”
This video and our youtube channel in general may contain certain copyrighted works that were not specifically authorized to be used by the copyright holder(s), but which we believe in good faith are protected by federal law and the fair use doctrine for one or more of the reasons noted above.

Herunterladen

görünümler
98,657

YORUMLAR

  • Does this video look weird on your screen? TRvision keeps telling me my aspect ratio is different with this video but it looks fine to me?

    Cartier TeaCartier Tea26 gün önce
    • It’s looks great, what’s the instrumental you used for the intro?

      Buffy Green2.0Buffy Green2.024 gün önce
    • eliseify What would aspect ratio have to do with that

      Hungry Like The VulturesHungry Like The Vultures25 gün önce
    • Cartier Tea Looks finito to me

      Hungry Like The VulturesHungry Like The Vultures25 gün önce
    • It's fine dear

      GerardoGerardo25 gün önce
    • It look fine to me

      lemonlemon25 gün önce
  • Oh I thought you intentionally misspelled Dolan

    danny 666danny 666Gün önce
  • When Lucas said "And James I'm sure you know what it's like feeling like the whole world is turning against you" made me hate them. Umm Rude! That's a shitty move. The dobre brothers are cancelled

    Lily MahfoodLily Mahfood18 gün önce
  • Bruh I know like 5 other you tubers who did this and didn’t get called out ... y’all are just hating on James

    Jenny yyJenny yy18 gün önce
  • i dont really have an opinion on jc but either way the dobre twins deserve it

    Autumn SparrowdawnAutumn Sparrowdawn19 gün önce
  • Honestly, they’re just stupid. Go James.

    K Y EK Y E19 gün önce
  • U know how bullied ppl sometimes bully other ppl to let there anger out well basically this is the same thing Fans somewhat bullied james charles jamescharles hated on dobre twins

    Ghala .5.Ghala .5.19 gün önce
  • I love how ur vids arent like...so long. They get to the point. Keep up the good work :)

    LuckLuck20 gün önce
  • Drew Gooden did it first

    Lani O0Lani O020 gün önce
  • ok but it was kinda funny

    Makayla ate your dogMakayla ate your dog21 gün önce
  • i thought is said dolan twins lmao

    jiminsiijiminsii21 gün önce
  • Am I the only one who has a like/hate with james

    Dekota MillerDekota Miller22 gün önce
  • Can James just like..... stay out of drama.... FOR ONCE

    K. BlaiseK. Blaise22 gün önce
  • LOL james does this again. i stan this the dobre ttwins are hella clowns anyways

    spaxtelspaxtel22 gün önce
  • lmao he breathes and y’all are like 😔

    hmmm/olivia _hmmm/olivia _22 gün önce
  • All of our minds automatically read "Dolan twins" cuz no one even knows who these clowns are lmao McDonald's v.s McDowell effect, know what I'm saying??

    Brie flyBrie fly22 gün önce
  • James: s- Everyone: your such a disgrace!

    angelangel22 gün önce
  • sis the whole world was not after you, I didn’t even know who you were before this video

    beangbeang23 gün önce
  • Y’all have such a hive mentality. One second you guys hate James Charles and after once a few people say they feel bad for him now you all feel bad for him. Think for yourself.

    KiwiKiwi23 gün önce
  • Y’all some sensitive ass hoes. Thats shit was funny😂

    DekiaDekia23 gün önce
  • 1:9 why hes hand went like that -_-

    MoonMoon23 gün önce
  • ngl that shit is funny😂😂

    vly. vrvly. vr23 gün önce
  • what's your intro music

    jjjjjj23 gün önce
  • yall this kid or her parents paid THOUSANDS to "meet" the dobre brothers and they didnt even have a word to say to her?

    jojojojo24 gün önce
  • I am wheezing!

    Maryam MersalMaryam Mersal24 gün önce
  • It was a short joke and parody to what the dobre twins did. Everyone is taking it too seriously, honestly

    Jacob BJacob B24 gün önce
  • the shade lol💀

    Skept i callySkept i cally24 gün önce
  • pretty sure everyone read it as the dolan twins 💀

    sabz lmaosabz lmao24 gün önce
  • Bahahaha😭😂

    famous lyricsfamous lyrics24 gün önce
  • The way James waddled up to the girl after the renactment was hilarious 😂

    SrishtiSrishti24 gün önce
  • Or he just stole Danny, Kurtis, and Drew's Joke

    Anna HuffAnna Huff24 gün önce
  • If this was the Dolan twins y’all would be like *oMg gUyS gIvE tHeM a bReaK tHeIr hUmAn tHey gEt TiReD tOoooOO*

    Priel S.fPriel S.f24 gün önce
  • So we’re ignoring that James copied Drew Danny and Kurtis?

    Fall out! At the discoFall out! At the disco24 gün önce
  • literally everybody shaded the dobre twins for this why is it a scandal that james also shaded them

    elijahelijah24 gün önce
  • Tbh people “cancel” other people for the dumbest shit. Some of y’all acting like the Dobre twins or whatever their name is murdered someone. I’m not even a fan of them but geez.

    Kailey AudriKailey Audri24 gün önce
  • He is fucking cancelled already

    Dobre EditsDobre Edits24 gün önce
  • Pretty sure everyone shared them at this point 😂

    Kenzie PowerKenzie Power24 gün önce
  • this is the only time it’s acceptable 😍😍🥰😌

    and you are?and you are?24 gün önce
  • Greg... a girl got beat up

    Charlene SimCharlene Sim24 gün önce
  • GO JAMESSSSS!!! YESSSS!!! 😂😂😂😂

    Kylee TingstromKylee Tingstrom24 gün önce
  • He threw necessary shade

    CheetahCheetah24 gün önce
  • James Charles.. You got me😂💀

    yellow potatoeeeyellow potatoeee24 gün önce
  • did that kid just bring God into this BOII IF U DON'T SIT DOWN

    Sophie RoseSophie Rose24 gün önce
  • don’t even lie this was funny lolll

    seriouslyyy thoseriouslyyy tho24 gün önce
  • The dobre twins,,James charles,Russian princess,and Nikita Dragon should get together and make a circus🤡🤡🤡🤡

    AniyaxSamuraiAniyaxSamurai24 gün önce
  • he snapped ngl

    rdjishwardjishwa25 gün önce
  • I feel like he should just mind his business he should be the last person to make fun of another youtubers scandal. Yes kurtis, Danny and others did it but they aren’t problematic. Because if somebody did this to him he would be crying. But I don’t think he deserves hate for this though. Just mind your own business James.

    Anariyah LearyAnariyah Leary25 gün önce
  • Imma be honest when i saw the tik tok, i lost my shit

    Hana WaitereHana Waitere25 gün önce
  • I wouldn't really consider this 'shade', more like re-creating a meme. I've seen a few other big influencers do the same but the public isn't depicting it as 'shade'.

    Ishrat LakAIshrat LakA25 gün önce
  • y’all know Danny Gonzalez/Drew Gooden and Kurtis Conner made the same video to shade them, but it was hilarious

    sue sylvestersue sylvester25 gün önce
  • Lmao literally Kurtis Conner Danny Gonzalez and drew Gooden did this too.

    backup 1234backup 123425 gün önce
  • I don’t like James Charles at all but I agree with him about the twins

    Juliana Noelle LopezJuliana Noelle Lopez25 gün önce
  • Lmfao people are paying to take pics with someone that puts on makeup 🤦🏽‍♀️🤔

    Rjfjj DjdjfRjfjj Djdjf25 gün önce
  • Im not a fan of him, but at least he treats his fans right!

    [ Lila ][ Lila ]25 gün önce
  • what he did was FUNNY. plus it’s not like he just let the fan go after he pulled her back and hugged her n shit. don’t really like james but what other people said were true, he does treat his fans correctly no matter how tired or burnt out he is. respect for that.

    deeplykpopdeeplykpop25 gün önce
  • Ok but wasn’t he late asf and left thousands of people waiting for his meet and greet because he was having a rough day....

    Mama BearMama Bear25 gün önce
  • Was this important to do? Peace people

    Rashi RathoreRashi Rathore25 gün önce
  • Not going lie but James videos was funny lmao

    「0'イチゴ」「0'イチゴ」25 gün önce
  • But it was very funny

    favour don davidfavour don david25 gün önce
  • The dobre brothers are so full of shit 😂😂😂

    Karen from FinanceKaren from Finance25 gün önce
  • Yes he shadeded them but many other influencers did the same thing

    Isabella GIsabella G25 gün önce
  • ok i don’t like james that much but this was funny and honestly if i was big enough to have meet n greets i would have mocked them as well oops 😌

    Libby RaeLibby Rae25 gün önce
  • scotty and todd shaded them too LMAOO but the dobre twins rlly thought people were going to forgive them

    litzyylitzyy25 gün önce
  • I love james and what he did was good

    malee 386malee 38625 gün önce
  • LMFAO don't like James but that video was soooo funny

    gazepyrogazepyro25 gün önce
  • James was funny with this tho he’s so sweet with his fans and he’s showing that you need to respect fans after they have come to meet you

    Niamh 4Niamh 425 gün önce
  • May be they were tyerd i geus but it still kind of rude Ps de dorbre brothers

    Shondell ttShondell tt25 gün önce
  • lmao he copied danny gonzales, drew gooden and kurtis boo girl

    Kyot afKyot af25 gün önce
  • I just think it’s funny how he says that he HATES drama and never wants it but does this shit. It was funny and all that but don’t say you try to avoid drama as much as possible🤷🏼‍♀️

    LinneaLinnea25 gün önce
  • People are just hating on James for everything now y’all look like bullies

    cindy acindy a25 gün önce
James Charles SHADES the Dobre Twins