Jersey Shore’s Vinny & Ronnie Battle Nick Cannon For The #1 Spot | Wild 'N Out | #Wildstyle

Vinny & Ronnie brought their Jersey Shore flavor to Wild ‘N Out but their jabs at the Nick and the cast left them walking back to their beach house defeated. 😂
#WildNOut #Wildstyle #MTV
Subscribe to stay updated on the newest content! goo.gl/YuLQAo
More from Wild 'N Out!
Official Wild 'N Out Website: www.mtv.com/shows/nick-cannon-presents-wild-n-out
Wild 'N Out Twitter: twitter.com/wildnout
Wild 'N Out Instagram: instagram.com/mtvwildnout/
Wild 'N Out Facebook: facebook.com/nickcannonwildnout/
Nick Cannon Presents: Wild 'N Out delivers lightning-fast improv and head-to-head battles, helmed by the master of ceremonies, Nick Cannon. The stakes are high as teams face off in a series of visceral, hip-hop-edged comedy showdowns, all culminating in a rap battle for the championship belt.

Herunterladen

YORUMLAR

  • I just saw karol g on the show

    Final RoundFinal Round10 saatler önce
  • 😂😂

    giselle josephgiselle joseph4 gün önce
  • can ricegum juss be off the show he lagit dont do shit

    HeyItz_ Kayla06HeyItz_ Kayla064 gün önce
  • Isn’t that Karol G on the red team???

    Melissa EspinozaMelissa Espinoza4 gün önce
  • KAROL G!! 💯💯🇨🇴🇨🇴🇨🇴🇨🇴🔥🔥🙏🏼🙏🏼 COLOMBIA EN LA FUCKING CASA PARCEROS!!

    Mekayla MontalvoMekayla Montalvo5 gün önce
  • Vinny was the realist member of that entire show (Jersey Shore), good kid.

    OT9LoLOT9LoL8 gün önce
  • Stoppppp cutting the beat it kills it

    Rukaiya KRukaiya K12 gün önce
  • Where can i get that conceited hat?

    Ismail AhmedIsmail Ahmed16 gün önce
  • 1:52 I think that’s Karol g

    Maria BMaria B19 gün önce
  • vinny did good 👏🏻 he should’ve gotten that point 👏🏽

    الماسالماس19 gün önce
  • Dj D wreck be bs .. on God

    Sierra O.Sierra O.22 gün önce
  • Who tf is dj-dwreck get out of your feelings

    Juan  William BautistaJuan William Bautista22 gün önce
  • The dj sucks ass

    jorge jacobojorge jacobo22 gün önce
  • Vinny won on this one

    jorge jacobojorge jacobo22 gün önce
  • "You got a better chance at being on beat motherfucker" I screamed😂😂😂

    Yourbaby TeeYourbaby Tee25 gün önce
  • D Wreck did Vinny dirty

    Lazae JenkinsLazae Jenkins26 gün önce
  • Is said why isn't there any black people on Jersey shore Lame asf maybe cause they all Italians dumbass line

    CUGTHEGANGCUGTHEGANG26 gün önce
  • Vinny made this episode very awkward. He disrespected everyone the cast of wild n out and atl as a whole, thats why the black team didnt win. Because he was hung up on Rip Michaels making a joke of the Jersey Shore that he forgot it was a game. He is now in the category with Azalea who dont know how to take a joke.

    MsTinki3MsTinki326 gün önce
  • what exactly does the buzzer mean??

    banana next to a water malonebanana next to a water malone27 gün önce
  • Dj drek is gonna be a new meme

    YotogftwYotogftw28 gün önce
  • Dwreck shoulda gave Vinny them points....

    Natalee  SteeleNatalee Steele28 gün önce
  • "You got a better chance being on beat" Nick kills me 😂

    Natalee  SteeleNatalee Steele28 gün önce
  • Little be holding his own!

    Young MarylandYoung Maryland29 gün önce
  • They just mad trippin that wild ‘n out ain’t the number one show no mo hating on ma dawg vinny🤣

    Alexis MisquedaAlexis Misqueda29 gün önce
  • Damn Vinny got no rhythm

    Great DrumsGreat DrumsAylar önce
  • The Kim possible and Rufus punch lines had me in tears

    McprettypantsMcprettypantsAylar önce
  • Is Karol G in this video???

    Honey HuizarHoney HuizarAylar önce
    • Honey Huizar yes

      Katherine HernandezKatherine HernandezAylar önce
  • I swear Dj D Wreck really be haten on fools he know damn well some of them should get a bell instead of a buzzer

    Toxic DeathToxic DeathAylar önce
  • LOL why does the subtitles at the end say "N-word wild out" when the song obviously says we gon wild out.

    Passport KingsPassport KingsAylar önce
  • Dude dressed up like Pauly D had me dying. I for real just thought pauly d fell asleep in a tanning bed 😂😂😂

    EklipsedDarknessEklipsedDarknessAylar önce
  • Rice gum getting paid for doing nothing

    KY LIEKY LIEAylar önce
  • The fact that vinny tried 😘😍😩

    KY LIEKY LIEAylar önce
  • Not negóciate with terroist and he had a turbine 😂

    Brandon19 and Noah20Brandon19 and Noah20Aylar önce
  • Never watched an episode of jersey shore and they all seem cringe, but he didn't deserve them buzzers lol

    Lauren HarkinLauren HarkinAylar önce
  • Dj dwreck need to retire 😒 hater

    ItsAmberDuhhhItsAmberDuhhhAylar önce
  • Jersey shore needs to stick with clubbing not rapping

    Luis Olide661Luis Olide661Aylar önce
  • vinny has no rythm wats so ever

    Luis Olide661Luis Olide661Aylar önce
  • They asked why there's no blacks on Jersey shore, then proceed to rob the white boy of his earned point JUST CUZ he's white. Irony

    SqueeBopBadooSqueeBopBadooAylar önce
  • They found a dude smaller than conceited!! Damn is that midget mac??

    SqueeBopBadooSqueeBopBadooAylar önce
  • Vinny garbage lol they burnt him

    Erick MachucaErick MachucaAylar önce
  • Ddg episode

    swaggerboy Martinaswaggerboy MartinaAylar önce
  • Tim lagettho Conceited Justina My 3 fav wild n out ppl

    Elizabeth TracyElizabeth TracyAylar önce
  • Here go Con ruinin’ the damn flow again

    Prince of KoreaPrince of KoreaAylar önce
  • Dj Big Head be cheating

    Cody DeanCody DeanAylar önce
  • DJ D-wreck was hating damn, Vinny deserved the bells

    Estrella GutierrezEstrella GutierrezAylar önce
  • yo is that Karol g lmao?

    kennakennaAylar önce
    • She didn't say one word 😂

      Christian TorresChristian Torres9 gün önce
  • Karol g 👀

    Kezia TorresKezia TorresAylar önce
  • Naaah yall did Vinny dirty

    Moises FernandoMoises FernandoAylar önce
  • Damn Vinney went hard I don’t know how he didn’t get the points

    It'z Mely101It'z Mely101Aylar önce
  • Jersey Shore ain't got shit on WILD N OUT they a bunch of drunk itilians who get trashed, party, and have drunk sex & failed relationships Vinny cool but he can't compete with Nick Cannon a star for over decades #drumline #loveDontCostAthing #jigalo #mariahsEx

    TK 1126TK 1126Aylar önce
  • This might’ve been the worst wild style ever

    Orgis DergjiniOrgis DergjiniAylar önce
  • Vinny can't rap for shit!

    pk_1pk_1Aylar önce
  • I was rooting for Vinny. Smh

    nomad18074nomad18074Aylar önce
  • Me watching Wild ‘n out on my IPad: T.V turns on Wild ‘n out: I’m tryna put you in the worst mood Aa~ xD

    Liv DozierLiv DozierAylar önce
  • I just want too see justina

    euroe grafffeuroe grafffAylar önce
  • Vinny and Ronnie on Wild'n out REALLY!?!?!? They were trash the whole game

    Scrappy SpiderScrappy SpiderAylar önce
  • D wrek got lucky

    Lil TobyLil TobyAylar önce
  • wtf why is rice gum there

    BTS ARMYBTS ARMYAylar önce
  • Stay at the shore Vinny.

    Charming nowhere to hideCharming nowhere to hideAylar önce
  • This show is wack as shit now

    JJAylar önce
  • free styling, and making songs. Jersey shore? Idk it’s not as fun as it used to be when they were all young train wrecks. But I still watch it.

    Rock girlRock girlAylar önce
  • Why that girl at 0:39 got a mustache

    KristicKristicAylar önce
    • I'd watch jersey shore 10 times before I'd watch this

      Charming nowhere to hideCharming nowhere to hideAylar önce
  • Ugh, Vinny has always been so fine. He could catch all this work 🤤

    Angelic IzzyAngelic IzzyAylar önce
  • Is that the first time a white dude got two buzzers in a row?

    Puppet loverPuppet loverAylar önce
    • Oooo that’s a tough one wildn out vs jersey shore? Which is better? Lol idk because I fast forward through wildn out most of the time because I only like it when they’re dancin

      Rock girlRock girlAylar önce
  • Weak shore

    tRuMptUB3 Ps4tRuMptUB3 Ps4Aylar önce
  • Yall needa put Bruno Mars on here

    BunNy bOoBunNy bOoAylar önce
  • 0:59 HERE WE GO

    Dessy TurnerDessy TurnerAylar önce
    • D reck stays hating like a fucking bitch

      Puppet loverPuppet loverAylar önce
  • Poor vin

    Mariah CaseyMariah CaseyAylar önce
  • ion like Dj D-wreck..he robbed them 2 points and for what? He just bothers my soul like just because you don’t like the freestyle doesn’t mean the crowd doesn’t

    Maribel AbreuMaribel AbreuAylar önce
  • does anyone else see karol g on the red squad lmao

    Lexie AvilaLexie AvilaAylar önce
Jersey Shore’s Vinny & Ronnie Battle Nick Cannon For The #1 Spot | Wild 'N Out | #Wildstyle