No video

Kırmızı Çizgi +| İzlanda'da Yaşananlar | Üç Büyüklerdeki Transfer Gelişmeleri| 11.06.2019

Erman Yaşar, Mehmet Ayan ve Serdar Ali Çelikler, Kırmızı Çizgi+’ta İzlanda'da havaalanında yaşananları ve üç büyüklerdeki transfer gelişmelerini yorumladılar.
Abone olmak için; wedia.link/HisseliHarikalar
Bizi Instagram'dan takip edin; wedia.link/VbPKz
Spor Sayfası Videoları İçin; wedia.link/SporSayfasi
Spor + Videoları İçin; wedia.link/SporPlus
Kırmızı Çizgi Videoları İçin; wedia.link/KirmiziCizgi
Bizim Tribün Videolar İçin; wedia.link/BizimTribun
# Türkiye #İzlanda #Transfer

Herunterladen

YORUMLAR

  • Video başlar başlamaz daha 5 dk geçmeden mehmet ayana yine yeniden nasıl gıcık olabildim acaba?

    Burak YurdakulBurak Yurdakul2 gün önce
  • Hikaye. Amerika cok da guzel tatil yapar. Cuma zaten happy friday.

    m cm c2 gün önce
  • Mehmet ayan yorumları okusa yine boş yapar mı acaba ?

    Doğukan CandaşDoğukan Candaş3 gün önce
  • Mehmet ayan çok agresif hareketler sergiliyorsun acilen silkilmen lazım

    Alicem KaşısarıAlicem Kaşısarı3 gün önce
  • Serdar ali celiklere katılıyorum. Çok abartıldı havaalanı olayı O yüzden maçı ve oyunu konuşmayı unuttuk.

    Koray ÖzdemirKoray Özdemir3 gün önce
  • FRANSA MAÇINDAKİ 2-0 ÖNDEYKEN 2 BİLEMEDİN 3 SN. OLEY OLEY ÇEKTİRDİK .FRANSIZLAR GURUR YAPMIŞ Kİ İZLANDALI BAZI YETKİLERDEN BİR ŞEYLER İSTEMİŞTİR KESİN. BROKRATİK YAVAŞLIK DEĞİLDİR O.

    Efe ÇalışkanEfe Çalışkan3 gün önce
  • İNŞALLAH TRANSFER YASAGI GELMEZ birçok oyuncuyla anlaşıldı lakin haziran sonuna kadar bütçe acıgını kapamaları lazım oyuncularla anlaşıldı bu olay bekleniyor bazı oyuncuların önceligi ise daha büyük liglerde devam etmek bu tip oyuncular transfer son gününe kadar beklenebilir

    FENERBAHÇEmizFENERBAHÇEmiz3 gün önce
  • Amerikada yillardan beri yasiyorum. Kolay degil calismak calismak calismak! Ama kolay degildir!

    Serkan YorulmazSerkan Yorulmaz3 gün önce
  • Serdar Ali Çelikler sabah akşam konuş dinlerim. Sayende mehmet ayana katlanıyoruz be

    Furkan ÖzenFurkan Özen3 gün önce
  • Mehmet Ayan niye nevşini hedef gösteriyorsun?

    kadir tepekadir tepe3 gün önce
  • serdar abi 10numara ya.. iyi gülüyom hep!!

    hans peterhans peter3 gün önce
  • AVCI icin de satmayacagiz diyorlardi ertesi hafta sattilar... akpli bunlar guven olmaz paraya taparlar parayi goster 2dk dusunmez oyuncularini satarlar.

    Emre GülsuEmre Gülsu3 gün önce
  • eski kırmızı çizgi 2 saate yakın oluyordu. o reçeteye dönülmesi lazım. konular sığmıyor.

    Anıl Can SedefAnıl Can Sedef3 gün önce
  • 41:03 Transferler icin

    Emre GülsuEmre Gülsu3 gün önce
  • Şu Mehmet ayanı çıkarıp Ali eceyi koysan en iyi spor programı olur

    Ahmet Kaya KucukAhmet Kaya Kucuk3 gün önce
  • Serdar ı da ilk defa boş yaparken gördüm. İzlandayi savunmak için yapması da ayrıca sinirlendirdi!

    H TH T3 gün önce
  • Mehmet ayan sen tam bir yagdanliksin... tatil yapma zaten calisip milyonlarin zihnini aciyorsun ya.dk 1 kufur ettiriyorsun kendine bu kadar insana yeter yahu

    Halit GokmenHalit Gokmen4 gün önce
  • Siz çalışıyor musunuz ki tatile karşısınız? Sohbet muhabbet gazetede çalıştım bir dönem laylaylom

    Mehmet Kerem İnanMehmet Kerem İnan4 gün önce
  • amerika konusunada sallamayın fazla serdar beryyyy :) bu mhet ayan bir iki seneye kalmaz baya yandaş olur....

    kaficikafici4 gün önce
  • "must oyuncu" mu??????????????????? cidden duydum mu bunu ben. mehmet ayan ingilizce biliyomuş taklidi yapma bırak bilmiyorsun işte be vallahi utancımdan yerin dibine girdim yapma allah aşkına yapma

    yiğit canyiğit can4 gün önce
  • Ahmet Ercanlar'ın yorumcu olduğu bir ülke de, Mehmet Ayan kraldır arkadaşlar. ‼️ Ercanlar bide "Vizyoncu Ali" isminde kitap yazmış 😂😂 Şükredin Mehmet Ayan'a..

    İstemi Kağanİstemi Kağan4 gün önce
  • Yıllarca bu ülke insanina avrupanin her yerinde en aşağılık şeylere maruz bıraktılar ,biz küçücük birşey yapıp karşılık verdiğimizde mehmet ayan beddua okur ,galatasaray takımına roma olimpiyat stadında yapılanları ne cabuk unuttunuz ,o yapilanlarin yüzde 1 bizim ülkemizde yapılmış olsa bütün turnuvalardan 2000 sene men edilirdik ,kalkmissin orada istiklal marşı bilmiyorsun vs vs konuşuyorsun mehmet ayan ,bu kadar hayran duymayin bu batıya ,bu ülke insanin en küçük şeyde birlesmesine şapka çıkart ,dürüst ve dobra konuş

    Kamil DemircioğluKamil Demircioğlu4 gün önce
  • Serdar ali celiklerden yabanci hayranliginda çığır açma ,şaşırmadım

    Kamil DemircioğluKamil Demircioğlu4 gün önce
  • Ayan sus be sus sus

    Esad AygünEsad Aygün4 gün önce
  • Mehmet Ayan tamam kendin boş beleş adamsın bari milletin sözünü bölme.

    alimuutialimuuti4 gün önce
  • Bu kadar ezik lik veya avrupa sevicileri Amk fransanın avrupalıların Onlar bize saygı göstermediğine göre Bizde onlara gostermeyecez bu küçücük akillariniza sokun Ne zaman biz türklere saygı gösterirler O zaman saygı gorurler

    Batuhan TuğraBatuhan Tuğra4 gün önce
  • mehmet ayan safi zararsın.

    Melih FıratMelih Fırat4 gün önce
  • Saç rezil etti ermanı

    eren baris alicieren baris alici4 gün önce
  • abdullah avcı çok yanlış bir hamle oldu. bjk bitti. fb eğer çıldırıp takıma o kadar para harcatıp şampiyon olamazsa 10 sene toparlayamaz. ben bu sözü aziz yıldırım ın nani van persie i filan aldıgı sezon da söylemiştim. ya herro ya merro dedi. fb daha o bunalımdan çıkamadı. eğer şimdide öyle bir durum olursa ve şampiyon olamazlarsa 10 sene daha rezillik yaşar fb. bende bir gs li olarak fb nin olmadığı ligi ne yapayım. bu sene bile zevkini çıkaramadık. bjk sarmıyor.

    ENGİN ELİGÜLENGİN ELİGÜL4 gün önce
  • DÜNYANI EN BOŞ ADAMI MEHMET AYAN BIKTIKKK SERDAR ALİDE ETLERİ YİYEYE ADAM PENGUEN GİBİ KONUŞMAYA BAŞLADI

    Dominik BrodotoDominik Brodoto4 gün önce
  • Hakan çalhanoğlu ve irfan can kahveci yi bu takımda oynatmayalım , bakın bu takım ne güzel işlere imza atacak . Ve yıllar önce herkes enes ünala süper oyuncu derken ben tam bir balon olduğu söylemiştim . Şimdi de irfan can için söylüyorum tam bir çöp bu çocuk göreceksiniz ilerleyen zamanlarda .

    serpay sarıbalserpay sarıbal4 gün önce
  • serdar ali ali koçu aziz yıldırım yaptı resmen..fenere ceza gelirse aziz gibi transfer yaparsa ali koçun başkan olmasının anlamı ne?

    turambar5turambar54 gün önce
  • elif elmasa 15 milyon ha..götümle güldüm

    turambar5turambar54 gün önce
  • elif elmasa 15 milyon ha..götümle güldüm

    turambar5turambar54 gün önce
  • Maçı bir daha Konya'ya vermeyin.Biz her maçta milli marş yuhalayan bu medeniyetten ve empatiden yoksun insanlar yüzünden utanmak zorunda mıyız? Aynısı çoğu anadolu şehri için de geçerli sadece Konya değil.

    CaranthirnCaranthirn4 gün önce
    • Tabi ya İstanbul'a verip kendi oyuncumuzu yuhalayalım . Konya'da yuhalayan 100 kişi falan diğer taraftarlar onları susturdu zaten.

      H TH T3 gün önce
  • Mehmet Ayan İngilizce öğreniyor heralde

    Ertunç ErtürkErtunç Ertürk4 gün önce
  • MEMMET AYAN ŞU BURNUNU BİR OYDA RAHATLA ARTIK

    Mustafa DonmezMustafa Donmez4 gün önce
  • şu konyada milli maç yapmayın abi dünyaya rezil oluyoruz

    haykır nebzahaykır nebza4 gün önce
  • Mehmet Ayan bugün iyi konuştu her ne kadar tavırlarını sevmeseniz de bu bir gerçek.

    mehmet metinmehmet metin4 gün önce
  • Serdar Ali Çelikler izlanda havaalanında olanları çok güzel açıklamış. Yalancı, ezik Burak yüzünden millet gaza geliyor. Bu kadar cahillik ayıptır yahu.

    australiancalebaustraliancaleb4 gün önce
  • O nu geçte ne futbol oynadı balina avcıları.

    Tommi MakinenTommi Makinen4 gün önce
  • Kış diye bir mevsim olmaması lazım SİR MEHMET AYAN Allahından bul

    çağrı çerkoçağrı çerko4 gün önce
  • Fordun Ceosu olmak salaklık!

    australiancalebaustraliancaleb4 gün önce
  • Mehmet Ayhan go Kayseri and never turn back !

    australiancalebaustraliancaleb4 gün önce
  • Serdar ile rakı içmek istiyorum.

    australiancalebaustraliancaleb4 gün önce
  • Bu ne abi Bülent bey Bülent bey kuscam

    Erdem DarıErdem Darı4 gün önce
  • Ne kış Ne yaz Ne de Sonbahar

    atik gençatik genç4 gün önce
  • Fransanın milli marşını bütün stad yuhaladı aynısı bize yapılsa yeri göğü yıkıyoduk.Bi aptalın yaptığı maymunluğu uluslararası sorun yaptı herkes aq bizdekisi boş milliyetçilik geçin bu işleri adamlar yıne yendi bizi dert edıneceksenız bizde niye altyapıda böyle planlama yapılmıyor onu sorgulayın.3 günden beri vatan kurtardı sanki sosyal medyadaki cahiller biz bu kafada olduğumuz sürece bi yol olmaz bizim ülkeden

    Hey MamiHey Mami4 gün önce
  • Fenerbahçe 41:00

    Süleyman SezerSüleyman Sezer4 gün önce
  • Ulan erman yaşara bilmezsin diyip duruyorsun adam 38 yaşında mehmet ayan 😂

    Emin Onur KırdökEmin Onur Kırdök4 gün önce
  • 36:28 medya devimiz sinirleniyor hanahabz

    Hunter KissHunter Kiss4 gün önce
  • Mehmet ayan medya devi erman yasar a her program saygisizlik yapiyor belasini siktigim

    Bobby TurkBobby Turk4 gün önce
  • Mehmet ayanı beğenmiyorsunuz ama kimsenin yapamadığı yorumu yapıp 90na taktı adam. FENERLİYİM

    SpooK LockSpooK Lock4 gün önce
  • 35:59 da Mehmet Ayan'un tahmin ettiği Çağları geri alıp Kaan'ı ileri çıkartmayı Şenol hoca düşündüm demişti.

    Çuf ÇufÇuf Çuf4 gün önce
  • Mehmet Ayan sen konuştuğun zaman elim ayağım birbirine giriyor. Vücudum titremeye başlıyor ,terliyorum,sancı beliriyor vücüdumda.Odanın içindeki duvarlar terliyor, çiçekler soluyor,tuvaletteki musluk akmıyor. Ben değil tüm evren kilitleniyor. Sus artık Allah aşkına sus yeter,yeter...

    Muhammet BayramMuhammet Bayram4 gün önce
    • Muhammet Bayram izleme ozaman ökkes

      Özgür SaglikÖzgür Saglik2 gün önce
  • FATİH Terim'in başında bulunduğu Tr, Dünya Kupası finallerine gitmek için 2-0 kaybettiği maçın rövanşında İsviçre'yle Şükrü Saraçoğlu" da oynandı maçtan önce gelen İsviçre kafilesine yumurtalı saldırıda bulunuldu.tr,4-2 yenmesine rağmen elendi.Maçın bitmesiyle sadece Türkiye'nin değil spor tarihinin de utanç sayfalarına girecek sahneler yaşandı. Türk Milli Takımı antrenörlerinden Mehmet Özdilek, rakip futbolculardan Behrami'ye çelme taktı. Soyunma odasında hatırlamak istemediğimiz olaylar yaşandı. FIFA Disiplin Kurulu, tarihi Türkiye-İsviçre müsabakasında meydana gelen olumsuz olaylar sebebiyle Türkiye A Millî Futbol Takımı'na 6 maç seyircisiz oynama ve para cezası verdi. FIFA seyircisiz oynanacak maçların Türkiye sınırlarının 500 kilometre dışında ve UEFA üyesi ülkelerde yapılabileceğini, bu maçların tüm masraflarının Türkiye Futbol Federasyonu tarafından karşılanacağını açıkladı. Türkiye Futbol Federasyonu ayrıca, 200 bin İsviçre Frangı para cezası ve 20 bin İsviçre frangı duruşma masrafı ödeyecek. Öte yandan saha ve stat koridorlarındaki olaylarda adı geçen milli futbolcu Alpay Özalan'a 6 maç men cezası ve 15 bin İsviçre Frangı para cezası artı bin İsviçre Frangı duruşma masrafı, Emre Belözoğlu'na 6 maç men cezası ve 15 bin İsviçre Frangı para cezası artı bin İsviçre Frangı duruşma masrafı, Serkan Balcı'ya da 2 maç men cezası ve 5 bin İsviçre Frangı para cezası artı 500 İsviçre Frangı duruşma masrafı cezaları verildiği belirtildi. önce kendimize bakalım.dünya futbol tarihinde en büyük rezaleti biz yaptık...((((.Milli takımların oynadığı özel maç sayısını azaltmak ve maçları daha heyecanlı hale getirmek için yaratılan UEFA Uluslar Ligi'nde ülkelere kendilerine denk rakipleriyle daha fazla resmi maç yapma olanağı sağlanıyor. ))) A Milli Futbol Takımı, UEFA Uluslar B Ligi 2. Grup 4. ve son maçında konuk ettiği İsveç'e 1-0 yenilerek C Ligi'ne düştü. (SENOL GÜNEŞ,BİZ BÜYÜK BİR DEVLETİZ,KÜÇÜK İŞLERLE UĞRAŞMAYIZ ! ) ÇOK DOĞRU ! 38 dakika önce 1 gün önce

    Erdem ülkünErdem ülkün4 gün önce
  • Mehmet Ayan'i sempatik bulabilen 1 kisi var mi?

    pseudovictorpseudovictor4 gün önce
    • @pseudovictor Adamda zehir gibi kafa var. İtici,kibirli, gıcık biri yani sıradan değil. İyiyi oynamıyor. Kendini insanlara beğendirmeye ugraşmıyor. Ben fimlerde de iyiyi asla sevmem bana kötü adam olacak.

      Yasar CinarYasar Cinar2 gün önce
    • @Yasar Cinar Nesini bro, nesi hitap ediyor yani? Merakimdan soruyorum.

      pseudovictorpseudovictor2 gün önce
    • 🙋🏻‍♂️

      Yasar CinarYasar Cinar4 gün önce
  • Mehmet Abi seni çok seviyorum çok kral bi adamsın arkandayız abi

    Tamer TitrekTamer Titrek4 gün önce
    • Linç geliyor

      Yasar CinarYasar Cinar4 gün önce
  • Ya Mehmet Ayan Allah Seni alsın ot psikopat rezil adam ya milletin tatiline de laf ediyo allah senin gibileri mevki sahibi etmesin.

    Ugur GolebatmazUgur Golebatmaz4 gün önce
  • bir serdar ali celiker in izlanda yorumuna bakin, bir de dun emre bol ile o turgay kankasinin yorumlarina bakin, kompleksiz adamin rahatligi baska oluyor. emre bol ile kankasi milleti gereksiz gaza getirsin...

    Andy MillmanAndy Millman4 gün önce
  • Lig maçları öncesinde milli marş okunması konusunu sanırım hepsi yanlış hatırlıyorlar. Bir kere bu iş Serdar Çelikler'in dediği gibi 93 sonrası başladı. Ancak bu iş bir tribün hareketi olarak başlamıştı. Maçlardan önce tribünler terör olaylarına tepki olarak, birlik ve berberlik mesajı vermek için milli marş okumaya başladılar. Tam seramoni esnasında birisi başlıyordu okumaya, diğer izleyicilerin de katılımıyla komple tüm tribünde milli marş okunuyor, oyuncular da haliyle ve mecburen marşın bitimine kadar seramonide bekliyorlardı. Ancak tabi ki de organize şekilde okunan bu milli marş bir ağızdan düzgün şekilde okunamıyor, ortaya bir kakafoni çıkıyordu. Böylece yetkililer "madem millet okuyor bari düzgün olsun bu iş" diyerek, ses karmaşasını önlemek için maçlar öncesinde hoparlörden vermeye başladılar milli marşı. O günden beridir de sürüyor.

    murat boyrazmurat boyraz4 gün önce
  • mehmet ayan daha ilk dakikada boş yapmaya başladı yeter be kardeşim allah rızası için yeter aq lan yeter

    george martingeorge martin4 gün önce
  • Mehmet Ayan istemiyorsa Milli Marşımızı okuyamayabilir, biz de ne olduğunu biliriz. Nba takımları yılda ortalama 82 maç oynuyor ve her maçtan önce törenle milli marş okunuyor, hatta Kanada maçlarında Kanada milli marşı da ekleniyor buna. Toronto’da yaşayan biri olarak, her milli marşlarını okurken öyle kutsal görüyorlar ki tüylerimiz diken diken oluyor. Sonra da Amerika neden dünyanın her yerinde en iyisi neden Kanada’ya beyin göçü var diye ağlarsınız, bayrağınızı marşınızı bilmiyorsunuz şerefsizsin!

    Oğuzhan KoncaOğuzhan Konca4 gün önce
  • Mehmet ayan ne KADAR kibir sahibisin be .

    GİRESUN 28GİRESUN 284 gün önce
  • 22:45 *VAY BE MEHMET AYAN HELAL OLSUN ! AĞZINA SAĞLIK NE DÖKTÜRDÜ BE !!* *ÖZELLİKLE ŞU KISIMI ÇOOK GÜZEL SÖYLEDİ !! BRAVO MEHMET AYAN !* 22:45

    mustafa onyediotuzdörtmustafa onyediotuzdört4 gün önce
  • Mehmet ayan’a prim yapmak icin sallamayi birakin artik baydi. Sizin yuzunuzden adam sempatik gelmeye basladi artik.

    Sustali06Sustali064 gün önce
  • Japonu Amerikanı iyi kötü emeğinin karşılığını alıyor, biz fazla saat- az maaş ikilisiyle karşı karşıyayız. İşsizlik de cabası. Bu sorunları hallet, millet koşa koşa gider işine.

    Özgür TuranÖzgür Turan4 gün önce
  • Ayan bomboş bir adamsın ya hiç şaşırtmıyosun

    Sedat MUTSedat MUT4 gün önce
  • bu Mehmet ayanı görünce direkt cemil meriç'in sözü aklıma geliyor " kronoloji aptalarrın ilmidir der" ya çok iticisin be kardeşim...

    selcuk zelveciselcuk zelveci4 gün önce
  • Ben mi duymuyorum yoksa Mehmet Ayan gerçekten boş mu yapıyor? Yorumları okuyorum da, arkadaşlar abartıyorsunuz sanki biraz?

    Oğuzhan BaydıOğuzhan Baydı4 gün önce
  • Mehmet ayan senin kadar adamı yoran insan gormedim

    Burak CakmakBurak Cakmak4 gün önce
  • mehmet ayan kadar boş yapan yorumcu yok mk bu programın yapımcısı akrabası galiba mk kimse sevmiyor hala programdan kovulmadı

    king raul 7king raul 74 gün önce
  • Evet serdar beyin laflarindan anladığımız bütün suçlu burakmiş

    Емиль БайбалалиЕмиль Байбалали4 gün önce
  • Ben kendimi hayatta mehmet ayanla ölçüyorum.Mehmet ayan neyse, ne düşünüyorsa ben tam tersiyim

    Semih Furkan BilirSemih Furkan Bilir4 gün önce
    • :))

      Ufk BYRUfk BYR4 gün önce
  • Saç in yurtdışı yaşamıyıyla ilgili anlattıkları cok eğitici keşke hep o tarz konuşabilse

    Dennis ReynoldsDennis Reynolds4 gün önce
  • Ulan açtım videoyu dakka bir Mehmet Ayan fail sen bu işi yapiyorsan ben senden daha iyiyim bilader

    ahmet çalıkahmet çalık4 gün önce
  • Bi özellik olsada şu mehmet ayanın konuştuğu yerler otomatik atlasa keşke

    Nadir KayattNadir Kayatt4 gün önce
  • Serdar gel de Amerika'da tatil olayını tam anlatayım sana. Sandığın gibi değil, kimse seni uzun tatil aldın diye işten çıkartamaz. Ayrıca 3 ay bir yerde çalıştıktan sonra pay holiday alabilirsin. Daha çok iyi yönü var.

    Kyle HinsonKyle Hinson4 gün önce
  • kirmizi cizgi:fb bjk seyircisi. a spor:gs ts seyircisi..temsili.(mehmet ayan)kendisi ayrica a spor da cikar.ve gslidir.bu da taraftarin futbol kulturu ve seviyesini gosteriyor.

    Orhan KaymerOrhan Kaymer4 gün önce
  • Bende her sabah 05:15'te kalkıp 05.50'de işten çıkıyorum, 1 saat 10 dakika yol gidiyorum ve saat 07:00'de mesaiye başlıyorum. Çevremde 12-13-14 saat çalışan insanlarda var. Çalışan çalışıyor yani. Üstelik karşılığını da alamıyorsun.

    Esra İnanmışEsra İnanmış4 gün önce
  • serdar ali celikler atesi harlamak yerine delikanli gibi aciklama yapmis. helal.

    Matthew DonnMatthew Donn4 gün önce
  • Mehmet ayan şiirde süslü anlatımın canlı örneği.

    Film DelisiFilm Delisi4 gün önce
  • Mehmet ayan keşke olmasan

    Yusuf AkanYusuf Akan4 gün önce
  • Serdar Bey yine her zamanki gibi salliyor. Adam o kadar ozguvenli salliyor ki millette inaniyor soylediklerine. Amerika ile ilgili soyledikleri dogru degil.

    Erim ÖzkayaErim Özkaya4 gün önce
  • Dediklerinde haklısın ama kendini sürekli korumak için sıyın cımhırbıskınım demen hiç hoş değil memed ayan

    Aslan AkbeyAslan Akbey4 gün önce
  • Mehmet ayan 1.dkdan itibaren boş yapmaya başlıyor..

    Batuhan SahinBatuhan Sahin4 gün önce
  • mehmet ayan nevsın mengu hakkında cok dogru konusmus

    metehan toprakmetehan toprak4 gün önce
  • Yav mehmet ayan tamam çok iyi ingilizce biliyorsun anladık ama Türkçe konuş yok chapter yok must filan

    Onur ÖnerOnur Öner4 gün önce
  • Amerikada kımse 14 saat calısmıyor ofisde calisanlar 9 da baslar 4 de biıter normalde ise 8 - 4 bukadar bazen atıyor serdar adaş 😅

    Serdarew AkSerdarew Ak4 gün önce
    • Yer yer degisir adamlar kopek gibi calisiyor bu holywood etkisi denen sey bu yuzdendir kendileri dunyayi uyuturken kendileri essek gibi calisir amerika sex alkol kumar ulkesi gibi gozukur aslinda oyle degildir

      Burak CakmakBurak Cakmak4 gün önce
  • 36.28 deki Erman Yaşar'ın mimiği paha biçilmez. Geçen sezon Hırvatistan maçından sonra öve öve bitirememiştir Çağlar'ı şimdi soğan sarımsak diyor. Gözümle izledim taş gibi stoper bir model üstü maguire zaten. Maguire sonrası muhtemelen Çağlar olur hala bik bik ötüyor beyefendi ayrıca Ersun Yanal da o mimiklerini sana yedirir umarım ağız burun yapmış ya 😠

    Habip Ali YALAMAHabip Ali YALAMA4 gün önce
  • Dün ukrayna bugün rusya bok etti güzelim kuponlari yaziklar olsun.biraz da Iddaa mafyalarindan bahsedin zaten bos Bos konusuyonuz

    galatasaray sikergalatasaray siker4 gün önce
  • Mehmet Ayan yanlış düzeltme işini kendine görev edindiysen; aynı şekilde isim belirterek, içinde bulunduğun spor medyası başta olmak üzere, güce yakın taraflara da yapmanı bekleriz. Tarih saat eklemek senin inisiyatifine kalmış.(burayı bip alın)

    Andrea KoevermansAndrea Koevermans4 gün önce
  • kimsenin milli marşını yuhlamayacaksın, maçı da kaybettik rövanşta rakibi normal şekilde karşılayıp,yenip göndermek gerekir.

    Muharrem YalçinMuharrem Yalçin4 gün önce
  • Şenol Güneş çok yanlış bir kadroyla çıktı! - Okay, Mahmut, Çengiz sakat yoklar. - Izlanda kapanan sert oynayan bir takım ve topu sana bırakıyor yani biz oyunu yapmamız lazım. - Böyle takımlara karşı hızlı teknik oyuncular lazım, heleki 2 kanatta! - 2 kanatta agır teknigi olmayan adamlar vardı! Hakan ve Kenan Bunlar yerine Irfançanı Hakan yerine çekerdin, Abdülkadiri Kenan yerine koyardın, Yusufu 10 numarada başlardı Hakan yerine. - Ozan Tufan yerine Emre oynamalıydı teçrübesi ve pas trafigi çok daha üstün. - Bu oyuncularla sürekli baskı kurardık daha hızlı oynardık. - Çok fazla uzun topla oynadık ve duran toplarda pozisyon hataları yüzünden kayıp ettik. - Tam bir Emre, Abdülkadir, Yusuf maçıydı.. - Unutmamak lazımki Milli takıma daha zaman lazım henuz oturmamış. - Hakan Çalhanoglu ve Kenan Karaman kesinlikle Milli takımda olmamalı! - Emre Morun disiplini ve futbol bilgisi olsaydı rahat oynardı kendine yazık ediyor. - Artık Abdülkadir ve Yusuf ilk 11 banko oyuncusu olmalı, Izlandayı ozaman Türkiyede dagıtırız.

    Scarfacee061Scarfacee0614 gün önce
  • YAZIK BU OZAN TUFANAMI KALDI BU MİLLİ TAKIM.....

    RULET DÜNYASIRULET DÜNYASI4 gün önce
    • Büyük yetenek asdfghjklsdkljfhdg

      Can ÜnlüCan Ünlü4 gün önce
    • Ozon tufan güzel oynadı bu arada 6 numarasız arkanda seni kollayan biri olmadan oynamak kolay degil cengizin olmamasi hücumda etkili olmamizi etkiledi problem burdaydi bence

      bahadır silivbahadır siliv4 gün önce
  • seni tanidigim gune lanet olsun mehmet, cik artik hayatimizdan nolur

    Rhaegar34Rhaegar344 gün önce
  • mehmet ayan'ı gereksiz gömüyorsunuz

    Commander HeightCommander Height4 gün önce
  • Mehmet ayan döktürmüş yine senden iyi spor yorumcusu yok reis

    BurakBurak4 gün önce
  • reklamıazalt

    Zippo TVZippo TV4 gün önce
  • rekor, 11. saniyede ayan kendini övmeye başladı.

    Gencer YILDIZGencer YILDIZ4 gün önce
Kırmızı Çizgi +| İzlanda'da Yaşananlar | Üç Büyüklerdeki Transfer Gelişmeleri| 11.06.2019