Kadın Muhabir Muhammed SALAH'ı Öpmeye Çalıştı, SALAH'IN Tepkisine Çok Şaşıracaksınız

Kadın Muhabir Muhammed SALAH'ı Öpmeye Çalıştı, SALAH'IN Tepkisine Çok Şaşıracaksınız
► Herşey Dahil olarak size TRvision'da en bilgilendirici büyüleyici ve çekici videoları getirmeyi hedefliyoruz. Destekleriniz için teşekkürler :)
Sponsorluk, reklam, teklif, şikayet, soru ve görüşleriniz için bir alttaki e-posta adresine mesaj yollayabilirsiniz.
samettarz4@gmail.com
Takip edin ;
► Facebook Sayfamız : facebook.com/HerseyDahilHD/
► TRvision : trvision.net/pass/UCU2G...
► Dailymotion : www.dailymotion.com/HrsyDhL
► Önerdiğim video : Kadınlar Hakkında 10 İlginç Tespit : www.youtube.com/watch?v=vjeus...
► Japonya Hakkında 20 İlginç Bilgi : www.youtube.com/watch?v=fRY3d...
► Agario Hakkında Bilmeniz Gereken 10 Bilgi : www.youtube.com/watch?v=TxGG6...
Bilmediklerimiz ( TÜMÜ ) : www.youtube.com/watch?v=wzLuj...
► En Tehlikeliler ( TÜMÜ ) : www.youtube.com/watch?v=dmNIO...
► Genelelikle kullandığım Kaynak siteler
↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓
► line.do
► wikipedia.org
► future.wikia.com
► faturetimeline.net
► humanknowledge.net
► preceden.com
► youtube.com
► onedio.com
► newsner.com

Herunterladen

görünümler
1,392,508

YORUMLAR

  • Arda Turan da sinemle 3 yıl aynı evde yaşasın

    MemoriesMemories2 saatler önce
  • orxan yusifliorxan yusifli12 saatler önce
  • Oğlum videoyu biraz çabuk gir ya

    Murad AbdullayevMurad Abdullayev14 saatler önce
  • Müslüman mı yoksa sisicilerdenmi Bilen varmı arkadaşlar

    Eren KaraimamoğluEren Karaimamoğlu21 saatler önce
  • Adama aşırı dindar diyorlar dinin aşırısı yoktur hükümler bellidir ya dinini yaşarsın yada günahkar yaşarsın

    Metin UygunerMetin UygunerGün önce
  • الحمدلله أننا مسلمين ومحمد صلاح مسلم

    ahmet yahyaahmet yahyaGün önce
  • Saçma saçma yorum yapmışsın admin

    Erdem ÇetinErdem ÇetinGün önce
  • ❤❤❤❤❤

    Hayat 123Hayat 123Gün önce
  • Keşke biz müslümanlarda öyle olabilsek

    el makdisiel makdisi2 gün önce
  • Kapaĺı yerde yakalamasın kucaktan indirmez

    X MANX MAN2 gün önce
  • Arda turan sikim

    Musa MaraşMusa Maraş2 gün önce
  • Adam

    Eko FreshEko Fresh3 gün önce
  • niyese ben hic sasirmadim

    valeri mamedovivaleri mamedovi3 gün önce
  • Muhammed salahğın da kadın hayranları varmış ilginç

    Antoniy ReamAntoniy Ream3 gün önce
  • -Arda- -turan- Muhammed Salah

    kamil gamerkamil gamer3 gün önce
  • Burdaki suriyelilere benziyor onları kimse öpmüor demekki paran oldumu kadınlar malafatı bile öper

    Akın KiranAkın Kiran3 gün önce
  • Kral adam

    Emirhan AykutEmirhan Aykut4 gün önce
  • Kesin muslmAn böle olur

    Eli MuradovEli Muradov4 gün önce
  • İşte Müslümanlık istese o da şımarıklik yapardı ama o Müslümanlığın gereğini seçti helal olsun sana ne Salah

    bymeobymeo4 gün önce
  • 😆😆😆😆 Yakinda bu da Fetöcü damgasi yer

    Oktay KandogluOktay Kandoglu4 gün önce
  • o Bi Gercek Musluman ve bununla da her wey acikliga kavushuyor

    Kurtlar VadisiKurtlar Vadisi4 gün önce
  • Allah utandirmasin. Gerçekten bir profesyonelsin ve adam gibi adamsın. Bizim Türk futbolcular Salah ve Ronaldo yu örnek almalı.

    watcher3544watcher35444 gün önce
  • Öpmeye çalışmamış sadece yaklaşmış

    Jose PintoJose Pinto5 gün önce
  • Erkek böyle öpse tecavüzcü diye dayak atarlar aq

    MR ROBOT!MR ROBOT!5 gün önce
  • Bu işin dinle alakası yok. Gerçek erkek budur... Eşine saygı gösteren erkek!

    Meral KartMeral Kart5 gün önce
  • Salah adamdır

    zümrüt doğanzümrüt doğan6 gün önce
  • Müslümanlık bunu gerektirir Allah yardımcın olsun kral Salah adamdır ☝☝❤❤❤

    FENERBAHÇE ULTRASFENERBAHÇE ULTRAS6 gün önce
  • Ardada barlarda karı kız kovalıyo.

    Çağla ŞimşekÇağla Şimşek6 gün önce
  • Salah seni çoook seviyorum abim benim 💕

    Evin TuncEvin Tunc7 gün önce
  • O Muhammed deyil kral

    Youtube KingYoutube King7 gün önce
  • arda turan Türk degilki suriyeli mülteci

    AşkBeni7AşkBeni77 gün önce
  • Saygı duyulacak ve örnek alınacak mükemmel bir insan...

    kemalkemal8 gün önce
  • Admin öpmeye çalıştı diyorsun öpmemiş sacmalama yalan konuşma müdlüman adamsın yakışıyormu sana

    Burak Korkmaz ALİBurak Korkmaz ALİ8 gün önce
  • Abi adam king yav

    abdodgn KRTabdodgn KRT9 gün önce
  • 3:27😂...Adamsın

    Ceyran MemmedovaCeyran Memmedova10 gün önce
  • Sen cok iyi birisin SALAH MUSULMANIN SAYQISI BU

    UMID BAGIROVUMID BAGIROV10 gün önce
  • SALAH 🐯

    Ferid AbdullayevFerid Abdullayev11 gün önce
  • 4:06 arkadaki siyahi adamda bakmiyor

    SmokerLizardSmokerLizard12 gün önce
  • Kimsede Demiyor Mane'de Müslüman

    SmokerLizardSmokerLizard12 gün önce
  • Salahda salah,biraz daha zorlarsan peygamber diyecen Allah yaparsin ibneler

    SAYDO ALLOSAYDO ALLO13 gün önce
  • Insanlar: Ideal Futbolcu ve insan nasil olunur? Salah : Allahın Selamı üzerinize olsun😊

    Kerbela AşiqiKerbela Aşiqi14 gün önce
  • Cox şükürki müsülmanam

    Vusale MahmudovaVusale Mahmudova14 gün önce
  • Ne güzel...Demek ki İnsan başarılı olup Müsülmanda olabiliyor!

    Matloob AlamMatloob Alam14 gün önce
  • Bizim arda sayesindede herkez ibne oldu

    Winnigs Sistem TürkiyeWinnigs Sistem Türkiye14 gün önce
  • Ya allah böyle bisey gördü mü alamam geliyor ya rabim ne bi güzel din verdin bize ya kerim allah

    Erol ErmisErol Ermis15 gün önce
  • Bir süre vardır Allah'ı havle vela kuvvette illah billah alliyil azim... bu süreden yola çıkarsak yaptığı bu takdirlik. Allahın da onu yeryüzünde güçlü kılmasını sağlar ancak dinine ve mübareğine hakim biri ise bu gayet açık elbette seviyesi ve dik duruşu bükülmesin diye bu olabilir... Herkes böyle olursa dünya da düzen olmuş olacaktır. 💪☝️

    Kadir KayacanKadir Kayacan15 gün önce
  • Hadi be kardeşim 2.11 oldu hala anlatıyorsun. Niyetin yok galiba sadede gelmeye ?

    Agah AkcakilAgah Akcakil17 gün önce
  • ünlü olmadan ttanışmış evlenmişer ribery gibi daga güzele koşmamışlar

    onur angelonur angel17 gün önce
  • adam hll olsun ünlü oldu diye eşiyle ayrılmmaış

    onur angelonur angel17 gün önce
  • olum adam istese ne kızlar götürür

    onur angelonur angel17 gün önce
  • Bizim aspor spıkerını rusyada rus kız öptü kendinden gecti spiker 😜

    serhan.t turabi313serhan.t turabi31317 gün önce
  • ADAMSIN SALAH HELAL SANA ISTE BU

    Gizli dir SormaGizli dir Sorma17 gün önce
  • 1.salah 2.messi 3.mbape 4.neymar 5.ronaldo

    Eren YalçınkayaEren Yalçınkaya18 gün önce
  • Lan 4 dk boşa gitti

    Fhm Oyun ZamanıFhm Oyun Zamanı18 gün önce
  • Adamın dibi ya

    mehmet yamanmehmet yaman20 gün önce
  • Sadete gel amk. Uzatma

    Erhan DilekErhan Dilek20 gün önce
  • Saçma sapan video mesela latin Amerikalı kadınlar tanımasada sizi öper 2. Kadın öpmeye kalkmadı sadece daha net konuşmak için yaklaştı seni ahmak Müslümanlık güzlellemesi yapmak yerine Mısır’da ne haksızlıklar yapılıyor bak bakalım sen zaten din adına milletin neler yaptığını görsen utanırsın

    barış Güleryüzbarış Güleryüz20 gün önce
  • Vayyy bee

    Oyun delisi Free fireOyun delisi Free fire21 gün önce
  • CİHANGİR SALAH, CENAB_I HAKK SENİ VE EŞİNİ İKİ CİHANDA MESUT BAHTİYAR ETSİN

    hilmi hantahilmi hanta21 gün önce
  • Vay be

    KAFADARKAFADAR21 gün önce
  • Orrrosbuya bak

    Hakan KeskinHakan Keskin21 gün önce
  • Orospi cocuu bunami sasiricaz

    Fatih UzunFatih Uzun22 gün önce
  • Ben silahı sevmiyorum

    Yuduf ÖğütYuduf Öğüt23 gün önce
  • Musluman adam baska oluyo be

    emirhan kulemirhan kul23 gün önce
  • Müslümanım ama Müslüman olmasam evli bir adam olsam ben yine yaklaştırmam kendime

    ©®®®®¥€¥¥©®®®®¥€¥¥25 gün önce
  • HELAL SANA MUHAMMED SALAH

    Muhammet Hasan BaşMuhammet Hasan Baş25 gün önce
  • SALAH fabrika da çalışan bi işçi olsaydı acaba hangi kız bakardı herşey para mk bu kızlar güce paraya populeriteye ne kadar bayılıyor be birader

    Edebiyat HocasıEdebiyat Hocası26 gün önce
  • 22.000 like benden

    monster teammonster team26 gün önce
  • SADİO MANE VE MOHAMED SALAH 😉💯💕✔❤

    Bulent YeniyıldızBulent Yeniyıldız27 gün önce
  • Salak arda salakkkkkkk

    Türk ErgenekonTürk Ergenekon27 gün önce
Kadın Muhabir Muhammed SALAH'ı Öpmeye Çalıştı, SALAH'IN Tepkisine Çok Şaşıracaksınız