Karşınızda Lenovo Katlanabilir Ekranlı Bilgisayar! (Foldable PC) Dünyada ilk video!

#Lenovo #KatlanabilirBilgisayar #Foldable #Accelerate2019
shiftdelete.net/lenovo-katlanabilir-bilgisayari-gorduk-video
Dünyanın ilk katlanabilen bilgisayarı, az önce Lenovo tarafından duyuruldu. Yakından görme imkanı bulduğumuz cihazın videosu, ShiftDelete.Net farkıyla yayında.
Lenovo’nun Orlando’da gerçekleştirdiği Accelerate 2019 etkinliğinde, sürpriz yenilikler duyuruldu. Kurumsal çözümlerin paylaşıldığı etkinlikte, dünyanın ilk katlanabilen dizüstü bilgisayarı damgasını vurdu.
CES’te ortaya çıkan, sonrasında Samsung’un duyurduğu ve ardından Huawei tarafından paylaşılan katlanabilen telefonlardan sonra, gözler bilgisayar dünyasına çevrilmişti. Ve ilk haber, Lenovo’dan geldi.
Orlando’da yerinde izleme imkanı bulduğumuz etkinlikte Lenovo, sır gibi sakladıkları ve sızdırma yapılmadan basın mensuplarının karşısına çıkarmayı başardığı bu dizüstü bilgisayarla, sektöre de heyecan verecek gibi duruyor.
Katlandığında çok az yer kaplayan bu dizüstü bilgisayar, Lenovo’nun beğenilen X1 ailesinin bir parçası olacak. Cihazın fiyatı konusunda henüz bir bilgi yok.
Şu anda prototip aşamasında olan ürüne fazla dokunmamıza izin verilmedi. Ne zaman çıkacağını merak edenler için hemen söyleyelim; dizüstü bilgisayarını katlayıp yola çıkmak isteyenler, 2020’yi bekleyecekler.
Lenovo’nun bu duyurusundan sonra Dell, HP gibi rakiplerinin nasıl hareket edeceğini de ilerleyen günlerde görmüş olacağız.
Lenovo katlanabilir bilgisayar özellikleri
Samsung başta olmak üzere, birçok firmanın katlanabilen telefonlarında yaşanan teknik sorunlardan dolayı, Lenovo tarafı işi çok sıkı tutuyor. Bu cihazlardaki en önemli parçalardan biri olan ekran için LG ile beraber çalışmayı tercih eden firma, menteşe konusunda nasıl bir yol izleyeceğinin detaylarını vermedi.
Öyle ki, cihazın detaylı fotoğraf ve videolarını çekmek istediğimizde, basın mensuplarından menteşe kısmının görüntülenmemeli rica edildi.
Yeniden ekrana dönecek olursak, 13.3 inçlik OLED ekran ile piyasaya çıkacak olan katlanabilen dizüstü bilgisayarın çözünürlüğü de 2K ve ekran oranı da 4:3 olacak.
Açıldığında neredeyse tamamı ekran olan cihazın pil performansını merak ettiğimizde aldığımız yanıt gayet net oldu. Lenovo yöneticileri, tam bir şarj ile tüm gün boyunca standart ihtiyaçlarımızı kolaylıkla karşılayabileceğimizi ve pilin bizi yarı yolda bırakmayacağını belirtti.
Duyurulan yeni cihazın, katlandığında az yer kapladığını belirtmiştik. Taşınabilir olması için az yer kaplaması kadar, aynı zamanda hafif de olması gerekiyor. Firma, bu ürünün ağırlığının 900 gramın altında olacağını vaat etti. Bu ağırlığa, adaptör dahil değil. USB Type-C üzerinden şarj olacak bu dizüstü bilgisayarın nasıl bir adaptörü ve aksesuarları olacağını da yakında görebileceğiz.
Yenililikçi olan bu ürünlerde işletim sistemi de çok önemli. Bu zamana kadar Android işletim sistemi ile piyasaya çıkan katlanabilir cihazlar, Lenovo’nun duyurusu ile beraber, Windows İşletim sistemi ile de gelecek.
Katlandığında oldukça az yer kaplayan bilgisayarın ağırlığı ise 900 gramın altında.
Lenovo katlanabilir bilgisayar modelinde tıpkı diğer Lenovo bilgisayarlarda olduğu gibi Windows işletim sistemi kullanılacak. Bilgisayarın işlemcisi ise Intel tarafından üretilecek.
Teknoloji her şeyi değiştiriyor. İş hayatının yapması gereken ise buna ayak uydurmak. CES’te ilk olarak katlanabilir telefonları görmüştük. Şimdi ise bu moda katlanabilir bilgisayarlarla birlikte iş dünyasına girdi. Lenovo katlanabilir bilgisayarı bakalım hangi markalar takip edecek.
Teknoloji videoları ve teknolojiye dair her şey için kanalımıza ABONE Olun ►►goo.gl/ylUFmZ
Tüm İnceleme videolarımızı buradan izleyebilirsiniz
►► goo.gl/IIKYIK
ShiftDelete.Net‘i tüm sosyal ağlarda takip edin ;
Instagram ►► goo.gl/r4AJDv
Facebook ►► goo.gl/k1D1JL
Twitter ►►goo.gl/vTwhws
Google+ ►► goo.gl/6jRF18
ShiftDelete.Net TRvision hesabı, Türkiye'nin en büyük teknoloji sitesinin video kanalıdır.
ShiftDelete.Net ile en yeni teknoloji haberlerine, videolu olarak ulaşabileceksiniz.

Herunterladen

YORUMLAR

  • lan benim pcde katlanıyo ama bidaha düzelmiyo

    ŞAH MATŞAH MAT5 aylar önce
  • Oyun oynanmaz

    Msjsn WnndMsjsn Wnnd6 aylar önce
  • Yorumları bile okumadan videoyu açar açmaz dediğim ilk şey GEREKSİZ. ulan telefon tamam da bilgisayar ne alaka. GERÇEKTEN GEREKSİZ. Kullanım olarak iyi mi şimdilik bilmem ancak şuan GEREKSİZ.

    İnvisible Warriorİnvisible Warrior6 aylar önce
  • Laptoplar zaten katlanıyodu ne gerek vardı ki buna

    Ömer ÇerçiÖmer Çerçi6 aylar önce
  • bilgisayar zaten Katlanıyor

    Sinan DemirSinan Demir6 aylar önce
  • Arkadaşlar bikere katlanabilen PC telefonlar çok para harcarsınız bu yeni yeni çıktı (1 yıldan az) ve bu yüzden çok pahalı cebimizi soyuyolar kodumun katlanabilir özelliği ile 2000 euro eee kardeşim git burdan bide vergi arttı filan oooo 10000 tl yi geçer bunlar

    PG-Ahmet Sefa YıldızPG-Ahmet Sefa Yıldız6 aylar önce
  • Katlanarak heran katlanarak yapmasam olmazdı

    ahmet sarıahmet sarı6 aylar önce
  • İnsan insana katlanamıyor teknolojik aletler katlanıyor

    SER-DEMSER-DEM6 aylar önce
  • Demiştim😊

    n çtn çt6 aylar önce
  • PUBG Kaldırıyor mu?

    Ali CanikAli Canik6 aylar önce
  • Ya Hakkı şu Dünya da ilk lafından bi kurtulamadin senle aynı saatte the Verge kanalı aleti eline alıp evire çevire inceledi hem de montajlı video yani çok daha öncesinden çekmiş:) ilk değilsiniz hiç olmadınız insanlar sizi ilk oldugunuz icin takip etmiyor zaten şu başlığı düzelt gözünü seveyim :)

    Fırat KarakayaFırat Karakaya6 aylar önce
  • Klavye kullanımının zor olduğunu düşünüyorum hızlı yazmayı engelleyecektir. Daha önce çift ekranlı Atom işlemcili bir modeli vardı onu deneyimlemiştim taşıması keyifli idi ama kullanımı zordu. Benim fikrim Lenovo 1 Nisan şakasındaki Laptop u seri üretime geçmeli efsane satış rakamına ulaşır. İyi Çalışmalar Hakkı Bey.

    Omer KuyumcuOmer Kuyumcu6 aylar önce
  • Eymdi değil amd

    CarreauX TvCarreauX Tv6 aylar önce
  • 02:05 "Pil performansına aldığımız cevap gayet net oldu. Bütün gün ihtiyaçlarınızı karşılıyor??!!??) Bu nasıl net cevap üstat, miliamperlere; saatlik tüketimlere, pil hücrelerine ne oldu. Bütün ihtiyaç ne abi ya??? ve bu gayet net bir cevap??? Hakkı abi seninde bu yazıları kim yazıyorsa, değiştir o editörü.

    yunosssyunosss6 aylar önce
  • Bana hissiyat olcak o tuşu hissetcem

    Carl JohnsonCarl Johnson6 aylar önce
  • Katlanabilen büyük tablet ! Tuşlu klavye olmadan bilgisayar kullanmak, alışması biraz zaman alacak

    yasin pakyasin pak6 aylar önce
  • KAT LANA RAK HERAN KAT LANA RAK

    Oğuzhan AlşanOğuzhan Alşan6 aylar önce
  • Zuhahah 20 saatte 23 bin views dunyada ilkte olsaniz asiri itici ve gorgusuzsuz hakki alkan mecburen izliyoruz

    gizer akcagizer akca6 aylar önce
  • Benim pc de katlanıyor ikiye anlayanlar😁😁

    Yunus DeveciYunus Deveci6 aylar önce
  • Benimki benim kodlara katlanıyor ya,o yeter ;)

    Gencay BilirGencay Bilir6 aylar önce
  • K a t l a n a r a k

    BashBash6 aylar önce
    • Saka bir yana sayenizde teknolojiyi iyi takip ediyoruz

      BashBash6 aylar önce
  • Fiyatıda KATLANACAK

    AuraAura6 aylar önce
  • Abi xiaomi redmi 6 inceleme yapin

    Ayxan GamesAyxan Games6 aylar önce
  • 😍😍😍😍

    live five türklive five türk6 aylar önce
  • katlanabilir televizyon de yapsınlar. O da en az bu kadar amaçsız ve anlamsız olur.

    Ömer ÜnlüsoyÖmer Ünlüsoy6 aylar önce
  • Katlanabilir bilgisayardan ziyade geniş ekranlı katlanabilir tablete benziyor

    Tolga AyanTolga Ayan6 aylar önce
  • Bir çerik üreticisinden diğerine.........En yeni haberler Hakkı Alkanda, keyifle seyrediyoruz hocam..

    TeknoVlogTeknoVlog6 aylar önce
  • Olım windows tablet işte

    Özgürlox ERÖzgürlox ER6 aylar önce
  • laptop lar zaten katlanabiliyor

    game in turkeygame in turkey6 aylar önce
  • Oha birader

    Yaşar BAŞARANYaşar BAŞARAN6 aylar önce
  • KAT LANA RAK

    MübarizZMübarizZ6 aylar önce
  • Ram i kaç

    ABDULKADİR uluyolABDULKADİR uluyol6 aylar önce
  • KAT LANA RAK

    Önder NoezÖnder Noez6 aylar önce
  • ne LG mi eyvah eyvah

    TEKNO GSTEKNO GS6 aylar önce
  • Telefona göre daha mantıklı bir seçim ama ben hala 3e katlanan ve acilinca aynı büyüklüğe erişen içinde hem andorid olan hem de windows yüklenebilen bir telefonu bekliyorum bakalim ilk hangi firma yapacak.

    Melih ÇtnkyMelih Çtnky6 aylar önce
  • Dizüstü bilgisayar denmez buna benin görüşümce bu tablet olmuş zaten bilgisayarlar katlanıyo burda ekran katlanmış ama bu tablet olmuş... gereksiz zaten ilerde telefonlar katlanınca edince aynı şey tablet bilgisayar olayı biter ama bitirmezler orasıda ayrı konu

    Efekan 'DEfekan 'D6 aylar önce
  • Sadece katlanması yetmez aynı zamanda ekran boyutları da büyüyüp küçülmesi lazım

    Evrensel SelçukEvrensel Selçuk6 aylar önce
  • Bilgisayarlar zaten katlanabiliyordu

    xHamza WinneRxHamza WinneR6 aylar önce
    • Tmm anladım özürlü sün sen git Minecraft oynamaya devam et

      XpOdeDXpOdeD6 aylar önce
  • Çok iyi görünüyor. Fakat ömrü yine mobil ekranlardaki son ile aynı olmaz umarım. 😎

    Tek BilginTek Bilgin6 aylar önce
  • Yav iyi hoşda katlamak değil önemli olan kalemin içinden çıkartıp kullanabilmekte olay işlemcilerin işletim sistemlerinin buna hazır hale gelmesi olay oled dediğiniz şey sonuçta 2007 de çıktı ve hala çıktığı gibi kalmış durumda gerekli yatırımı ve desteği görememiş anladığım kadarıyla yoksa dediğim gibi telefonların ekranı kalem gibi bir şeyin içerisinden çıkartıp kullanıyor olurduk zannımca...

    Muhsin BAYRAKDARMuhsin BAYRAKDAR6 aylar önce
  • Katlanabilir araba nasıl olurdu :)

    Defkhan BesdokuzDefkhan Besdokuz6 aylar önce
  • Laptop'lar da birnevi katlanmıyor mu?

    CoderHCoderH6 aylar önce
  • Para olmadıktan sonra isterlerse katlanabilir ev,araba yapsınlar ne fark eder izleyip izleyip geçiyoruz işte

    Taha BerkTaha Berk6 aylar önce
    • Yorumu okudum ve videoyu kapatiyorum

      GODGAVEGODGAVE6 aylar önce
  • 360 derece dönen bilgisayarım vardı hem tablet hem bilgisayar oluyordu dokunmatik ti 32 gb depolaması vardı :/ tablet bilgisayar sattım satmanın sebebi depolama alanı boşaltmama rağmen doluyordu dolduğu içinde sıfırlıyamıyorum 2 ikinci el olarak satım .

    Yunus emre ErogluYunus emre Eroglu6 aylar önce
  • İyi kıvırıp sokabiliriz.

    Alparslan Sahin KesikAlparslan Sahin Kesik6 aylar önce
  • İŞLETİM SİSTEMİ WİNDOWS 11 OLUCAK

    erdogan boncukcuerdogan boncukcu6 aylar önce
  • Yakinda katlanabilir sim karti falan çıkar

    BreYrBreYr6 aylar önce
    • Micro ve nano kartlar var çıksa ne yazar gereksiz olur.

      Sessiz Ve ÖfkeliSessiz Ve Öfkeli6 aylar önce
  • Ekrana yan taraftan baktığınızda katlanılan bölgede iz olduğu gözüküyor, zamanla buna bir çözüm bulurlar.

    Beşir YavuzBeşir Yavuz6 aylar önce
  • Bu tabir yanlış. Katlanabilir ekranlı notebook denilmeli

    Ferdi OdabaşıFerdi Odabaşı6 aylar önce
  • Bak işte telefon yerine bilgisayarın katlanabilir olması daha iyi bunu beğendim.

    Koray BasatlıKoray Basatlı6 aylar önce
    • @Crazy gamers Ekranları kast etmiştim.

      Koray BasatlıKoray Basatlı6 aylar önce
    • Iyide laptoplar zaten katlanmiyomuydu

      Crazy gamersCrazy gamers6 aylar önce
    • Aynn telefon kompakt bir şey zaten.

      Alper SamanciAlper Samanci6 aylar önce
  • 49 yorum yorum yazan oruç olanların orucu kabul olsun

    GameIRI IEnesI GofGameIRI IEnesI Gof6 aylar önce
  • Yeminle benim aklıma gelmişti Vayyyy canısınaaaa benim fikrimi çalmışlar yawww 🤪🤪🤪🤪

    ziya emreziya emre6 aylar önce
  • KAT LANA RAK

    Çılgın HataylıÇılgın Hataylı6 aylar önce
  • Aslında katlanabilen dizüstü bilgisayarlar telefondan önce çıkabilirdi çünkü buna daha yakındı ama neyseki ilk adımı lenovo attı bakalım diğer önemli markalar lenovoya rakip olarak nasıl bir bilgisayar üretecekler merakla bekliyoruz Hakkı bey her videonuz gibi bu seferde çok güzel bir iş çıkartmışsınız sizi tebrik ediyorum ve başarılarınızın devamını diliyorum selamlar saygılar 👋

    AYKUT ÇELİKAYKUT ÇELİK6 aylar önce
  • Tabletten ne farkı var ? Gördüğüm kadarı ile tablet ile aynı mantıkta özellikleri görmeden yoga serisi daha mantıklı geliyor inşallah Lenovo beni yanıltır ama bunu bilgisayar değilde tablet olarak çıkardı ise çok iyi nedeni ise küçük ekranda çalışmak zor oluyor ama taşıması kolay büyük ekranda ise tam tersi saklaması zor 10.1 tableti herkes ikiye katlayıp taşımak ister 😀

    Alp Ozan AkgünAlp Ozan Akgün6 aylar önce
  • Gta5 kaldırır mı? Fkdkmf

    Emre SelamEmre Selam6 aylar önce
  • Türkiye için ayrıcalıklı olmuş ;)

    Kudret KeskinKudret Keskin6 aylar önce
  • Oğlum benim bilgisayarım zaten katlanıyor

    SİNAN AVARSİNAN AVAR6 aylar önce
    • @MUHAMMET ALİ SALMAN katlanamayan laptop mu var ?

      VJGIEL ILLUWANVJGIEL ILLUWAN6 aylar önce
    • KATLANABİLİR EKRANLI yazıyor zaten katlanabilir laptop demiyor

      MUHAMMET ALİ SALMANMUHAMMET ALİ SALMAN6 aylar önce
  • bu katlanabilen telefondan daha mantıklı ama dizüstüden çok tableti andırıyor.

    Ali KemalAli Kemal6 aylar önce
  • Kitap gibi görünüyor bununla güzel kitap okunur

    THE GAMERTHE GAMER6 aylar önce
  • Benim Laptopumda katlana biliyor hemde klavye side üzerinde.İçerisinde Windows 10 mevcut, :) Oyunda oynatabiliyor . :) :) Hakkı abi geç kalmış bu lenovo

    tufan umur boytufan umur boy6 aylar önce
    • haha doğruya doğru. ekranı da daha büyük :)

      Ali KemalAli Kemal6 aylar önce
  • KANALIMA GÖZ ATARSANIZ PİŞMAN OLMAZSINIZ...!!!!!

    EMİR ÇETİNEMİR ÇETİN6 aylar önce
  • Bende lenovo yoga 500 var katlanabilir bilgisayar aslında tabi böyle değil dokunmatik ekranlı bildiğimiz dizüstü pc fakat katlayınca tablet oluyor. Ben çok memnunum bu işi yapacaklarını düşünüyorum

    Rotasız MermiRotasız Mermi6 aylar önce
  • Laptop lar da katlanabilir değil mi?

    Siraceddin SapanSiraceddin Sapan6 aylar önce
  • YAKINDA KATLANA BİLİR İNSANLARDA ÇIKICAK VE ÇOK YER KAPLAMİCAZ

    hamza kdjfıdfjhamza kdjfıdfj6 aylar önce
    • Bağcılar oturuşu yaparak kendinizi rahatlıkla katlayabileceğinizi biliyor muydunuz

      Özgür SancarÖzgür Sancar6 aylar önce
    • zaten katlanabiliyoruz

      Aslı Devrim DumanlıAslı Devrim Dumanlı6 aylar önce
    • @Enes Kaan Genç aynen ben fero 😂🤣😂🤣😂🤣😂🤣

      Umut YıldızUmut Yıldız6 aylar önce
    • Ben fero var zaten

      Enes Kaan GençEnes Kaan Genç6 aylar önce
  • 993. Görüntülenme 23. Yorum

    Serhat ÇelikSerhat Çelik6 aylar önce
  • TÜRKIYE GİRİŞ FİYAT EN AZ 17 BİN TL OLUR

    anıl kerayanıl keray6 aylar önce
    • @Rotasız Mermi en az dedım daha fazla olabilir :D

      anıl kerayanıl keray6 aylar önce
    • Çok iyimsersin

      Rotasız MermiRotasız Mermi6 aylar önce
  • Gerek varmı? Apple yaparsa anca olur, İşletim sistemi meselesi bence... Microsoft’tun hiç takılmadan çalışacağını düşünüyorum

    Mahmut Y.Mahmut Y.6 aylar önce
  • Abi neden ingilizce bir site ve youtube kanalı acmıyorsunuz

    Arda MemisArda Memis6 aylar önce
    • O yüzden Amerika'da duruyor. Yakında yapacak.

      Arda Barış ÖZELMASArda Barış ÖZELMAS6 aylar önce
  • Hain lenovo, the verge’ e vermişler cihazı...

    Burak TüzenBurak Tüzen6 aylar önce
Karşınızda Lenovo Katlanabilir Ekranlı Bilgisayar! (Foldable PC) Dünyada ilk video!