Kaza yerine giden Polisi köpek ısırdı!

Abone Olmak için Tıklayınız → showtv.tv/ANcO8B
Facebook Hesabı: facebook.com/showanahaber
Twitter Hesabı: twitter.com/showanahaber
G+ Hesabı: plus.google.com/+showanahaber

#ShowAnaHaber
#ShowHaber
#ShowTV

Herunterladen

görünümler
2,084,292

YORUMLAR

  • Ben pllis olsaydim birten köpek sıkardım mermi görüdu

    çetin kurt12çetin kurt125 saatler önce
  • Kafasız budala

    Seyit Ahmet YıldırımSeyit Ahmet Yıldırım19 saatler önce
  • Beyinsiz hayvansever sorusu . Burada ne insani var ?

    Amex BlackAmex Black19 saatler önce
  • Uha köpek ısırmış ne kdr ilginç?

    HøpiéssHøpiéssGün önce
  • İnsandan değerlidir köpek

    V BLOODV BLOOD2 gün önce
  • Köpek besleyeceksen ona sahip çikacan kimsenin üstüne salmican,adam hem suçlu hem de insanlıktan çok uzakkkk

    Zehra TuncerZehra Tuncer3 gün önce
  • Burda ne insani var jahshdhhd

    Jonny Karniyarr AKJonny Karniyarr AK3 gün önce
  • ulan namussuz sen kimsin memura bağırıo çağırıyosun senin köpeğinin ne işi var orda beyinsiz herif seninle bi karşı karşıya gelsem banada bağırsan öyle keşke

    hakan yılmazhakan yılmaz3 gün önce
  • Ben polisin yerinde olsaydım köpeği vururdum. Sahibinide polise mukavemetden göz altına aldırırdım.

    Kuzey AkkayaKuzey Akkaya4 gün önce
  • Benim için benim köpeğim çoğu insandan daha değerli

    Semih CANSemih CAN4 gün önce
  • O ip öyle çekilirmi dede ortalığı sen karıştırdın 😂😂

    erkan tanırerkan tanır11 gün önce
  • Kopek kopegi isirmaz derler ... Yalanmis....

    Selfet CilceSelfet Cilce11 gün önce
  • Köpeği bacağından vursaydınız keşke

    Boz KurtBoz Kurt12 gün önce
  • Polis walla mücadele vermıs tütmüş tosun givi köpeki baskası olsa yerde yuvarlarlanırdı 😁helal olsun polise köpegin hesap a katmadıgı bişey war polis de Aslan gibi bişe çıkmış 😁

    Serdar KaraSerdar Kara12 gün önce
  • Köpeği hapise atarlar 😂😂😂

    《 ARDA _ KaYa _ B RAVVL 》《 ARDA _ KaYa _ B RAVVL 》12 gün önce
  • Senin orada ne işin var aptal herif..

    Okan ÖzkanOkan Özkan13 gün önce
  • Ey gerizekalı adam ey salak adam orada polisimiz ceza yazıyor köpeğine sahip çıksan nolacak bide haklıymışsın gibide bağırıyorsun salak herif

    MelihMelih15 gün önce
  • Ayu gibi la

    OYUn OyuncuOYUn Oyuncu16 gün önce
  • Gene bir cahil vatandaş

    вlαcĸ ѕтαrвlαcĸ ѕтαr17 gün önce
  • köpek sahibinin aşısı varmı acaba?

    serhat kılıçserhat kılıç17 gün önce
  • abi köpek polisi tamamazki

    Erz DsyErz Dsy18 gün önce
  • "Evet köpekler bazı insanlardan daha önemli"

    FYA GamesFYA Games19 gün önce
  • Mal köpeyi sahibi

    Alper GobelekAlper Gobelek19 gün önce
  • o köpeğin sahibini s..... neseee

    bboy ali physicxbboy ali physicx19 gün önce
  • Tabi insandan değerlidir hayvanlar

    H-B-C KanalıH-B-C Kanalı20 gün önce
  • Köpek alanını koruyor poliste kesin kışt mıştt bişe yaptı hayvanlar herzaman haklıdır mk insanlara ne güven olur ne inanılır

    Uçan FilUçan Fil20 gün önce
  • insandan değerlimi köpek lan diyen abi bence köpek insandan 1000 kat daha değerli bir canlı

    yusuf baran karabuluttyusuf baran karabulutt21 gün önce
  • Şimdi derler buda pitbul derler o pitbull düşmanları sokak köpeğini pitbull sananlar var mk

    Rıfat Asaf CansızRıfat Asaf Cansız22 gün önce
  • Gözlüklü köpeği bağlamak lazımmış

    Kadir AtaşKadir Ataş26 gün önce
  • Ulan önce o köpeği dövecen snr o adamı dövecen

    Aziz ÖzdemirAziz Özdemir26 gün önce
  • Polisin kopekle ne isi var tabi isirir

    Kangal UkKangal Uk27 gün önce
  • hayvan doğal yaşamında geziyor insanlar kalabalık olunca hayvan içgüdüyle paniklemiş tabi saldırır

    Mert can AteşMert can AteşAylar önce
  • Polis niye sıkmıyorki kafasina

    Pınar NamlıPınar NamlıAylar önce
  • Polisde suç var cek silahı sıkkafasina köpegin sahibinede tak kelepceyi cagir ekipleri alsin

    NewTubeNewTubeAylar önce
  • iyide kaza orda olmadı yolda olmuş taa yeşilliklerin içine arsaya neden girilir ki köpek arsada baglı yolda baglı değil !!!

    Ruken HistoryRuken HistoryAylar önce
  • Köpeğin sahibini köpek sikmiş akıl tutulması yaşıyor gevşek

    GKN AKDGKN AKDAylar önce
  • köpek insanlara rehberlik ediyor, kimlerin ısırılacağına dair.!

    ismail ünismail ünAylar önce
  • Memurda aranmış kocaman köpeğe sokulmak ne demek ısırır hayvan sonuçta.

    İsmail AKDUMANİsmail AKDUMANAylar önce
  • Insandan degerlimi lan kopek bence bir cok insandan değerli

    Omer murat BülbülOmer murat BülbülAylar önce
  • Kaza orada var köpeğin yanında ne işi var insanın bir küçük enişteyi kızdırmayın

    Oğuzhan Gökkurt Adana Güvercin TekirdağOğuzhan Gökkurt Adana Güvercin TekirdağAylar önce
  • Köpek tabi insandan değerli

    Dudu SivribaşDudu SivribaşAylar önce
  • polisin dikkatsizliği bence , köpektir işte aniden saldırmış , çünkü orası ıssız bucaksız bir yere benziyor orada köpekler yabancılara saldırırlar öyle eğitilmişler , iyi valla gene köpeği çekip vurmadı ben olsam çeker vurabilirdim o anki panikle telaşla

    Allah'a DavetAllah'a DavetAylar önce
  • Valla Türk milleti gene sabırlı, ben çoktan adamın ***na koymuştum o tepkisine...tam bi gerizekalı

    Ibragim OmonIbragim OmonAylar önce
  • Salak polis

    Auditing Australia GroupAuditing Australia GroupAylar önce
  • Köpek de esaslı ha

    Gökhan YıldızGökhan YıldızAylar önce
  • ORDA KİMSE GIKINI ÇIKARMIYOR...YİNE SAKALLI HACI KURTARDI POLİSİ

    Mehmet kerim DemirMehmet kerim DemirAylar önce
  • İnsandan değerli mi köpek ? Her canlı değerlidir nedir bu insanım diye böbürlenmek ?

    Sezen NSezen NAylar önce
  • Kaza nerde köpek nerde köpeği sevim demiştir. Köpek bazı insanlardan çok değerli

    Alper KaplanAlper KaplanAylar önce
  • Ohaaa. Yeminle ohaaaa. Mikroba bak yaa. Ne işi var polisin orda diyo!!... 😡😡😡

    Mustafa UsluMustafa UsluAylar önce
  • İTPEREST İNSANDÜŞMANLARINA VERDİĞİNİZ TAVİZİN SONU BU. BU DAHA BAŞLANGIÇ.

    ismi burcuismi burcuAylar önce
  • Köpek bağlı adamın ne işi var köpeğin ağzında tabiki sahibi bırakmaz köpeğine el konulmasini inan bazan köpek deyip geçmeyin 10 adama bedel seni yarı yolda bırakmaz sadık kalır nankör degil

    hakan Aydınhakan AydınAylar önce
  • ısıran köpekleri önce öldüreceksin sonra da sahiplerini döveceksin.

    ünal eyüpoğluünal eyüpoğluAylar önce
  • İnsandan Değerlimi köpek :D..

    Crazy MuhoCrazy MuhoAylar önce
  • Bunları ıslatıp ıslatıp dövecen memurun ne işi varmış lan köpek ısırmış adamı özür dilemesi gereken yerde üste cıkmaya çalışıyor

    VTM GamingVTM GamingAylar önce
    • böyle adamların ba..... sını sikrceksin

      GTA 6GTA 66 gün önce
  • le o nasıl köpek. hiç benzemiyor köpeğe. bildiğin aslan yahu.

    The CrazyThe CrazyAylar önce
  • Memuru köpek değilde davranışıyla sahibi ısırdı

    Mustafa FuruncuMustafa FuruncuAylar önce
  • Şimdi bu köpeği öldürürler yazık yaa

    Asmr AğaçAsmr AğaçAylar önce
  • Olum sizin havaniz köpek isiranakadardir ulaa

    şeyh said sevdalısışeyh said sevdalısıAylar önce
  • Köpeğe ateş etcekti bi de şu adama tokat atacak

    Brawl DelisiBrawl DelisiAylar önce
  • Olay yerinde 2 tane tasma lazım yoksa mahvetti insanları yazık oldu

    Ferhat ErşimşekFerhat Erşimşek2 aylar önce
  • bunun başlıgını yanlış yazmışsınız pitbull deşşeti dicektiniz sanırım :)

    GAME KİNGGAME KİNG2 aylar önce
  • Doğru bulmuyorum adamın yaptığını ama insan değerli mi köpek nedir ya can kıyaslaması yapmayın bizimki can onunki can

    Melisa BerberoğluMelisa Berberoğlu2 aylar önce
  • Hayvan severler sesiniz çıkmıyor duyamıyorum sizi

    Kral 79Kral 792 aylar önce
  • Alma mazlumun agini ..

    Gizemli GizemliGizemli Gizemli2 aylar önce
  • 😂😂😂

    Gizemli GizemliGizemli Gizemli2 aylar önce
  • SONUNA dikkat edin adam köpeğe kötülük ediyo gözlüklü adam köpeği koruyo

    Ersun Alper TokErsun Alper Tok2 aylar önce
  • Yezid ler yiyin birbirinizi 🤮😂😂😂😂

    enerji adamienerji adami2 aylar önce
  • Köpekler köpeği ,İnsanlar insanı savunmuş tebrikler size.

    Abdullah SakayikAbdullah Sakayik2 aylar önce
  • Sonra olayda adam dayak yemişti . Burada ne insanı var öylemi 😁

    Abdullah SakayikAbdullah Sakayik2 aylar önce
  • 🤣🤣🤣🤣 haketmiş polis sahipli köpek yerini koruyor

    Deniz KayaDeniz Kaya2 aylar önce
Kaza yerine giden Polisi köpek ısırdı!