Kemal Doğulu, Beyoğlu'nda Gece Kulübü Açıyor | Uçankuş TV Magazin

Kemal Doğulu, Beyoğlu'nun Asmalı Mescit Semtinde No:4 isimli kendine ait gece kulübü açıyor.
Türkiye’nin ilk ve tek sosyal yaşam kanalı; hayata dair her şey Uçankuş TV’de…
Daha fazla içeriğe ulaşmak için wedia.link/UcankusTV buradan kanalımıza abone olabilir;
Sosyal Medya hesaplarımızdan bizi takip edebilirsiniz:
www.ucankus.com/
facebook.com/ucankuscom/
instagram.com/ucankusmedya/
twitter.com/ucankuscom
#UçanKuşTV #UçanKuşMagazin #KemalDoğulu

Herunterladen

YORUMLAR

  • Videolarımızdan anında haberdar olmak istiyorsanız linkten wedia.link/UcankusTV kanalımıza abone olup, zil butonuna tıklayabilirsiniz.

    Uçankuş TVUçankuş TV18 gün önce
  • annnnaaaam kafa gitmiş 😯😯

    jihani jnakanjihani jnakan12 gün önce
  • Ya kemal sen bahar candana benzemiśin enercin

    Ece atayavaEce atayava12 gün önce
  • Neslişahıda ilk gördüyümde demişdim.dediyimde oldu.

    Aynur SadıqovaAynur Sadıqova14 gün önce
  • İlerki zamanlarda sende cinsiyyət deyişdirirsin.yeni kız olursun.bunu haraketlerinle hiss etdirirsin.

    Aynur SadıqovaAynur Sadıqova14 gün önce
  • Ne oldu sana kemal erkek iydin kadına dönmuşsun bu nee?

    Gulay AsadullayevaGulay Asadullayeva16 gün önce
  • Que onda esre gallo. Esta con un pito encima.

    Mercedes negriMercedes negri17 gün önce
  • İyi değil inşaallah daha iyi olur

    Kader RettmanKader Rettman17 gün önce
  • Evet tarz deyilsin

    Ulduz XalilovaUlduz Xalilova17 gün önce
  • Elebil teze dogulan cucedi iyrenc

    Qaranfil ShabanovaQaranfil Shabanova17 gün önce
  • Yerinde duramiyo kafasi guzel

    mujgan melikovamujgan melikova18 gün önce
  • Nasil bir tip

    Züleyha ZüleyhaZüleyha Züleyha18 gün önce
  • Ay allah bu niyə özünü bu günə qoyub 🤯🤯

    Elnur YusifliElnur Yusifli19 gün önce
  • Bu ne qundedi ,bu da deyesen cinsiyyetini deyiwib.coooxxx heyfff cooox

    Mamedova ElnareMamedova Elnare19 gün önce
  • Bu biseyileri fazlasıyla kaçırmış galiba. Insanlar oraya buni izleyib eglenmeye gidiyorlardir yada kandisi gibidir gelenlerde😁

    Озода ОзодаОзода Озода20 gün önce
  • Bu ôlmüş ama haberi yok🤣🤣🤣

    Fatuli MahmudzadeFatuli Mahmudzade21 gün önce
  • Bu ne hal kilik acep

    Kader BasKader Bas21 gün önce
  • Ya kotu motude bende hic iyi bulmadimda ! Ama en azindan bole adamlar kadin dovup , cocugu onunde kadin bogazi kesmez hic zararlari olmaz. Oyuzden bole bi zamanda öle olcana böle olsun..

    Sema AltuntAşSema AltuntAş21 gün önce
  • Hiç tarz diyilsin 👎👎👎

    Monte KarloMonte Karlo21 gün önce
  • aaa bu neyaa???

    SHURA UsmonovaSHURA Usmonova22 gün önce
  • Senden bunu beklemezdim ama çok kötü duruyorsun

    Batyrbekova2015 TynaibekovaBatyrbekova2015 Tynaibekova22 gün önce
  • Bu ne hal Allahim berbatsın kafa gitmiş üzüldüm ya saç rengi ne ya pffff

    Batyrbekova2015 TynaibekovaBatyrbekova2015 Tynaibekova22 gün önce
  • gece klubuymus , eglenmek icinmis 😂😆

    srpkrcsrpkrc22 gün önce
  • sana ne noldu🙄

    Elnur MemmedovElnur Memmedov22 gün önce
  • Kaç şişe içti acaba Allah Hidayet versin çok yazık size sizin gibilere çok aciyorum

    Gizem YıldırımGizem Yıldırım22 gün önce
  • Kafa gitmis. Kendine ceki duzen ver

    Aysun AliyevaAysun Aliyeva22 gün önce
  • Bu ne ya. Cok kotu tarz. Beyenmedim.

    Aysun AliyevaAysun Aliyeva22 gün önce
  • Herkes öyle negativ yorum yazmişki şaşirdim. Ama O Kulübe girmek icin CAN atarsiniz.

    Güzel DeGüzel De22 gün önce
  • Çenesini o kadar uzatmış ki çok kötü duruyo

    Melis AksoyMelis Aksoy22 gün önce
  • Tipe bak konuşmaya bak😩😩

    Mert CaglarMert Caglar22 gün önce
  • Hey allahim bu adam bu haliyle bu kafayla nasi insan icine cikiyo iiiiyyyy kendine bi ceki duzen ver allah askina

    forewer forewerforewer forewer23 gün önce
  • İşte benim stilindeki hali çok daha iyiydi

    Quliyeva GünelQuliyeva Günel23 gün önce
  • Ucan kuşlar kuşunuz uçuyor mu terbiyesiz

    nasibe dagnasibe dag23 gün önce
  • İmam hatip fırlaması, bari övünme okuduğun yerle, az biraz saygı olue

    bü gübü gü23 gün önce
  • Guzel reklam yapmisa 😒

    Elahe pElahe p23 gün önce
  • Vah vah cok kotusun kemal🤢 Haraketlere bak ya

    Elahe pElahe p23 gün önce
  • Bu kendini ne gune qoymus be

    Nahid MemliyevNahid Memliyev23 gün önce
  • bunun aline bi bak

    Indiska 26Indiska 2623 gün önce
  • Kuaförlüğü bırakmışmı 🤔

    PINAR PINARPINAR PINAR23 gün önce
  • Kadn gibi hareketler yapyor

    Besti MikayilovaBesti Mikayilova23 gün önce
  • yok artik, bu ne ya!

    Maria BencosmeMaria Bencosme23 gün önce
  • Tipe bak hahah no 4 müs hahah

    Yesim YavuzeyYesim Yavuzey23 gün önce
  • Bu adam ucuruma dogru gidiyor Haberi yok ...

    Gumus MahmudluGumus Mahmudlu23 gün önce
  • ALLAH ağıl versin.

    RR23 gün önce
  • “Buralar benim çöplüğüm” demiş ya; kendi de çöplüğe benzemiş 😀

    İgor Slmnİgor Slmn23 gün önce
  • Insanlara ölümden dönmek de fayda etmiyor.Üzüldüm gerçekten

    AlliswellAlliswell23 gün önce
  • Bir ağacdan oxda olur poxda o biri qardaşa bax buna bax😊

    Arzuman AgayevArzuman Agayev23 gün önce
  • Ne olmuş bu adama kendine çeki düzen verse olurmuş muş da ama kafalar güzel uçmuş

    Huri CihanHuri Cihan24 gün önce
  • Bol şans diliyorum.

    Güzel DeGüzel De24 gün önce
  • Malesef tarz diyilsin kemal 👎👎

    her şey dahilher şey dahil24 gün önce
    • her şey dahil 🤣🤣bendende tarz deyil rezelat

      Aliyah AAliyah A23 gün önce
  • Mükemmel ya.Kuşlar uçuyormu diye sedece Kemal Doğulu sorabilirdi zaten😂

    GoggiGoggi24 gün önce
  • Yani tir tir esir

    Serqiye BedelovaSerqiye Bedelova24 gün önce
  • Kemal niye esiyor

    Serqiye BedelovaSerqiye Bedelova24 gün önce
  • Kerimcan durmaza benzemiw

    Ayan EmirAyan Emir24 gün önce
  • Bu ne yaa cok kotu

    Ayan EmirAyan Emir24 gün önce
  • 🤔🤔

    Nina VardidzeNina Vardidze24 gün önce
  • Bodrumda da Tuaf di 🤗🤗🤗

    Nebahat NebosNebahat Nebos24 gün önce
  • bu ne gundedi

    sikar kerimovsikar kerimov24 gün önce
  • Kafası kıyak galiba tipe bak mal gibi

    Dnsn MeDnsn Me24 gün önce
  • Kadirle Kemalin arasında dağlar kadar fark var. Kemal gerizekalı, tipsizin, terbiyesizin biri ama Kadir tam tersi saygılı, efendi, çok güzel biri. Kardeşler ama hiç bir birlerine benzemiyorlar. Bu adamda kafa uçmuş ama Kadir Doğulu sağlam adam. Umarım Kemale benzemez❤

    Sadece ReyMirSadece ReyMir24 gün önce
    • 5 barmak birbirine benzemez kardeşler de ayni 5 barmak gibi.

      nasibe dagnasibe dag23 gün önce
    • Sadece ReyMir aynen bu ne yo tipa bak

      Aliyah AAliyah A23 gün önce
  • Hic beyenmedim

    moon lightmoon light24 gün önce
  • Rezil tipe bak

    utku tokmakutku tokmak24 gün önce
  • 🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄

    Ferda MemmedovaFerda Memmedova24 gün önce
  • Bu ne hal!

    Abdurahman jlAbdurahman jl24 gün önce
  • 👎👎👎

    zee zeyzee zey24 gün önce
  • Kafa uçmuş bu Adam akkıllanacak vakit uçuruma gidiyor haberi yok

    Imran imranImran imran24 gün önce
  • Kafa guzel galiba

    Н МН М24 gün önce
    • Aynen bende diyicektim tipe bak tam mal 😂😂😂😂

      Burcin ErdenBurcin Erden24 gün önce
  • Hande erçel röpünün tam hali lütfen

    Ş.Ş.24 gün önce
  • Ferdide tam ferdi tipi var

    ArjinArjin24 gün önce
    • 😂😂😂

      lily Lilylily Lily14 gün önce
Kemal Doğulu, Beyoğlu'nda Gece Kulübü Açıyor | Uçankuş TV Magazin