Kim Jong-Un'un Yeni Stratejisi Açıklandı! (Kuzey Kore'de Neler Oluyor?)

Kim Jong-Un'un Yeni Stratejisi Açıklandı! (Kuzey Kore'nin Sinsi Planı)
Bilim 101 kanalına buradan abone olabilirsiniz ► trvision.net/pass/UCdp2nCbhgw2nw-xZuZPHLiA
2. Kanalıma Abone Olmayı Unutmayın ► trvision.net/nameof-ruhicenetburada
Montaj: Sinan Ergin
Müzik: Ender Güney trvision.net/pass/UCHEioEoqyFPsOiW8CepDaYg

Herunterladen

YORUMLAR

  • Herif kendinin başkanı mk

    EbuHasan sabbahEbuHasan sabbah6 saatler önce
  • Filmi 'de var zaten

    Sihirli gökdərənSihirli gökdərənGün önce
  • Döndüm Mevlana gibi...

    bis tuybis tuyGün önce
  • Kadın sesi itici 😩

    Hüseyin DaraHüseyin DaraGün önce
  • İnsanın emeğine nasıl aptal dersin orospu karı

    Mustafa keklikMustafa keklik2 gün önce
  • Kuzey kore hakkında bildiğimiz bilgiler Türkmenistan hakkında bildiğimiz bilgilerden daha fazla boş beleş videolar yapmayın

    Murat CanMurat Can2 gün önce
  • Kanalin adi ruhi cenet ama seslendirmen kadin

    enes cengizenes cengiz2 gün önce
  • dakika basi reklam ananizi sikim

    CagatayCagatay2 gün önce
  • Ulan adamın her görüşmede beti benzi atmiş

    Bulent BaktirBulent Baktir2 gün önce
  • Abone oldum

    İlknur Fatmaİlknur Fatma2 gün önce
  • Babadan oğula orrrrrrrrr bunlar amk

    Atakan KurtAtakan Kurt2 gün önce
  • UB-08-XRLS-GİDEON-QS-TS-AC-ARS 17.21 22.6.2019

    Pizzacı Teknik Servisci Batuhan chicken dozuPizzacı Teknik Servisci Batuhan chicken dozu3 gün önce
  • Nee? Amcasini ve yengesini köpeklere mi yedirtti.

    Amine AvAmine Av4 gün önce
  • Barış özcan ve ruhi çenetten başka kanal tanımam!

    MucoskiiMucoskii4 gün önce
  • İnsanlar değişiklik sevmiyor

    Özgür KızÖzgür Kız4 gün önce
  • Ruhinin abonesi neden bu kadar düşmüş yahu. Kendi sunmadığı için olabilir mi acaba. Keşke kız kardeşi ayrı kanal açsa. Destek oluruz bence

    Özgür KızÖzgür Kız4 gün önce
  • Ruh içen et

    Baran AkarBaran Akar4 gün önce
  • 5:54 reisin sesini ilk defa duyanlar +1

    SAMED GÜNDÜZSAMED GÜNDÜZ4 gün önce
  • Barış Çenet ile Ruhi Özcan video atmış

    Channel MusicalChannel Musical4 gün önce
  • Ruhi çenet degil buu

    Kevser CeranKevser Ceran4 gün önce
  • kimm lan bu Kim?

    BAHADUR ASLANOVBAHADUR ASLANOV5 gün önce
  • TV de bile daha az reklamla izliyorum bu ne aq.

    Naz KarNaz Kar5 gün önce
  • umarım o da kendine gelir

    Batu Del ReyBatu Del Rey5 gün önce
  • 8:09 trumo yine elini çekmeye çalışıyor

    Yusuf Mert DYusuf Mert D5 gün önce
  • Yeni stratejisini açıkladı diye başlaık atmışsınız ama strateji açıklaması bağlamında hiç bir konuşma tarzında birşey yok zaten bunlar bildiğimiz şeyler..

    RynDarTRRynDarTR5 gün önce
  • Selamlar, böyle faydalı kanalları tanıtmanız keşif açısından iyi oluyor. Arayıp bulamadığımız içerikleri bulabiliyoruz sayenizde. Böyle yapmaya devam edin olur mu? 😀

    Coskun OzaltinCoskun Ozaltin6 gün önce
  • sosyalist diktatörlük lafını söyleyerek yeni bir saçma terim ortaya attın. Bravo

    Alper ŞahinAlper Şahin6 gün önce
  • şu tipe bak ya şu tip türkiye yi haritadan silermişmiş çen büyüdün de 10 asırlık türk coğrafyasını haritadan mı şilecen

    Eren AkbaşlıEren Akbaşlı7 gün önce
  • Junior anti-capitalist

    MarxMarx7 gün önce
  • bilgilerin çoğu internette uydurulmuş gerçekliği olmayan bilgiler. düzgünce araştırılmamış yanlışlarla dolu bir video olmuş

    Kaan ÇakırKaan Çakır7 gün önce
  • Bu Güney kore başkanı çok babacan adammıs ha

    OĞUZ TÜRKÜOĞUZ TÜRKÜ7 gün önce
  • Türkiye şu anda abd tehditi altında, kuzey korenin elindeki kıtalararası füzelere ihtiyacı var Tr nin.Kuzey koredede yeterli para ve yiyecek bulma sıkıntısı var.Tr ve k. kore arasında para silah veya yiyecek hammadderi silah takası veya ticareti olursa çok güzel olur.Hem bizi tehdit edenlere karşı caydırıcılık olur hemde k. korenin aç karnı doyar.

    secret mansecret man7 gün önce
  • Abi keşke senin sesin olsa

    Ünal YılmazÜnal Yılmaz7 gün önce
  • 1$ = 900won buzden de kotu

    you knowyou know7 gün önce
  • Asya ülkelerin adaleti Abd'nin avrupanın adaletinden bin kat daha iyidir

    Ömer ÖZDEMİRÖmer ÖZDEMİR7 gün önce
  • muhammed MURSİ yi anlatırmısınız.

    TaeKook&YoonMin BelediyesiTaeKook&YoonMin Belediyesi7 gün önce
  • Amcası değil Eniştesini köpeklere yedirdi yanlış bilgi vermeyin

    Muammer AltunkanMuammer Altunkan7 gün önce
  • Ruhi çenetten prim tap anca

    M-R-ÇM-R-Ç7 gün önce
  • 5:45 düşecek sandım mk

    AzgelsAzgels8 gün önce
  • hepsi yalan arkadaşlar kim jong un çok zeki ve nitelikli bir adam ruhi niye böyle saçma videolar yapıyor anlamadım.

    danger0verdanger0ver8 gün önce
  • 10:12 yusuf kayaalp var la

    FURKANK EFEFURKANK EFE8 gün önce
  • Abi sen anlat video yu

    Ertuğrul KAHRAMANErtuğrul KAHRAMAN8 gün önce
  • Sosyalist diktatörlük nedir la? Malmısın sen? Git biraz diyalektik öğren. Saçma sapan konuşup milletin aklıyla dalga geçmeyin.

    mehmet denizmehmet deniz8 gün önce
  • konusan kimse agzina bal dokulsun 10:04

    Sky catSky cat8 gün önce
  • Bu kanalı öneririm...trvision.net/detail/video-hjY2YiH25Wc.html

    Gokhan KeserGokhan Keser8 gün önce
  • ''video eğitim'' kanalını da öneririm ümit hoca çok verimli zeki bir adam...

    Gokhan KeserGokhan Keser8 gün önce
  • Babasının vefatından sonra hahahhahaha😂😂😂😂😂😂çok güldüm buna

    kuzey ecrrkuzey ecrr8 gün önce
  • Olm bu adam birşey yapamaz. Yapabildiği tek şey insanın gözünü korkutmak. Küçük bir yılandan farkı yok. O yılan çoşarsa başını kolay ezerler.

    山冊リ廾乇巜巜山山冊リ廾乇巜巜山8 gün önce
  • Videonu açcam derken 10 tane reklam alıyorum eğer gerçekten amacin bilgi vermekse su videolarını rahatça reklamsız izleyelim.

    DarbukacıDarbukacı9 gün önce
  • U dönüşünden sonra kapatıyorum

    Bendallı HacıBendallı Hacı9 gün önce
  • Türkiye hic nato ya girmeseydi ne olurdu onla ilgili video cekermisin

    Muhammet ali ÇıyrıkMuhammet ali Çıyrık9 gün önce
  • Videoda söylenen verilerin bir çoğu ispatlanmayan dünya medyasının uydurmaları.

    TARIK Ş.TARIK Ş.9 gün önce
  • Bu ne bicim reklam yaa

    ilginç bilgilerilginç bilgiler9 gün önce
  • Trump elini nasıl çekemio ama

    MehmetMehmet9 gün önce
  • kuzey kore ulke olarak ekonomik dallari ziyonistler tarafindan kesildi. biara deli divaneye donustu o roketlerle falan bakti olmadi kiskirtamadi elinde sonunde onlara karsi savunmasiz oldugunu anladi. ayni sekilde tr i de 2 ye bolmeye calisiyolar ermenilere yedirmeyiz evvelallah.

    ferow westferow west9 gün önce
  • ❤KAPITALIZM DÜŞMANI KIM-JONG-UN! ❤

    Ulu Onder Gazi Mustafa Kemal AtatürkUlu Onder Gazi Mustafa Kemal Atatürk9 gün önce
  • Bilim 101'i yusuf abi de tanıtmıştı gençler bence izleyin güzel bi kanal

    nova mesofoworldnova mesofoworld9 gün önce
  • O Roket onun arka tarafına girsin

    DenizJoyceDenizJoyce9 gün önce
  • kuzey kore başkanı ruh hastası bir aptaldır.

    nebulanebula9 gün önce
  • mustafa kemal atatürkle ilgili bi video çekseniz

    kemal 545kemal 5459 gün önce
  • Adam yargı dağıtmış sonra hayatının R sini atmış ASD:SA:Das:Da

    By_TekirrooBy_Tekirroo9 gün önce
  • K. Kore hakkında yalan haberler vol. 2

    Serkan AydınSerkan Aydın9 gün önce
  • 9:08 deki kız adı ne aq

    EVELOG TVEVELOG TV9 gün önce
  • kommunist rejimi kotuledin yaptigin kirliliyi temizlemelisin

    CAVIDAN&SHAMO KHANKISIYEWCAVIDAN&SHAMO KHANKISIYEW9 gün önce
  • Lan şu kızın sesi pis gıcıma gidiyor bu yüzden 5 saniye sonra kapatiyom videoyu ne yapacaksa yapsin soktumun koresi bunların kimin köpeği olduğu belli zaten büyütün böyle siz devam

    The Featherman ClubThe Featherman Club9 gün önce
  • Dünyanın allah belasını versin. Ne insanlar sırf benim sınırımda değiller diye başka ülkelerin vurdumduymaz tavırları nedeniyle katledildi. Aqm din saçmalığı yüzünden de sırf ülke hristiyan diye ya da müslüman ülke diye sadece o kafalar tarafından ülkelerce korundu.

    Schrödinger'in KedisiSchrödinger'in Kedisi9 gün önce
  • TRvision'nin aptal kutusu olduğu tabiri pek doğru olmamış. Kime göre, neye göre aptal kutusu olmuştur. Sevgili Ruhi Çenet sizi severek izliyorum ancak görüşlerinizi kendinize saklayıp, sadece işinize odaklandığınızda başarılarınızın devamının geleceğini düşünüyorum. Videonuz üzerinde bu cümleye bir engel koyabilirseniz, sizler ve izleyicileriniz için sağlıklı, hoş bir video olacaktır.

    Ömer Faruk KOÇÖmer Faruk KOÇ10 gün önce
  • Super🤗🤗🤗

    Kenan CavadovKenan Cavadov10 gün önce
  • Ben öyle bir komünizm tanımıyorum faşizm bile daha iyi öyle yönetim olmaz.

    Владимир ЛенинВладимир Ленин10 gün önce
    • @Atakan evet stalin hakkında da öyle düşünüyorum

      Владимир ЛенинВладимир Ленин7 gün önce
    • Bu adamın stalinden ne farkı var ikisi de kendi görüşünden olmayanı hapishanelerde öldürüyorlar. stalin de leninist akımın uygulayıcısıydı değil mi .

      AtakanAtakan8 gün önce
  • kuzey kore kadar bile teknolojimiz yok. çok çalışmamız lazım

    Ben KendimBen Kendim10 gün önce
  • Geçişlerde biraz bahsetmelisin. Direk geçiyorsun. İnsanlar kağıttan bakıyor gibi hissediyor. "Şimdi de bundan bahsedelim" demelisin bence.

    ALone SKYALone SKY10 gün önce
  • ELLİ BİN DAŞŞŞŞŞŞŞŞAKLI KİM JONG UN ARKANDAYIZ REYİZZZ

    C6JR HiHC6JR HiH10 gün önce
  • ARKADAŞLAR TÜRKİYE VE TÜRK DÜŞMANLARI- DOSTLARI- ORTA DOĞU -AVRUPA VE ATLANTİK ÖTESİNDE ABD KONULU VİDEOLAR İÇİN @bumin kağan Kanalını ziyaret edebilirsiniz.

    Japon41_TR NİPPONTÜRKJapon41_TR NİPPONTÜRK10 gün önce
  • Son dediğin laf o kadar doğru ki

    KIXERAKIXERA10 gün önce
  • ruhi abi şu kadın yerine sen konuşsan ?

    Mustafa EserMustafa Eser10 gün önce
  • Amk adam ABD ve İsrail'in düşmanı yani bizim dostumuzdur

    Barış korkmazBarış korkmaz10 gün önce
  • 2:50 nerenizden atıyonuz bunları aq yalancı köpekler

    H BrlkH Brlk10 gün önce
  • Bir reklam yapmak için TRvision deki eğlence kanallarına aptal demek sanırım bir sürü insana aynı anda saygısızlık ve ahlaksızlık oldu, bunu sana yakıştıramıyorum Ruhi abi.

    Erhancan the vlogsErhancan the vlogs10 gün önce
  • Kaynak sorsak vereceğiniz cevap tabi ki yok... Amerikan emperyalizminin güney sınırımızda terör estirdiği şu günlerde, tek derdi kendi ülkelerini savunmak ve ambargolara rağmen halkını doyurmaya çalışan küçük bir ülkeyi ele almanız trajik açıkcası.

    Hasan BütünHasan Bütün10 gün önce
  • siksrler atamaz bobbayı bombaya kafa atarız amk veledi dombili baykuş

    Aymak ByAymak By10 gün önce
  • Bu tür videolar yine bekliyoruz please👏

    İbrahim grnİbrahim grn10 gün önce
  • kim cong ne yaa Yong diye okunyi

    Ahmet ÇİMENAhmet ÇİMEN10 gün önce
  • 2:52 abartmayın, o kadar da değil

    Fak FakFak Fak10 gün önce
  • KUZEY KORE NEDIR HAVA CIVA

    MURAT OZKANMURAT OZKAN10 gün önce
  • bu sallamasyon uydurmalara karsi khdc twitter hesabini takip edebilirsiniz cevabi verilmis:)

    OzanOzan10 gün önce
  • sümeyra çenet ruhi çenetin kardeşimidir acaba

    anlıyorum abianlıyorum abi10 gün önce
  • Türkmenistan için de böyle video gelebilirmi lütfen🙏

    Demet Akalın CoverDemet Akalın Cover11 gün önce
  • Çok güzel söylemişsiniz sonda doğruda ancak herkes bilgili olucak diye bişey yok bende kanalıma eğitim olarak başladım bir kişi sadece eğitiminde sevebilir sadece eğlenceyide veya ikisinide aptal kutusu çok biyografik bi yaklaşım ve gereksiz uslup olmuş video faydalıydı teşekkürler umarım görülür yorumum.

    Arif TorayArif Toray11 gün önce
  • Yalandan yere musluman ulkeleri somururler adamlar yapmadığı seytanlik kalmamış kimse bir tavri yok nede olsa kafir kafiri tutar

    l3ySempatikl3ySempatik11 gün önce
  • O insanların hakkını verceksiniz karaktersizler...

    Nekre4Nekre411 gün önce
  • araya koyacağınız reklamı ben.

    gözde çetingözde çetin11 gün önce
  • Korenin bulunduğunu bilmiyor koreliler ha ha ha buna gülünür ancak

    Kubilay ErkanKubilay Erkan11 gün önce
  • İdamların kaynağı var mı ? Reuters CNN dışında BBC olabilir the guardiani pek fazla takip etmem ama o da olabilir

    Uğur OgrenUğur Ogren11 gün önce
  • baş düşmanı güney kore :D baya güldüm engellenen kanallar listeme ekliyorum hemen

    Emre Can DURSUNEmre Can DURSUN11 gün önce
  • Kardeşi kardeşe düşüren amerika seninde amına koyayım

    bayram furkan kulebayram furkan kule11 gün önce
  • Ruhi abi sen konuş

    Mustafa GülerMustafa Güler11 gün önce
  • Trumpla ayni fikirde oldugum tek nokta 6:34

    muharrem süzmuharrem süz11 gün önce
  • Bu adam istese kucuk bi kiyamet kopartabilir dunyada ama canina mal olur

    RipRip11 gün önce
  • İlk gördüğümde hackle ilgili bir bilgin yok diye düşünüyodum ama yanılmış oldum hll olsun kardeşim

    Desert BeatzDesert Beatz11 gün önce
  • 0:57 *O nasıl isim lan* 😂😂

    Adrenalin.wsAdrenalin.ws11 gün önce
Kim Jong-Un'un Yeni Stratejisi Açıklandı! (Kuzey Kore'de Neler Oluyor?)