KİM LİRADER OLMAK İSTER? (YEPYENİ BİLGİ YARIŞMAMIZ)

Bu bölümde arkadaşlarımız büyük ödül olan 250 TL'yi kazanmak için yarışıyor. Kimler büyük ödülün sahibi oldu? Heeepsi bu videomuzda!!!
Tepki verilen yiyecek/eşyaları almak için: www.tkstore.co
Instagram Hesabımız: tepkikolik
---------------------
Kanal Sahibi:
Burak Tatlıcı
Bu bölümde tepki veren kişiler:
Hüseyin Abdik - 28 yaşında
instagram.com/huseyinabdik/
Mert Soydan - 27 yaşında
instagram.com/mertsoydan
trvision.net/pass/UCwRI_rgnEsR1SQWhKnXZujQ
Gözde Gürbak - 26 yaşında
instagram.com/gozdegurbak/
Anıl Kaya - 28 yaşında
instagram.com/anillkkaya/
Orhan Erdinç - 26 yaşında
instagram.com/orhanburakerdinc/
Dalia Kittani - 25 yaşında
instagram.com/daliakittani/
Dilara Takımoğlu - 26 yaşında
instagram.com/dilaratakimoglu
Yaren Kılıç - 21 yaşında
instagram.com/kilicyarenn/
----------------------
SALI: YETİŞKİNLERİN TEPKİSİ
CUMA: YETİŞKİNLERİN TEPKİSİ
PAZAR: GENÇLERİN TEPKİSİ
----------------------
Tepki verilmesini istediğiniz videoları, oyunları, yemekleri ve eşyaları yorumlara yazabilirsiniz:)

Herunterladen

YORUMLAR

  • Siz 10da kaç yaptınız🤔

    TepkiKolikTepkiKolik2 aylar önce
    • 10 da 10 yaptım abi

      Mustafa Emin KurtMustafa Emin Kurt22 gün önce
    • Bu videoyu şimdi izleme fırsatı bulmam peki.. 10da 10 yaptım, jokersiz. Sorular güzel geldi 🌸

      Merve TepecikMerve TepecikAylar önce
    • 2.soruda elendim

      Erkenci KuşErkenci KuşAylar önce
    • Onda on

      Necla MutluNecla MutluAylar önce
    • @Emirhan Ugurlu İzledim güzel editlemişsin helal olsun Dronun markası DJI Mavic Air mi?

      Arda İLArda İL2 aylar önce
  • BİLYADER

    arzu Karakuşarzu Karakuş21 saatler önce
  • Tepkikolik kurulusu saatten bilen

    zeynep şentürkzeynep şentürk2 gün önce
  • gözdenin aklı hala yapamadıklarında.

    htc htchtc htc2 gün önce
  • Helal Mert👍👍👍🎉🎊😍

    Rüya BayarRüya Bayar4 gün önce
  • ORHAN = İzan doğru cevap ama bunu insanlar yanlış anladıkları için nizam şeklinde bu dile gelmiş ben TDK'dan bunu inceledim. Bizim zaten benim test konumdu bu soru hihihh.. B şıkkı nizam son kararım :D

    Thanos ReisThanos Reis6 gün önce
  • YAREN ÇOK TATLI DEĞİL Mİ YAAA !

    Winners are: No.1&ŞeynWinners are: No.1&Şeyn11 gün önce
  • hll be mert abi

    *_Mehmet Oyunda_ *_Mehmet Oyunda_*_Mehmet Oyunda_ *_Mehmet Oyunda_13 gün önce
  • 27 subat 2015 gosteriyo

    ECEM LARA KahramanECEM LARA Kahraman14 gün önce
  • aslında 9. soruda sadece protein sentezi desen 6. sınıf sorusu oluyor:)

    Gryffindor PrincessGryffindor Princess16 gün önce
  • 2. Soruda doğrusu denemişsiniz kullanılan demissiniz adam da dedi ki doğrusu izandır ama nizam kullanılır. Yanlış olsa bile diye de belirtti. Soruyu yanlış sormuşsunuz adamı elediniz

    Pınar GirginPınar Girgin17 gün önce
  • 15:45

    Pottah morePottah more20 gün önce
  • 5:56 fesat anladım

    Pottah morePottah more20 gün önce
  • 9.53 Annene vermek istiyorum Dedim bi an noluyo iq

    Halil İbrahim AKTAŞHalil İbrahim AKTAŞ27 gün önce
  • Bu kanali sırf gözde abla var diye izliyorum tabiki birde burak icin..

    junior osmanjunior osmanAylar önce
  • Abi o kadar iyisiniz ki varyaa off be

    junior osmanjunior osmanAylar önce
  • Gözde çok tatlı ♡♡♡♡

    Nuray AbbaslıNuray AbbaslıAylar önce
  • BURAK PARAYI VERİRKEN ELLERİN TİTRİYO

    LâlReis TeamLâlReis TeamAylar önce
  • Orhan nizan yanlış tdk'dan baktım diyip,nizanı işaretlemesi xD

    Alpha TrollAlpha TrollAylar önce
  • "ThankS you koçak"

    Cengiz HasanustaCengiz HasanustaAylar önce
  • Liraderim için

    eyüp can öztürkeyüp can öztürkAylar önce
  • 8:51 süren başladı gerizekalı :D

    Gülsima AyıkGülsima AyıkAylar önce
  • 19:33 cevap kendisi oluyo

    Deniz'in günlüğüDeniz'in günlüğüAylar önce
  • 23.18 ordaki soru ortaokul soruyu 😂

    Morbid AngelMorbid AngelAylar önce
  • Hüseyin benimle evlenir misin 💓

    Dilgeş KızılDilgeş KızılAylar önce
  • Maraştan selamlar ❤

    Mehmet Emre BolatMehmet Emre BolatAylar önce
  • orda bir yanlis var baba sorusunda diyor bunu söyleynin neyidir onu ogli yokki

    Vartolu SadettinVartolu SadettinAylar önce
  • Bu Mert neden bu kadar itici

    Ayse OrhanAyse OrhanAylar önce
  • Lan bunlar soru mu :D Firesiz hepsi doğru amg. Ve soruyu okumak yetiyor cevaplamaya, sadece oğlu kendisi sorusunda okur okumaz kendisi diyip düşününce oğlu dedim çünkü tablodaki adama değil bakan kişiye odaklandım bi an. :)

    RAGN4R GaulCrixusRAGN4R GaulCrixusAylar önce
  • Hüseyin abi bende MARAŞLIYIM

    KİBAR SAMURAYKİBAR SAMURAYAylar önce
  • Ribozomlu soruya lise sorusu dediniz ama 5. sınıf sorusu

    Ecn HcbEcn HcbAylar önce
  • İzlerken kahve içiyordum, gülmekten kahveyi püskürkttüm

    Yeter ÇiçekYeter ÇiçekAylar önce
  • 2:48 ben olsam memesine bakmadimki derdim

    Azer 000Azer 000Aylar önce
  • Gözde:Çok iyi geldi bu taksiyle giderim. QIWJWNSKALAKJSJSKAKA

    Zlal SelinZlal SelinAylar önce
  • Tepikikolik 27Şubat 2015 da kuruldu

    ANDRO OYUNCUANDRO OYUNCUAylar önce
  • L I R A D E R I M I C I N

    DiEn EzDiEn EzAylar önce
  • yaren sen nasıl bi cahilsin ya........

    Melike MMelike M2 aylar önce
  • Hüseyin her zaman güldürüyor ya

    motosiklet hastasımotosiklet hastası2 aylar önce
  • Kim bilader olmak ister

    Emre GezginEmre Gezgin2 aylar önce
  • Ya Orhan doğru vevap izan dedi ama nizam ı işaretletti. Bence orda bişey yapmaları lazımdı yani izam dedin neden nizam ı işaretledin diye

    Öykü SınmazÖykü Sınmaz2 aylar önce
  • L İ R A D E R İ M İ Ç İ N

    Pedro31 GamesPedro31 Games2 aylar önce
  • yarın tepkikoliğin kuruluş yıl dönümü iyiki açtınız bu youtube kanalını sizi seviyorum.

    Nur Melek UludoğanNur Melek Uludoğan2 aylar önce
  • 4 hap var diyor 80 dakika olması gerekmiyor mu?

    black haneulblack haneul2 aylar önce
    • black haneul İlk hapı alıyorsun süre başlıyor 2. hapı 20 dakika sonra, 3. hapı 20 dakika sonra ,4. hap 20 dakika sonra toplam 60 dakika sonra haplar bitiyor

      nisa tuncrnisa tuncrAylar önce
  • Thanks you koçak dedi çılfdırıyoğmmmmnmmmm

    Nayeon'un sol taşağıNayeon'un sol taşağı2 aylar önce
  • L İ R A D E R İ M İ Ç İ N

    Nayeon'un sol taşağıNayeon'un sol taşağı2 aylar önce
  • Abi ribozomlu soru 6. Sınıf sorusu aynı zamanda

    FG-Ege ErginFG-Ege Ergin2 aylar önce
  • Gozde zayıflamış ve cildi güzelleşmiş 👧

    Suheda DoganSuheda Dogan2 aylar önce
  • Gozde zayıflamış ve cildi güzelleşmiş 👧

    Suheda DoganSuheda Dogan2 aylar önce
  • 250 ye kadar geldim ?

    Ramazan EkmekciRamazan Ekmekci2 aylar önce
  • Gözde abla aslan burcu sanırım😂

    Faika NurFaika Nur2 aylar önce
  • İzan doğru cevap diyip nizam şıkkını seçen Orhan'ı canı gönülden tebrik ediyorum 👏 😀

    Cansucum bi bakar mısınCansucum bi bakar mısın2 aylar önce
  • Dalia benden daha iyi türkçe konuşuyor

    ibrahim gündüzibrahim gündüz2 aylar önce
  • Abi mümkünse videoya başlarken yarenin ağzını bantlayın. Tepkilerini mimikle yapsın daha iyi olur .

    TedoTedo2 aylar önce
  • 13:06 da kendisi kim milyoner olmak ister müziği söylüyor. merte söyleme diyip duruyodu cndncjdj

    Merve KeskinMerve Keskin2 aylar önce
  • Abi anlamadım şimdi bu kız niye yemin ediyo ki !!! abi saçma ya

    Yasin NacirYasin Nacir2 aylar önce
  • Baturay abla çok güzel

    Oyun Hariç Her ŞeyOyun Hariç Her Şey2 aylar önce
  • Hüseyin bende maraşlıyım

    atakan demiratakan demir2 aylar önce
  • 14:00 daki soru yanlış cevap 27 şubat 2015

    cadabra ve SeNawy10cadabra ve SeNawy102 aylar önce
  • Yaren kadar kültürsüzünü görmedim.

    Defne OgucDefne Oguc2 aylar önce
  • merte hastayım

    sibelxxsibelxx2 aylar önce
  • anıl abi çok tatlı ya

    Rana EsenRana Esen2 aylar önce
  • Kım birader olmak ister

    Kebap UstasıKebap Ustası2 aylar önce
  • Lirader afghjtfjpmgdfjıdf

    Burası Bir Harika !Burası Bir Harika !2 aylar önce
  • ya Tepkikolik kurulus tarihi sorusunu okudugum an 23 nisan 2015 diye bagirdimm.harikasiniz

    leyla elizadeleyla elizade2 aylar önce
  • 0:50 Hüseyin abi hemşerim çıktı cjxnpkasnpfnıpsna

    Zeynep LiøZeynep Liø2 aylar önce
  • Oyna kazandan sorular

    Şampiyon 2413Şampiyon 24132 aylar önce
  • Ya sadece bu tayfayla video çek harikalarrrr

    ayşeee Eayşeee E2 aylar önce
  • Tarih sorusu yanlış kanalın hakkındasında 27 şubat 2015 yazıyor

    Erhan ÖztürkErhan Öztürk2 aylar önce
  • Penguen memeli değilmiydi🤔🤭😐😕 neyse 🥳🤪🤩

    Elif AltunElif Altun2 aylar önce
    • penguenler yumurtlar

      Utku GüneşUtku GüneşAylar önce
  • dilarayı görünce bütün hevesim kaçıyo

    doadoa2 aylar önce
  • horoz eski tüfeklerde vardı lan. İğne olmasın o

    Burak ErdemBurak Erdem2 aylar önce
  • Lirader bilader okuyan benmiyim

    Ahmet Enes AlpkılıçAhmet Enes Alpkılıç2 aylar önce
  • eheheh 9 lar ribozom gördü çok mutlular bi işe yaradı lol

    lacivert mishapmlacivert mishapm2 aylar önce
  • 11:16 bizene ben bu kıza çok gıcık oldum gördükçe izleyesim gelmiyor aq

    YoungCrew[KAN]YoungCrew[KAN]2 aylar önce
  • 8:39 80 dk diye hesaplayan bir tek ben miyim ? 1.hapı aldı 20 dk sonra 2. hapı alıor 20 dk sonra 3. hapı alıyor 20 dk sonra 4. hapı aa :) matematiksel olarak kafa karıştırıcı

    sefolettinsefolettin2 aylar önce
  • Mert aynı ben yaa 😂

    Melisa AkgülMelisa Akgül2 aylar önce
  • Gözde daha ne kadar güzelleşecek :p

    Muhammed VelioğluMuhammed Velioğlu2 aylar önce
  • Annem odaya gelir: -Neden kahkaha atıyorsun? +Tepkikolik izliyorum

    Semiramis Yasemin YılmazSemiramis Yasemin Yılmaz2 aylar önce
  • Bu video 21 mart ta çekilmiş

    Bilal DemirBilal Demir2 aylar önce
  • Helal merte 😂😂Gözdenin ben bu değilim dedigi an koptum dkddjfjvksjfj

    MirayMiray2 aylar önce
  • Hüseyin abinin ikinci sorusunda ki tekrar çekimden sonra üçüncü soruyu bildiğine İnanmadım :)

    mirac kızılkayamirac kızılkaya2 aylar önce
  • Yaren neden var o genç

    AysusalihaAysusaliha2 aylar önce
  • 25:36 jahreynin kız versiyonu.

    Yasin UzYasin Uz2 aylar önce
  • Çok eğlenceliydi yaaa😂😂😂

    AslıAslı2 aylar önce
  • peki Orhan'dan ilk zamanlar da nefret edip az evvel video kapağını görünce aa Orhan varmış ben bunu izlerim diyecek seviyeye gelmem?

    gupse nartgupse nart2 aylar önce
  • L İ R A D E R İ M İ Ç İ N

    Xəyal ƏliyevXəyal Əliyev2 aylar önce
  • Cok eglenceliydi

    dualpai wrs2dualpai wrs22 aylar önce
  • Neden reklam yok

    Mustafa Efe KarakuşMustafa Efe Karakuş2 aylar önce
  • Keşke lirakolik yapsaydınız.

    Stranger Things FanStranger Things Fan2 aylar önce
  • Lirader ne ya.................................................................İzlemedim ama büyük ihtimal 10 sorudan 10 cevaba 10 lira veriyorsunuz.1 doğru 1 lira.Çok mantıklı XD

    TURKISH GAMER VIDEOSTURKISH GAMER VIDEOS2 aylar önce
  • Çok eğlenceli bölüm'idi sizi tebrik ederim ve devamını bekliyoruz... 👏👏👏

    Ahmet DikerAhmet Diker2 aylar önce
  • 7.00 çukur izleyenlerin gözü yaşlı

    Başar GümüşBaşar Gümüş2 aylar önce
  • Ama niye mertle burak aynı karede değil ya ayrıca hüseyin sen niye saçını kestirdin napiyonuz laaan

    Umut DEMİRUmut DEMİR2 aylar önce
  • B İ L A D E R

    TegeranTegeran2 aylar önce
  • 6:00 Tedeka diye okunmaz tedeke diye okunur türkçede ka diye bir harf yoktur

    ZeūsZeūs2 aylar önce
  • Cidden çok eğlenceliydi, emeğiniz için teşekkürler 🌸

    Sahre CanSahre Can2 aylar önce
  • 24:23 Bu kimin sesi ya?

    Betül GülerBetül Güler2 aylar önce
  • Konuk alsanız keske cok guzel bi format

    jed artjed art2 aylar önce
  • Liraderim için!

    XSlayRXSlayR2 aylar önce
  • Kahramanmaraşlıyım Dulkadiroğlundan. Hemşerim var galiba. Yanılmıyorsam

    Hacer TekinşenHacer Tekinşen2 aylar önce
KİM LİRADER OLMAK İSTER? (YEPYENİ BİLGİ YARIŞMAMIZ)