KLAS OTO BOYA FARKI TOFAŞ BOYAMA

05324956366 Klas Oto Kaporta boya
Basiskele sanayi sitesi 20 blok no 3
Abone olmayı ve like atmayı unutmayın
Her Hafta İçi Yeni Video !
Hayat hikayem trvision.net/detail/video-MMApWE07_-Q.html
Birazda Makara Kameramanı izliyelim :D trvision.net/detail/video-hymvUQA1sTk.html
Mehmetmin Kopup geçiren Anısına Jandarmalar musallat olunca trvision.net/detail/video-4TG1RqDm-kg.html
Karbratör Neden Tahliyeden Benzin Akıtır? trvision.net/detail/video-4_QT5FHY_qU.html
----------
Tofaş body kit yapımı #1 trvision.net/detail/video-qZ4WUPae29g.html
Tofaş Body kit Yapımı #2 trvision.net/detail/video-hbJ2BKCDbBg.html
Tofaş Body kit Yapımı #3 trvision.net/detail/video-OvQUtZK4GwI.html
tofaş body kit Yapımı #4 trvision.net/detail/video-681XklluiCo.html
-----------
KTM Duke 390 Kullanıcı Tanıtımı Yaparken Düştüm trvision.net/detail/video-fE00xM21qxc.html
Mobilet çift silindir Böyle Düşme görülmedi :) trvision.net/detail/video-wdt0i-8XKOk.html
Cup Modifiye Gazlı Amartisör trvision.net/detail/video-LWrTMJInTaE.html
Otomatik şanzuman Sökümü trvision.net/detail/video-ZbJGBY-EHBs.html
Red Royal Tuning Sektörel Haber trvision.net/detail/video-V3vUHX7BfkM.html
Tofaş Motor Yenileme #1 trvision.net/detail/video-_VAFlsUplGI.html
Bu Kadar Güzel Anlatılmaz Motor Toplamak trvision.net/detail/video-Dn1gsjqjqgc.html
Atiker LPG si beyni nasıldır trvision.net/detail/video-kE8twH_19Cg.html
Tofaş Sanruf yapımı (Yeni Video) trvision.net/detail/video-N6PzUEEY2X0.html
Tek Tekerin Felsfesini Yazan adam trvision.net/detail/video-ruWB_15IcwA.html
Tofaş Şanzıman sökümü trvision.net/detail/video-sEiPiBUfD-I.html
Ferhatın 1000 rr takviyesi dasdas trvision.net/detail/video-oZVYPqU2Z20.html
Tofaş üst kapak değişimi trvision.net/detail/video-Mfm3tJ7hqiw.html
Kompresör Tamiri trvision.net/detail/video-qzEvekSLWtY.html
Bukadar Genç yaşta bukadar yetenek inanılmaz Fox türk tv trvision.net/detail/video-DHKJSURIesQ.html
Tofaş Atiker Gaz ayarı nasıl yapılır trvision.net/detail/video-pO6OAbYWO54.html
Tofaş Bozulmadan olmaz Biyerini yapıyorum biyeri bozuluyor trvision.net/detail/video-t5USgwmVyqE.html
Motorsiklet modifiysinde son nokta trvision.net/detail/video-JZfkHqcXG_0.html
Ağaç motoru hava ayarı nasıl atılır trvision.net/detail/video-95Gf0SVIEFc.html
Kitap hediyesi www.youtube.com/watch?v=cI48q...
Tofaş Sanruf yapımı trvision.net/detail/video-ZR-FcwoByIM.html
--------------------
Tofaş Kaptorta boya yapımı www.youtube.com/watch?v=hiyOG...
--------------------
Motor sevdalılarına özel Topladığım motorlar izlemiyen üzülür
1. Mobilet hastaları www.youtube.com/watch?v=CL8A7...
2.CG Hastalarına özel www.youtube.com/watch?v=JZfkH...
3.Özel Seri Modifiye www.youtube.com/watch?v=EOMYv...
--------------------
Instagram instagram.com/tuncaysevim41/
RRT instagram.com/redroyal41/
--------------------
İletişim tuncaysevim90@gmail.com
--------------------
Facebook facebook.com/TuncaySevim41
RedRoyaL facebook.com/redroyal41/
--------------------
Arkadaşlar Lütfen Abone Olun , Videoları Beğenin, Paylaşın & Yorum Yazın.
Hepinize Çok Teşekkür Ediyorum Ve İyi Seyirler Diliyorum...

Herunterladen

YORUMLAR

  • O nasıl bir boyamadır. Hiç bir tesviye yok mu ben mi göremedim. Hadi onu geçtim direkt var olan eski boyanın üstüne bir astar bir boya oldu bitti. Bir de 3500 lira imiş. Üstünden sprey sıkmaya gerçekten iyi para. Bu şekilde parça parça ben de boyarım aracımı..

    İbrahim Ayanİbrahim Ayan17 gün önce
  • Neden herkes ustalığını tofaşta gösteriyor

    Bileşen TVBileşen TVAylar önce
  • harikasın ustam ellerine sağlık süper ötesi

    Erkan TezcanErkan TezcanAylar önce
  • Ellerine sağlık ustam sewerek izledim maşallah🙏

    Mert ArasMert ArasAylar önce
  • Ne marka pasta kullandın abim

    Efe EnselEfe Ensel2 aylar önce
  • Koca karıyı boya dur. Olmazki genç kız.

    M. SaygınM. Saygın2 aylar önce
  • reis benimde serçe var adanadayım boyatacagım kırmızı bendekide komple boyanın maliyeti nedir fırınlı boyamı daha iyi yoksa bu tarzmı boyatırken nelere dikkat etmemiz lazım

    ali kısaçali kısaç2 aylar önce
  • Kesin kendi aracıdır

    Gültekin ÖzçobanGültekin Özçoban2 aylar önce
  • bisiklet boyasaydın

    farklı şeylerfarklı şeyler2 aylar önce
  • Kaç tl tutar ? 93 model serçe var çürükler mevcut maksimum düz hesap?

    İbrahim Çelikİbrahim Çelik3 aylar önce
  • Komple 99 şahin çürüksüz kaça boyatiriz tavan dahil

    HadiBakalımİstanbulHadiBakalımİstanbul3 aylar önce
  • O tamponu çıkartma çokmu zor boyacı sözde usta olacaksınız yazık insanlar para veriyor size

    skayline gtr r34skayline gtr r343 aylar önce
    • adam farları aynaları sökmüş yine sen ona dua et

      Furkan ÇelenFurkan Çelen3 aylar önce
  • Maaliyeti Ne kadar tuttu sizlere?

    STARTSTOPSTARTSTOP3 aylar önce
  • Tofaşa bu kadar uğraşılırmı ya. Al 5 kg yağlı boyayı ruloyla boya yeter aq

    Peugeot GünlüklerimPeugeot Günlüklerim4 aylar önce
  • Evde boyasaydınız a.q

    Mahmut KazanMahmut Kazan4 aylar önce
  • Adamlar işini ne kadar ciddiye alıyor bakın usra birden yeşil oldu hollywood dan HULK u getşrmiş. Bizim 20 senelik boyacı arkadaşda arabanın anasını sikti

    ortaya karışıkortaya karışık5 aylar önce
  • Niye fırın boya değil

    Şahabettin BeyŞahabettin Bey5 aylar önce
  • yer neresi ustam ellerine sağlık emek çekerek yapıyorsun işini

    ali kurnazali kurnaz5 aylar önce
  • Turkiyede niye boya takintisi var iste bu yuzden kompile arac boyaniyor kapilar sokulmuyor kapi kollari usenildigi icin sokulmuyo yapistir maske bandini bir yil sonra kapi diplerinden boyalar kavlamaya basliyo

    selcuk sunguselcuk sungu5 aylar önce
    • onu fazla maliyet ıkmasın die söktürmeyen araç sahibine söyle . Usta parasını ldığı her işi yapar araç sahibi para harcamak istemese usta zaman niye harcasın . ne kadar para o kadar köfte :)

      SEZGİN AUTO SERVİCESEZGİN AUTO SERVİCE4 aylar önce
  • Lastiğide astarlamasaydin iyiydii

    Ferdi KeskinFerdi Keskin5 aylar önce
  • Yeriniz İstanbul da olsaydı 97 model Mobylette Bioniği getirecektim

    Batuhan ' BK4RATAS ' KarataşBatuhan ' BK4RATAS ' Karataş5 aylar önce
  • Bu amcık kaportacılara götürmeyin kendiniz boyayın.. Çocuk oyuncağı arac boyamak

    MrZaza1860MrZaza18605 aylar önce
  • Çocuklarıda usta yaparsın

    Melih CeylanMelih Ceylan6 aylar önce
  • Tamini arabayı bu şekilde boyamak kaç gün sürüyor

    Berke Eren ERSİNBerke Eren ERSİN6 aylar önce
  • Ne kadara yapıyorsunuz tofaş i ustam

    Hxyfzeyz7r Ft8xt7rx59Hxyfzeyz7r Ft8xt7rx596 aylar önce
  • bu usta hangı sehırde ?

    mert erbenmert erben6 aylar önce
  • Bune amk herkes usta olmuş yorum yapiyo yok boyaya zimpara olurmu biri aşama yanlış der çok biliyosaniz verim size boya tabancası bi de kompresör gelin bizim dükkanda boyayin arabalari hepiniz ustasin ya amk

    dengesiz beydengesiz bey6 aylar önce
  • Yapılan ise bakarım sonrasında ne kadar uzun süre kendini bozmadığina araç sahibi memnun ise bize hayırlı olsun demek düşer

    Ayhan UğurAyhan Uğur6 aylar önce
  • S.a Tofaş Serce Var Beyaz Renk Biraz Çürük Oluşmuş Dura Dura Kaça Boyarsın Sorması Ayıptır.

    Mustafa OğuzMustafa Oğuz7 aylar önce
  • güzel olmuş elinize sağlık bi de burası neresi

    Mustafa BilginMustafa Bilgin7 aylar önce
    • Kocaeli gölcük başiskele sanayisi

      Tuncay SevimTuncay Sevim7 aylar önce
  • Bu işyeri merde kocaelidemi

    katil 64katil 647 aylar önce
    • @Tuncay Sevim tamam tesekkur ederim

      katil 64katil 647 aylar önce
    • evet kocaeli gölcük başiskele sanayisinde

      Tuncay SevimTuncay Sevim7 aylar önce
  • bide gunese cikart haci arabayida. soyle bi herkes gorsun o makinenin yuvarlak yuvarlak makine izlerini. boye tek tr pastayla olmuyor bu is. 3 kat pasta yapman gerekiyor. once kalin pasta sonra bi incesi ve en son en ince pasta ile yapacaksin. sonrada hare giderici cila kullanacaksin. yani o kullandigin makinenin yuvarlak izlerini kaybetmen gerekiyor. gölgede cam gibi. ben o arabanin 3 4 ay sonraki halini hayal edebiliyorum

    Ercan BodurErcan Bodur7 aylar önce
  • bi kere boya yapilan araca zimpara yapmak nerde çıktı. neyin modasi bu. simdi zimp yapiyor sonra pasta yapiyor eyvallah araba parliyor. peki 3 4 ay sonra o boya matlasacak. bi kere tabancaniz artik cok eskide kaldi. orjinal fabrika robotlarinin ayarinda tabancalar var. yani kaportada kaplama alani genis yaklasik 30 40 cm arasi kaplama alani var her turda. biraz avrupadan birseyler ogrenin adamlar boyayo atiyor birakiyor cam gibi. sizin gibi boyadiktan sonra tekrar pastasiydi cilasiydi ugrasmiyor. inanin o maliyete avrupadaki kullanilan tabancayi kullansaniz daha az maliyet ve daha az iscilik olacak. ayrica acik biyadan sonra pasta yapmasi tabiiki acik alanda yapmis oldugunuz icin boyayi. uzerine coken tozlari aliyorsunuz. ama mantik yanlis. gercekten su anki maliyeti ve iscilik arti harcadiginiz zaman boşa. artik kendinizi guncelleyin sayin ustalar. 500 fazla olsun ama kalite olsun

    Ercan BodurErcan Bodur7 aylar önce
    • Boyandıktan 1 Hafta Sonra Silikonsuz Pastayla Parlatılıp, Araba Şampuanıyla Yıkanırsa Matlaşmaz. 😉

      Oto,Mobilya Profosyonel BoyaOto,Mobilya Profosyonel Boya2 aylar önce
  • Yer istanbulmu

    YUNUS ŞEKERYUNUS ŞEKER7 aylar önce
  • Adam gerçekten güzel boyamıs cam gibi oldu araba aynı

    yusuf kirikyusuf kirik7 aylar önce
  • 👍

    شلاش Taemشلاش Taem7 aylar önce
  • Amk orjinal siyah arabayı kıpkırmızı boyatasım geldi...

    # FirewavezZ# FirewavezZ8 aylar önce
  • boya kaporta işçilk fiyatne verdin

    koray Gürkoray Gür8 aylar önce
  • Boya tabancası ne marka

    Zeki Can TaşatanZeki Can Taşatan8 aylar önce
  • sol arka tekerin ne suçu var onuda maskeleseydiniz astar atarken :D Emeğinize sağlık ustam güzel oldu masallah

    Oğuzhan Kızıltuğ FilmsOğuzhan Kızıltuğ Films8 aylar önce
  • S.a kardeş yer neresi nasıl ulaşırız

    Oguzhan KarakaşOguzhan Karakaş8 aylar önce
  • Astar. Boya vernik pasta jel

    oyun route ABDULLAHoyun route ABDULLAH8 aylar önce
  • cok.guzel oldu usta MaSAllah sana Adres yazda nerdesin bilelim

    OguzhanSafakOguzhanSafak8 aylar önce
  • On numara beş yıldız kapatttt

    Tacettin YükselTacettin Yüksel8 aylar önce
  • böyle bir tofas komple kaça boyuyorlar

    Güven çiftçiGüven çiftçi8 aylar önce
  • Fiyat ne tuttu

    YUNUS ŞEKERYUNUS ŞEKER8 aylar önce
  • Bi cadir falan bulsaydinz bari icinde boyasaydnz

    Eric SonnEric Sonn8 aylar önce
  • ÖVE ÖVE BİTİREMİŞSİN ARKADAŞ BÖYLE BOYAMI OLUR VUR GİTSİN MİSALİ BAŞIMIZA HERKES USTA OLDU😡

    CENK YAMANCENK YAMAN9 aylar önce
    • vur gitsin derken sen vur gitsin dersin adam tofaş boyamaya 3500 alıyor ustanın değeride o. 1000 1500 e sallamasyon yapan usta olsaydı oho :D

      Tuncay SevimTuncay Sevim8 aylar önce
  • Cingan kirmizisi

    ismail koçyigitismail koçyigit9 aylar önce
  • Ne kadar tuttu boyama

    Alper CanerrrAlper Canerrr9 aylar önce
  • Her asama yanlis kardesim

    erdem köktürkerdem köktürk9 aylar önce
    • He amk sen çok biliyon herkes usta olmus

      Serkan fıorıno teamSerkan fıorıno team8 aylar önce
  • Boyacı arkadaş Samsunlu sanırım konuşması bizim oralara benziyor :)

    Engin Tekin55Engin Tekin559 aylar önce
  • Fırın boya olmuyosa gerisi fasa fiso.

    Fiat MAREAFiat MAREA9 aylar önce
  • ismail abi napıyoruz :D 9:03

    GARIŞMA BENDEGARIŞMA BENDE9 aylar önce
  • açık alanda astar atmak da güzel kafa hacıdayı

    Ishak AktaşIshak Aktaş9 aylar önce
  • şimdi o şahina atacaksın 4 tane cms 40 set lastik off tıs tıs gezeceksin

    armando bondarmando bond9 aylar önce
  • Yerin nerede abi

    Oyun ManyağıOyun Manyağı9 aylar önce
  • Tofaşa dair heerşey toplama modifiye yapım aşamaları kanalıma sende davetlisin teşekkürler 😊

    Tofaşa Dair herşey ömer kanıçokTofaşa Dair herşey ömer kanıçok9 aylar önce
  • benimde kartalım var adanadayım adama verdim arabayı cürükleri aldı boyayı yaptı avradını siktiğim 3 ayda bitirdi işi bya yarak gibi oldu

    Cumali TekeCumali Teke9 aylar önce
    • @Mustafa Sengul kardas bende yeni ogrenicrm surmeyi turkiyeye gidince sahinden baslim diyorum yuksek model alip harap etmim bide hevesim var nekadara boyaniyot sahinler

      Halil AKÇADAĞHalil AKÇADAĞ2 aylar önce
    • Tapış Kaporta ya git kirve gözün arkada kalmaz bende serçe vardı anlatmaya gerek yok git Bi bak dükkana sor soruştur

      Mustafa SengulMustafa Sengul6 aylar önce
    • Cumali Teke Hacim yazdigina güle güle öldüm ya 🤣🤣🤣

      Sen OsmanSen Osman8 aylar önce
  • Bir tofaş için yaklaşık kac litre boya vernek ve astar gidiyor

    Numan ŞengülNuman Şengül9 aylar önce
    • Kardeşim taş çatlasın 1 buçuk kilo

      EnesEnes9 aylar önce
  • 2750 TL Ye 6.30 Dolar kuru ile sistem topladım kanalıma ve videolara bakıp Like atıp abone olup güzel bir yorum atarmısınız yeni başladım TRvision ve twich videolar atıcam destek olursanız sevinirim

    GYFO 2735GYFO 27359 aylar önce
  • maskede yok kafalar 1 milyon 😀

    Dj Black CatDj Black Cat9 aylar önce
  • maşallaj usta hakkını vermiş

    Serhat GurbuzSerhat Gurbuz9 aylar önce
  • fiyat ne kadar öyle baymanın

    burak battalburak battal9 aylar önce
    • İnsanlar bilmeyince cok uzuluyorum bilseniz bu sanati iki dakkalik is be kaardesim ben bu arkadasdan daha ii atarim hem zamanim var hem bu isin uzmani olmusum

      Altın Kalpli AdamAltın Kalpli Adam6 aylar önce
    • 3500 TL

      Tuncay SevimTuncay Sevim9 aylar önce
  • Araç sahibinin instagrami filan varmi son halini merak ettim

    Rahman GümüşRahman Gümüş9 aylar önce
  • ulan tam türk işi.

    Hernan CrespoHernan Crespo9 aylar önce
  • Hayirli işler kusura bakmayin Hayatimda ilk defa böyle bir boyama stili gördüm kolay gelsin 👍

    Anil NamliAnil Namli9 aylar önce
  • Astar kurumadan boyaya geciyor adam hemen 1 saatte boya boyanmaz 1 sene sonra arabadaki boyalar atmaya baslar bir ise yaramaz

    TOFAS OFFİCİALTOFAS OFFİCİAL9 aylar önce
    • Aynı yorumu yapacaktım. Binip kendi kullanacağı araç olsa bunu yapmazlardı. Kesin elden çıkaracaktır. Sonra alanın elinde patlayacak yazık cidden. Arkadan kovalayan mı var. Bekle kurusun boya değil ki tozdan mozdan korkacak birşey de yok beklerken. Allah ustaların eline düşürmesin işte hacı abi, napacaksın.

      CAN OZCANCAN OZCAN22 gün önce
  • boya farkı derken dışarda boyadığınız için demişsin sanırım üstüne toz gelme ihtimalini düşmüyormusunuz hiç sinek yapışsa ne olacak ? fırında yapılması gerekir boyanın

    Hasan IyicanHasan Iyican9 aylar önce
    • Organik boya olur

      Ilk KirIlk Kir7 aylar önce
  • İşini severek yapan ustalara selam olsun

    ALi ÇiLALi ÇiL9 aylar önce
KLAS OTO BOYA FARKI TOFAŞ BOYAMA