Konuşursam Yayınlayacak Mangal Gibi Yürek Varmı Dedi ve Konuştu ! İşçiye 60 TL Zam Teklifi !

Kamu işçileri zam teklifi belli oldu! Türk İş toplu sözleşme görüşmelerindeki zam teklifini açıkladı
Türk İş ile Hükümet arasında Toplu İş Sözleşmesi görüşmelerinin ikincisi bugün yapıldı. Toplantıda hükümet, Türk İş’in tüm kamu işçilerine zam teklifini sundu. Yaklaşık 200 bin işçinin ücret zammının belirleneceği Toplu İş Sözleşme görüşmesi merakla bekleniyordu.
Çalışma Bakanı Zehra Zümrüt Selçuk bugün Türk İş heyetini davet etti ve kamu işçileri için zam teklifini iletti. Türk İş, tüm kamu işçilerine seyyanen brüt 300 lira zam, ilk altı ay yüzde 15, ikinci, üçüncü ve dördüncü altı aylarda enflasyon artı 3 puan refah payı talep etmişti.
İKİNCİ GÖRÜŞME GERÇEKLEŞTİRİLDİ
Kara yolları, demir yolları, il özel idareleri, şeker fabrikaları ve elektrik üretim santralleri başta olmak üzere kamudaki yaklaşık 200 bin işçiyi ilgilendiren Toplu İş Sözleşmelerinin yürürlük sürelerinin dolması üzerine hükümet ve Türk-İş, yeni sözleşme için geçen hafta masaya oturmuştu.
Hükümet 2019'un ilk 6 ayı için yüzde 5, ikinci 6 ayı için yüzde 4 zam teklif etti. Türk-İş Başkanı Ergün Atalay konu hakkında yaptığı açıklamada “3500 TL'den az alanlar için 60 TL zam teklif edildi. Enflasyonun yüzde 17 olduğu yerde bize yüzde 5 teklif ediyorlar. Bu teklifin kabul edilebilir bir tarafı yok” açıklamasını yaptı.
Türkiye'de sorulamayan soruları soran halkın görüşlerini size aktaran kanalımıza hoşgeldiniz!
-Sokak Röportajları
-Eğlenceli Sohbetler
-Gündem Olan Konular
ile sizlere Antalya'dan Halkın Görüş ve Düşüncelerini Sunuyoruz.
Kanalımıza Abone Olmak İçin--
trvision.net/pass/UCd_l2ikDVT6_1Uu9n_BIrgg

Kanalımıza Destek Olmak İçin Patreon Hesabımız
www.patreon.com/ilavetv
Facebook -- ilave tv
İnstagram -- ilave tv
Twetter -- @ilaveheryerde1_

işçi zammı
işçi maaşı
hakiş
türkiş
60 tl zam

Herunterladen

görünümler
465,687

YORUMLAR

  • Yorumlara şöyle bir bakayım dedim bütün vatan ve din düşmanları ateistler geziciler ve hatta feto ağzıyla konuşanlar yalan söylemeyi küfür etmeyi hakaret etmeyi hayat tarzı haline getirmiş bir sürü rezil insanlar topluluğu eminim siz daha bu ülke yeni kurulurken ataputunuzun ülkeye soktuğu 600 bin ermeni ve 300 bin Yahudi insanın çocukları ve torunlarısınız çünkü vatan sevdalısı millet sevdalısı ülkesini seven insan şeytanın yolundan değil hak yolundan yürüyenlerle beraber gider videonun başında konuşan rezil herifin söylediklerini tasdikleyen siz it sürüsüne sesleniyorum hepiniz tarihe gömüleceksiniz boşuna debelenmeyin sizi kimse hatırlamayacak bu ülkenin yüzde 80 i dindar ve hak yolundadır sosyal medya aracılığıyla yaptınız bu bütün yayınlar karalamalar şeytanlıklar propagandalar algı operasyonları o dört partinin yayın organları bu rezillere destek veren dernekler hepsi çökertilecek ve bertaraf edilecektir Ve size hepinize söylüyorum FETO PKK PYD DEAS DHKPC CHP IYI PARTI HDP KARŞI MEDYE UNSURLARI israil Amerika yunanistan fransa katil esad rejimi avrupadaki pkk yandaşları size söylüyorum ULAN TÜMÜNÜZ GELİN HEPiNiZiN hakkından geleceğiz merak etmeyin son olarak YAŞASIN RECEP TAYYİP ERDOĞAN YAŞASIN TÜRKİYE IMPARATORLUĞU YAŞASIN İSLAM BİRLİĞİ YAŞASIN TÜRK ORDUSU YAŞASIN TÜRK MİLLETİ YAŞASIN OSMANLI TORUNLARI YAŞASIN HAK YOLUNDA YÜRÜYENLER RABiA🤚🤚🤚🤚🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷

    Muharrem AslanturkMuharrem Aslanturk2 aylar önce
    • @BİLGE ADAM babasini sikmis ataturk ustacim ondan

      Fatih AksakFatih Aksak9 gün önce
    • YASASIN TURK ISTIKLAL VE CUMHURIYET KAHROLSUN SAHTE ISLAMCILAR BETER OLSUN ATATURK DUSMANLARI

      Fatih AksakFatih Aksak9 gün önce
    • Got kilisin sen

      ERKAN TÜMERERKAN TÜMER10 gün önce
    • @Gökhan Öztürk Trabzon da yaşıyorum doğma büyüme bura liyim Babam ve annem de Trabzonlu Elhamdülillah Müslüman ve Türk oğlu Türküm yalnız sen böyle herkese zarf atma Allaha yemin olsun ki atatürkçüleri kemalistleri bu ülkeden süpüreceğiz Türklerin dini yoktur diyen bir rezilin peşinden giden bir topluluktan ülkeye hiç bir fayda gelmez boşsunuz bembeyaz bir sayfa gibi sizi kimse yazmayacak bir çöp tenekesinin içindeki kokuşmuş fare ölüsü gibi gebereceksiniz O kadar

      Muharrem AslanturkMuharrem Aslanturk16 gün önce
    • Arkadaşlar çocuk sevicisi çöl bedevilerinden biri bu. Ortaasyada din adı aldtında binlerce Tūrkūn kellesini kesen anneleri ve kızları pazarlarda satan ırzına geçen Arapların kalıntısı bu herif. Kubilaya da aynîsınî yaptïlar ama Atatūrk haklarından geldi baş kaldıramadılar. Bunların yūzūnden insanlar dinden soğudu. Sorsanız Tūrkiyede bile yaşamıyordur kafir dediği ūlkelerden birindedir belki de çūnkū hem kafirin koynunda rahat yaşayîp hem de şeriat isteyen çok tip var böyle

      Gökhan ÖztürkGökhan Öztürk16 gün önce
  • Hiç akp ye oy vermedim vermemde çok şükür cahil değilim eğitim durumum düşük değil akp nin eski bakanı ne demişti milletin eğitim durumu yükseldikçe akp nin oyları düşüyor demişti

    mehmet Ali Tankosmehmet Ali Tankos14 saatler önce
  • Helal olsun...🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷

    Yunus BulatYunus BulatGün önce
  • Ağzına sağlık ama seni içeri atmaz hemşerim o ceza paraya döner çaldıklarının yerini halkın zorluklarla biriktirdikleri paralarla dolduruyorlar.

    fretless worldfretless world8 gün önce
  • Allah tayibin belasını versin kendi Kanjnda bogulsun inşallah

    Hulusi TerİakinHulusi Terİakin10 gün önce
  • Acin norvece felan bi bakin lan hala durum iyk diyen var millet vekilleri et yiyemiyorum diye agliyo. Kurbandan kurbana et goren insan var. Ac insan cok. Gecmis gecmistir onunuze bakin gecmisle oyalanirsaniz gelecekte olmassiniz koyun gibi insanlar var. Helal abi sana

    ERKAN TÜMERERKAN TÜMER10 gün önce
  • İlk konuşan abim senin gibilerin sayesinde bu durumdan kurtulacak bu ülke elbet ve emin olun zamanı gelince hepsi kaçacak olan assagida olanlar yanacak devlet büyüklerinin kaçacak yerleri dahi hazır ve dediği gibi şehit olanlar hepsi seçilmiş kişiler işidin 3 askeri yaktığı kişiler dahi seçilmiş kişiler işidçinin kendi ağzından çıkan kelimeleri izleyin açın gözünüzü artık ben uyandım sizde uyanın işçinin hakkına gelince 60 TL zam ile geçinecek durumda değiliz kira 1000 TL haftaya çocuğum olacak aldığım para 2020 TL asgari ücret mecburen 12 saat çalışıyorum 2475 TL maaş alıyorum şimdi kardeşim ben çocuğumu nasıl besleyeyim hadi besledim kendi karnımızı nasıl doyuralim hadi doyurdum nasıl giyinelim nasıl çocuğu giyindirelim ulan 1 tane kıytırık zıbın bile 20 TL olmuş bebek bezleri haddi hesabı yok elin suriyelisi belediyelerden yardım alıyor kart alıyor gözümüzün önünde marketlerde alamayacağınız şeyleri alıyor aval aval ellerine biz bakıyoruz artık ülkemizde dilenci olacaz artık nalet gelsin size mk.

    Aziz akınAziz akın10 gün önce
  • Allahlahsız hükümet duy milletin sesini

    Ali KartAli Kart14 gün önce
  • Sakallı Abi bak yemin olsun Seni takdir ediyorum abi tam o adamsın işte sağlam adamsın Okkalı böyle O şerefsizin Kafası kadar şey var sende mal var sende Teşekkür ederim sana saygılarımı sunuyorum sana...

    Serindere KemalSerindere Kemal14 gün önce
  • Ilk konisan abime saygilar türkiye arkanda gurur duydum sana ....aleviyim zazayim kürdüm türküm ...yürekli insana selamlar berlinden ...keske herkez böyle düsünseydi...suan tüekiye 1 numara olurdu agzina saglik...ne cumhurbaskani nede basbakan kimseye bisey yapamaz cünkü biz halkiz ..bizim sözümüz gecer Kemal Atatürk öyle enir verdi bu devlete.halk ne derse odur ;)

    Canom BenimCanom Benim16 gün önce
  • Helal olsun sana abicim

    Oktay FelekogluOktay Felekoglu16 gün önce
  • 7.48de 5 çocuk babası mıyım dedi o arkadaş. 2 tane neyine yetmiyor be kardeşim. Rteye inanıp çok çocuk yapmayın

    Gökhan ÖztürkGökhan Öztürk16 gün önce
  • cami var din yok okul var egitim yok köprü otoyol tünel var geçen yok ilaç var alan yok tatil var giden yok

    Fatih sultan mehmetFatih sultan mehmet17 gün önce
  • Evet bilal gidebilir nasıl olsa okçuluk vakfının başkanı aldığı bağışlarla sniper olmuş olması gerekir tek okla 50 teröristi vurabilir.

    Bekci BakooBekci Bakoo18 gün önce
  • Millet vekillerinin çoğu işveren olduğu sürece 3 bin tl maaşı rüyamızda görürüz

    yakuza viyakuza vi18 gün önce
  • Senin yüreğine sağlık Osman Abe 👏👏

    NURULLAH KAYNAKNURULLAH KAYNAK20 gün önce
  • şu adamdaki daşşagın yarısı atatürkten sonra bu ülkeyi yöneten sözde lider ama aslında maşalarda olsaydı türkiye bu gün abd ile her konuda dünyayı yönlendiren pazarlık yapan ülke olurdu...

    Yasin KaraYasin Kara21 gün önce
  • 250 bin dolarlik cantayi televisyon kameralar onune koyup.hava atmak ne demek. 60tl zam vermek. Resmen insanlari inek yerine koymakdan.baska bir gosteris degil. Kurban gecti gitti. 250 bin dolarlik canta alicana. Fakir fukaraya et dagitsaydin ya. 🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗

    KING TURKKING TURK21 gün önce
  • Nerden gelirsen gel.nerden olursan ol. Sonuc sende bende bu ulkede yasiyoruz ve giti yolda ilerliyoz. Eger tabiki bu gidise ilerlemek derseniz. Helal olsun. Elini yuregine koyup oldu gibi konusanlara . Eeee yurdumun insani. Bolmeyin kendinizi. Birlikden guc dogar. Bunu asla ve asla unutmayin.

    KING TURKKING TURK21 gün önce
  • SİZ NASIL İNSANSINIZ SİKTİR EDİN AKP Yİ ... CHP.... HDP Yİ MECLİSE SOKTU ... ULAN BU TERÖR ÖRGUTU NÜ YOK ETMEK İÇİN ŞEHİT VERİYORUZ ... HDP ye YANINDAYIZ DENİRMİ BU NASIL PARTI............. EGER AYNI GÖRÜŞTE OLAN VARSA .. ALLAH İNSALLAH SİZZEDE VERİR BU ACIYI

    Şiir-deki DüşlerimŞiir-deki Düşlerim23 gün önce
  • Ülkesini seven insan şeytanın yolundan değil hak yolunda yürüyenlerle beraber gider demişsin.yazının sonunda da yaşasın hak yolunda yürüyenler deyip rabi a işareti koymuşsun. rabi a işaretinin ne olduğunu biliyormusun sen.rabi a işareti şeytanın işaretidir.açın o gözlerinizi artık açın o zihinlerinizi....hak yolundan giderken bile şeytanın işaretini kullanıyorsan sana yazıklar olsun....

    Durgun xDurgun x23 gün önce
  • Helal be abi bravo çok güzel konuştun Allahına kurban✌✌✌

    Emre MertEmre Mert23 gün önce
  • 17 yaşındayım ve izliyorum hep anlayana ne mutlu diyim siz anlayın . Ve benim suan burda deyilde baska yerlerde olmam lazım 17 yasında yurt derdine dustum 😔🤫

    Bir' diLim UmuT.Bir' diLim UmuT.24 gün önce
  • Erdogan denilen sahis takunyali fuhrerdir.Hitlerle hayati yaptiklari birebir benziyor.Sahte bir dusman yaratan nefret politikasiyla ulkenin basina gelmis.Kin ve ayrimcilikla halki kutuplastirmis bir kisidir.Ulkeye zarari buyuktur.Hedefleri icin dini milliyetciligi kullanan bir kisidir.

    Mehmet HovardaMehmet Hovarda24 gün önce
  • Vay be adam guzel konistu helal olsun vlh

    mero canmero canAylar önce
  • en baştaki adama sarılasım geldi vallahi

    ulaş bozbulutulaş bozbulutAylar önce
  • Yola Devam

    Undercover Clips Undercover ClipsUndercover Clips Undercover ClipsAylar önce
  • En güzeli de yüreği varsa Bilali göndersin

    Ersen GülerErsen GülerAylar önce
  • Biz hak ediyoruz bunları yayında ve yapımda emeği geçen herkesin AMK

    Eray ArslanEray ArslanAylar önce
  • Muharrem aslan senin ALLAH ına kurban olsunlar bütün haçlı liderlerini toplasan 1 tane REİS etmez.Burasi TÜRKİYE GÖRÜNDÜĞÜNDEN İBARET DEĞİLDİR.KAHPELERE GEÇİT YOK SALLANACAK DELİKT E AĞAÇTA BULAMAYACAKLAR.VATANSEVERLER BİTMEZ . ALLAH DEVLETİMİZE REİSİMİZE MİLLETİMİZE ORDUMUZA POLİSİMİZE KISACASI BU VATANA HİZMET EDEN BÜTÜN VATANSEVERLER DEN ALLAH RAZI OLSUN ŞEHADETE HAZIRIZ HER DAİM SEFER BİZİM ZAFER ALLAH'IN SANCAK KALKTIĞINDA DÜNYA AYAĞA KALKACAKTIR

    Nezih KoncaNezih KoncaAylar önce
  • Evet para var REİSTEDE DEVLETTEDE sizin gibi DEVLET düşmanı picleri Yok etmek için silah yapıyoruz chpkk PİCLERİ İNGİLİZ ERMENİ Yahudi köpeklerine geçit yok artık vatanseverler bitmez atalarımızın kaldığı yerden devam edeceğiz yüreği yeten gelsin Avrupa özentisi piclere Türk'ün gücünü gostericez.hedefimiz KIZILELMA İSLÂM ORDUSUNUN ÖNÜNDE HİÇBİR PUTPEREST DURAMAZ HAK GELDİ BATIL ZAİ OLACAK.YAKTİGİNİZ ORMANLARA KELLENİZİ GÖVDESİNDEN AYYRİİ GOMECEGİZ .KANLA ALINAN TOPRAKLAR KANLA VERİLİR ÇAKAL LAR YAŞASIN TÜRK İSLÂM BİRLİĞİ YAŞASIN TURAN BİRLİĞİ.

    Nezih KoncaNezih KoncaAylar önce
  • Mavi tişörtlü abi HELAL OLSUN ABİ SANA BİN DEFA DİLİNE YÜREGİNE SAGLIK EFSANESİN

    Buket OncelBuket OncelAylar önce
  • Abim cesur yürekli abim bir Kürt olarak gurur duydum senden tayip e 2023 de millet hattını bildirecek

    Abidin KayaAbidin KayaAylar önce
  • Ataturk e laf soylemek. kimsenin haddi degil , herkes haddini bilsin.Ortaya cikipta Turkum demesin kimse.Damarlarinda asil Turk kani akan insanlar Turkum diyebilir. ,Ataturkun yolundan gidenler Turkum diyebilir .Ve Turkler cocuklara. tecavuz etmez ormanlari keyfi yakmaz hayvanlari canli canli katletmez.Turk yalan ,dolan bilmez kul hakki yemez .Ne Mutlu Turkum Diyene 🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷 Dunya Liderimiz Mustafa Kemal Ataturk ❤❤❤

    saganak yagmursaganak yagmurAylar önce
    • Hassiktir lan

      Ersen ErisErsen ErisAylar önce
  • helal olsun reis halkın sesi oluyorsun bu tarz videolara devam etmeni diliyorum herkez duysun sesimizi

    4 DUVAR4 DUVARAylar önce
  • 👏👏👏👏👏👏👏

    Arzu GuraslanArzu GuraslanAylar önce
  • Senin yureyine kurban bıremın

    Jdjjhx jdjjhhfJdjjhx jdjjhhfAylar önce
  • Helal olsun kardeşi sana

    Songül GüneriSongül GüneriAylar önce
  • AKP BİR VİRÜSTÜR

    Yılmaz SalmanYılmaz SalmanAylar önce
  • HELAL OLSUN

    Yılmaz SalmanYılmaz SalmanAylar önce
  • Helal olsun ilk konuşan arkadaş sapına kadar haklı

    7. dünya7. dünyaAylar önce
  • Bende kürdüm 15 ay șırnakta askerlik yaptım șırnak inci karakolunda askerdim 15 ay yaptım 2008de șimdiler bedelli için kuyruğa giren vatanserlere yazıklar olsun bu ülke hepimizin ama tırșıkçılar bu ülkeyi seviyor sözde

    Mehmet TaşyürekMehmet TaşyürekAylar önce
  • Nerede ecevit nerede Demirel nerede o eski günler

    Mehmet TaşyürekMehmet TaşyürekAylar önce
  • Helal olsun be dayiii işte sağlıklı düşünen insan biz kardeşiz biz birlikte güçlüyüz

    Huso AkkocHuso AkkocAylar önce
  • Helal olsun Kardesim tayyip picini gönderin artik su türkiyeden kurtulun

    Akin YildizAkin YildizAylar önce
  • Helalolsu sana abem turkiyeyi sati arablara

    Jdjjhx jdjjhhfJdjjhx jdjjhhfAylar önce
  • İlave TV adamsiniz

    Muhammet OzturkMuhammet OzturkAylar önce
  • Secimim Günü Bizde size Güzellik yapacağız Götümüzü sikmediğiniz kaldı Türkiye 🇹🇷 Düşman Bu Bu Adalet ve eşitlik istiyorum Allah'a havale ediyorum Recep Tayyip Erdoğan

    Omer KorkmazOmer KorkmazAylar önce
  • 60 tl yide vermesinler sadaka gibi bu yoksulun kiracının kundaktaki bebeğin yetimin hakkını nasıl ödeyecekler

    HER YER SANATHER YER SANATAylar önce
  • Ilk konuşan abimize bir alkış alalım...👏👏👏

    Ezmiran KaradağEzmiran KaradağAylar önce
  • Az kürtler kadar cesur olun bee korkmayın bu kadar kedi gibi.

    kedi catwomankedi catwomanAylar önce
  • Herkes herşeyin farkinda da niye hala bunlar ıktidarda halk isyan ediyor ama koyun gibi bunlarda bunu çok iyi kullanıyor kimse fikrini soyleyemiyor adalet hak hukuk üretim ve ilk başta eğitim ve öğretim olmadan bu ülke bu esaretten kurtulamaz bu yorumu yapıyorum 3 -5 güne polis kapımı çalar asıl ülkenin milli değerlerini servetini çalanlara birşey demiyenler utansın....

    mustafa uçakmustafa uçakAylar önce
  • Bi yerine koysun .dxlzvşmxczvxv

    Rella SofiRella SofiAylar önce
  • abi orada çok güzel söyledi halk salak kardeşim yönetimdeki sömürgeci yavşakların suçu ne bunda ses çıkarmazsan ayağındaki donunu bile alırlar

    kadir kesenkadir kesenAylar önce
  • Hela olsun

    Yusuf ErkanYusuf ErkanAylar önce
  • İlk konuşan Adam,, gerçekten içten konuştu.....adam haklı, Adam dobra,..... Doğruya, doğru.... Millet iyice bezdi, bıktı...

    Mavi AkdenizMavi AkdenizAylar önce
  • Eskiden babam 180 lira aylik alırdı 5 çocuk büyüttü şimdi biz 1 çocuğunuza bakamıyoruz yeniyıl geldiği zaman işçilere fedakâr lik yapın der 2020 yaptı zam üstüne zam yaptı kadın erkek belli değil eşler birlikte çalışmazsa ac kalır yazıklar olsun bu ülkeyi yönetenlere

    gulfidan Uyegulfidan UyeAylar önce
  • Helal olsun sana abem ağzına sağlık bende tam konuştukların arkadandayım ne olacaksa bizede olsun hakkımı helal etmiyorum sana tayyip hırsızı

    Emrah YükselEmrah YükselAylar önce
  • Bu iktidar fakir , fukara ve dargelirlinin düşmanı.İlk iktidara geldiğinde kamuflaj etti, büyük ölçüde. Ama halk bilinci arttı, foyalarıda ortada.

    Şinadi BekiroğluŞinadi BekiroğluAylar önce
  • Bizi bize biz eden bizi renk ırk dil ile hamur gibi yoğuran bağlayan kardeş yapan allah a hamd olsun bizleri ümeti muhammed yapan yaradan Rab ime binlerce şükürler olsun islam dinimiz inancımız ve iman mız için uğruna ölüm varsa gelsin................. ... allah ım tüm inanan ları bu imtihandan selamete erdir

    kara belakara belaAylar önce
  • Iyi oluyor bu halk a amk bu halk in yine gider ampul der

    ihsan Ozturkihsan OzturkAylar önce
  • Allahina kurban olim dayi

    ihsan Ozturkihsan OzturkAylar önce
  • Üniversite öğretmen mezunuyum nereye gitsem iş yok kpss denilen saçmalığı bize dayatmışlar, devlet ve özel sektör bana git bok temizle diyor, yıllarca boşuna okumuşum , öğretmen mezunuyum ama asgari ücrete çalışmak zorundayım, evlenmek istiyorum param yok, rahat bir hayat istiyorum yok, karnımı doyuramuyorum, kira ödeyemiyorum, kişisel bakım yapamıyorum, evdeki buz dolabım boş, her gün makarnada makarna.. karın tokluğuna yaşıyoruz, bir sigaram vardı onada zam geldi onuda bırakmak zorunda kaldım, Allaha havale ediyorum ne diyeyim ki

    VatandaşVatandaşAylar önce
  • Çok güzel gerçekleri söylüyon be abim bu hallerimize oturup ağlamak lazım nereye gidiyor güzelim ülkemiz

    Yavuz KarabulutYavuz KarabulutAylar önce
  • Adalet yok ekonomi bitmiş insanlar haksız yere cezaevinde rezillik diz boyu.Mavi tişörtlü Vatandaş çıkmış mangal gibi yürekten bahsediyor.Bu memleketteki boş konuşan pısırık hiçbir yurttaş mangal gibi yürekten bahsetmesin tamam mı? Iktidar ceplerine dokunmasa kimse ses çıkarmazdı.Bu mudur bilinçli yurttaşlık yazık?

    Enes KeskinEnes KeskinAylar önce
  • Beni bir ay boyunca 2020 tl ye köle eden sistemin amina sokuyum

    Efe19 NurEfe19 NurAylar önce
  • adama helal olsun , maphus havasını almış :)

    Hakan karslıHakan karslıAylar önce
  • Insan gibi yaşamak istiyosan 10.000 TL olacak hiç bişeyede zam gelmeyecek ozaman hiç bi geçim sıkıntısı olmaz istediğini de alırsın dilenciye verir gibi 2000 tl nedir lan kopekmiyiz biz insaniz biz insanız ALLAH'sız o.ç sizi

    onur özmenonur özmen2 aylar önce
  • Yürü osman abi

    Yusuf EkinciYusuf Ekinci2 aylar önce
  • Bir ülke nasıl sikilir yaz olum bunu bilemem ama bunu yapan biri var ona danışalım kimdirovvv rte 😁😁

    Hasan AkınHasan Akın2 aylar önce
Konuşursam Yayınlayacak Mangal Gibi Yürek Varmı Dedi ve Konuştu ! İşçiye 60 TL Zam Teklifi !