KORKUDAN ÖLDÜREN ASANSÖR ŞAKALARI !

Merhaba,Bugün KORKUDAN ÖLDÜREN ASANSÖR ŞAKALARI ! videomuz ile karşınızdayız.Bu video da insanları troll eyen en iyi sosyal deney videolarına baktık aralarında birbirinden komik güldüren asansör şaka larını izledik. Eğlenceli güzel bir video oldu. Umarım videomuz hoşunuza gitmiştir. Bize Destek Olmak için Kanala ABONE Olmayı ve En Yeni Videolardan Haberdar Olmak için Bildirimi Açmayı Unutmayın İyi Seyirler. Umarım efsane trend veya popüler listesinde görüşürüz.
Sosyal Medya Hesaplarımız
Muhammed Belir İnstagram:
instagram.com/muhammedbelirr
Musa Belir İnstagram; instagram.com/musabelir

Merhaba, bu kanalı 2 kişi yönetiyoruz. Muhammed Belir ve Musa Belir olarak M2B adını verdiğimiz kanalı açtık.Olabildiğince farklı tarzlarda eğlence , challenge , komedi , şaka , şarkı , vlog , montaj , tepki ve benzeri bir sürü içerik üretip sizleri güldürmek, eğlendirmek için çalışıyoruz....
Ne kadar çok beğeni gelirse o kadar kaliteli işler çıkarabiliriz. Beraber bu yolda ilerliyoruz.
Arkadaşlar, yorumlarınız bizim için çok değerli. Hepsini tek tek okuyoruz. Yorumlarda bizden istediğiniz şeyleri çekmeye çalışıyoruz
Yüzünüzde Azıcık Tebessüm Bırakabiliyorsak Ne Mutlu Bize :D

Herunterladen

görünümler
1,046,675

YORUMLAR

  • 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

    Rafiq XaliqovRafiq XaliqovGün önce
  • 1 M görüntülenme wtf

    Zeliha LimanliZeliha Limanli2 gün önce
  • 894 bin oldu kazıt Musa abi

    Fırat KuzeyFırat Kuzey2 gün önce
  • Abilerim kanalımın adı Aslı Akvaş

    Aslı AkbaşAslı Akbaş2 gün önce
  • Abi 3:45 te adamın tam gotr vuran

    kartal kralkartal kral3 gün önce
  • bencede kele bakmak sevaptır

    zehra pınarzehra pınar3 gün önce
  • abilerim her vidionuza abone oldum bildirimleri açtım yorum yazdim sizi seviyorum

    Ali ErolAli Erol4 gün önce
  • Sen saçlarını kazıtma

    sare tvsare tv6 gün önce
  • asan sörde kaabin var

    zekicerahzekicerah7 gün önce
  • Musa'nın diyişi ile = asensör Doğrusu = asansör

    Elif ArslanElif Arslan14 gün önce
    • Yanlış yazmışım asönser

      Elif ArslanElif Arslan14 gün önce
  • 750000 oldu geçti bile abii

    yaren torunyaren torun16 gün önce
    • Ama 1 ayda dedi 6 ay önce atmış

      ggachaa__ Melekggachaa__ Melek16 gün önce
  • 7. vido kız asansordan duştu

    hbt ütüpakethbt ütüpaket17 gün önce
  • en komik vido

    hbt ütüpakethbt ütüpaket17 gün önce
  • la bi kulaklık alın aq 2 kişi takınca sevgili gibi oluyonuz

    kumsal aykumsal ay18 gün önce
  • Çok qüzel etkiliydi

    N e t G a m e sN e t G a m e s21 gün önce
  • Paylaço değil it filminden yapmışlar kırmızı balon onun orda oldunun simgesi

    mertali Şahinmertali Şahin22 gün önce
  • Adam diyo 100000 izlensin izlenme 1000000

    Oyun RotasıOyun Rotası22 gün önce
  • Abi neden ustunuz değişti

    çılgınx Nurbanuçılgınx Nurbanu22 gün önce
  • Bardak altı telefon altı sana girsin efonaltı

    Enes UygunEnes Uygun23 gün önce
  • 5:41 abi asansörün arkasında kapak gibi bir şey var ordan çıktı

    Ali Doğukan EğriAli Doğukan Eğri23 gün önce
  • 6:02 de abi asansör de gizli bölme var bence

    Yusuf KayaYusuf Kaya23 gün önce
  • 5:42🤫🤫🤫🤫🤫

    Abdullah Yiğit GülAbdullah Yiğit Gül23 gün önce
  • E yapmadın kazıtmayı

    Berketaha AltayBerketaha Altay24 gün önce
  • Arkadaşlar onun kamera arkasında gördüm orada gizli kapı var türkiyedede bütün aşan sörlerde var ama yerini sade polis biliyo bunlar izinli layk a basman gerekio🤗

    elif minişelif miniş24 gün önce
  • Musa'nın iyiliği için abonelikten çıkcam. Bu ne ıq.😂😙😅😉

    Çağla ÖzbekÇağla Özbek25 gün önce
  • Acidiimlan😂🤣😅

    Ismet UtkanIsmet Utkan25 gün önce
  • olum okizlar nerye dusuyorlar deyenler like

    Rasul AliyevRasul Aliyev25 gün önce
  • Güzel bir video olmuw tebrik ederim. saygilar gürcistan✋

    Huawei Y3Huawei Y325 gün önce
  • abi o palyaço asansörde gizli bir kapı var ordan çıkıyo bazı şakalar için gizli kapılar oluyo asansörde

    RB Karlus adresiRB Karlus adresi26 gün önce
  • abone oldum amma kel olman icin digil iyi sizi sevdigim icin.

    fuad allahverdiyevfuad allahverdiyev26 gün önce
  • Bunu turkiyede yapsalar adami doverler

    Irmak SalisIrmak Salis27 gün önce
  • 00:21 KELTOŞ BABA NA KOŞ HAHAHAHAHA 😁😁😁😂😂😂. AMA İNŞALAH BABA N SAĞ DIR AMİN

    Selam OyunSelam Oyun27 gün önce
  • Popo musa

    onur razmicoonur razmico29 gün önce
  • Bok cuvali

    onur razmicoonur razmico29 gün önce
  • Dog musa

    onur razmicoonur razmico29 gün önce
  • Bok musa

    onur razmicoonur razmico29 gün önce
  • Bok musa

    onur razmicoonur razmico29 gün önce
  • Bok musa

    onur razmicoonur razmico29 gün önce
  • Bok musa

    onur razmicoonur razmico29 gün önce
  • Booooook musa

    onur razmicoonur razmico29 gün önce
  • Asansörlerde zil yokmu ?

    ALİ 06 ŞÖVALYEALİ 06 ŞÖVALYEAylar önce
  • 3:48 koptuğu an

    Gülüsüm ÇaçaGülüsüm ÇaçaAylar önce
  • Çok Korkunç. Bune. Nasıl. Olur. 😎

    Nuray CevizciNuray CevizciAylar önce
  • İkiside birbirinden tatlı sırf sizin için izliyorum

    Esila SönmezEsila SönmezAylar önce
  • Yıl 2019 ve 877 bin aboneniz var 1 milyonu da görürüz inşaallah

    MKJK Dream WorldMKJK Dream WorldAylar önce
  • Harikasınız

    Ecem HatipEcem HatipAylar önce
  • çok güzel bir video yorum atmak isterdim ama atamıyorum

    Hacker TrollHacker TrollAylar önce
  • Video başlamadan like attım :D

    OZAN MİXOZAN MİXAylar önce
  • Miğdem bulandı resmen yaa

    Gülsüm AcarGülsüm AcarAylar önce
  • ❤ LOVE ❤

    Adem KucukAdem KucukAylar önce
  • Herkese merhabbaaaaa areribaycandan sevgilerle ♥

    Aygün ƏliyevaAygün ƏliyevaAylar önce
  • Lütfen saçını kazıtma

    BEREN işimBEREN işimAylar önce
  • Bide palyaço şakasını adana da yapın 😂

    Deniz Selmin AlkanDeniz Selmin AlkanAylar önce
  • Kıyımaz sana Musa kel olma

    elvan durmazelvan durmazAylar önce
  • Uzun zamandır uğramıyodum özledim sizi💙

    Ceylin Yılmaz//Ceylin Yılmaz//Aylar önce
  • Abi. Sizi. İstekramda sizi takip ediyo

    Burak Toprak ÇetinBurak Toprak ÇetinAylar önce
  • Ciddimisin

    hasan Koseogluhasan KoseogluAylar önce
  • TRvision nin kralları♡

    toprakali tursuntoprakali tursunAylar önce
  • Naber

    PUBG MOBILEPUBG MOBILEAylar önce
  • Bence korku değilde komik

    Gjkkjgf HgfghjkGjkkjgf HgfghjkAylar önce
  • Beni youtubeden abone olun

    Ehmed Ferid prooEhmed Ferid prooAylar önce
  • Çok sempatiksiniz yaa😊

    Özlem ışıkdağÖzlem ışıkdağAylar önce
  • BenimAbimin adıda musa

    Emine KoprululuEmine KoprululuAylar önce
  • 6:00 o kadın normalde cıbıldak kaçıodu korkudan kesmişler kaçtığı kısmı

    yusuf çalışkanyusuf çalışkanAylar önce
  • Ben yurtta kalıyorum. Her gün asansöre binmek zorundayım. Her bindiğimde asansör bozulmasın diye dua ediyorum. Hele öyle şeyler olursa var ya Allah korusun......

    Moral reyizMoral reyizAylar önce
  • 😁😁🤣🤣😅😅😅

    aysu aliyevaaysu aliyevaAylar önce
  • Oha acaba ypıcakmı?

    BİLGİ TOPUBİLGİ TOPUAylar önce
  • Abi bence 100like gelirse saçlarını kasıt tamam.

    Şerife AydınŞerife AydınAylar önce
  • abi saten asansöre binemiyodum sen beni dahada korkutun

    ibrahim tuncelibrahim tuncelAylar önce
  • Lan kahvaltı yapıyodum mide okyanus oldu jdjdjrdbidhrbdhwhwgryrurirjrvdbdks

    Mustafa KabakMustafa KabakAylar önce
KORKUDAN ÖLDÜREN ASANSÖR ŞAKALARI !