KRİZDEN KAÇABİLİRSİN AMA SAKLANAMAZSIN! | MURAT MURATOĞLU

KRİZDEN KAÇABİLİRSİN AMA SAKLANAMAZSIN! | MURAT MURATOĞLU
Ve sonunda seçim bitti! Türkiye çok önemli 6 ay kaybetti!
Ekonomik kriz bu süreçte daha da derinleşti.
Gerçeklerle yüzleşme zamanı şimdi…
En kötüsü geride kaldı mı… Hiçbir şey henüz geride kalmadı.
Yeni başlıyor!
Dolar, Euro fiyatları Türk Lirası karşısında bastırılıyor.
Hem döviz hem faizi birlikte kontrol edemezsin. İktidar halen bunu deniyor.
Enflasyon düşecek zira keşke tek sorunumuz enflasyon olsa!
Büyüme, dış borç, rezervler, bütçe açığı, krediler, konkordato, iflas, gelir kalemleri, Amerika, Rusya, İran, Suriye, siyaset ve Trump... Hepsi başlı başına sorun teşkil ediyorlar.
Sözcü Gazetesi ekonomi köşe yazarı Murat Muratoğlu'nun yorumları ile bütün soruların cevaplar...
Ve çok daha fazlası...

Herunterladen

YORUMLAR

  • Yemezsen ölürsün.

    abdi gencogluabdi gencoglu4 aylar önce
  • Murat abi videoları biraz daha sık yapın ))

    Ahmet CelikAhmet Celik4 aylar önce
  • Valla hocam sen konuştukça dolar euro düşüyor borsa yükseliyor hiçte senin dediğin gibi değil

    ER KİŞİER KİŞİ4 aylar önce
  • 100000 e az kalmış

    xmenxmen4 aylar önce
  • Türkiye icin En iyi haber fed in az faizli borç vermesi ...

    Alihan GülerAlihan Güler4 aylar önce
  • Butce yok, kaynak yok, issiz cok, kriz bangir bangir geliyor ama yukarilarda goren yok.. Rahmetli Cem Karaca ne guzel soyluyordu "Bindik bir alamete gideyoz kiyamete amaniiiinnnnn"

    Kikuchiki KouKikuchiki Kou4 aylar önce
  • Abi helalin var

    people statepeople state4 aylar önce
  • Gıdayı gıdım gıdım kestik zaten. Ev, araba vb. almak artık hayal, bit pazarlarına nur yağacak nur.

    Mahir KayaMahir Kaya4 aylar önce
  • bıyık neden yarım? :) :)

    selma Ceylanselma Ceylan4 aylar önce
  • video sonundaki 100bin abone yi bana verin lafını tehdit olarak algıladım abone oldum valla

    Ahmet KirazAhmet Kiraz4 aylar önce
  • biri şu salağı durdursun. ekonomi hakkında olumsuz o kadar konuştun ki artık baydın amk. senin bir bok anladığın yok boş boş konuşma. bu ülkede hiç mi iyi birşey olmuyo geri zekalı

    omega767omega7674 aylar önce
  • zaten batıgız cıkacaz dıyoruz bakıyoruz yıne krız..

    alex 20analex 20an4 aylar önce
  • 147 dislike hangi homosapiensler acaba??

    Elvin ArzumanoğluElvin Arzumanoğlu4 aylar önce
  • Murat hocam çok iyi anlatmışsın bu arada Huawei Matebook almışsın hayırlı olsun

    Ümit HayırlıoğluÜmit Hayırlıoğlu4 aylar önce
  • Ben bir kadınım kadınlar arasında değdik oda oluyor zanetdim malesef erkaklardan'de varmış offffff yoruldum etar artık akp ni rahat birakinnnnnnnnnnnnnnnnnnnn cildiracammmm 🤨🤨🤨🤨🤨🤨🤨🤨

    Şahnaz bayramovŞahnaz bayramov4 aylar önce
  • hani imamoğlu kazanınca dolar düşecekti 🤣🤣🤣

    me yeme ye4 aylar önce
  • Videoyu beğenmeyenlerin % kaçı videoyu izlemiyor acaba? Merak ediyorum. % kaçı dinleyip anlamasa da, bu adam reisi kötülüyor diye eksi veriyor? % kaçı, kardeşim sen anlatıyorsun ama gerçekler bu değil. İşte belgeler, bizim durumumuz aslında bu diyebiliyor?

    Duran ASLANDuran ASLAN4 aylar önce
  • Dış minnak yok, görünmüyor??

    Murat AMurat A4 aylar önce
  • sürekli ağlamak hobilerin arasında mı?

    Kamil EsenKamil Esen4 aylar önce
  • Biraz daha rakam ve grafik paylaşırsanız daha derinlemesine bilgimiz olur.

    ismail akarımismail akarım4 aylar önce
  • VAY ARKADAŞ YA GÖMDÜNDE GÖMDÜN SENİN ANLATIM TARZIM KADAR KÖTÜ BİR TÜRKİYE YOK, SANA BAKARSAK ÜLKEDEN KAÇMAMIZ LAZIM

    Ahmet AKGÜNAhmet AKGÜN4 aylar önce
  • Evet önüne laptop eline kalem alıp ekonomi muhabbeti yapan yakışıklı biraz daha kaslı olsa zayıflasa sesi kapatıp izlenebilcek bir arkadaş.

    TravelGuideTravelGuide4 aylar önce
  • yıllardır okuyorduk, şimdi dinliyoruz, saygılar, sevgiler.

    Murat Mahir AğaldayMurat Mahir Ağalday4 aylar önce
  • BİLMEDİĞİNİZ BİRŞEYLER VAR.!! Güzel abiciğim, aylardır ekonomi kötü ( evet kötü :)) hiçbir veri hoş değil, dolar yükselemiyor çünkü kamu bankalarının baskı satışı var diyorsunuz( tamam buda doğru olsun). Peki bu kamu bankalarının bir bildiği olmasa 6,25 ten 5,70 e kadar döviz satmayı göze alabilirmi. Sonunda tekrar bu dövizi yerine koymak zorunda. Onlar dövizin patlayacağını bilse siz ekonomistler gibi bu işlemi yapmaya cesaret edebilirlermi milletin parasıyla. bayram öncesi 5 milyar dolar diyordunuz şimdi 8-10 milyar olmuştur. Sırf bunu yerine koymak istese yine dolar uçar. Sizin bizim bilmediğimiz birşeyler dönüyor bu kadar basit olmamalı dövize baskı yapmak.

    Ediz Cem ÇELİKEREdiz Cem ÇELİKER4 aylar önce
  • Vay be götü boklu ekonomiyi öğrenmeye bir kriz yetti. 1 sene sonra kimse s.klemez

    Yüzde yüz gerçek zeytinyağıYüzde yüz gerçek zeytinyağı4 aylar önce
  • Fakir ülke için AVM ler fazla dolu değil mi?

    MG- FarukMG- Faruk4 aylar önce
  • murat kardeş öyle bir konuştun ki sanki bir ay içinde batacağız diye evi satıp altına yatırasım geldi... ekonomi batmazda düze çıkarsak 1veya iki yıl içinde bu köşede ne diycen çok merak ediyorum .. döviz rezerv eksilerde dedin merkez bankası 92 milyar açıkldı.. acaba sen mi yalan söylüyorsun merkez bankası mı...

    gunhan türkmengunhan türkmen4 aylar önce
  • Dolarla ilgi söylediklerin tutmadı murat ağa. Bı sure 5,80 lere inip sonra 7-8 lere firliycak demişti.. yaklaşık 1 aydır sabitlendi 5.70 -5.80lere..

    Erkan EserErkan Eser4 aylar önce
  • Aynen

    Ali KUTAYAli KUTAY4 aylar önce
  • sen kimsin lavuk

    rize ordurize ordu4 aylar önce
  • Bu sik kafalıyı parası olanmı dinliyor, yoksa olmayanmı, yoksa benim gibi salaklarmı?

    Mehmet PitonMehmet Piton4 aylar önce
  • Krizin gobegindeyiz diyorsun ama herkes geziyor tozuyor tatilde yeme bizi be hacı 😎

    Hikmet DemirelHikmet Demirel4 aylar önce
  • akp gelmeden önce huawei laptopun mu vardı ?

    ÖmerÖmer4 aylar önce
  • ay çok hoşlanıyorum senden

    Gorkem UlumericGorkem Ulumeric4 aylar önce
  • kanalın sponsoru huawei mi?

    OzGtZ tOzGtZ t4 aylar önce
  • Ne hukuk ne adalet, ne ahlak bıraktılar, bu haramiler. Ekonomi zaten bitik, geleceğimiz karartıldı.

    Şinadi BekiroğluŞinadi Bekiroğlu4 aylar önce
  • İçim karardı dinledikçe

    Seren IlgazSeren Ilgaz4 aylar önce
  • Aga merkez temmuzda 5 puan faiz indirir. Dolar 6.25 olur. Hatta belki 6 bile olmaz. Relax .

    Maytap TVMaytap TV4 aylar önce
  • Abi niye bu kadar gözümüzü yolda bırakıyorsun iki günde bir video yayınla lütfen

    Bedri HariBedri Hari4 aylar önce
  • vatandaş demokrasiye açmış kibirli herif daha önce demokrasi yokmuydu? felaket tellalı devletin kasası sendede bizimmi haberimiz yok

    Hilmi BakiHilmi Baki4 aylar önce
  • O kadar attın tuttun yok dolar yükselecek diye bircok insan terste kaldi seni dinleyerek sırf begeni izlenme için sallamamalı insan

    mavi gecemavi gece4 aylar önce
  • Hocam, bide sol omuz tarafından wuran ışığa bir ayar çek karizmani çiziyor nacizane fikrim.

    kadir yasin şitkadir yasin şit4 aylar önce
  • Hocam, Karınca kararınca konuşmuşsun. haklı olduğun yerler War ama her zaman daha doğrusu wardir.

    kadir yasin şitkadir yasin şit4 aylar önce
  • Halk ne yapmali memur ne yapmali...nasil birikim yapmali.nasil bir önlem almali.

    yağmur burcu karacayağmur burcu karaca4 aylar önce
  • Kanala abone olmuyordun ama sloganın hoşuma gitti. 100 bin abone ve huzurlu çözüm. 7 haziran seçimlerindeki tehdit ve sonrası

    yakup sagaryakup sagar4 aylar önce
  • hahahaha yüz bin aboneyi verin sorun çözülsün :)

    Murat DMurat D4 aylar önce
  • Murat bey dolar yükselecek dediniz dibe vurdu

    Meho MehoMeho Meho4 aylar önce
    • Aynen ...

      Erkan EserErkan Eser4 aylar önce
  • Çok başarılıydı, hmn abone oldum. Herkese de tavsiye edeceğim. 👏👏👏👏

    Ret TerRet Ter4 aylar önce
  • Bugün haber7.com da tramp in devalüasyon yapmayı planladığı ve dolarin değerli olmasından dolayı şikayetçi olduğu bu sebeple de dolar in değerini düşüreceği iddia ediliyor bu yapilabilrni bu hareket ülkemizde nasıl tepki verir dolar dusermi

    Baris CelikBaris Celik4 aylar önce
  • Game of Economy !! :-D

    Ali YetisAli Yetis4 aylar önce
  • Bıyıklarını yarışı gitmiş😀

    Selvi PiskinSelvi Piskin4 aylar önce
  • Anladığım; tüm yaşadıklarımız iktidarın beceriksizliği sanki.Yazık memlekete.

    Nilgün UyaniksoyNilgün Uyaniksoy4 aylar önce
  • Murat bey arka fondan biraz önde oturun kamera netlemiyor

    ali vali v4 aylar önce
  • harikasın Babbbaaa...

    Salih körümdükSalih körümdük4 aylar önce
  • Yeni bir ay doğuyor...

    CastielCastiel4 aylar önce
  • *Üretimle ilgili bir açıklamanızı hiç göremedim nedense. Varsa yoksa S-400. Bu Amerikan ağzı konuşmalarınız sıktı artık.*

    GüRHaNGüRHaN4 aylar önce
  • Kriz olmaz bundan sonra

    _______j_h_b_l_n ______________j_h_b_l_n _______4 aylar önce
  • www.patronlardunyasi.com/haber/Volkswagen-Grubu-1-3-milyar-euroluk-yeni-yatirim-icin-Turkiye-yi-secti/222014

    Ya KULYa KUL4 aylar önce
  • :)) siz bana 100 bini verin huzur içinde hallolsun

    erkan yaşlıcaerkan yaşlıca4 aylar önce
  • 6. Murat...

    YavuzYavuz4 aylar önce
  • Murat bey öncelikle şunu belirtmek isterim ki ekonomi ile ilgili analizleriniz ve çözüm önerileriniz muazzam. Ama şöyle bir durum var yıllardan beri ekonomi kötü,kriz derken hala biz seçim konuşuyoruz. Artık ülkede her seçim yeni bir umutmuş gibi lanse ediliyor ama değil.Sanki her seçimde daha da geri gidiyoruz. Ortalık yangın yeri esnaf ve kobiler kan ağlıyor, batan batana. Ünlü ekonomistin dediği gibi Hükümetler piyasalara müdahale etmemeli. Kısacası Bakanlar çıkıp konuşup açıklama yapmasa piyasa kendi kendini daha iyi toparlar gibi. Sevgiler.

    Cihan SevilmişCihan Sevilmiş4 aylar önce
  • Abi babam senin çok büyük hayranın,sen ekrana çıkınca anneme bile sana baktığı gibi bakmıyor,bakmamıştır

    Murat SarıakçalıMurat Sarıakçalı4 aylar önce
  • Arka arkaya nefesim anlatma

    Haluk SayılganHaluk Sayılgan4 aylar önce
  • Abi Istanbul Bogazindan atlamak cok Demode tavsiye edecegin gözde Yerler var mi ??????

    sardar develisardar develi4 aylar önce
  • www.eticaretpatronu.com/

    Mustafa KocaMustafa Koca4 aylar önce
  • daha cok video bekliyoruz murat bey 100 bin abone garanti sen merak etme ..........

    gardrop fuatgardrop fuat4 aylar önce
  • gözümüz yollarda kalmıştı muratcım

    Oğuzhan AldemirOğuzhan Aldemir4 aylar önce
  • Ülkemiz demokrasiye açmış, aç olan sizin gözünüz. Demokrasi olmasa buradan ülkeni kotuleyip karalamazsiniz.

    Erhan yılmazErhan yılmaz4 aylar önce
  • Emeğinize sağlık. Sıradan yurttaşların ekonomik yalanlar ile kandırılmasını önleyenlerdensiniz...

    nerium oleandernerium oleander4 aylar önce
  • Hocam 185 mlyr dolar mevduat var.. Al sana kaynak..

    tuncay bayattuncay bayat4 aylar önce
    • 100 milyar doları insanların yani senin benim gibi adamların parası, m.b' nin daha yeni 100 oldu mu bilmem.

      DübelDübel4 aylar önce
KRİZDEN KAÇABİLİRSİN AMA SAKLANAMAZSIN! | MURAT MURATOĞLU