Kuaförüm Sensin 149. Bölüm | 7 Kasım 2019

Kuaförüm Sensin TRvision Kanalına Abone Ol → showtv.tv/Q8N3cp
Kuaförüm Sensin 149. Bölümünde; kuaför Koray Negiz makyöz Sevil Öter, model Arzu Demirkan’dan oluşan birinci takım, kuaför Sevcan Çakır makyöz Melek Gültekin model Ahu Balcı’dan oluşan ikinci takım, kuaför Eylem Gündüz makyöz Nesrin Çelik, model Sena Nur Çakar’dan oluşan üçüncü takım, kuaför Bilal Ağın, makyöz Buse Nur Şimşek ve model Setenay Süer’den oluşan dördüncü takım bir karış kesim ile Parizyen makyaj yapmak için yarıştı.

Herunterladen

YORUMLAR

  • Bilal Buse ikinizde gönüllerin birincisiniz Muammer bey sizin hakkınızı yedi bence.

    Hatice KarginHatice Kargin5 gün önce
  • Sevcan hayatımda hiç bu kadar kötü bop kesimi görmedim yaa gerçekten konuşmaya gelince zaman var ama bi kesime zaman yok inanamıyorum sizlere yahu şunca zaman bi saçı kusursuz kesmeyi öğrenemediniz mi yazık yazık kendinizi göstermeye gelmişsiniz güya ama ben olsam bu kadar bilgi azlığına katılıp kendimi küçültmezdim

    Ayla ŞARAyla ŞAR7 gün önce
  • Sevcan seni ve arkadaşını hiç sevmedim ya keşke bu hafta gitseniz

    Büşra ArslanBüşra Arslan9 gün önce
  • Muammer bey Bilali sevmiyor galiba

    Lovely ArmyLovely Army9 gün önce
  • Nekadar yaşan dönüyor bu programda ya hani koraygil antalyadan gelmişti çocukları destek msjı atmıştı. Evden gelirken şampuanı unuttum çocuk ağlayınca diyor. Çözemedim bu işi

    cappadocia nomadcappadocia nomad9 gün önce
  • bırbırıne rakıp olan yarışmacıların kendi çıkarları doğrultusunda birbirlerine yorum yapmalarını doğru ve gerçekçi bulmuyorum çok saçma yarışmanın platformu değişmelı

    Kemal ParlakKemal Parlak9 gün önce
  • Muammer iyice saçmalıyor 😒

    Gülüstan ƏsədovaGülüstan Əsədova9 gün önce
  • Sus muammer sus

    YooaShiYooaShi9 gün önce
  • Muammer bey ekranndaki seyirciye izmet ediyorsaniz lutfen cekin gidin dir dir dir basim agridi ne cene varmis masallah

    Ayse SonmezAyse Sonmez10 gün önce
  • Sonunda Aysegulde kafadan kaybetdik 🤣 abi proqram her kesi manyak edib gonderiyor sila desen tmarhanelik oldu resmen kadin

    Alin AqayevaAlin Aqayeva10 gün önce
  • BUSE İLE BİLAL SON ZAMANLAR KAZANDIKCA KENDİLERİNİ KAYBETMEYE BAŞLADILAR GALİBA.NE KONUŞTUKLARINI BİLMİYORLAR SANIRIM. HALBUKİ KAÇ ZAMANDI BİR SİMPATİMİZ VARDI ONLARA. YAA ÖZLEM VE HAYAT NERDESİNİZ. FAVORİMDİNİZ BENİM. YİNE GELSELER KEŞKE.ELENMEDEN KAZANIP GİDEN TEK GÜÇLÜ TAKIMDI HAYAT❤ ÖZLEM

    Sinan ŞekerSinan Şeker10 gün önce
  • SEVİL VE KORAY SÜPERSİNİZ. İNŞAALLAH HAFTANIN 1.Sİ SİZ OLURSUNUZ. ❤

    Sinan ŞekerSinan Şeker10 gün önce
  • Muammer ketenci 🤩🤩

    Yaren OzturkYaren Ozturk10 gün önce
  • Çok saçma olmuş artık sevmiyorum gerçekten melek Sevcan hele sevil sizin o yaptığınız arkasında sigindiginiz makyajıniz busenin asla yaptığı kadar olmaz çok komik ya yapamayıp ortada birsey yok ve boş boş buseye yuruyorsunuz çok komik ya 😂😂😂😂hele birde yapamayıp arkadsina sigindiginiz makyaj😂

    mimar Elvan Sokmenmimar Elvan Sokmen10 gün önce
  • 8/Kasım Cuma yorumum lütfen saygısız buse hanımı kınıyorum. Üst üste iyi puan alınca kendini birşey sanıyor sagı sıfır. Şimdi diyeceksiniz kız birinci oluyor, benim gözümde asla birinci değil

    Ayfer AltunçAyfer Altunç10 gün önce
  • ADNAN BEY NE OLDU ESKIYE DÖNDÜNÜZ BAKACAĞINIZ YÜZLE TUKURULEN YÜZÜ AYIRIN YAZIK ÜZÜLDÜM

    Serpil KarnıtokSerpil Karnıtok10 gün önce
  • Bilal terbiyesiz herif ya bu kadar bi erkek yılışık olurmu mahalle karısı gibi adam gibi işini yap

    Hati Naim OtacHati Naim Otac10 gün önce
  • 15.37 😂

    Yaren OzturkYaren Ozturk10 gün önce
  • Sen hiç adaletli bırı degılsın Muharrem Bilal’i de kıskandın

    Poyraz OruçPoyraz Oruç10 gün önce
  • Numara numara numaraa

    Donüş ÇakmaklıDonüş Çakmaklı10 gün önce
  • Sevcan yaaa,,senin orda ne işin var,,sen al kocanı git,,baydın bizi yeterrrrr

    Sevcan GökSevcan Gök10 gün önce
  • Bilale çok haksızlık yaptınız notunu bilerek kırdınız size hiç yakışmadı muammer bey 🤔🤔

    celal zeynep yaşama sebebimcelal zeynep yaşama sebebim10 gün önce
  • Bütün Antalya seni desteklemiyor boş konuşma yapmayın.

    kısa şiirlerkısa şiirler10 gün önce
  • Muammer Ketenci kesinlikle jüri konumunda olabilecek kadar nitelikli değil. Ben şahsen yorumlarını da kendisini de önemsemiyorum.

    Merve AvciMerve Avci10 gün önce
  • Turklar nasil bir insanlarmiş hep barib çarib hikaret lar bu nasil bir yarişma nasil bir Jüri hepsi vahşi koltur siz kaba nefret ederim Turklardan🤢🤮🤮🤮🤮

    Aylina RehmanAylina Rehman10 gün önce
  • Bu motum düşük ne ya işyerinde de mi böyle yapıyorsunuz ?? Ve çok haksız not veriyorlar

    Leo StillesLeo Stilles10 gün önce
  • Muammer bey harikasiniz👏👏👏👏

    Viko HummetViko Hummet10 gün önce
  • Sıla gitsin gitsin artık sıkıldık dediniz aynı kişilerden başkaları geldi programın tadı tuzu kalmadı diyosunuz bu sefer de

    Ömer BiçerÖmer Biçer10 gün önce
  • Muammer bey tam adaletli puan veriyor dedik kafayı yedi. One ya Bilalden ne istiyorsun kendine gel. Bilal Buse için izleniyor bu program ona göre hareket et.

    Hasan KayaHasan Kaya10 gün önce
  • günün konseptine en uygun bilal ve buseninkiydi

    NazNaz10 gün önce
  • Mumamer bey hakli

    Лидия ПолинскаяЛидия Полинская10 gün önce
  • yeter muamer bey bilale haksizlik yapma

    Fıat KurtayFıat Kurtay10 gün önce
  • Muammer Ketenci Bilale cok haksyzlyk yapiyor yaa

    Gafur SeyitkulyewGafur Seyitkulyew10 gün önce
  • ARKADAŞLAR BU SEVCAN VE MELEĞİN MODELİ ÇIKTIĞINDA ÇALAN ŞARKIYI BİLEN VAR MI ?????

    aysu güneşaysu güneş10 gün önce
  • 1:00:28 sevil acaba makyaja nasil bir yorum yapsam diye dusunuyor hahah komik kadin 💜💜

    jessi !jessi !10 gün önce
  • Buseyi bugun Ece Seçkine benzettim

    ROHILA ARCUMANOVAROHILA ARCUMANOVA10 gün önce
  • Gelen gideni aratıyor.. Ben ki Sıla ve Mira'ya gıcık oluyorken şimdikilere katlanmak imkansız

    Serap SerapSerap Serap10 gün önce
  • Bu Muammer bey bilalin yaptigi guzel saci eleştiriyorsa bi sey bilmiyor

    Murat ErsanMurat Ersan10 gün önce
  • Buse sevil ablamı oyaliyor ama cok ayıp sevil hem konuş bide makiaj yap ya sana uzuluyom

    58 sivas58 sivas10 gün önce
  • Şu yeni gelen gereksiz şer ayşegülü de sinirlendirsiyse helal yani ne kadar tahammülsüz insan oldukları belli

    Firuze AFiruze A10 gün önce
  • Hadi Muammer beyi de gönderelim😂😂😂😂suyu ısındıkça kaynadı.

    la-vie est-bellela-vie est-belle10 gün önce
  • NED SOYLEYM BEN MUHAREM.SEVMİYORUM OZAMAN SEN YAPSAN MUHAREM BEY SEN BOŞ KONŞYORSUN ABİM BİLALE HAKSLIK YAPYORSUN YETR MUHAREM ABİM BİLAL HAKSLIK YETR ARTIK BAŞKSIN SİNRLİ BUDA SİNRL BİLALDAN CKARYOR MUHAREM ABİM SANA GELSIN BATMAN DA😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡

    DERSİM İZİMİRDERSİM İZİMİR10 gün önce
  • Muamer bey dili sivri-kalbi gozel adam!Makiajla ilgili yorum yapacam arkadaşla,1 bu renk rujla gündüz gormedim genc kaz sokakta,a var yaşla kokoş madam la onar sürer,makiaj da soft tur,Sevilin yapta makiaj gibi mankenine.

    Recep BeyzatRecep Beyzat10 gün önce
  • Yeni gelen takım koray ve sevile ilk 5 verelimmi diyo gizli gizli sonra çok kötü diyo 1 diyo amaç ne zaten hiş sevemedim inşallah elenirsiniz geldiğiniz gibi gidin haftaya da melek şer gitsin

    Firuze AFiruze A10 gün önce
  • Muammer fasofiso yapıyorsun hep fön mü yapacaklar 😛😛😛👿👿😈😈

    Gonca BiskinGonca Biskin10 gün önce
  • Adnan'a çok yükleniliyor ya adamın adına ben kızmak istiyorum Muammer'e.

    Nazlı CanNazlı Can10 gün önce
  • Özlemle Hayat programın tadını tuzunu kendileri ile birlikte götürdüler

    Turan AskerTuran Asker10 gün önce
  • Artik tadi kalmadi 👍🏻 Hayatlar, Mustafalar olmayinca tadi yok

    Merve turanMerve turan10 gün önce
    • Muamer ketenci defolup gidermisin bilale haksizlik yapiyorsunuz bu gün resmen sacmaldinz

      Daime KaraDaime Kara10 gün önce
  • Muammer Bey Bilal ve Busenin modelini biz beğendik. Hani bu kadar dertleniyosun ya bizim için

    Deniz AslanDeniz Aslan10 gün önce
  • Vallah ben ekrandaki seyirci olarak bilalin sacini cok begendim oda herkes gibi masa yada fon mu cekmeliydi

    Yaren ErolYaren Erol10 gün önce
  • Bilal ın hakkını yedin

    Fatma SimsekFatma Simsek10 gün önce
  • Muammer bey kendinize gelin seni adaletli saniyorduk bu ne ya 😡😡😡😡😡😡

    Fatma SimsekFatma Simsek10 gün önce
  • Bilal ve Buse de giderse bilmiyorum tadı yok

    ÖZLEM ORALÖZLEM ORAL10 gün önce
  • Bu nasıl puanlama ya😡😡😡😡

    Fatma SimsekFatma Simsek10 gün önce
  • Süpersin bilal Ketenci defol

    Ender BalkırEnder Balkır10 gün önce
  • Birileri kavga etsin sac başa girsin diskalifye olsun falan artık cok sıkıldım bu adalesiz puanlardan bari biraz renk gelsin bizde heycanla izliyelim

    merve erosymerve erosy10 gün önce
  • Yarışmacalar proğramı hiç ciddiye almıyor saçma sapan hareketler yapıyorlar yayın sırasında busenin aynaya bakması yeni gelenlerın gülüp yada dil çıkarması gibi çok saçma bunlar

    Şeyma DamgacıŞeyma Damgacı10 gün önce
  • Hamsı bazar arvadıdı eləbil😂

    YUSIF GAMERYUSIF GAMER10 gün önce
  • Sevcan cok itici lütfen hemen elensin

    Ceyda SemihCeyda Semih10 gün önce
  • Muammer yine bos yapti bugün

    Gülsüm Nur ErtenGülsüm Nur Erten10 gün önce
  • sevcanın çok konuşup boş konuşmaları.... iyice sinir geldi bir sus yaaa artık.... yanındaki partneri aynen öyle... gitsinler

    Mücahide ŞahinMücahide Şahin10 gün önce
  • Muammer bey kesinlikle haksiz

    ELİF ARASELİF ARAS10 gün önce
  • Buse Bilal abi sizi çok seviyorum turkmenistandan selamlar.

    Cynar CynaraCynar Cynara10 gün önce
  • Kaliteli insan işiyle uğraşırmış boş insansanda kişiyle Adnan bey sabırlı mütevazi tam bir beyefendi. Adnan bey işinin tek yıldızı

    lara kalaylara kalay10 gün önce
  • Muammer bey jüri üyesi olması çok saçma çünkü bu program moda yarışması değil. Çok manasız buluyorum.

    olcay erdoganolcay erdogan10 gün önce
  • Muammer dönmesi sen ne halta oradasinki giydir günlük mankenleri de boyunu görelim lak lak seyirci olarak ben modelinin kesimini begendim

    Nazik Kilic CelikNazik Kilic Celik10 gün önce
  • 2:17:03 Ayşegül hanım da sinirlendiğine göre bir şeyler oluyor yarın ki bölümde

    Kardelen İlhanKardelen İlhan10 gün önce
  • Kodumun trendyolu yeter laa nn anladık

    Helin TuranHelin Turan10 gün önce
  • cidden çok güzel oldu bence BİLAL ve BUSE’nin modeli

    Kardelen İlhanKardelen İlhan10 gün önce
  • Bilalin modeli setenay ebru şahine benzemiyor mu ?

    Eyyup YagciEyyup Yagci10 gün önce
Kuaförüm Sensin 149. Bölüm | 7 Kasım 2019