No video

Kuaförüm Sensin 26. Bölüm | 6 Mayıs 2019

Kuaförüm Sensin TRvision Kanalına Abone Ol → showtv.tv/Q8N3cp
Kuaförüm Sensin 26. Bölümünde; kuaför Necati Kökenek, makyöz Seda Emanet, model Zeynep Özkan’dan oluşan birinci takım, kuaför Evrim Çiğdem, makyöz Çiğdem Yaman, model Gülşahan Bayat’tan oluşan ikinci takım, kuaför Güven Ayhan, makyöz Emel Kızıltan, model Su Bahel’den oluşan üçüncü takım ve kuaför Ramazan Arıkan, makyöz Saadet Dinçer, model Özlem Güler’den oluşan dördüncü takım at kuyruğu modelleri yapmak için yarıştı.

Herunterladen

YORUMLAR

  • 49:15 salonuma? 😂

    Ceren ÜnlüCeren ÜnlüGün önce
  • ben de diyorum necatiyi nerden tanıyorum san kuaförün (selami’nin) elemanı

    Ceren ÜnlüCeren ÜnlüGün önce
  • Necatiye acıyorum ya mahalle kuaförlerinin içinde çocuk harcanıyor

    Fatıma AvcuFatıma Avcu2 gün önce
  • Zeynep tam bir rezilsin ya

    Fatıma AvcuFatıma Avcu2 gün önce
  • Gerisekali zeynep

    edamustafa10edamustafa105 gün önce
  • Güvenin modeli nekadar itici gıcık dünyanın 8.harikasıymış güzel görmesek yutturacak bize çok ukala

    Gonca İlgünGonca İlgün11 gün önce
  • Ortada ağlanacak birşey yok kadın rol.yapmaya gelmiş programa ruh hastası kadin

    Gonca İlgünGonca İlgün11 gün önce
  • Zeynepmidir her ne haltsa bir boktan anlamıyor gayet güzel saç ve makyaj

    Gonca İlgünGonca İlgün11 gün önce
  • Allahın gerizekalısı zeynep gayet güzel yaptı necati ve seda

    Gökçe GöçerGökçe Göçer11 gün önce
  • Necati cok guzel sac yaptin

    Mirac ŞenMirac Şen13 gün önce
  • Necati el alkyşlaryny düzelt

    Tylla ÇaryevaTylla Çaryeva13 gün önce
  • Necati ýeni gelenler sana güle güle diýolar ýa sende buna sinirlenip Ramazany falan gönderdim diýe fazla övünme belki bu hafta sana güle güle olur ve lütfen ellerine oje sürmegi bırak artyk erkeklere ýakyşmyýo kendino çok güveniýorsun fazla güvenme bu ego ne???

    Tylla ÇaryevaTylla Çaryeva13 gün önce
    • O oje değil aptal saç boyamaktan tırnaklarının altına geçmiş saç boyası yani anladınmı

      almilasarealmilasare10 gün önce
  • Ramazan ve Sadet geri dönsün

    Tylla ÇaryevaTylla Çaryeva13 gün önce
  • Necati cok yakisikli ya

    Mirac ŞenMirac Şen16 gün önce
  • Kız sen timsah mı yutun .. Oo ne biçim ses

    Seba AsenovaSeba Asenova18 gün önce
  • Bence zeynepin makiyaji kotu deyil sadece bayan esmer koyu tonlar onu daha esmer gosteriyor ve highlighter surusu dogru yalniz bu kadar cok surulmez diger makyozler bunu bilmemesi ve bunun arkasinda olmaklari dogru diyil Bende makyozum ve highlighter genellikle bu bolgelere surulur: elmacik kemiyine , burun ucuna, dudak ustune, ceneye ve sakaklara vurulur

    Turkan ŞirinzadeTurkan Şirinzade22 gün önce
  • Ramazana kim beddua ettiyse belasini bulmus uzhshshs bu kadina ben hic bisi yapamazdim gulmekten zuhshshs

    Gülay KöksalGülay KöksalAylar önce
  • Merak ediyorum nereden buluyorlar bu gerzek modelleri...

    Competitive ShooterCompetitive ShooterAylar önce
  • ya bu zeynep neyin kafasini yasiyor allah askina! sac makyaj cok güzel olmus!!! 10 yas genclesmis!

    berxwedan jîyaneberxwedan jîyaneAylar önce
  • Ramazana ew olsunnn 👍

    Аждар ГусейнлиАждар ГусейнлиAylar önce
  • Zeynep in saçı ve makyajı çok güzeldi neden beğenmedikleri anlamadım

    Bengisu gençoğluBengisu gençoğluAylar önce
  • Yakubun yeğenisin nekadar yakışıklı olabilirsin ki tipe bak😝

    mehmet basermehmet baserAylar önce
  • Necati Kökenek KRAL 👑👑👑

    3m4g1c Gaming3m4g1c GamingAylar önce
  • Gelmeseydin o zaman

    Elis AtesElis AtesAylar önce
  • 1:24:00 ne ağladın anlamadım ön planda olmaya çalışıyor kadın bi git ya çok abarttı

    Elis AtesElis AtesAylar önce
  • Bu hafta ramazan gider eminim sırayla gidiyorlar işte kurgu

    Eddy PlaysEddy PlaysAylar önce
  • Evrim çok kaba ve gereksiz konuşuyor iyi bir kuaför olduğunu sanmıyorum çiğdem onun yanında gayet güzel konuşan bilgili hoş bir kadın çok yanlış bir partner seçmiş kendine evrimin yaptığı hiçbir saç başarılı olamadı malesef 👎

    Gizem ÖztürkGizem ÖztürkAylar önce
  • kıvırcığa bak sen yakışıklılığımla diyor haha

    uzaya gituzaya gitAylar önce
  • Şu yeni çocuk çok güzel saçlar yapıyor nesini beğenmedi?

    N MN MAylar önce
  • Bu hafta da 10 000 tl yi evrime vercekler heralde puanlamaya bak Allasen 😂 Zeynep saçından tutup yerlere vurasım var seni

    Nurcan AygarNurcan AygarAylar önce
  • Su cokkk ama cok cirkin nasil oluyoda kendini guzel buluyo ama cok cirkin yaaa

    Zeynep AkinZeynep AkinAylar önce
  • Necatinin çiğdemle konsuması ne saygısızca oyle...

    betul zehrabetul zehraAylar önce
  • Bence zeynep gayet güzel görünüyor tepkilerinin abartı olduğunu düşünüyorum

    Hayriye HOROZHayriye HOROZAylar önce
  • Evrim kuaför değil, Güven'de çakal.

    Yasemin InanYasemin InanAylar önce
  • San koaför calisanlari

    Arzu TilkiArzu TilkiAylar önce
  • evrim rezillik kenar muhalle kuaforu yeminle kadin sanki pazarda programda deyil

    saniko sancossaniko sancosAylar önce
  • Zeynep boyle bi makyaj ilk defa naskl görür ya 😂 1980 de kalmış kendisi herhalde.. Gayet güzel makyajı

    Hülya KöseHülya KöseAylar önce
  • Şu iranlı kızın ağzında yumruk gibi Bi sakız varmış gibi konuşması😏

    Esra FidanEsra FidanAylar önce
  • ferit selami öncü geri gelsin

    Oktay KaplanOktay KaplanAylar önce
  • Ayi gibi sesi var 3 numarali model

    SemiLaa LoveSemiLaa LoveAylar önce
  • Necatinin tırnakları niye öyle

    Ecenur ŞahinEcenur ŞahinAylar önce
  • Şu evrimin kendini kuaför sanması beni öldürüyo elen git artıkkk

    Buse İncBuse İncAylar önce
  • Makyaj tecrübeyle ilgiliymiş yahu kaç yıldır makyaj yapıyorsun Saadet ben gözü kapalı senden iyi makyaj yaparım böyle eskide kalmışlar mesleği bıraksın artık

    Tıbbi atıkTıbbi atıkAylar önce
  • En iyisi necati nin yaptığıydı,program ressmen SHOW

    Evil PandaEvil PandaAylar önce
  • Evrim yapamıyor yapamıyor sonradan o kadarda olsun diyo sinir oluyorum

    sude enginsude enginAylar önce
  • Off zeynebe cok ayar oldum

    sude enginsude enginAylar önce
  • Necati selaminin elemanlarından biri ve çok güzel işler çıkaracagına inanıyorum

    hatice birtanhatice birtanAylar önce
  • Yeni geleni sevdimmm ben

    sude enginsude enginAylar önce
  • necati denilen yeni kuaför yakışıklıyım dediya çok güldüm 😁 yaşın küçüklüğünden olan az temiz yüz yaş ilerledikçe geçici bişeydir yakışıklılık çok ayrı bişeydir.

    SahraSahraAylar önce
  • Necati'nin yaptığı sac gayet güzeldi ne kadar kötüledi model...

    MavimsiiiMavimsiiiAylar önce
  • Artık şu evrim reyting yapıyor diye tutmayın. Rezil ya saçtan anladığı yok

    Melis BaşMelis BaşAylar önce
  • Bunlar bayan dedikçe bana sinir geliyor ya

    Deniz DoganDeniz DoganAylar önce
  • Modellerin hepsinin oyunculuk eğitimi alması =) ilk çikanmodel zeynep hanımın ilk günden ağlamasi iştenmiş sanirim. En azından ole düşünmek.istiyorum. yani bunun başka aciklamasi olamaz. Hassasim diyor hassaslikla alakası yok bayağ bayağ agladi ya. 😂 show must go on🙆🏻‍♀️

    Gozde TOKTAGozde TOKTAAylar önce
  • bu abimin hesabı ben kızım ve yorum yapıcam emel makyajı yaparken diyoki senin yaşlarındaki bireylere pudralama yapılabilir ama ileriki yaşlardakilere pudralama çok yanlış diyo ama iki hafta önceki modelinin yüzüne dayadı pudaryo beş gün boyunca ne yalancı kadınsın yılan

    LysRaLysRaAylar önce
  • Özge özel harikasın

    Deniz KilincarslanDeniz KilincarslanAylar önce
  • Ohh be şükürler olsun bu hafta bütün modeller çok tatlı geldi bana

    Yuora OuraYuora OuraAylar önce
  • zeynep hanım mal

    lay lalalalay lalalaAylar önce
  • Bence necatini yaptığı saç en güzel bayağı salaş olmuş tam benim tipim bu saç modelleri şimdi trend yani instagramda heryerde göre biliriz salak niye zırlıyosa saçın modeli için vallah haykırdım hahahhaahha

    HjgHjgAylar önce
  • Zeynep hanımda tam oyuncuymuş.Bravo iyi oyniyor.Helyal osun

    Silviya KraevaSilviya KraevaAylar önce
  • 1. Model eleştirmek için eleştirdi resmen gayet doğal ve güzel olmuş.

    tuğçenur ataktuğçenur atakAylar önce
  • En güzel saçı bence Ramazan yaptı adamın hakkını yemeyin

    Emine Altay GüzelEmine Altay GüzelAylar önce
  • Necati selaminin yanında çalışıyor ego aynı ilk hafta elenir favori güven

    Ugur KilicUgur KilicAylar önce
  • 1:10:05 bence zeynep çok güzel olmuş. Neden ağladı anlamadım.

    moslimaaaaaamoslimaaaaaaAylar önce
  • Zeynep bence gerçekten güzel olmuş farkında değil, modelin tarzı çok daha farklı sanırım o yüzden tepkisi ☹️ve deneyimsiz diye korkuttular rakipleri 🙄

    Bahar SeverBahar SeverAylar önce
  • Su denen model n kadar itici igrendim kızdan kendini n zannediyo aceba

    Gülnaz YılmazGülnaz YılmazAylar önce
  • Su travestimiiiii acaba o ses ne o özgüven nee

    betül uğurbetül uğurAylar önce
  • Bu güvenin makyözü ikide birde ne diyo ya yok iki ton fondeten falan yok oyle bi dava kendi tonundan başka kullanmassın ışıltılı istiyosan ton açık değil ışıltılı ıslak fondeten kullanılır ve evet gençse makyaj yapılan kişi şakaklara uygulanır

    betül uğurbetül uğurAylar önce
  • Necati 🥇seda🥇.....Kiskandilar cekemedilerrr Sizi .... geldiginiz gün iyi odugunuzu gördüler ... oyüzden cvplari bu sekil oldu.... Hele modeliniz 👎

    Sabrimin SonuSabrimin SonuAylar önce
  • Zeynebe demişler ağla oda ağlıyo kast ajansından geldikleri için

    betül uğurbetül uğurAylar önce
  • Ramazan ve esi cok kul hakki yiyor. .utanmazlar. .para icin ..yuh .. 😁😁 1 veya 2 veriyorlar. .begendikleri halde .. yaziklar olsun 🙄

    SongüLSongüLAylar önce
  • Necati cox guzel sac yapdi makiyajda guzel ya siz nasil insansiz kuaforsuz model anlamamis ola bilir de size ne demeli. Bi acin dunyaya baxin Necatiye ve makyoje haksizlik oldu. Kardes isinin hakkini vererek yapiyo. Helen style soyledi yapdi da

    saniko sancossaniko sancosAylar önce
  • Necati gibi iyi bi kuaförü eleyip o hiçbihalt beceremeyen evrimler kalırsa reytinglerinizde düşer.

    Şeyma karakoçŞeyma karakoçAylar önce
  • 31.09 Evrim'in "yuvarlak yüzün var" demesinden sonra bilmediğini çaktırmamak için "Evet aynen katılıyorum sana" demesi ldklggd 52.41 İkinci bir Nevin vakası sanırım bu da. Ayrıca yeni gelen kuaförün de yaptığı saç çok da kötü değil. Ponytail tarzında örgülü bir at kuyruğu modeli ki zaten bu model sıkça tercih edilen modellerden ama hanımefendi 35 yaşında olunca tabii trend at kuyruklarından uzak kalmış tabii yadırgadı garibim. Modelin saçı da ayrıca zaten yıpranmış şekilde ve koyu renk, daha sağlıklı bir saçta çok daha mükemmel görünürdü o saç modeli.

    İclal Beyza Avcıİclal Beyza AvcıAylar önce
  • Şu evrimleri eleyin artık izleyesim gelmiyo.

    Şeyma karakoçŞeyma karakoçAylar önce
  • Cigdem ilk günden bu güne kadar rezil ediyorsun ,yapin sadece kavgaci herkese satasiyorsun ve gercek degilsin.

    GülSenHep GüzelkizGülSenHep GüzelkizAylar önce
  • Güvenin modelin hem saç hem makyaj çok güzel ama eyeliner üzerine çok konuştular birinin kuyruğu kısa birinin uzun ben burdan görüyorum onlar orda görmüyorlar mi?

    Fatma KayaFatma KayaAylar önce
  • Necatinin modeli çok haksızlık ediyor çok yakışmış..hande yener e benzedi. Makyajı hele söylenecek söz yok gerçekten harika. Ilk kez bu bölümde gerçek manada beğendiğim makyajlar yapıldı ..Sanki bütün makyozlere hafta sonu makyaj dersi vermişler 😂

    Fatma KayaFatma KayaAylar önce
  • Zeynep midir nedir necatinin takimi gayet guzeldi sanki cok anliyomus gibi dikkat cekmeye calisiyorsun cok iticisin bil istedim

    özlem öyküözlem öyküAylar önce
  • Necati ve arkadaşı san kuaför çalışanları geçen hafta fragmandan bile anlamıştım profesyonel olduğunu..

    Fatma KayaFatma KayaAylar önce
  • Necatinin makjoz iyi soyluyor. Highlighter oralara yapilir. Ama yuzune gitmesi lazim.

    China MnuChina MnuAylar önce
  • Kıvırcığı bir yerden tanıyorum 😁 Güzel işler çıkarıyor kendisi 👏 Başarılar.

    i.b Cinari.b CinarAylar önce
  • İlk çıkan model zeynep hanım rol yapmaya çalışıyo ama yapamıyo malesef yaa çok itici

    yağmur bayyağmur bayAylar önce
  • Su evrim cingene karsi gibi.herkezerle kavga ediyo.yanindaki makyozla bile kavga ediyo.neolur bu hafta onu elesinler programdan

    Gala GalyaGala GalyaAylar önce
  • İlk haftalardaki yarışmacıları gerçekten özlüyoruz. Her yeni gelen takım hayal kırıklığı 🤦 formatta değişiyor sanki. Şimdi de bugün nereye gtceksiniz diye soruluyor modele.. 1. Takımın modeli çok pozitif geldi ama sonradan içinden canavar çıktı resmen 🙄 emel ve güvenin modeli ne kadar da kendini beğeniyor ses tonunun farkında mı acaba ?? 😆 Ramazanlarinki de ruhunu teslim etcek gibi ya çok değişik 😳

    armina arminaarmina arminaAylar önce
  • Evrim iğrenç saçlar yapıp bide çok biliyomuş gibi güzel saçlarda kusur bulup eleştiriyo slosğwıeşfkşdoseş ben bu kadar gıcık bi kadın görmedim elensin artık

    RainRainAylar önce
  • Necati sakin kal işinin arkasında dur gayet iyidi

    Buse KınıkBuse KınıkAylar önce
  • Yeni gelenlere büyük haksızlık yaptılar ya büyük sacmaladilar ve abarttilar

    Buse KınıkBuse KınıkAylar önce
  • Bu su mudur okyanusmudur her ne haltsa iranda sarikli gezerler pasakli sekil türkiyeye gelip sasirtiyolar o kiloyla o giyim olmusmu titanic dünyanin 8ci harikasiymis hahahahaha hahahahayyyt domuz yutmus hirtlaginda kalmis gibi sesi cikiyo

    Gülcan TemelGülcan TemelAylar önce
  • Ya su ramazanlar geldi civisi cikti programin en iyisi ve seviyelisi 1. haftaydi

    Sibel özkökSibel özkökAylar önce
  • Ramazanin yanindakinin saci hic yakışmamış

    Sukriye KaracamSukriye KaracamAylar önce
  • Konsantre far nedir ya kontrast mı demek istediler acaba yada yeni bişey çıktıda benimmi haberim yok 😁

    cappadocia nomadcappadocia nomadAylar önce
  • zeynep hanımmmm show için doğmuş sanırım izlerken cidden çok güldüm 😂

    Yeliz İşnelYeliz İşnelAylar önce
  • san kuaförden geldiği için izliyorim dlfkdlfkf

    Gözde darkmoonGözde darkmoonAylar önce
  • Bence tribünlere oynuyorlar özellikle zeynep hanım hakkini yiyorlar cok kotu birsey yok ortada

    bsra 0518bsra 0518Aylar önce
  • Suyun sesi ne ya hebele hübele yapıyor sanki

    Fethiye YanmazFethiye YanmazAylar önce
  • Zeynep hanım masallah sizden guzel kalp gözü oyuncusu olur :) anladık kendini ortaya atma çabasındasın malum oyuncu olma hevesi yetenek olmayınca bole programlarda tv de goruneyim derdindesin belli ama bari bu tepkiyi 4. 5. Haftada verde bu kadar çiğ kalmasın.

    MRVV SMRMRVV SMRAylar önce
  • Su baharın sesı cokk garip😂

    Aysu SuAysu SuAylar önce
  • Evrim bence hak etti

    Helin ErtürkHelin ErtürkAylar önce
  • Saçı yananlar oldu şebek gibi olanlar oldu. Bu zeynep kadar aglayıp trip yapmadılar Necati büyük belaya çattın geçmiş olsun.

    buraqburaqAylar önce
  • puan surunu war bence Evrim nasıl bir kuaför bence sıfır birşey bilmiyor

    murat türkoğlumurat türkoğluAylar önce
Kuaförüm Sensin 26. Bölüm | 6 Mayıs 2019