Kuaförüm Sensin 31. Bölüm | 13 Mayıs 2019

Kuaförüm Sensin TRvision Kanalına Abone Ol → showtv.tv/Q8N3cp
Kuaför'üm Sensin'in 31. Bölümünde; Kuaför Necati Kökenek, makyöz Seda Emanet, model Narmin Aliyeva’dan oluşan birinci takım, kuaför Ferit Tural, makyör Can Özen model Begüm Özveri’den oluşan ikinci takım, kuaför Güven Ayhan, makyöz Emel Kızıltan, model Hilal Tunç’tan oluşan üçüncü takım ve kuaför Ramazan Arıkan, makyöz Saadet Dinçer, model Havva Cingöz’den oluşan dördüncü takım saçla obje yapımı ve simli taşlı makyaj yapmak için yarıştı.

Herunterladen

YORUMLAR

  • Birkaç haftayı izleyince en iyisi Güven ve Emel bence.Harikasınız...

    Buse Ceyda OlcayBuse Ceyda Olcay2 aylar önce
  • Güvenin hakkıydı günün birinciliği

    Gizem GizemGizem Gizem4 aylar önce
  • Ya bu çan kimmmm yaaa nerden geldi bu mal ya bide laf atior s....g... s.n Nekadar üçyüz bisey nerden çıktı be pisliğ

    Alissa AlissaAlissa Alissa4 aylar önce
  • En buyuk Guven Emel bawka buyuk yok

    Boyukden KiciyeBoyukden Kiciye4 aylar önce
  • Begüm'e yazık oldu ya...

    Belinay AlparslanBelinay Alparslan5 aylar önce
  • şu ferit niye çağrılmış ki bişey yaptıgı yok sırf laf

    Necibe YakarNecibe Yakar5 aylar önce
  • bu yarışmada makyaj yapmayı bilen insan görmedim henüz

    87CHEM87CHEM6 aylar önce
  • Feritle cani gorduyume cok sevindim 😍😍😍😍😍😍😍

    Senem EzizovaSenem Ezizova6 aylar önce
  • Selami ve Tuğba gelsinler artık yaaaaa

    sulin ibrahimsulin ibrahim6 aylar önce
  • ya guven cok basiri elerine salik size ikinizede emel

    ipek tatlimipek tatlim7 aylar önce
  • can sen gelcekden komik birinsin ya sana cok gliyom iyi geldin ama makaj cok kotu yapiyon hahah cok komik sin ya

    ipek tatlimipek tatlim7 aylar önce
  • Necati çok gıcıksın

    ELİF #ELİF #7 aylar önce
  • Özledim sizi yani ne diyim

    1dk livia1dk livia8 aylar önce
  • Güven abi yaşa

    Tugba ErsinTugba Ersin8 aylar önce
  • Ya şu Ramazandan ve Saadetden nefret ediyorum

    Elizade ResulElizade Resul8 aylar önce
  • güven beyin yaptığı saçın aynısını ben 2 sene önce yapmıştım keşke buraya foto atma şansımız olsaydı gösterebilseydim

    burcumm derinburcumm derin8 aylar önce
  • Ferit yanındaki top galiba

    Kadir FidanKadir Fidan8 aylar önce
  • Bana mı????? 😂

    MİnSuGMİnSuG8 aylar önce
  • Şu az sonrayı elli defa vermeyin artık ya sizin yapacağınız programı ben

    Eylül 223Eylül 2238 aylar önce
  • Feritmi ne onun yanındaki ne bulduğunu giyen makyöz var ya bi para etmez

    TMS MAHMURETMS MAHMURE8 aylar önce
  • Can Ferit bir kadini nasil cirkinlesdire bilirsiniz diye bir kitap cikarin. Ama evroimdense sizin Geri gelmenize sevinmedim digil 🤣

    Narka. ShNarka. Sh9 aylar önce
  • aga be feritin basta ilk kuaforler hakkinda soyledileri cok duygusaldi

    damlanur bu umursamazdamlanur bu umursamaz9 aylar önce
  • Bu can gitsin istemiyoruz güvenler de gitti artık izlenmez oldu maalesef

    MaviMavi9 aylar önce
  • Havva mersin güzellerinden

    MaviMavi9 aylar önce
  • Bu havva önce bi yemk programına katılmıştı sonra esra erolun programına.Orda da örtünmüştü. Şimdi açılmış🤤 Şaşırdım

    Gurbet PolatGurbet Polat9 aylar önce
  • Ya şu Canla Ferit’in ağzına kürekle vurmak istiyorum.

    Nuruu NurNuruu Nur9 aylar önce
  • Necati nin elinde oje mi var

    Kamile CabaKamile Caba9 aylar önce
  • Ferit geldi neşe geldi yaaa

    Esra EsraEsra Esra9 aylar önce
  • Guveeeennn guveeeeennn yine yaptim yapacaginiii harikasinnn baayilllddiiimmmmm

    Derya GünerDerya Güner9 aylar önce
  • Ya bugün kü mor sac a hayran kaldim

    Ebru EbruEbru Ebru9 aylar önce
  • Havanin simetri hastalığı varmış dağınıklığa gelemiyormuş :))en iyi benim diye bir evlilik programına cikip yemek yapmıştı mutfağı pislik götürüyordu çok komik bu kadın ya

    Gozde YegenGozde Yegen9 aylar önce
  • Can çok boş adamsin ya beceriksizliğini sanat diye yutturmaya çalışıyorsun ya vallaha gulme kriziine girdim burda 😂😂

    BercesteBerceste9 aylar önce
  • Emel😍Güven. Sizden başka kuafor yok orda.

    Faberlic AzerbaycanFaberlic Azerbaycan9 aylar önce
  • En iyi benimdeki havva haha

    China MnuChina Mnu9 aylar önce
  • Ramazan ne kadar iki yüzlüya 3 verdim diyo ama 3 vermedi

    ANARIN OYUN DÜNYASIANARIN OYUN DÜNYASI9 aylar önce
  • Guvenin yaptigi sac en iyisi

    Aygün OrucovaAygün Orucova9 aylar önce
  • Bunlar da Turkiyenin bir numarali kuaforleri mi yani bugun tvde seyretdim en son bolumu berbatlar.Gelsinler Azerbaycanda Bakude öğrensinler saç makyaj nasil yapilir.Dunya seviyyeli kuaforlerin bile egolari bunlarinki kadar diyil.Yaptiklari iş 0 egolari tavan

    Nigar HesenovaNigar Hesenova9 aylar önce
  • Can ve Ferit geri döndü sonunda 😍😍

    İrem İremİrem İrem9 aylar önce
  • Can ve ferit herkese 1 vermiş sanki

    Seher KapısızSeher Kapısız9 aylar önce
  • Güvenler vee Necatiler sanat yapıyor, gerisi boş konuşanlaaaar

    Əbdül MəmmədovƏbdül Məmmədov9 aylar önce
  • Saadet çok kendini beyenmişsin. Bu kadarda olmaz.

    Əbdül MəmmədovƏbdül Məmmədov9 aylar önce
  • Feritle Canin donmesine sevindim

    Reyhane CeferovaReyhane Ceferova9 aylar önce
  • GUVEN VE EMEL

    feride hesenzadeferide hesenzade9 aylar önce
  • Güweni sewmem ama 1 olmayi güwen hakediyordu

    aysun doğanaysun doğan9 aylar önce
  • Güven efsaneeeeee yapmış bee

    saturndeki gizemlisaturndeki gizemli9 aylar önce
  • Bu havvayı bi evlilik programondan tanıyoruz gibi geldi bana

    betül uğurbetül uğur9 aylar önce
  • Can geldiğin yere geri git ya yaptigin islerde hayır yok cidden bu ne ya bide en cok konusan o

    Dilara ÇelikDilara Çelik9 aylar önce
  • Güvenin yaptığı saç çok iyi ya 👍🏻

    Fethiye YanmazFethiye Yanmaz9 aylar önce
  • hilal yeliz yesilmene benziyo

    meric berilmeric beril9 aylar önce
  • Necatinin saçı da çok başarılı

    sude enginsude engin9 aylar önce
  • Güven 10 numara saç yaptı

    sude enginsude engin9 aylar önce
  • Günün konspeti çok iyi

    sude enginsude engin9 aylar önce
  • Saadetin kaşlarını da can mı boyamış?

    Deniz UygunDeniz Uygun9 aylar önce
  • Ferit Can iste bu siz 💩

    Динара АлланазароваДинара Алланазарова9 aylar önce
  • feritle canı görünce çoook sevindim

    Elif NurElif Nur9 aylar önce
  • Guven harika. Gozum kapali guvene gidip sac yaptira bilirim

    Noname NonameNoname Noname9 aylar önce
  • Cuven çok guzel kuafor

    Майра ММайра М9 aylar önce
  • Evde kalmış kizlar Necatiye aşık anladık bu kocasndan boşanmış hava neye guveniyo.😂 bu haftanin chirkin modeli bence Havva.kızda sharm yok ya😏

    AyA HaSreT GeCeAyA HaSreT GeCe9 aylar önce
  • Guvenle emel birinci olmaliydilar en guzel sac ve makiyaj onlardaydi

    Kubra VeliyevaKubra Veliyeva9 aylar önce
  • GÜVEN HARİKASIN 👏👏👏👏usta bir kuaför bravo....!!!!

    Hatice AyvazkiziHatice Ayvazkizi9 aylar önce
  • Şu feritle can geldikleri gibi gitmeliler çok sinir bozucular.

    BUSENUR ALTUNTAŞBUSENUR ALTUNTAŞ9 aylar önce
  • Öncü gelsin gibi cümleler kuranlar yeter artık onlar elendi !!!! Dönemez artık! Feritler elenmemisti sağlık nedeniyle kendileri gelememisti o yüzden geldiler. ELENENLER GELİRSE YARİSMANİN NE AMACI VAR !!!!?

    Watch Mvu.Watch Mvu.9 aylar önce
  • Güvenle Necatinin yaptıkları saç Superdi 2si de👍👍❤❤

    Konul İmanovaKonul İmanova9 aylar önce
  • bence ramazanlar gitsin ortam bozuyorlar oynuyorlar ortalığı karıştırıyorlar ramazanlar artık gidin yoksa bu yarışmayı izlemicem ben kuofor olmama rağmen dh iyi sac yaparim

    Funda EkiciFunda Ekici9 aylar önce
  • ya ramazan ve saadet neyin kafasını yaşıyorsunuz ? bide saadetin kamera karşısına geçmiş ''1ci hoca değiliz bilin''demesi benibitirdi.Görüyoruz biliyoruz zaten..Boşuna konuşuyorsun:D iyi not veriyorumdeyip 2yazıyorsunuz ya.:D

    Gozde TOKTAGozde TOKTA9 aylar önce
  • Güven gerçekten çok başarılı her zaman gönüllerin 1. Si olucaksın her zaman güvennn

    Seyda HerkilogluSeyda Herkiloglu9 aylar önce
  • Güven her konsepti hakkıyla yapıyor çok iyi bir kuaför 👍🏻👍🏻

    yagmur bozkurtyagmur bozkurt9 aylar önce
  • Can nakgaösjsahdudu amaç zaten makyajla kadını güzelleştirmek ya da güzel noktaları ortaya çıkarmak .. ama yine de çok tatlısın :)))

    Sedef AkSedef Ak9 aylar önce
  • şu beceriksiz feritler yinemi geldi beceriksizliklerini sergilemege

    Er_TekiNEr_TekiN9 aylar önce
  • Güven'lerin saçını puanlarken Ramazan 3 verelim dediği halde Saadet 2 yazdı. Birincilik de zaten Güven'lerin olmalıydı bence, Necati'ninki de tamam güzel ama Güven'in yaptığı saç bir tık daha öndeydi. :/

    İclal Beyza Avcıİclal Beyza Avcı9 aylar önce
Kuaförüm Sensin 31. Bölüm | 13 Mayıs 2019