Kuaförüm Sensin 32. Bölüm | 14 Mayıs 2019

Kuaförüm Sensin TRvision Kanalına Abone Ol → showtv.tv/Q8N3cp
Kuaförüm Sensin 32. Bölümünde; kuaför Necati Kökenek, makyöz Seda Emanet, model Narmin Aliyeva’dan oluşan birinci takım, kuaför Ferit Tural, makyör Can Özen model Begüm Özveri’den oluşan ikinci takım, kuaför Güven Ayhan, makyöz Emel Kızıltan, model Hilal Tunç’tan oluşan üçüncü takım ve kuaför Ramazan Arıkan, makyöz Saadet Dinçer, model Havva Cingöz’den oluşan dördüncü takım en iyi saç ve makyajı yapmak için yarışıyor.

Herunterladen

YORUMLAR

  • bençe kizlar guvene sulaniyorlar baksana narmin ona ne getirdi bi muşteri kuaförune iyi davranamaz sderler ama kiz bildin beğndi saç modelerinin adamin

    Damla BektasDamla Bektas17 gün önce
  • Ramazan'ın modeli çok salak ya ne o öyle Ramazan'ın yaptığı saçla oynayıp oynayıp saçı bozuyo çok çirkin bide

    Yagmur AlperYagmur AlperAylar önce
  • Necati ozun Selamiye oxsatmaq isteyir.ama alinmir.Selami de ozunden razi.eqolu biri idi.ama ona yarasirdi.

    nuşu abdullazadenuşu abdullazadeAylar önce
  • Bu havva en son esra erolda koca ariyodu.. Oraya açik gelmişti program ilerlerken kapanmıştı şimdi geri açılmış mankenlik yapıyormuş birde.. Utanmadan birde televizyona tekrar çıkmış ve yayinda birde necatiye yürüyo. Utanmaz ahlaksız migdem bulandı kadından resmen

    Seval BudakSeval Budak2 aylar önce
  • Guven ve emelin halini yemsyin

    Zeyneb Oz kanalZeyneb Oz kanal4 aylar önce
  • Iki geldiniz can ve ferit ramazan ve saadeti ordan gonder in ya hep 1 veriyor

    Zeyneb Oz kanalZeyneb Oz kanal4 aylar önce
  • Valla Necati’ye burnumu silmem

    Sezen Ezgi BolatSezen Ezgi Bolat4 aylar önce
  • Bu canla bahar candan kardeş olabilir mi ya 😂

    Hatice DuralHatice Dural7 aylar önce
  • ferit and can my favorite character they're awesome 🤩and funny

    efendi buseefendi buse8 aylar önce
  • Bu ne ya ... sacima dokundular rahatsiz oldum .. yok beni sorgulayamazsin 🤔 sorgulatmiosan yarismicaksin merinos 🤔

    Gülay KöksalGülay Köksal8 aylar önce
  • Ne oluyor ? herkes necatiye yürüyor koşuyor pardon az sonra izlerken kanser oldum

    Bilmiyorum mmBilmiyorum mm9 aylar önce
  • SAAADET MANYAKMISIN KOCAN KUAFOR HERGUN KADINLARLA İÇLİ DIŞLI KISKANIYORSAN EVLENMESEYDİN BACIM😂

    S GgS Gg9 aylar önce
  • GÜVEN SEN ADAMSIN 👑 hem iş hem karakter bakımından👏🏼👏🏼👏🏼 diğerleri boş konuşmaya gelmişler oraya ama onlardan bir halt olmaz😏

    Gizem GülGizem Gül9 aylar önce
  • Guven

    Ebru AygünEbru Aygün9 aylar önce
  • Ramazan önceden severdm sizi de sevmiyrum artık

    Nil NilNil Nil9 aylar önce
  • Ramazanin modeli tam bir kendini begenmis mal ya

    BercesteBerceste9 aylar önce
    • COK CIRKINSIN

      BercesteBerceste9 aylar önce
  • Su Can'la Ferit oldugu sürece izlemicem bu Programi, bu kadar malin önde gideni insan olamaz!

    Banu KücükBanu Kücük9 aylar önce
  • Guven cok kaliteli bir insan ve cok kaliteli kuafor!!!

    Ezi EziiiEzi Eziii9 aylar önce
  • guven ve emeli kiskandiklari icin onlara dusuk puan veriyorlar

    Suleyman JumabayewSuleyman Jumabayew9 aylar önce
  • Ramazan Sadet elensin! Cok oynuyolar qruplaşmaları var Necati gille.Guven ve Emelin hakkını vermiyolar! Birileri buna engel olsun artik en iyi saci yapiyo ancak hakki "1"😑. Bu ne lan. Canlarin gelmesine sevindik. Cok komikler😘

    Emina AhmedovaEmina Ahmedova9 aylar önce
  • Güvene çok haksızlık yapılıyor lütfen müdahale edilsin

    Gizem dursunGizem dursun9 aylar önce
  • Bu Nermin o kadar güzel saç ve makyaja nasıl 3 veriyor ya ? Kör.

    Chey CrestChey Crest9 aylar önce
  • Can ve ferit hiç bi işe yaramıyor sunuz becerik sizler 😪

    Emo can KaraEmo can Kara9 aylar önce
  • Yeni bölüm nerde kaldı ??

    tuğçenur ataktuğçenur atak9 aylar önce
  • Can herhalde oraya gırgır amaçlı gelmiş dalga geçiyor onlarla 🙄 Aksi takdirde öyle bir makyaj stili olamaz eğer varsada olmamalı

    İpekİpek9 aylar önce
  • Necati’yi yakışıklı bulmayan tek ben miyim?

    Ayse PinkAyse Pink9 aylar önce
  • Saadet lutfen defol git iki yuzlu kiskanç

    isabelle Misabelle M9 aylar önce
  • Ucuz kızlar işte

    Rabia CanRabia Can9 aylar önce
  • Selamiler gelsin Necatilerle yarışsınlar aşşşıırrıı merak ediyorum nasıl olur diye

    Çilekeş YarenÇilekeş Yaren9 aylar önce
  • Sadet gitsin

    Esibln BalEsibln Bal9 aylar önce
  • Ramazan ve saadet iki haftadır birinci yapıyoz diyo güven ve emeli. yaa tek tek kamera göstersin gecmiş günlerde hep 1 veya 2 cogu zaman 1 puan veriyo cok güzel oldugu zaman 2 puan veriyo utanmadan birde halkını veriyom diyo gitsinler

    Tugay KeyvanTugay Keyvan9 aylar önce
  • Ramazanlardan nefret ediyorum hem hak yiyosunuz hem beceriksizsiniz

    Dilara ŞentürkDilara Şentürk9 aylar önce
  • Necatinin neresi yakışıklı Allah için o alkışlamasını gördüğüm an çıldırdım hsjddkfkflfllf

    Dilara ŞentürkDilara Şentürk9 aylar önce
  • Güven hem başarılı hemde çok efendi en iyi güven gerisi boş hepsi

    Kuaför ŞenayKuaför Şenay9 aylar önce
  • Necati aslan burcu kesin

    Fatma BalaFatma Bala9 aylar önce
  • Can sen izleyicilirei aptalmi saniyorsunmu?

    Sevda KerimovaSevda Kerimova9 aylar önce
  • Allah belanızı versin seda necati can ferit saadet ramazan kahpeler sizin amınıza soksunlar.

    Rikki MartinRikki Martin9 aylar önce
  • Necati zaten yakışıklıyım demiyor bunu siz diyorsunuz bence çok güzel saç yapiyor

    Gulten UseyinGulten Useyin9 aylar önce
  • Herkez yorum yapiyorda kimse doru yorum yapmıyor tmm güven güzel saç yapıyor doru konuşmalı ana bence Necati güvenin kadar tejubeli olsaydı güvenden daha iyi saç yapar eminim

    Gulten UseyinGulten Useyin9 aylar önce
  • Havva da esra erol, en iyi benim, yeni bir hayat şimdide kuaförüm sensinde maşallah sjdjfjfjfjfjjfjfjfjf

    Kübra ArmağanKübra Armağan9 aylar önce
  • Orda sadece Güven işini güvenle yapıyor 🤗🤗🤗 çok güzel iş çıkarıyor 💃💃

    Birsen ÇakmakBirsen Çakmak9 aylar önce
  • Saadetin sürekli kelimeleri değiştirmesi artık çok batıyor hem agresifler hem beceriksizler hem cahil artık gitsinler.

    kardelen şimşekkardelen şimşek9 aylar önce
  • Sunucu Özge Borak olmamalıydı bence..

    Ceyda yılmazCeyda yılmaz9 aylar önce
  • güven favorimsin😍orda meslegini 10 numara gosterebilen sadece sen varsin.o lolipopta gelmis biliyomus gibi konunusuyor.kadinmi erkekmi belli degil şebeklikten baska bisey yapmiyor.cok itici.neden oleleri programa alirlar bilmem.ferit keske baskasiyla programa katilsaymis.ramazan ve partneri gercekten tehlikleli sacta makyajda basarisiz ama fesatlikta bir numaralar...ramazan ve saadet sizden nefret ediyorum.hic adaletli degilsiniz..o yarismadan defolup gidin bence

    Tugba ArslanTugba Arslan9 aylar önce
  • Emel kabul et guzel olmamis

    Мага ШахбазовМага Шахбазов9 aylar önce
  • Havva'nın katılmadığı program kalmadı hayret derken Necati'ye yürümesinden İzdivaç programından geldiğini tekrar hatirladım

    Senem CanerSenem Caner9 aylar önce
  • Sunucu saç yorumlarından sıkılmıs gözüküyor sanki severek yapmıyor bu işi ...

    Emine GüzelEmine Güzel9 aylar önce
  • Allahım bu güven çok tatliş çok minnoş ya

    Rumeysa KayaRumeysa Kaya9 aylar önce
  • Can ve Ferit ne demistiniz o kadar alakasiz konusuyor, alakasizliklada kalmiyor sacma sapan üzerine cocuklar sizden daha iyi akli basinda konusur ve ikinizde cokbeceriksiniz ne iyi kuaför nede makyaj yapiyorsunuz...Gercekten söyle birsey düsünüyorum siz deliler hastanesinden kacmissiniz ve kendinizi biriniz kuaför birinizde makyaj yaptiginizi saniyorsunuz üzgünüm artik biraz kendinize gelin

    GülSenHep GüzelkizGülSenHep Güzelkiz9 aylar önce
  • Guvennnn adamsın sen ya seviyorum seni ama yanındaki makyoz kötü ya beceremiyor senin puanını düşüren o

    Fatih CinarFatih Cinar9 aylar önce
  • Güven birinci olup durdugu halde, 20bini kaptigi halde, halen hakkimi yiyorsunuz diye isyan ediyor pesss... yahu siz de güvengili tutup durmayin.. zengin olan onlar, zügürt olan sizlersiniz..

    Beysehirli SevdaBeysehirli Sevda9 aylar önce
  • Yarışmadaki en kaliteli insan güven 👍🏻😎

    Zeynep AtagünZeynep Atagün9 aylar önce
  • En hakkaniyetli ve en iyi güven ve emel...

    Cansel GökalpCansel Gökalp9 aylar önce
  • Bu haftfan zevk alamadım

    Death SoulsDeath Souls9 aylar önce
  • Saadet haklı güven ikili oynuyor gördük öncüde anlamıştı zaten sinsi olduğunu güven in yaptığı saçlarıda görüyoruz ayrıca Emel i orda olsaydım çok azarlardım ne kadar çirkef biri karşısında ben olsam yanmıştı gerçekten iyi dayanıyorlar burda hakkı yenen varsa öncü ve Özlem in hakkını yediler

    Melek KalpMelek Kalp9 aylar önce
  • Ya bu Havva cingöz Esra Erol da türbanlı gelin adayı değil miydi?

    Aslıhan KayAslıhan Kay9 aylar önce
  • Ferit ve can geldi diyeee yeniden izlemeye. Başladim ferit aşirii Komikkk

    Beril efeoğluBeril efeoğlu9 aylar önce
  • Rock konseri yerine kızı dandik bir festivale gidiyor gibi yapmak.. Rock, metal müzik türü ülkemizde çok yanlış anlaşılıyor üzülüyorum..

    selin candarselin candar9 aylar önce
  • Yahu şu Saadet makyözüm diye geçiniyor ya yazık vallahi, ben şu halimle neler neler yapıyorum hiç bişeyde fikrin yoksa da eline al telefonu azıcık teknik öğren renk öğren MAKYAJI ÖĞREN. SONUNA KADAR GÜVEN-EMEL ❤️

    yepiso 1yepiso 19 aylar önce
  • Ramazan artık 1 vermiyor. Bu seferde feritgil çıktı *Birci ferit*

    Özge NurÖzge Nur9 aylar önce
  • Güven harbiden çok iyi meslektaşım olarak on numara beş yıldız ne konuşulursa takma mesleğiniz süper kim ne konusuysa konussun arkandayız

    Funda GökFunda Gök9 aylar önce
  • Şaka mı bu insanlarla dalga mı geçiyorsunuz? Ramazan kuaför , Saadet ve can makyöz olabilir mi ? Rezalet resmen . Ramazan kuaförlükle ilgisi olmayan biri bence modelleri rezil ediyor , Saadet de üstüne tüy dikiyor. Elensinler artık . Kabak tadı verdiler

    Çınar ve Göktürk ten inciler AaaÇınar ve Göktürk ten inciler Aaa9 aylar önce
  • Ferit haksız olduğunu hissettiği an da ses tonu yükseliyor insanları tartışmaya teşvik ediyor resmen. Şahsen ağzının ortasına patlatasım geliyor 😒

    Sema BSema B9 aylar önce
  • Ferit tural gonullerin birincisi eveet👍🏻👍🏻👍🏻

    Kübra AKübra A9 aylar önce
  • Güvenin hakkı yeniyor Ferit ve Cam yine boş konuşmaya gelmişler. Saadet ve Ramazan da Güven beyleri rakip görüp haklarını yiyorlar.

    Büşra TerziBüşra Terzi9 aylar önce
  • Feritle Can getsin .öncü çifti gelsin.Güvenlerde çox gözel iş görür.

    nura M-vanura M-va9 aylar önce
  • Gerçekten güven haklı bir kuaför olarak dün güvenin hakkının yenildiğinì düşünüyorum birincilik onun hakkıydı

    Ayse BoyrazAyse Boyraz9 aylar önce
  • Ramazan ve saadeti seven ve izlerken eglenen tek ben miyim acaba?

    Kübra AKübra A9 aylar önce
  • Bu ramazanin verdigi egitime gidendee... ne bilim.

    Aysima'nın dünyasıAysima'nın dünyası9 aylar önce
  • Eyerki bu necati yakisikliysa, bende bu evrenden degilim

    Selma CSelma C9 aylar önce
Kuaförüm Sensin 32. Bölüm | 14 Mayıs 2019