Kuaförüm Sensin 218. Bölüm | 13 Şubat 2020

Kuaförüm Sensin TRvision Kanalına Abone Ol → showtv.tv/Q8N3cp
Kuaförüm Sensin 218. Bölümünde; Kuaförüm Sensin 217. Bölümünde; kuaför Taner Güneri, makyöz Aslı Yazar, model Nur Yıldız’dan oluşan birinci takım, kuaför Hayat Bölükbaşı, makyöz Özlem Kurt model Elif Karaca’dan oluşan ikinci takım, kuaför İsmihan Çetin, makyör Abdullah Sezer, model Sıla Gökçen’den oluşan üçüncü takım ve kuaför Çetin Köroğlu, makyöz Fatma Demirci, model Sibel Can’dan oluşan dördüncü takım aksesuarlı jürinin seçtiği kesim modeli ve üç malzemeli makyaj yapmak için yarıştı.

Herunterladen

YORUMLAR

  • Hayat ve özlem yeter artık kendinizi ovmenizden çok sıkıldım şiştim artık ya

    leyla güneşleyla güneş2 gün önce
  • Artiq baxmaq isdemirem tayfunlar gelsin nolur

    Elvin MuradovElvin Muradov5 gün önce
  • 29:55 cok hakli adam kesinlikle katiliyorum💪👏👌👍

    Miraç ElerlerMiraç Elerler5 gün önce
  • Aslı bi get. Nolur programı izleyemiyoruz.Taner iyi işler çıkarıyor doğru. Ama Aslı sevilmiyor çok sinsi. İnşallah yakın zamanda giderler de biz de programı seve seve izlesek

    lalu ismayilzadelalu ismayilzade5 gün önce
  • Men baxiram cox eladi hayat ve özlem harika sac ve makyaj yapiyorlarrrrr iyi ki geri dönddü

    Sukur QurbanovSukur Qurbanov5 gün önce
  • Arkadaslar 16:14 de arkadaki müziğin adını söylermisiniz lütfen

    Perhat YerjanovPerhat Yerjanov6 gün önce
  • Hayatlar zombi yapmis

    kyyas gurbanovvkyyas gurbanovv6 gün önce
    • Žuruler tanerin adnana cewap werdigi icin puwani kiriyorlar tanerin we aslinin hakini yiyiyorlar sac ayni resimdeki gibi

      kyyas gurbanovvkyyas gurbanovv6 gün önce
    • Yaslanmis

      kyyas gurbanovvkyyas gurbanovv6 gün önce
  • Arkadaslar iy haberim war hepinize kimse gitmiyomus cok sewindim icime su serpdi ohthh janyma degsin

    Dunya MaşikovaDunya Maşikova6 gün önce
  • Bence artık guruplasanlar gitsin yerine adaletli yarışmacı gelsin

    Gul KaraborkGul Karabork6 gün önce
  • İsmihan ve hayatda deyildiyi gibi kesmemiş ama 4 aliyorlar ,nedense tener 3 aliyor🤨🤔

    Лао ОсоЛао Осо6 gün önce
  • Sayin juriler madem programdan adalet izlediniz sonuna kadar adaletli olunda 4 takimda elensin ve yeni yuzler yeni samalar gelsin. Elenenler tekrar gelince çooook şimariyorlar

    Gulnora KutubekovaGulnora Kutubekova7 gün önce
  • “Keske sadece juri puan versin” diyorsunuz ama bence Juriler hak eddikleri puan vermiyor. Asli&Taner’in gayet iyi gorunuyor ama puan hep kotu aldi bu hafta mesala. Ve yeni gelenler hep juride yuksek aliyor ama kadin o saç’la mankeni 20 yas daha yasli gosterdi. O masada sadece iyi makjaj yapiliyor

    Ebru EvermoreEbru Evermore7 gün önce
  • Hayat Özlem Buse Bilal Mustafa Tuna Selami Necati gönüllerin birincisi

    Jessica BrownsJessica Browns7 gün önce
  • 14 şubat bölümünü paylaşın artık ya

    İrem Uzunİrem Uzun7 gün önce
  • taner askim ojelerin tirnagina olmamis takma tirnak taksan daha cok yakisie muah

    dilaradilara7 gün önce
  • Ismihan sinsisi gitsin saman altından su yürütüyor orda kalmak için o yeteneği de yok

    Ebru wtfEbru wtf7 gün önce
  • bu ne yaaa!!! neden fatma cetin muaf tutuldu? Egosu yüksek Özlem ve Hayat'tan sonra seyirciye en sevimsiz yansiyan Fatma on bin TL ile ödüllendirildi gercekten artik seyredilmez hale geldi,, Özlem ve Hayat geldiklerinde "kendilerini izlemis negatif yönlerini törpülemislerdir" diye düsündüm ama yine o eski egolari, rakiplerini cökertmek icin psikolojik gayretleri hic degismemis.. tabi biz ekranda gördüklerimiz üzere yorum yapiyoruz.. Adnan Hocanin dedigi gibi bize yansimayan cok daha vahim seyler var demek ki.. yazacak daha cok derin seyler var ama simdilik bu kadar yeter, talep olursa yazarim

    müfide okurmüfide okur7 gün önce
  • Lütfen moda almasınlar saçma kuaförüm yarışmasını sıtkı yarışmasımı anlamadım

    Filiz KocaFiliz Koca7 gün önce
  • Ismihaaan. En buuukk koalisincu. O gitsinnn

    Fevzie RaymovaFevzie Raymova7 gün önce
  • Bence hepsi gitsin dönüp dolaşıp gidenler geri geliyo Türküyede kuaförmü kalmadı kardeşim gidenlwr gelmesin

    Eymen korkuya karşı !Eymen korkuya karşı !7 gün önce
  • Uç masa da gitsin

    Fevzie RaymovaFevzie Raymova7 gün önce
  • “Ben mi tuhafım acaba “diye kendime sorduran bir program..hayatımda hiç bu kadar seviyesizce muhabbetlerin olduğu başka bir program görmedim desem yeridir.saç modelleri hakkında bir fikrim oluşsun bilgileneyim diye seyretmeye kalkıp “ allahım sana geliyorum” diye kapatıyorum.ordaki jürilerin buna izin vermesi de kendileri için kötü bir puan..biraz kültür birazcık kalite lütfen yapımcı arkadaş..

    Şenay SenayŞenay Senay7 gün önce
  • uuu👹👹👺👺iki yüzlü adnan

    Ebulfez AbbasovEbulfez Abbasov7 gün önce
  • adnan bey sən hayatlara oynayırsan

    Ebulfez AbbasovEbulfez Abbasov7 gün önce
  • İki defa aslılara şans verildi aslılar ismihanlar gitmelililer koalisyonun baş yılanları onlar

    Maşadi omar yusubovMaşadi omar yusubov7 gün önce
  • Allah aşkına sıkıldık artık saçma sapan ekiplerden egolarından soytariliklarindan saygisizliklarindan 3 takimi da eleyin gereksiz şekilde aman 2 beraberlik var takımlar kalsın kararı vermeyin sanat görmek istiyoruz ego savaşı veya laf ebeliği yapan ekiplerden kusucaz artık

    YasminYasmin7 gün önce
  • Sadece jüriler puan verse sorun kalmaz cuma günün birincisi fatma çetin olmayı da hak etmedi bazen jürinin de taraf tuttuğunu düşünüyorum yoksa reyting için mi bilmiyorum kim ekranı oynarsa onu birinci ediyorsunuz gibime geliyor

    KELEBEK DİYARI 2KELEBEK DİYARI 27 gün önce
  • Hayat elenmesin

    Eli BextiyarovEli Bextiyarov7 gün önce
  • May.itiş.god vayenterasan.your

    Gulcan KonmaGulcan Konma7 gün önce
  • Juri üyeleri yazıklar olsun size 4 dünüzde isten,anlayan bilen değilsiniz siz fatmayı birinci yaptiniz yazıklar olsun bidaha sizi ne seyrederim nede siz gibi insanları tanırım siz bu show tv kanalını batırırsınız çıkın gidin sizin yerinize isten anlayan adam gibi adamlar gelsin

    erhan celikerhan celik7 gün önce
  • jurilər bəncə hayat və aslıyı tuturlar. o karqaya bənzəyən hayatın əl işi nə ? yani. nə

    Ebulfez AbbasovEbulfez Abbasov7 gün önce
  • Yeter amma hayat sus baxa bilmirem proqrama senin sesinden

    Gultekin QasimovaGultekin Qasimova7 gün önce
  • Digerlerinin yaptıgı koalisyon İsmihan ve Abdullaha patladı 😡 ismihanlar birleri haketmedi jüri çok adaletsiz yazıklar olsun!!!!!

    Beyaz kelebekBeyaz kelebek7 gün önce
  • Filler week bunlar merak etmeyin sıkıcı zaten haftayada sıkıcı olacak sonraki hafta aslı ile özlemler birinci olacak olaya sokup kapıştırcaklar. ama iyi değil kavgaları çıkarmışlar senaryodan hata var kaliteli kuaförler kavga etsin kalitesiz değil . valla para isticem senaristlerden artık yeter fikir vermekten.

    Berkcan KasimBerkcan Kasim7 gün önce
  • Indiki yarysa bilal bile buseyi bekliyorus

    Dovlet BerdiyevDovlet Berdiyev7 gün önce
  • Hayatla ozlem birinji olmali

    Dovlet BerdiyevDovlet Berdiyev7 gün önce
  • Hayat cok guzel sac yapyyor topuzu cok guzel ozlem makyasy yapyyor ama arap makyaja guzel yapiyor

    Dovlet BerdiyevDovlet Berdiyev7 gün önce
  • Muammer gelirken eşinin donunu mu giydi yanlışlıkla

    ADEM KESKİNADEM KESKİN7 gün önce
  • Tuğba cidden bi seyden anlamıyorsun yorumlara bak komiksin

    Tuğçe GürbüzerTuğçe Gürbüzer7 gün önce
  • Nebiçim insanlar hepinizde turksiniz ama biri birinizi iyosunuz ne saygi nede sevgi kaldy fuuuuuuu ben Turkmenistandan izliyorum bu kadar yorumum Asli ile Tenere basarilar diliyorum

    Ogulmaral TorayewaOgulmaral Torayewa7 gün önce
  • Şu puanlama sistemine lutfen yeniden bişiler yapın bu sekilde olnaz artık duyun görün bu yazılanları

    Tuğçe GürbüzerTuğçe Gürbüzer7 gün önce
  • Hayatcim sen cok guzelsin ismihan senin tyrnagyn qibi dil yani

    Maral MuhammetalievaMaral Muhammetalieva7 gün önce
  • Cetin cidden salak yaa bi kere ismihanla hayat ayni yasda deyil hsyat ondan buyuk yasca ama cok iyi gorunuyo yasini gostermiyor ama ismihan yasindan buyuk gorunuyo bide agzini ayirarak gulmesi yokmu alllahim

    Deniz CinareDeniz Cinare7 gün önce
  • Ben Elijan Mustafa İstanbuldan yorumluyorum

    KIŞ MASALIKIŞ MASALI7 gün önce
  • Kuaförüm sansin çok sewiyorum noulur benim yazanimi studioda okayin lütfen ben önjelikle şürülerime meraba özallikle Ayşegül Kartlarin hayraniyim çok sewiyorum Gözde ablayida arkadaşlara gelinje İsmihanla Apoya çok selamim war Fatima ablayla Çitin abiy çooook komik güldürdüyi için çok çok teşekkür ederim

    KIŞ MASALIKIŞ MASALI7 gün önce
  • Исмыхан какая вредная ужассс Тебя вес Москва не любить

    Аина ЛуналикаяАина Луналикая7 gün önce
  • Mustafa ve tuna gelsin diyenler Lütfen mustafa ve tuna gelsin

    Hüseyin kayaHüseyin kaya7 gün önce
  • Ozlem kiyftlrne baylram

    Araz AbbasovAraz Abbasov7 gün önce
  • Şükür menim de derdimim verlişde dediler saç kabuklanması

    Asbdb BsbsbAsbdb Bsbsb7 gün önce
  • Aslı harbiden terbiyesiz ve saygısız.

    Oz OzOz Oz7 gün önce
  • Aslı tek kelimeyle komiksin sana gülüyorum sadece.

    CrazzyyCrazzyy7 gün önce
  • Evet kolisyon falan yapılıyor adaletsizlikler havada uşuşuyor ama bu durum sadece Çetin ve Fatmaya yaradı .

    prensesin annesiprensesin annesi7 gün önce
  • Bence hayat ile ozlem gitmeli ve kendini begenmis herkes gitmeli.ikinci kez gelmek sacma baska kuafor ve makyoz gormek istiyoruz

    Radyo Kircicekleri Sila EsintileriRadyo Kircicekleri Sila Esintileri7 gün önce
  • Adnan serterin her hafta seçtiği kesimler neden hep kısa oluyor. Uzun saç kimseye yakışmıyormuki. Biraz da uzun saç kesimleri görse halk keşke her hafta kısa saç sıkıldık bence.

    Osman Nuri DoğanOsman Nuri Doğan7 gün önce
  • Tuğba özayın bu yarişmadan gitmesi lazım. Keşke onun yerine ivana sert gelse en azından yarışmaya renk katar.

    Osman Nuri DoğanOsman Nuri Doğan7 gün önce
  • Aslicim ne oldi her kesi vicdani ile baş başa birakyorum diydin ya bu gune kadar kualisyon yapa yapa vicdanin rahat uyuyobilyorsunda neden onlar vicdani rahat olmasin.

    Gulayym AkmyradowaGulayym Akmyradowa8 gün önce
  • Ismihanla hayata jüri hemen hemen e aynı puanı veriyo koalisyon hayatlardada var nerde kalite

    no nameno name8 gün önce
  • Fatma abla çok komik yaa 😂

    Houria Ahed MessaoudHouria Ahed Messaoud8 gün önce
  • asli ismihan adiñi bile tutmak islemiyon dew ol hayata nasil bir werersiniz allahdan kork ya kul haki çok kööööötttttiiii

    Hatice BalyemezHatice Balyemez8 gün önce
  • Apomusun nesin önce adam gibi konuşmayı öğren ne o kirita kirita konuşmalar kadın işi yapa yapa onlara daha yakın olmusun bence kestir at etek giyyyyy.....

    ali demirelliali demirelli8 gün önce
  • Tuğba özayla sunucu gözdede gitsin , muammerde millete kızmayacaksa oda gitsin baska turlu gerek yok orda ona

    a aa a8 gün önce
  • Aslı artık bi git allah askına aşkınla kaldın orda iki yüzlü sinsi

    Gizem Taşcan67Gizem Taşcan678 gün önce
  • Aslıya nolmus böyle ya tarz değiştirmiş eski hali daha güzel di bence

    Yaren TuncaYaren Tunca8 gün önce
    • Yarışmacılaedan Koray vardeyy ,,, onun karısına oxşuyur.

      Fizuli ElekberovFizuli Elekberov8 gün önce
  • Taner asli giderse koalisyon biter bence

    Hacer GucumHacer Gucum8 gün önce
  • Özlem hayat giderse gerçekten izleneceği yok programın biraz adalet ya

    Azranur ŞanlıAzranur Şanlı8 gün önce
  • Kuaforum. Sensın. Jurıler lutfen Bıraz Sert olun. Lutfen Her gelen orası. Babamın Evı Gıbı diye. Rahat. Carşi pazarı gıbı. Lutfen. Bıraz sert olun bırı gelır 19 hafta burdaydım. Bırı gelır 10 hafta. Burdaydım. Cıvısını cıkartılar. Jurıler sesız Sakin Guzelım. Programı dunyanın heryerınden. Izlenıyor. Bıraz Saygılı olsunlar. Lutfen

    Fari MırzaFari Mırza8 gün önce
  • Asli taner git ordan iki yuzlu asli 👎👎😡😡😡

    Hacer GucumHacer Gucum8 gün önce
  • Asli deffol git ordan senden nefret ediyorum hayin iki yuzlu senin yuzunden bu purograma bakmiyorum igrensin

    Hacer GucumHacer Gucum8 gün önce
  • Su tanerin modelinin agzina esek sicsin, ne kadar gicik be, o model olacak ANLAMIYORMUSUNUZ? ne diye sinirleniyosunuz ne sandiniz sacinizin daha cok uzamasinimi?

    Gamze YilmazGamze Yilmaz8 gün önce
  • Apdullah ve ismihanin makyaji ve saci cok guzel olmus neden surekli dusuk puan veriyorlar yaziklar olsun hepinize nefret ediyorum hepinizden insanlarin pisikolojisini bozmayin😡😡😡

    Hacer GucumHacer Gucum8 gün önce
Kuaförüm Sensin 218. Bölüm | 13 Şubat 2020