Kylie Cantrall - Feeling Some Kinda Way (Disney Channel Voices)

I think it's time that I let you know that I'm feeling some kind of way about ya! 🎶 Watch Kylie Cantrall perform “Feeling Some Kinda Way” in the official music video! Show Kylie some love in the comments below!
Download or stream “Feeling Some Kinda Way” here: disneymusic.co/FeelingSomeKindaWay
Disney Channel Voices brings you new music from your favorite emerging artists.
Subscribe to Disney Channel TRvision: trvision.net/nameof-disneychannel
Subscribe to DisneyMusicVEVO: trvision.net/nameof-disneymusicvevo
#KylieCantrall #DCV #DisneyChannelVoices
Music video by Kylie Cantrall performing Feeling Some Kinda Way (Disney Channel Voices). © 2019 Walt Disney Records
vevo.ly/iZ1r12

Herunterladen

YORUMLAR

  • OMG I LOVE U

    FLAVIA MICAELA RUIZ ESPEZUAFLAVIA MICAELA RUIZ ESPEZUA40 dakika önce
  • My daughter loves you

    Joesph WalkerJoesph Walker3 saatler önce
  • Hello kile

    Saricornio lopezSaricornio lopez4 saatler önce
  • alguien sabe ablar español

    DANYERY SARITA CAÑAS MORADANYERY SARITA CAÑAS MORA4 saatler önce
  • Amazing I’m shocked 😱

    Adele GarciaAdele Garcia6 saatler önce
  • Love this song but notice the girls bun it look like it’s going to fall out

    Hayley BoardmanHayley Boardman9 saatler önce
  • She is better than Jojo siwa

    Amanda is TypingAmanda is Typing12 saatler önce
  • I Like Gaby😍

    Marta CabreraMarta Cabrera14 saatler önce
  • i love good job

    Callyn WashchukCallyn WashchukGün önce
  • 👍👍👍👍👌👌

    Guadalupe FriasGuadalupe FriasGün önce
  • Los 5001 q no les gusta esta super canción no tienen gustos Besos desde España

    Elena Alera BBElena Alera BBGün önce
  • Followed your tik tok lol

    Unicorn SqoadUnicorn SqoadGün önce
  • it is the best video i saw. Keep on it.

    Marina ViotaMarina ViotaGün önce
  • I love it the song

    Virginia SantosVirginia SantosGün önce
  • I like your songs me song is no reason

    Sanija StephensSanija Stephens2 gün önce
  • Kylie cantrall i love your music :)

    NO CORONA CasiméroNO CORONA Casiméro2 gün önce
  • Ok

    gabby playsgabby plays2 gün önce
  • This song is literally life

    Mekeba StrongMekeba Strong2 gün önce
  • 🤨🤨🤨🤨🤨🤨🤨🤨🤨🤨🤨🤨🤨🤨🤨🤨🤨🤨🤨🤨🤨😑😑😑😑😤😤😤😤😤😤😤😤

    Victoria SeshieVictoria Seshie2 gün önce
  • i like how she is a lot of diffrent colors

    Doralba NaqiDoralba Naqi2 gün önce
  • Top

    andressa souzaandressa souza3 gün önce
  • I like this

    Brandi DanielBrandi Daniel3 gün önce
  • OMG 🤯🤯😱😱

    Manolo BarrazaManolo Barraza3 gün önce
  • 👁️📺🥇🏆🏆🎖️🏅🏅🎖️🏆🥇🎗️

    Lizzeth MaldonadoLizzeth Maldonado3 gün önce
  • ╔┓┏╦━━╦┓╔┓╔━━╗ ║┗┛║┗━╣┃║┃║ 0 0║ ║┏┓║┏━╣┗╣┗╣╰╯║ ╚┛┗╩━━╩━╩━╩2019?

    AriannaArianna4 gün önce
  • Angry big fan of Gabby durian is this is nikaia🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩😘🔮

    Nicole BembryNicole Bembry4 gün önce
  • This song just hit different i dont know why...

    Galactic NachoGalactic Nacho4 gün önce
  • Kylie crantrall🎉🎉

    Sonia TorresSonia Torres4 gün önce
  • Me encanta la cancion🙂👍❤️

    Maria Moreno TheodoroMaria Moreno Theodoro4 gün önce
    • I LOVE THE 🎤

      Maria Moreno TheodoroMaria Moreno Theodoro4 gün önce
  • Your like 13 and you say you’ve found the one ?

    Layne BurlesonLayne Burleson5 gün önce
  • how can i be a star

    Kyle RobinsonKyle Robinson5 gün önce
  • Alexandra Gala SmithAlexandra Gala Smith5 gün önce
  • Me encantas eres la mejor

    Alexandra Gala SmithAlexandra Gala Smith5 gün önce
  • Me encanta los dibujos tullos de la tele❤

    Alexandra Gala SmithAlexandra Gala Smith5 gün önce
  • Hola me gusta como cantas y bailas

    Alexandra Gala SmithAlexandra Gala Smith5 gün önce
  • 0:14 ALREADY a reference! Ocean Eyes is probably her favorite song by Billie Eilish.

    Gavin BriarGavin Briar6 gün önce
  • yay i really love Merick Hanna

    Andrea RiosAndrea Rios6 gün önce
  • I cant stop listening to this song😭😭❤ this is a whole bop

    Noelia BrownNoelia Brown6 gün önce
  • Maybe me to 🥰

    Chris FerrellChris Ferrell6 gün önce
  • Brasil

    Nanda CostaNanda Costa6 gün önce
  • BEAT SO GOOD🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗

    Ciera TerryCiera Terry6 gün önce
  • I love this song Hi regards from mexico

    Carla Alejandra Corona LugoCarla Alejandra Corona Lugo6 gün önce
  • Love està cancion

    Yaniris Guzman PadillaYaniris Guzman Padilla6 gün önce
  • ngl but she kinda looks like a smaller version of sofia carson lol

    Amelie NegusAmelie Negus6 gün önce
  • her and sky kats need to do a song to do a song TOGETHER

    Danielle GarciaDanielle Garcia7 gün önce
    • like if yiy agree

      Danielle GarciaDanielle Garcia7 gün önce
  • When she older she should sing RnB and I love Queen bey too

    Alicya LifeAlicya Life7 gün önce
  • you are incredible

    Katherine RosarioKatherine Rosario7 gün önce
  • eres perfecta

    thamidelgadothamidelgado7 gün önce
  • eu sei que ng me percebe mas o sorriso do rapaz é buué falso eneeeerva muuuito

    Laura JorgeLaura Jorge7 gün önce
  • I love him.

    aeae _225aeae _2257 gün önce
  • So Good 💕💕💕

    Paloma RamirezPaloma Ramirez7 gün önce
  • I love it so bad

    Pinkearth3Pinkearth37 gün önce
  • Kylie your songs are amazing girl love it👍❤❤😍

    Debra TodmanDebra Todman7 gün önce
  • I love you!!!

    Ivory KiahIvory Kiah8 gün önce
  • She kind a looks like Sofia Carson

    Zettita Perales-AvaloZettita Perales-Avalo8 gün önce
  • I love kylie

    Priscila EsmanhottoPriscila Esmanhotto8 gün önce
  • Shit I’m 25 I kinda like the song

    Ivana JacksonIvana Jackson8 gün önce
  • I’m still. Love. Gabby. Drany

    Akamie McnealAkamie Mcneal9 gün önce
  • Trash 🗑

    aaronredaaronred9 gün önce
  • This song is my favorite of you

    Malique SmithMalique Smith9 gün önce
  • OMG HI KYLIE

    Melinda HernandezMelinda Hernandez9 gün önce
  • I’ve always dreamed of being on disney channel

    Kittygatcha101Kittygatcha1019 gün önce
  • This girl is so damn talented. She will stay will disney only soo long then move on to even more embrace her talent and bless the world with it!!

    James AnthonyJames Anthony10 gün önce
  • "Felling some kinda way about ya(me)is she to young to kiss him or... what

    Alberto SalinasJrAlberto SalinasJr10 gün önce
  • Your singing 🎤 is beautiful ❤️🎉💯😘🥳

    Alethea FowlerAlethea Fowler10 gün önce
  • You look good in those color

    Luis RoblesLuis Robles10 gün önce
  • I love you m'y stupide english

    Gracia PomaryGracia Pomary11 gün önce
    • J'ai 10 ans doc je ne comprend pas bien l'anglais es-tu fille unique

      Gracia PomaryGracia Pomary11 gün önce
    • Je t,aime

      Gracia PomaryGracia Pomary11 gün önce
  • I know one of those people in this song.

    Brian WilliamsonBrian Williamson11 gün önce
  • OMG I love your songs ❤️😍❤️🧡💛💚💙💜💓🥰😍😍❤️

    Brian WilliamsonBrian Williamson11 gün önce
  • im sorry fangirls in the comments but her voice isn't different from anyone else so it won't be big.

    Jairus HurdleJairus Hurdle11 gün önce
Kylie Cantrall - Feeling Some Kinda Way (Disney Channel Voices)