Leke | 5.Bölüm

Yasemin, Fischer'dan duyduklarıyla şoke olur. Aynı anlarda otele Cem ve Mehmet gelir. Yasemin, Cem'e yaşadıklarını anlatacak mı?
Birkan, Serpil'in odasına ve Yasemin'in masasına dinleme cihazı yerleştirir. Yasemin; Serpil'e, Fischer'la olan toplantının hesabını sorduğunda Birkan her şeyi duyar. Birkan'ın, Serpil'le yüzleşmesi nasıl geçecek?
Mehmet'in, Yasemin ve Cem'in üzerine oynadığı oyun istediği şekilde ilerlemeye başlamıştır. Bu sırada Marin Marin'de yeni Ceo'nun açıklanacağı gün gelir. Cem, Ceo'luk görevini alabilecek mi?
Belkıs'ın şirketini araştıran Ekber, bulduğu bilgileri Cem'le paylaşır. Cem öğrendikleriyle annesine bir kez defa öfke duyar. Cem, annesi Belkıs'la yüzleşecek mi?
Arda, annesi ve halasının üzerindeki baskıyla kendini ispatlamak için şirketine açılış partisi düzenlemeye karar verir. Parti organizasyonunu Hoyo'ya verir ve gecede Yasemin görev alır. Ferhan ve Cem'i açılışa davet eder. Yasemin'i tekne baskını gecesinden tanıyan Arda büyük bir oyun oynar. Davette, Arda, Cem ve Yasemin bir araya gelir. Cem, Yasemin'in yaşadıklarını öğrenecek mi?
Hikayemiz; yetiştirme yurdunda büyümüş kalbi, yüzü gibi güzel hukuk öğrencisi Yasemin’le; çocukken yaşadığı travma sonucu kadınlarla arasına uçurum giren başarılı iş adamı Cem’in hayatın zorluklarına meydan okuyan aşklarını anlatmaktadır...
Yapım: Tims&B Productions
Yönetmen: Metin Balekoğlu
Yapımcı: Timur Savcı & Burak Sağyaşar
Senaryo: Yıldız Tunç
Uygulayıcı Yapımcı: Banu Gündoğdu
Müzik: Cem Yıldız
Genel Sanat Yönetmeni: Nilüfer Ayşe Çamur
Sanat Yönetmeni: Aytaç Çınaroğlu
Görüntü Yönetmeni: Emin Çakır
Oyuncular : Burak Sevinç, Melis Sezen, Selen Uçer, Mehmet Bozdoğan, Nail Kırmızıgül, Tolga Güleç, Nurinisa Yıldırım, Ferdi Sancar, Tuğçe Açıkgöz, Lale Başar, Selahhattin Paşalı, Kerim Tuna Kaba, Yağmur Özbasmacı, Ziya Çiçek, Serap Önder, Aslı Turanlı, Mert Asutay, Mehmet Avcı, Ali Savaşçı
instagram.com/lekedizi
twitter.com/lekedizi
facebook.com/leketv
#Leke #LekeDizisi #Yasemin&Cem

görünümler
1,887,625

YORUMLAR

  • SÖZDEN GELDİM BUTONU AVCI ÖZLÜCEZ SENİ

    Enes Can PulatEnes Can PulatSaatler önce
  • Ağladım lan yazık şu murata 😢😢😢

    Mustafa BozkurtMustafa BozkurtSaatler önce
  • Bu birkani defetsenize delimidir nedir

    elsev nurelsev nur3 saatler önce
  • Сеm yasemin diyenler beyensin

    YT BədəlovYT Bədəlov4 saatler önce
  • Yaseminle Kuzqun akrebaymiwlar

    Gulyaz HaciyevaGulyaz Haciyeva4 saatler önce
  • soz den geliyorum

    babek abdullayevbabek abdullayev4 saatler önce
  • Bir bok anlamadım bunlar az önce almanca konuşuyorlardı nasıl bir anda Türkçeye geçtiler 😂😂 bare alman olan türkçe konuşmasaydı 😂😂😂😂😂😂😂

    Ceylan KeleşCeylan Keleş5 saatler önce
  • 1:15:25 kameramanin gözükmesi akajshaja 😂

    Yaren UzYaren Uz5 saatler önce
  • Yapımcılar yönetmenler seneristler bi boktan anlamaz oldunuz acitasyonla falan bi yere kadar sürekli sürekli bayiyo 5. Bölüm bırakıyorum Allah devam edenlere sabır versin

    Serhat DüzSerhat Düz9 saatler önce
  • Guzel dizi ama

    Leyla AhmedovaLeyla Ahmedova12 saatler önce
  • Yasemin kotu rolar oynuyordu hep iyi rol veriyoblar iyi oynada

    Leyla AhmedovaLeyla Ahmedova12 saatler önce
  • Galiba leke dizisi ve kuzgun sahneleri bir olacak yasemin soy ismi adı var kuzgun disindede behram adı var .yasemin dedim biz redetti diyor bence tahminen yüksek dediğim gibi olacak

    Zefksizhatun ZefksizZefksizhatun Zefksiz14 saatler önce
  • Gerçekten çok güzel dizi olmuş tabiki her zaman iyilerde oluyor kötülerde sanki bu lekede kötüler daha fazla böyle komisermi olur ne kadar seversen sev böyle arkadaşımı olur insanı arkasından vuran inşallah böyleleri sadece filmlerde olur gerçek hayatta olmaz izlerken bazen çok sinirde oluyorum çok duygusal da hepsini lekede yaşıyorum yinede yalanlar bu kadar olmasın her şey açığa çıksın cem söz dizisinde vurulduğunda çok ağlamıştım neden ayrılıyor diye ama burayada çok yakışmış cemle yaseminin başarılarının devamını dilerim çok da yakışıyorlar👏❤️👏❤️👏❤️👏❤️

    Cemile EserCemile Eser17 saatler önce
  • Hoş başladı ama kesinlikle erken finale mahkum :/ Çok sıkıldık daha ilk bölümlerden Murat'ın masumiyetiyle başlayıp Arda'nın ve gereksiz Murat'ın şımarık nefretiyle sonlanan bölümlerden. Nefret ve kin kusturuyo artık.

    Özlem ÜnerÖzlem Üner18 saatler önce
  • Yasemin bence hiç güzel değil çok abartmışlar güzelliğini. Ha bire dizi de Yasemin çok güzelsin çok güzelsin abartmayın isterseniz çok güzel olsa anlarım ama değil

    Filiz AkgücytdjdulFiliz Akgücytdjdul18 saatler önce
  • Lütfen Yasemini her bölüm daha da düşürmeyin yaaa.Her bölüm Yalan üstüne yalan.Pinokyonu bilr geçti.

    Fatime QasimovaFatime Qasimova20 saatler önce
  • Arda,Birkandan bile pislik çıktı.Arda kendi abisine böyle davrandıktan sonra.Birkan ne yazar.Yasemin,Ceme her yalan söylediğinde asabım bozuluyor.Yahu mecburmusun salak kız.Haklıyken haksız duruma düşücek.

    Fatime QasimovaFatime Qasimova20 saatler önce
  • Azerbaycanan izliyenler

    Babek CeferovBabek Ceferov20 saatler önce
  • dizinin adi leke deyilde sen anlat yasemin olmaliymis😉😉😉🤣🤣🤣

    Qeyret AtakishiyevQeyret Atakishiyev21 saatler önce
  • Hay senin gururunun içine edeyim Yasemin. Geri zekalı.

    Çoban YıldızıÇoban Yıldızı23 saatler önce
  • Yasemin çok ıtici yaa! Şu diziye Başka bir kız bulamadılar mi 🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️

    Elena ElenaElena ElenaGün önce
  • Çekim hatası var

    GENÇ ADAMGENÇ ADAMGün önce
  • 2:05:25 Trick Shotsa Bak Ya ...

    Agar OyucuAgar OyucuGün önce
  • yaseminnn masumuyetın temızlıgın hasaslığın cansın sen..

    bahar Yağmurubahar YağmuruGün önce
  • ben full izliye bilmirem internetim yokdur çook sevdiyim bir dizi 😭😭😭😭😭😭😭😭 HEYIFFFFFFF!

    Yalansız DünyaYalansız DünyaGün önce
  • Bişey dicem kız fakir borç harç içinde evi niye bizimkinden daha gösterişli fakir evi değil orası

    Selin DurakSelin DurakGün önce
  • Okula uğrasa da ordan da biri taksa yasemin e 😂😂

    Aslı ÖztürkAslı ÖztürkGün önce
  • Bu kız arada okula da uğrasa Hukuk okuyordu söz de

    Aslı ÖztürkAslı ÖztürkGün önce
  • Ardaya nefret edenler

    Damla_Guli Damla_GuliDamla_Guli Damla_GuliGün önce
  • 1saat

    Maksud RAJABLIMaksud RAJABLIGün önce
  • yalanci yasemin

    Sacide OruczadeSacide OruczadeGün önce
  • Ozbeklerdan kac kişiyiz

    Maruf ZoiyorMaruf ZoiyorGün önce
  • amk reklamin arasina film sıkıştırmışsınız

    fanatik fenerlifanatik fenerliGün önce
  • ♥️🥰😍👉🏻

    Sayed ZiaUlHaqSayed ZiaUlHaqGün önce
  • Please...traduzcan para el español...Por favor😬😬😬

    jucelene dos santos sousajucelene dos santos sousaGün önce
  • Sırf avcı için izlediğim her bölümünde bir aksiyon olsun bir heyecan olsun merak edeyim diye beklediğim ama bir türlü monotonluktan kurtulamayan heyecanı olmayan bir dizi.🙄

    Ensar BedirEnsar BedirGün önce
  • Platoniklikte level üstüne level atlayan Birkan 😁

    Blue BlueBlue BlueGün önce
  • Bu filmin senaryosunu yazan biraz geri zekalı galiba bu kadar yalanla bu dizi tutmaz

    Elnur IbrahimovElnur IbrahimovGün önce
  • Afrikadan izleyenler var mi burda..

    Huska huseyinHuska huseyinGün önce
  • Avcii be yiktin ortaligi 2019 yine bi yamac yine bi yavuz daha kazandi avciiiiiiiiiiii

    Ruzhdi FeyzievRuzhdi FeyzievGün önce
  • Dün aksam bu diziyi yeni başladım ve şimdi bittim cok güzel bir dizi😍😍😍

    MudiMudiGün önce
  • Bu dizinin sarkıları niye kötü ya

    ümmühann Akkayaümmühann AkkayaGün önce
  • Gururlu insan yalan söylemez bırak gurur ayaklarını yasemin..

    ayşe toprakayşe toprakGün önce
  • Malesef dizi kötü ama şarkısı çok güzel bayıldım

    Basmah BassamBasmah BassamGün önce
  • birkan madem o kadar seviyor niye parayı aldı hala vermiyor bir de ben sana verim sonra öde diyor salak

    göec inşallahgöec inşallah2 gün önce
  • Bu cirkin çelimsiz qizi hardan tapib qoyublare baw rola sinir olamda bunu gorende cox wit aparir rolu😠🤦🤦🤦🤦🤦

    Aida XalilovaAida Xalilova2 gün önce
  • Söz, hercai, leke sevenler butonuyum

    Aleyna ÇiçekAleyna Çiçek2 gün önce
  • Yasemin ceme güvenmiyorsun bana diyo kendisi bin tane yalan söyliyo salak midir nedir

    Sena ZSena Z2 gün önce
  • Ay biktim su yaseminin sebepsiz yalanlarindan cozulmuyecek bisey yok ama yalan soyleyerek daha da zor duruma sokuyo zirt pirt aglasin baska bildigi bisey yok

    fosforlu13fosforlu132 gün önce
  • Olum bu kiza herkez yavsiyi cem var onun kardesi polis sinriden izelnicem artik

    The Nevzat1The Nevzat12 gün önce
  • Öpüşme sahnesi ne zaman?

    Mercan KÖKSALDIMercan KÖKSALDI2 gün önce
  • 1:38:35 bəs deyirdin kofe içəcəyik)

    Calal CalalovCalal Calalov2 gün önce
  • Birkanla serpil kardes değilde dusman gibiler🤪🤪

    Zahide AytaccZahide Aytacc2 gün önce
  • Serpille Birkanın sahnelerini haykırarak izliyorum yaaa🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

    Zahide AytaccZahide Aytacc2 gün önce
  • Bu Melise agliyormu guluyormu belli değil

    Marina MarinaMarina Marina2 gün önce
    • yapmacık

      Marina MarinaMarina Marina2 gün önce
  • guzel.film su ikisi olmaza bide murat guzel yapyor filmi tadi tuzu kalmaz onlar olmazsa

    binladin bilalbinladin bilal2 gün önce
  • Ardadan nefret ediyorum! Ardayı diziden çlkartırlar inşallah!

    Sevinc NebiyevaSevinc Nebiyeva2 gün önce
  • Ben bile kızı orospu zannediyorum bazen aptal senarist 10 IQ

    Ugur SerbestUgur Serbest2 gün önce
  • Ayy bu Yasemin de ne kadar gururlu.

    taha ertargıntaha ertargın2 gün önce
  • birkan kadar şerefsiz bi polis görmedim hayatımda

    Zeynep şule SonsaZeynep şule Sonsa2 gün önce
  • Yasemin rolundakı aktrisa gözəl deyil. Amma Cem yakışıklıdı

    Gunes ElizadeGunes Elizade2 gün önce
  • murad eşitmirse içeri girmek isteyenin geldiyini nereden biliyo

    Samir EmiroffSamir Emiroff2 gün önce
    • Hissiyat güclü olur eşitmə.görmə əngəllilərdə

      səssiz səssizsəssiz səssiz2 gün önce
  • ben bu cemin sempatikliyine dayanamiyorum yaa

    uzeira shabanoviuzeira shabanovi2 gün önce
  • Bak bu meto da şirine aşık galiba he moralmanları falan bozuluyör kız işe çıkınca flmdlzösşdögphöhp

    Esma YıldırımEsma Yıldırım2 gün önce
  • Olum bu cemle yasemin kardeş falan mı çıkcak lan babaları kalpten falan gidiyo işkillenmeye başladım bak şu an bi iki defa daha gelmişti aklıma bu kesin öylr bişeyler var net

    Esma YıldırımEsma Yıldırım2 gün önce
  • Ben çok nefret ediyorum arda dan 😠😠😠😠😠 ruh hasta

    Belal qudoos KhanBelal qudoos Khan2 gün önce
  • Keşke bende yasemin gibi gururlu ve güzel kız bulsam

    kazım Karacakazım Karaca2 gün önce
  • Kardeş çıkmaz demi bunlar?Yasemin ile Cem? 😱😱🙄🙄🙄

    Gulsenem ToylymyradovaGulsenem Toylymyradova2 gün önce
  • 💋❤️❤️❤️

    Rozerîn BedirxanRozerîn Bedirxan2 gün önce
  • Yas Cem💋

    Rozerîn BedirxanRozerîn Bedirxan2 gün önce
  • Yasemin, Canavarlar Uzaylılara Karşı filmindeki Dr. Kakalak'a benziyor 😂

    Angel angelAngel angel2 gün önce
    • 🤣🤣🤣🤣

      Fatime QasimovaFatime Qasimova19 saatler önce
  • Elimi birakma leke ve soz begenenler

    Aygun EhmedovaAygun Ehmedova2 gün önce
  • anaaa caylakımın anasıda burda😳😳😳

    Qeyret AtakishiyevQeyret Atakishiyev2 gün önce
  • Arda sen iğrenç bir kardeşsin abin o senin cemle derdin ne insan abisini kıskanırmı

    Nalan egricayirNalan egricayir2 gün önce
  • Lütfen Yasemin Ceme doruları anlat

    Sadiq MeherremliSadiq Meherremli2 gün önce
  • Harika dizi

    Murad HuseynzadeMurad Huseynzade2 gün önce
  • Bu ne yaaa dizinin %99 Reklam yaaa diziden çok reklamı izledik ne kroplastmış anasını satayım 😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡

    Esma SareEsma Sare2 gün önce
  • Mene cox maraxli gelir bu filim

    Amil HesenovAmil Hesenov2 gün önce
  • Árabe

    jamixo bascojamixo basco2 gün önce
  • ❤️❤️❤️❤️

    jamixo bascojamixo basco2 gün önce
  • Şu birkanın polis arkadaşı süper değil mi

    Destan KayaDestan Kaya3 gün önce
  • Ardaya qıcık oluyorum ya yeminle

    Sunay AhmadSunay Ahmad3 gün önce
  • Gercek hayatta olacakta sen sevgilinin verdiği parayı almayıp kredi başvurusu yapacaksın ha geç bu işleri 🤣

    Bünyamin KayaBünyamin Kaya3 gün önce
  • Şu cemin qardeşində nefrət edi yorum

    Ömər ismalizadəÖmər ismalizadə3 gün önce
  • hayla kimsenin sefqisine guvenmeyın ya yaseminin yda cem beyin askına hepsı yalan

    Ramazan GoydaglıRamazan Goydaglı3 gün önce
  • Eyfeti ne cabuk unuttunuz

    Sena ArkıșSena Arkıș3 gün önce
  • Avcıyla Eylemi özleyenler ❤️❤️❤️

    Mahabat AşıcıMahabat Aşıcı3 gün önce
  • 5:57 SÖZ dizisindeki Feyzullahın Annesi değilmi o? +1

    NIHAD QULIYEVNIHAD QULIYEV3 gün önce
  • men duz deyerem soz leke sen anlat karadeniz tek yurek kalk gidelim savaşçı sevdiyim diziler ondan musaıt gunum olmuyor

    Ramazan GoydaglıRamazan Goydaglı3 gün önce
  • NİHAYƏT QAPININ AÇARINI DƏYİŞDİRTDİ YASEMİN

    Turan XaqaniTuran Xaqani3 gün önce
  • ترجمة

    Riyal MadirRiyal Madir3 gün önce
  • 1:01:09 cok güzel bir cekim , murat kameraya bakior

    Twitch_ NIX _Twitch_ NIX _3 gün önce
  • ardanin amlna koyarım vallahi...

    Qara MikrofonQara Mikrofon3 gün önce
  • Birkani cukurda parma kopmusdu ordan taniyanlar

    Bəhruz SəfərovBəhruz Səfərov3 gün önce
  • bayri yaseminen cem 10 bolumden sora sefgili olardilar

    Ramazan GoydaglıRamazan Goydaglı3 gün önce
  • Arda ile Yasemin daha çok yakışıyor . Cem yanlarında büyük kalmış ve bence bu dizi için uygun değil.

    LinaLina3 gün önce
  • Söz kadrosunu leke ye toplayın efsane olur

    UnixBeyUnixBey3 gün önce
  • Hayda karşımıza Feyzullahın annesi çıktı ee bu sözde çaylağın annesi olarak oynamıyor muydu

    UnixBeyUnixBey3 gün önce
  • çok sevdim bu diziyi seon finaali olmasın :))

    ÇINARCIK TUBEÇINARCIK TUBE3 gün önce
  • yasemin tam bir pacoz )))))))))

    The Sims gameThe Sims game3 gün önce
Leke | 5.Bölüm