Leke | 6.Bölüm

Abisi Cem ile arası kötü olan Arda, Yasemin'i gördükten sonra bir plan yapar. Zira amacı Cem'i en zayıf noktasından vurmaktır. Yasemin'i nereden tanıdığını abisine söylemeye kararlıdır. Bu sinsi planını hemen devreye sokar. Birkan ise bir şekilde bu durumdan haberdar olur. Yasemin'e karşı olan takıntı seviyesindeki ilgisi onu deliye döndürmüştür. Cem ile Yasemin'in arasını bozmaya yemin eder. Arka planda bunlar yaşanırken Cem tüm kalbiyle Yasemin'e olan sevgisini belli eder. Yasemin ise sakladığı bu sır yüzünden tedirgindir. Tüm gerçekleri Şirin'in yüzüne vurur. O bunları konuşurken kapı çalar ve karşısında Cem ve Arda'yı görür. Yasemin ne yapacak? Cem'in tepkisi ne olacak?
Hikayemiz; yetiştirme yurdunda büyümüş kalbi, yüzü gibi güzel hukuk öğrencisi Yasemin’le; çocukken yaşadığı travma sonucu kadınlarla arasına uçurum giren başarılı iş adamı Cem’in hayatın zorluklarına meydan okuyan aşklarını anlatmaktadır...
Yapım: Tims&B Productions
Yönetmen: Metin Balekoğlu
Yapımcı: Timur Savcı & Burak Sağyaşar
Senaryo: Yıldız Tunç
Uygulayıcı Yapımcı: Banu Gündoğdu
Müzik: Cem Yıldız
Genel Sanat Yönetmeni: Nilüfer Ayşe Çamur
Sanat Yönetmeni: Aytaç Çınaroğlu
Görüntü Yönetmeni: Emin Çakır
Oyuncular : Burak Sevinç, Melis Sezen, Selen Uçer, Mehmet Bozdoğan, Nail Kırmızıgül, Tolga Güleç, Nurinisa Yıldırım, Ferdi Sancar, Tuğçe Açıkgöz, Lale Başar, Selahhattin Paşalı, Kerim Tuna Kaba, Yağmur Özbasmacı, Ziya Çiçek, Serap Önder, Aslı Turanlı, Mert Asutay, Mehmet Avcı, Ali Savaşçı
instagram.com/lekedizi
twitter.com/lekedizi
facebook.com/leketv
#Leke #LekeDizisi

Herunterladen

YORUMLAR

  • Azerbaycandan baxiram cox xosum geldi.amma yasemen cox yalan danişir.

    Bahar SultanliBahar SultanliGün önce
  • Ardaya asla asla uzulmadim

    zahra Soltanizahra Soltani4 gün önce
  • Ya 10 cu bolum ne zaman bilem varmı

    Ömer Ömerli1Ömer Ömerli110 gün önce
  • Yasemini cok sevmiyorum gurur yapiyor

    Алламурат АлламуратАлламурат Алламурат22 gün önce
  • Şu Yaseminden bıktım artık. Gurura yalan söylemek de giriyormu ne?

    Кенеш ТобуКенеш ТобуAylar önce
  • Дура такая жасмин!😏

    Лола КаримоваЛола КаримоваAylar önce
  • Ne o lan ne biçim konuşuyorsun hşşşşşşşşşşşşşşş yavrum naber yürü git ışıktır git lan baş git it

    Ipek SemapIpek SemapAylar önce
    • Hşşşşşşş ne o lan yavrum

      Ipek SemapIpek SemapAylar önce
  • Yasemin tmm gururlu ama o kadarda degil Serpilin borcunu ver gitsin o kirli ddi para

    Наима СоиповаНаима СоиповаAylar önce
  • Bu polis düzgün manyakdı şerefsz😡

    Yegane VeliyevaYegane VeliyevaAylar önce
  • yaseminin saci qaynaqdiki.... 😐

    Tx AliyevTx AliyevAylar önce
  • Lütfen davam etsin

    Dilber TeymurovaDilber Teymurova2 aylar önce
  • Where to fed English sub since ep,1until here don't no what they say

    Chechay. SuanelChechay. Suanel3 aylar önce
  • Çok güzel dizi

    Meerim JumalievaMeerim Jumalieva4 aylar önce
  • Meto bile Sirinin isinin ne oldugunu bile bile onu seviyo demek ki ask engel tanimaz

    Nrmn MrzyvaNrmn Mrzyva4 aylar önce
  • 2:54:35

    ege kilicege kilic4 aylar önce
  • Eu gostaria muito se vcs colocase a legenda em português uma série muito romântico e linda por favor

    Silvana OianSilvana Oian5 aylar önce
  • Bu dizideki kadınların dudakları niye şişmiş, kaşları niye normal gozukmuyo??🙄

    Mira AminMira Amin5 aylar önce
  • Diziyi begenmiyorsanız. İzlemeyin. yok yalancıymış ismi leke yerine yalancı olması gerekiyormuş falan filan.izlemeyin ozaman

    Suzan TemelSuzan Temel5 aylar önce
  • Lekeeeee....fragman NEREDE...bekliyoruz

    Hilal AkkayaHilal Akkaya5 aylar önce
  • 2:04:27 😆😂🤣

    Ayan MehdizadeAyan Mehdizade5 aylar önce
  • yasemın de gereksız gurur yapıp ayrılıyor. Sıkıldım bayaaaa

    xedice shafibayovaxedice shafibayova5 aylar önce
  • bu kızın nasıl 21 yası oluryaaa ((((

    xedice shafibayovaxedice shafibayova5 aylar önce
  • ARDA BURDAN ANLA BAK NEHADAR IÇIN FESATSIN AYLDNE KOTULUK YAPARKEN KENDI BASINA GELJHO PISLIK AFDA

    Gülbie MümünGülbie Mümün5 aylar önce
  • ARDA SEN GERÇEKTEN RUH HASTASISIN SEN OKADAR NANKYOSUN BILIK BILMEDEN INSANLARIN AK YÜZÜNÜ KARA CIKARAN ARDA

    Gülbie MümünGülbie Mümün5 aylar önce
  • AH BE JEM SENIN KARDESIN ARDA SIZI HIC HAKETMIYOR NANKYOR ARDA

    Gülbie MümünGülbie Mümün5 aylar önce
  • Fala sério com um irmão desse ninguém precisa de inimigo

    Silvana OianSilvana Oian5 aylar önce
  • Berkan cok komik ayrica serefsiz

    Hint aşığıHint aşığı6 aylar önce
  • Yasemine sinir olurammmmmmmm

    Skbgj AgdjnjkSkbgj Agdjnjk6 aylar önce
  • 1:56:03

    S02 _MS02 _M6 aylar önce
  • Ya bu amir Cemin yanında bile duramaz ya.O kadar çirkin ve tipsiz.Kendini ne sanıyo şu birkan

    Nyaa İmposibbleNyaa İmposibble6 aylar önce
  • 2:01:15

    S02 _MS02 _M6 aylar önce
  • Cem: Oh.... Adam adam❤❤❤😭

    غدي عسيريغدي عسيري6 aylar önce
  • 😭😭😭😭😭😭😭

    Seraj AmeenSeraj Ameen6 aylar önce
  • Cem benim favorim çünkü acayip iyi

    Azra YücelAzra Yücel6 aylar önce
  • Yasemin nasil bir karektersin ya midemi bulandirdin gerizekaliliginla Siri nin borcu sirinin kirli parasi sana ne!!!! Ya senin soyledigin yalanlar sahtekar!!! Senarist nasil bir karekter yaratmissin!!!

    Seniz ModjtahedSeniz Modjtahed6 aylar önce
  • Bu Arda deyilən roldakı aktyor həyatdadamı belə "orotivnidi"

    Məcnun KatibovMəcnun Katibov6 aylar önce
  • 1:02:02 O varya o, seninle işi bitince fizibiliteni çıkarır defterini dürer.

    Murat AKYARMurat AKYAR6 aylar önce
  • Bu diziyi izledikden beri diger sosiyal medualara vakit ayiramiyorum😂😂 cok guzel bir dizi bu 👍🏻👍🏻👍🏻👌🏻👌🏻👌🏻

    Амалия МамедоваАмалия Мамедова6 aylar önce
  • Yasemin cok guzel bir kiz😍😍😍😍😍😍❤️❤️

    Амалия МамедоваАмалия Мамедова6 aylar önce
  • Bu dizi super 😍😍❤️❤️❤️👌🏻👌🏻👌🏻👌🏻👍🏻👍🏻Cook beyeniyorum bu diziyi

    Амалия МамедоваАмалия Мамедова6 aylar önce
  • "Başını göğsüme sakla sevgilim" şarkının sahnesi yoktu, bende kendimden şüphe ettim, nasıl kaçırabildim o sahneyi diye, internetten izlemiştim çünkü. Tv de cemin şarkı söylediği sahneyi gösterdiler ama tek part bölümde yok o sahne

    Tugce DurakogluTugce Durakoglu6 aylar önce
  • Ne sacma.. komsular da gormez eve girip cikani

    Kh_ A.Kh_ A.6 aylar önce
  • Hülya kocyigite benzio yüzü

    mr original rsmr original rs7 aylar önce
  • Yasemin sen ne kadarki,hakikatlari gizlediyorsun cemnen,onun yardimini kabul etmiyeceysen,hep sehf durumda kalacaksin,sen bu kadarmi abtalsin kiz((

    alik rijiyalik rijiy7 aylar önce
  • Birkan sen emellice hastasin,ruh xastasi

    alik rijiyalik rijiy7 aylar önce
  • Yasemin inanki senin bele kùrùr yapman hic gerey deyilmiw,cunki,kendin bawdan eyaga yalanlar icindesen,wirine doyorsun iyrenc,sen daha iyrencsen inan((

    alik rijiyalik rijiy7 aylar önce
  • Cem ve Yasemin💖💖💖💖💖💖💖💖

    Tina IvkovicTina Ivkovic7 aylar önce
  • Yaseminin yalanlari fazla cokdur hic cekinmeden soyluyor

    Ханум МирзоеваХанум Мирзоева7 aylar önce
  • Lan bu yaseminde yaseminde çok salak aq

    Sevgi KardasSevgi Kardas7 aylar önce
  • Yasemin sıktın artık vallaha

    Ebru AlpEbru Alp7 aylar önce
  • Ya, Leke'mi o kadar özledim ki, tekrar bölümlerini izliyorum... Ve yeni sezonu sabırsızlıkla bekliyorum:)

    Masalli Cars 44Masalli Cars 447 aylar önce
  • Brak amir butun gun tixanir .

    Musabeyli ValidaMusabeyli Valida7 aylar önce
  • Bança Yasimin gururli falan deyil gururli ôlsaydi durust õlmaliydi kedini dusunmiş biri 😕

    Zebo AmanovaZebo Amanova7 aylar önce
  • Kas qiz gozel rol aparardi cox saxtadi

    alvinaaa alvinaalvinaaa alvina7 aylar önce
  • Sevgidə bir şey olmamalıdı gürur .Gürur olsa onda sevgi olmur .Yasemin çox gürurludu .Yasemin gürurun və yalanların azltsa super olar

    köməksiz həyatköməksiz həyat7 aylar önce
  • У этой Ясемин такая лихидная улыбка.😁

    Indira AshirovaIndira Ashirova7 aylar önce
  • Cox guzel koniwdu wirin

    Xeyal HesenovXeyal Hesenov7 aylar önce
  • Yalalanlari sıktı

    Nursel UralNursel Ural7 aylar önce
  • GEME ....KİMSƏ BİLMEZ...DİZİSİNDƏ BAŞ ROLU OYNAYAN .. SEVDA.. YARAŞARDİ...KİM BENİMLƏ RAZİDİ??🤔🤗

    Arzu AlievaArzu Alieva7 aylar önce
  • Isaret konusmasina bayildim illahi ogrenecem

    mithat karimmithat karim7 aylar önce
  • Tipik fakir kiz zengin erkek.. Yeter da!

    Aussie YazzAussie Yazz7 aylar önce
  • Herkezde Yasemin’e aşık başla kız yok sanki koca şehirde 😂 Yasemin gerçekten çok güzelsin vaaaaooov salak salak senaryo

    Türkan AltınayTürkan Altınay7 aylar önce
  • Bu diziyi sadace Murat için izleyenler kanc kişiyiz

    AZIZOV azizbekAZIZOV azizbek7 aylar önce
  • Ulan varya reklam reklam bu ne ya barya bilet almiş nah alırım

    Musa özdoğanMusa özdoğan7 aylar önce
  • Yasemin xesdedi lap tpoy. Eseblerim pozuldu

    Ayan CeferovaAyan Ceferova7 aylar önce
  • Yasemin böyle yalanlarla gururlu onurlu falan olunmuyo aq çok sinir oldum

    berra.berra.8 aylar önce
  • Yasemenin yalanlari artiq bitsin hər kesde Rahatliq tapsin

    Xatire EliyevaXatire Eliyeva8 aylar önce
  • Yasemende Qururlu bir oqədərde yalançi insan məcbur qalib yalan danisa bilərde bu uje yalan yox uje poxunu çixarmaq oldu

    Xatire EliyevaXatire Eliyeva8 aylar önce
  • Yasmin hic bir gunahi yok sadece cemi kaybetmek icin korkuyor bu kadar cem❤yasmine deyenler iyi yorum yazsin

    hayat guzelikhayat guzelik8 aylar önce
  • Yasemin hem sucli hem gucli 🙁🙁🙁🙁🙁🙁🙁🙁🙁🙁🙁😖😖😖😖

    Miran ReyyanMiran Reyyan8 aylar önce
Leke | 6.Bölüm