Melanie Martinez - K-12 (Teaser 2)

K-12 available now: melanie.lnk.to/K-12ID
Watch K-12: melanie.lnk.to/K-12ID/youtube
See Melanie on tour: melanie.lnk.to/TourID
Subscribe for more official content from Melanie Martinez:
melanie.lnk.to/MMsubscribe
Follow Melanie Martinez
facebook.com/melaniemartinezmusic
twitter.com/melanielbbh
instagram.com/littlebodybigheart
soundcloud.com/melaniemartinezmusic
melaniemartinezmusic.com
The official TRvision channel of Melanie Martinez.
Melanie Martinez's creative drive and talents as a visual artist have long distinguished her from other musicians. With her debut album Cry Baby, Melanie introduced the world to her distinctly original vision with hits like “Pity Party”, “Pacify Her”, “Alphabet Boy”, “Carousel” and “Sippy Cup”. Creating unique music videos for each album track, including “Soap/Training Wheels” and “Tag, You're It/Milk and Cookies”, Melanie portrays the traumas and insecurities of the album's titular character over a bed of electro pop, alternative and hip-hop. Her latest triumph K-12, an inspired new album and feature film directed by and starring Melanie, brings together a melting pot of low-key hip-hop, soulful pop and indie-leaning electro with whimsical, surreal visuals and magical realism to stunning results.
#MelanieMartinez #K12

Herunterladen

YORUMLAR

  • Perfect

    Misty KukiMisty Kuki6 gün önce
  • It came out so good!

    Itz AvaItz Ava9 gün önce
  • Lol relatable

    sophie griggssophie griggs11 gün önce
  • I’m a guy I can only imagine the pain

    Stet-G VoiceyStet-G Voicey11 gün önce
  • for everyone that is confused teaser 4 ( If there is 1 ) it would be about the school prom,

    AnnalisePlayzAnnalisePlayz11 gün önce
  • No need for theys, the movie is out! 😊😊❤❤❤😍😍😍

    AnnalisePlayzAnnalisePlayz11 gün önce
  • Im from september 6 and the movie came out and its free to watch on youtube it was an amazing movie

    Zero TwoZero Two12 gün önce
  • Watching this for the 1,000000 time WHO ELSE IS SUPER EXCITED OMG

    Lucy 🥳Lucy 🥳12 gün önce
  • I got my period when I was 8. It pisses me off when people say that you can only get your period when your like 13-14. 😑

    •HoneyBaby ••HoneyBaby •13 gün önce
    • I got mine when I was 10

      moon shadow 1234moon shadow 123412 gün önce
  • Who watch this on September 5

    Lily And tigerLily And tiger13 gün önce
  • The vibes are all I ever wanted to be thank you Melanie Martinez I love you

    Harleen QuinzelHarleen Quinzel13 gün önce
  • 2 days left

    Ai AyAi Ay13 gün önce
  • This hits way too fucking close to home heh **gets period** this is the worst stomach pain I've ever experienced Like yeah same

    Danara De JongDanara De Jong14 gün önce
  • Girls: Ohhhhhhh. Me: _shocked pikachu face_

    ۵ Just Mæ ۵۵ Just Mæ ۵15 gün önce
  • BEE VICTIM TO MENSTRUATION

    KardelenKardelen15 gün önce
  • 🇧🇷❤

    Bárbara SantosBárbara Santos16 gün önce
  • I would like to comment, y’all trolling to compare Billie and Melanie, completely different styles. Billie wants to scare you her videos are kinda horror M has an adult baby style, And it’s kinda horror and stuff But Billie is not girly and stuff, But yea there still amazing artists ;)

    •milked Cherry••milked Cherry•18 gün önce
  • I cant wait to see this movie

    Lord Mage369Lord Mage36918 gün önce
  • For people ranting: Joking about Billie and Melanie being similar and comparing them are 2 different things so you can stop raging.

    -D a k o t a--D a k o t a-19 gün önce
  • Period Tuff

    Sk LifeSk Life19 gün önce
  • Cry BabyCry Baby19 gün önce
  • La mentruacion amigo ES LA REALIDAD

    Cande SandovalCande Sandoval19 gün önce
  • *ohhhhhhhhhh*

    pomegranatepomegranate20 gün önce
  • *"Ohhhhhhh"*

    riley graceriley grace20 gün önce
  • Looks like a trailer to a movie I would love it

    Jurrien GordonJurrien Gordon20 gün önce
    • Jurrien Gordon ITSS OUTTTT

      100% Joyceeey100% Joyceeey3 gün önce
    • @Rome_lbbh didn't know but I can't wait to see themmm

      Jurrien GordonJurrien Gordon20 gün önce
    • Jurrien Gordon it is a movie and a album

      Rome_lbbhRome_lbbh20 gün önce
  • Girl: This is the worst stomach experience i've ever feel!! Me: Perhaps is just a vi- Girl: *falls* Me:OOHHHHH

    Randomcrazyguy 888Randomcrazyguy 88820 gün önce
  • Ohhhhhhh 6 September my birthday yeay

    Catarina MarquesCatarina Marques21 gün önce
  • 9 DAYSSSSSS

    MaxRanIn2aWallMaxRanIn2aWall21 gün önce
  • Hah! That was relatable

    Random Trash canRandom Trash can22 gün önce
  • Anyone know if it will be on Netflix or Hulu

    Gacha LamaGacha Lama23 gün önce
  • this is like the 5-7th grade of k-12 where they start going through puberty aw

    glvd melglvd mel23 gün önce
  • Relatable sadly

    Ohyo OhyoOhyo Ohyo24 gün önce
  • I liked the old Melanie tbh

    Marcus DobreMarcus Dobre24 gün önce
    • @Rome_lbbh nothing but i like when she made music only and it was just like 2018 again ish

      Marcus DobreMarcus Dobre20 gün önce
    • @Rome_lbbh ohh sorry i thoght u said me

      Marcus DobreMarcus Dobre20 gün önce
    • Marcus Dobre i never said I was but what’s wrong new Mel? :(

      Rome_lbbhRome_lbbh20 gün önce
    • @Rome_lbbh lol ur not melanie XD

      Marcus DobreMarcus Dobre20 gün önce
    • Marcus Dobre what’s wrong with new Mel :(

      Rome_lbbhRome_lbbh20 gün önce
  • Hahaha they were like ohhhhhhhh

    Dj BrutixT 709Dj BrutixT 70925 gün önce
  • Every girls nightmare...

    XxMarshmelow Wolfie_The catxX The mellow catXxMarshmelow Wolfie_The catxX The mellow cat26 gün önce
  • Wowww

    Destiny BrownDestiny Brown26 gün önce
  • This this like a movie right ?....

    Bxtch JoyceeBxtch Joycee26 gün önce
  • Why is she wearing violet when all girls wear pink? Is that because she’s unique?

    CeskadCeskad27 gün önce
  • Periods SUCK!!! Where are my girls!?

    Mila HancockMila Hancock27 gün önce
  • And my period just ended today... .-.

    StarWarsFan1234StarWarsFan123427 gün önce
  • Gosh darn you Melanie you look like a goddess

    Villager ChadVillager Chad28 gün önce
  • Right after they said ohhhhh. I went ohhhhhhhhh. I'm so dumb I didn't notice the blood and I'm on it right now!! FML. 😅😭😭😭

    justa potatojusta potatoAylar önce
  • I knew it lol

    Zi DreamsZi DreamsAylar önce
  • ooOOOHHHHHHH

    Lisa Marie Is a weebLisa Marie Is a weebAylar önce
  • Wait it chapter 2 is coming out on September 6 and Melanies second album is coming out on the same day quinsidince I think not Mel I caught u urbpennt wise sorry no I'm joking love ur vids

    Octavio EnriquezOctavio EnriquezAylar önce
  • Hi Melanie! I just wanted to say I love you music and you are very talented. You music helps me get through some things. Love your music. Keep doing what you do.

    Shopies WorldShopies WorldAylar önce
    • Your*

      Shopies WorldShopies WorldAylar önce
  • Ohhhhh hahaha

    Mariangel CernaMariangel CernaAylar önce
  • *Red stain on dress* *Me trying to make it more kid friendly* *WHAT DID I TELL YOU ABOUT SITTING ON KOOL AID POUCHES?OH MY GAWD*

    B r e a d C r u m b sB r e a d C r u m b sAylar önce
  • Fun fact: my periods don't hurt 😇

    - softie eri. //- softie eri. //Aylar önce
  • I think this is strawberrry shortcake

    Sweetener GrandeSweetener GrandeAylar önce
  • Ariana Grande: yuh Billie Eilish: duh Melanie Martinez: ohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh

    LeMusicalAngelLeMusicalAngelAylar önce
  • Ooh stomach ace Melanie Martinez and her friend: ohhhh ... Me:ohhhhhh

    BillieXXXTENTACIONEilishBillieXXXTENTACIONEilishAylar önce
  • Pain girl:This is the worst stomach ache I ever experienced Me:DAMIT KELLY Also meh:*looks at dress* Me again:Ooooohhhhh

    Pushëën PøwërPushëën PøwërAylar önce
  • 💗🍼🍭🌈

    Rubi De alba VerduzcoRubi De alba VerduzcoAylar önce
  • 0:18 OMG

    muithua '_'muithua '_'Aylar önce
  • Strawberry Shortcake?👀

    The WatersThe WatersAylar önce
  • Me: Watching Music every day all day me: I wanna be a director

    A KA KAylar önce
  • Hi melanie I'm jaki. Im A Big adult baby diaper mermaid princess.

    Jaklyn SaylorsJaklyn SaylorsAylar önce
  • Melanie love you plzzzz go to Bakersfield

    Panda PandaPanda PandaAylar önce
  • Cuándo eres mujer y te llega la menstruación Este es mi don,mi maldición :'v

    Celina-Chan :3Celina-Chan :3Aylar önce
  • That ooh tho XDD

    Star BoyStar BoyAylar önce
  • Damn it,I saw it before I never got my first period,after few days..I got my first period T^T girl I feel you before I never got it I never knew the pain...it SUCKD

    ThisLittleGirl2019 SecretThisLittleGirl2019 SecretAylar önce
  • *squeals insanely* I AM DEFINITELY BEGGING MY MOM TO LET ME GO SEE THIS!

    Monica ChanMonica ChanAylar önce
  • Bitch, me too-

    ѕαмѕαмAylar önce
  • Y’all keep saying Billie has dark themes but you’re forgetting that Melanie manages to make disturbing scenes out of pastels and cute clothes. Now THATS scary.

    Anonymous SsssAnonymous SsssAylar önce
  • *male viewers have left the chat*

    Jessica BeanJessica BeanAylar önce
  • girl: This is the worst stomach pain ive ever experienced. girls: ohhhhhhhh.... me: shes on her period lmao xD

    ღGalaxyKittyღღGalaxyKittyღAylar önce
  • Mel. Please just make this a tv show and not a album. 😭😭 this looks too good.

    Damn ChynaDamn ChynaAylar önce
    • @Damn Chyna I know it'll be great, it's made by Melanie Martinez, how can not be great!

      Destiny wolfDestiny wolfAylar önce
    • @Destiny wolf Me either,im so excited. I'm 1000% sure it'll be great

      Damn ChynaDamn ChynaAylar önce
    • @Damn Chyna yeah read the description! I genuinely can't wait!

      Destiny wolfDestiny wolfAylar önce
    • Don't play with my emotions, is it really? 😱

      Damn ChynaDamn ChynaAylar önce
    • It's a movie

      Destiny wolfDestiny wolfAylar önce
  • Come to Turkey 🇹🇷🇹🇷

    Sevgi AydınSevgi AydınAylar önce
  • I love how she make things dark ever so slightly childish (:

    Ccute KittyCcute KittyAylar önce
Melanie Martinez - K-12 (Teaser 2)