Mitsubishi\'den Gövde Gösterisi | Subaru Auto Fren | Hidrojenli Honda | Japonic

Instagram: instagram.com/japonic_official/
Oğlumun Kanalı Japonic Çocuk: goo.gl/yLzsrn
Yurtdışı Araba alımları ile alakalı: office@japonictrade.com
Araba Almak isteyenler bunu izleyebilir:
goo.gl/hP47pm
sorularinizi da: office@japonictrade.com a atabilirsiniz. Turkiye'ye maalesef gelmez... Ben istemez miyim sana da gondermek...
İşbirliği için: japonicjaponya@gmail.com
Kardeşimin kanalı: Serap&Emre goo.gl/38TLTi
Video ve Kisisel ekipmanlar:
kit.com/Japonic/youtube-ve-kisisel-ekipmanlar

görünümler
54,303

YORUMLAR

  • Hocam izlenmen azaldı farkındasındır bunun sebebi bence araba dışında video atmaman eskisi gibi ilerlemiyor kanal

    Güner ReisGüner Reis11 saatler önce
  • Adamlar neler yapıyor bizde nasıl seçime hile karıştırıp tarikatları daha rahat besleriz diye comarlik peşindeyiz...

    Emre KadjarEmre Kadjar2 gün önce
  • durduktan sonra 20cm kala tekrar geri gitsen az birsey dururmu acaba?

    CengizCengiz2 gün önce
  • Mitsubishi Lancer Evo yu bitirmesi hiç iyi olmadı

    Oğuzkaan SrglOğuzkaan Srgl2 gün önce
  • 600 yıl Osmanlı 100 yıl cumhuriyet geçmişimiz var gelişmiş ülkelerin binlerce dolar basan süper markası var bizim inşaattan çer çöpten başka bir şeyimiz yok 700 yıldır devlet adamlarımız ne yapmış

    messi messimessi messi2 gün önce
  • Ya Japon arabaları efsane ya çok seviyorum resmen kalite akıyor...

    BeastmasterBeastmaster3 gün önce
  • Daha fazla Mitsubishi çekin sadece araba değil gemi uçak tank vs merak ediyoruz

    Cok BaskaCok Baska4 gün önce
  • Hilal biyikli bozkurt japonic

    Furkan AltanFurkan Altan4 gün önce
  • Kral mitsubishi bayiisine gitsen çok güzel olur

    Mücahit GüleçMücahit Güleç4 gün önce
  • Neden oradasın kardeşim ne iş yapıyorsun. Bir açıkla kendini. kimsin, nesin??? Samimiyetin konusunda şüpheliyim.

    hüso buro özohüso buro özo4 gün önce
  • Mitsubishi Evo çek abiiiiiiiiiiy

    Mehmet Enes YılmazMehmet Enes Yılmaz5 gün önce
  • Abi japonyada satılan en dayanıklı uzun ömürlü ve bizim ülkemizdede olan otomobillerin listesini yapar mısın ? Sıfır araç veya ikinci el araç alacak kişilere iyi bir referans olmuş olur.

    Mertkan GEÇİEVİMertkan GEÇİEVİ5 gün önce
  • Suzuki otomobil istiyoruzz

    kagan falankagan falan5 gün önce
  • Mitsubishi eskisi gibi olmıyacak eğer eclipse ve evo dönmez ise

    Umut Solmaz [RaptorTr]Umut Solmaz [RaptorTr]5 gün önce
  • Mitsubishi ile ilgili daha sık video gelsin lütfen

    Tuğrul GöktaşTuğrul Göktaş5 gün önce
  • abi evo 9 videosu çekermisin lütfen

    AHMET FATİH ERCANAHMET FATİH ERCAN5 gün önce
  • Bi hayabusa videosu gelir mi.

    HASAN ASLANHASAN ASLAN5 gün önce
  • merhaba 👋 japon yadaki lise -üniversiteler nasıl video yaparsan cok sevinirim

    ÖMER AKKAYAÖMER AKKAYA5 gün önce
  • Mitsubishi artik söyle güzel bine Sedan ve Station Wagon lar yapmasi lazim hep Suv yapip duruyorlar sarmiyor. Lance Galant ve Carismayi geri üretmeleri ve bu modellerlen Seda ve Station Wagonlar yapmasi lazim bir an önce

    Bruce WayneBruce Wayne5 gün önce
    • 2002den 2016 ya kadar carisma 1.6 benzinli otomatik kullandım bir kere bile beni yolda bırakmadı.sürüşü çok keyifli ve konforluydu.

      Tuğrul GöktaşTuğrul Göktaş5 gün önce
  • Honda Clarity 2018 elektrikli oğlumda var Harika ekonomik bir araç içi ve bagajı çok Geniş benzin 20 $ fulleniyor 4 $ şarj oluyor Videolarını beyenerek izliyorum selamlar Başarılar dilerim👍🏻

    Aydın KarabakanAydın Karabakan6 gün önce
  • Hayalimdeki araç eclipse cross

    Hayrettin DALDALHayrettin DALDAL6 gün önce
  • Subaru impreza son kasayı çekebilirsen çok iyi olur faruk abi

    İbrahim Muhammedİbrahim Muhammed6 gün önce
  • SONUNDA... 🙏😂 mitsubishi ye dair bişeyler gördük, bu marka japon markası değilmi abi birazda lancer falan çek gözümüz araba görsün👍

    Sinan SelcukSinan Selcuk6 gün önce
  • O otoparkın neresi dolu ya? biz oraya bir o kadar daha araba doldururuz.

    ilker ünilker ün6 gün önce
  • Aslında Fuel Cell araçlar hidrojen ile çalışmıyor. Hidrojen ile elektrik üretiyor, ürettiği elektrik ile hareket ediyor. Şarj işini ortadan kaldırmak için güzel bir alternatif. Ama batarya üstüne bir de cell motor ağırlığı eklendiği için ağırlık dezavantajı da var...

    Ahmet Eren ÇetinayAhmet Eren Çetinay6 gün önce
  • hidrojen fiyatları ne acaba km kaç litre hidrojen yakıyor acaba..

    Birol AydınBirol Aydın6 gün önce
  • Bizimde oksijenle çalışan japonic var :)

    KarizmatikEmmiKarizmatikEmmi6 gün önce
  • 100 km'de kaç mol hidrojen yakıyor bu?

    SuboSubo6 gün önce
  • Eskişehir de daha dik sokaklar var fiorino tırmanıyor oraları :D

    Uğur KanerUğur Kaner6 gün önce
  • yıllar önce türkler bulmuştu hidrojenle giden arabayı fakat her zaman her şeyde olduğu gibi onu da susturdular...

    Mehmetali DincMehmetali Dinc6 gün önce
  • Ground Zero'ya ne zaman gidersin diye bekliyorum.

    Gökhan AKSUGökhan AKSU6 gün önce
  • Süperrr Viyanadan selamlar süpersin

    HasanHasan6 gün önce
  • Mitsubishi lancer evo x final edition çeksen abi süper olur

    Ali KayaAli Kaya6 gün önce
  • Abi Japon meleği Lexus LFA çekermisiniz Sürekli V6 sesini duymaktan sıkıldık birazda V10 LFA meleğin sesini duyalım

    gundogdy atajanowgundogdy atajanow6 gün önce
  • Aleykümselam abi video güzel olmuş

    Furkan BeşkanatFurkan Beşkanat6 gün önce
  • Faruk kardeşim daha yazıyı görmeden 45 derecelik olduğunu söyledin ya senin de dediğin gibi helal sana ya la :)) bu arada honda nın hidrojenle çalışan cenaze arabasını da görmüş olduk bunun ön kısmını birisi arka kısmını da başka kişi çizmiştir kesin

    hakan adalıhakan adalı6 gün önce
  • o honda dizayn olarak hemen hemen aynı

    Berkutay KahrimanBerkutay Kahriman6 gün önce
  • Pajero ve Delica hayranı olan ben ve Türkiyede az olması.

    Moruk Bu Hip HOPMoruk Bu Hip HOP6 gün önce
  • Abi sana çok önemli bişey sormak istiyorum sana daha kolay nasıl ulaşırım?

    Burakhan AgirmanBurakhan Agirman6 gün önce
  • Toyota'nin gotunu yiyin mk

    Bahattin YabaşBahattin Yabaş6 gün önce
  • Yıllar sonra mitsubishi olley be

    Deniz İrtenDeniz İrten6 gün önce
  • Abi şu suprayı çeksene yav

    Life Is LifeLife Is Life6 gün önce
  • Mitsubishi tam Ankara yokuşları içinmiş

    hakkı hakyemezhakkı hakyemez6 gün önce
  • Mitsubishi l200 çok satıyor türkiyede

    Tomedi KediTomedi Kedi6 gün önce
  • Samimiyetin yeter be usta:)))

    Halil GÜLERHalil GÜLER6 gün önce
  • Hayatım boyunca sanırım japonyaya turist olarak bile gitmeyeceğim ancak bu kanalı takip edip neredeyse tüm videoları izliyorum. Üstelik ilk başlarda sadece ilgi çeken videolara bakarken şimdi tüm videolara bakıyorum. Bunuda açmadan napcam mitsubishiyi sonra izleyecek video kalmaz ise bakarım dedim iki dk sonra dönüp açıp izledim videoyu 😁

    armut televizyonarmut televizyon6 gün önce
  • Vaaay iddialı :D Yani 45 derece olayı. O otomatik fren (ya da artık ne deniyorsa, akıllı fren belki de) araç hızlıyken de var mı acaba, yani burada kaplumbağa hızıyla giderken durması anca park için işe yarar herhalde ya da yavaşça yola çıkarken biri laps diye önüne çıkarsa belki algılar. Hızlıyken de işe yarıyorsa çok iyi ama sadece yavaşken işe yarıyorsa henüz potansiyelinin altında.

    Rumeysa Nur ErcanRumeysa Nur Ercan6 gün önce
  • FARUK ABİ CRX MİYDİ OOO ABİ CRZ GT İNCELER MİSİN BİR TÜRK ABİMİZİN VAR JAPONYADA İSMİ SEMİH HAMZAOĞLU FACE E YAZSAK ÇIKAR BERABER VİDEO ÇEKSENİN ARABAYI İNCELESENİZ ÇOK HOŞ OLURRR :))) SENİ SEVİYORUZ ABİ :)

    boşver kim olduğumuboşver kim olduğumu6 gün önce
  • İstanbul trafiğinde ferraride aynı. Gitmiyor😀

    emre arslancaemre arslanca6 gün önce
  • Çiçek gibi arabalar :)

    ikiTekerikiTeker6 gün önce
  • Mitsubishi'nin Ülkemizde ayrı bir hayran kitlesi var.

    SocialSocial6 gün önce
    • +Abdulkadir karabiçici lancer al, kolay kolay pişman olmazsın

      Hüseyin GündalHüseyin Gündal6 gün önce
    • +Social gerçekten çok güzel bir araç

      Abdulkadir karabiçiciAbdulkadir karabiçici6 gün önce
    • +Abdulkadir karabiçici bende lancer var

      SocialSocial6 gün önce
    • +Social henüz aracı almış değilim, üniversite son sınıf öğrencisiyim,ama bı Lancer düşünüyorum

      Abdulkadir karabiçiciAbdulkadir karabiçici6 gün önce
  • Suprayı sat o tırı al

    sSSssSSs6 gün önce
  • O Honda modelinin arkasının öyle olma sebebi Honda Insight modeline yapılan bir gönderme olabilir.

    Caner YaşarCaner Yaşar6 gün önce
  • Mitsubishi önce evo ları üretmeye tekrar başlasında zaten o araçlar tamamıyla gövde gösterisi sevdiğimiz arabaları öldürdüler ah mitsubishi ah

    Bilgisayar.comBilgisayar.com6 gün önce
  • 9:08 ilk defa obez japon görüyorum, hayat ne garip :)

    Spike SpiegelSpike Spiegel6 gün önce
  • sugeii naa 😁 doğru yazdımmı bilmiyom

    YusufSefa CanYusufSefa Can6 gün önce
  • Götleri yiyosa r12 getirsinler caponyaya ne mitsubishi ne toyota kalır

    Tatar ROKETATARRRTatar ROKETATARRR7 gün önce
    • Çıtayı arşa çıkarmaya lüzum yok :d

      Hüseyin GündalHüseyin Gündal6 gün önce
  • japonic gene vidyo atmış izlemeyimmi

    Ali ZerentürkAli Zerentürk7 gün önce
  • Abicim eski zamanlardaki imajına mı dönsen acaba. sakal ektirmiş araplar gibi olmuşsun. Orta yaş bunalımı imaj arayışlarını bir kenera bırak lütfen. Sen sakalsız iyisin. Bırak şu kıl tüy işlerini lütfen. Saygılar

    Ömür ARHANÖmür ARHAN7 gün önce
  • arabayla adam öldürmeye kalksak öldüremeyeceğiz artık o hale geldi araçlar :D

    muslum ergunmuslum ergun7 gün önce
  • Suzuki miili subaru mu revaçta desem))

    katran tiryakkatran tiryak7 gün önce
  • Günün sözü ;Şeytan gibi duruyor

    SELİM YUSUF TOYFANSELİM YUSUF TOYFAN7 gün önce
  • Moto candir

    Kerim DirikKerim Dirik7 gün önce
  • Abi bir sorum var, r34ün cogu ulkede bu kadar fanı varken, neden nissan üretip satmiyor? Deli kar yapmaz mi r34ten

    Mehmet CanMehmet Can7 gün önce
    • Phosphenes tamamda hocam yeniden üretirse 2.el piyasası düşer Nissana koymaz ki

      zz aazz aa6 gün önce
    • Piyasada araç fazlalaşırsa bu sefer fiyat azalır arabanın şu an özelliklerinden biriside bu nadir olması

      PhosphenesPhosphenes6 gün önce
  • ellerine sağlık

    Gökhan SoyerinGökhan Soyerin7 gün önce
  • Küçücük adamlar herşeyin en iyisini yapıyorlar helal olsun

    Mehmet ErtosMehmet Ertos7 gün önce
  • Caponik bey mitsubishi bayilerini de gezdirsen bizi

    Mehmet KarabacakMehmet Karabacak7 gün önce
  • 10:11 şu passatta ne arabaymış ya Japonlar bile almış bir sürü güzel arabaları varken.

    Johny BravoJohny Bravo7 gün önce
    • kapı sesini sevmiştir

      Atakan SarıyarAtakan Sarıyar6 gün önce
  • Bi evo 9 alsan tadından yenmez.

    Baran DenizBaran Deniz7 gün önce
  • Eski bi mitsubishi pikabımız vardı arkadaş bi pikap bu kadar mı sağlam olur adamlar biliyo bu işi saygı duyuyorum

    Onur KaleOnur Kale7 gün önce
  • Faruk abi ne zaman geliyon türkiye’ye ? Bir karavan al il il gez Van’a da gel de seni ağırlayalım valla göle girersin.

    GokhanilikciGokhanilikci7 gün önce
  • Supra yı sat Evo VII al Reis

    Mehmet Emin DilerMehmet Emin Diler7 gün önce
  • Yemek videoları çok sariyor reis. Bekliyoruz

    İlkay Bektaşİlkay Bektaş7 gün önce
    • +Can SS 24 saat mi tutuyor

      İlkay Bektaşİlkay Bektaş4 gün önce
    • Adam oruçlu

      Can  SSCan SS4 gün önce
  • Mitsubishi delica Honda smx'e benzer platformda 4x4 mpv sınıfı

    Hasan öztamerHasan öztamer7 gün önce
  • Abi Yeni Lancer ı incele bence

    Ömerr ArmağanÖmerr Armağan7 gün önce
  • Izlemeden likeeee 😉

    Emir ZURNACİEmir ZURNACİ7 gün önce
  • Hondanın önü yeni Peugeot 508e baya benziyo yan taraf Citroënin bi arabası vardı ona benziyo arkası civic çok değişik bir araç olmuş

    Grundig tvye VİRÜS BULAŞMIŞTIR. - Grundig TrGrundig tvye VİRÜS BULAŞMIŞTIR. - Grundig Tr7 gün önce
    • +Tatar ROKETATARRR Peugeot son zamanda dünyadaki en iyi en şık arabalarını üretmeye başladı mühendisler falan değişti sanırsam

      Grundig tvye VİRÜS BULAŞMIŞTIR. - Grundig TrGrundig tvye VİRÜS BULAŞMIŞTIR. - Grundig Tr7 gün önce
    • Station vagonu çok şık 508'in avrupada en beğendiğim modelli araç

      Tatar ROKETATARRRTatar ROKETATARRR7 gün önce
  • Abi mitsubishi bayisinide çekebilirmisin

    furkan hayırseverfurkan hayırsever7 gün önce
  • Mitsubishi Turkuye versiyonlari kamyonet panelvan tipi agirlikli olarak cok.Kendi memleketi doğum yeri olan japonyada fazla bir iddiasi olmayan bir marka sanki..

    Muhammet AkbabaMuhammet Akbaba7 gün önce
    • Mitsubishi sadece arac uretmiyoki dunyanin en buyuk klima ve buzdolabi motoru ureticisi ayni zamanda insaatleri ve japonyanin en buyuk bankalarindan biri japonyanin en buyuk sirketlerinden biri

      mustafa erolmustafa erol6 gün önce
  • Mazda çek artııkkkkkk

    EMRE ALTUNBAŞEMRE ALTUNBAŞ7 gün önce
  • Yakında bu tırı da alırsın

    Burak YarBurak Yar7 gün önce
  • Mitsubishi hakettiği değeri görmüyor

    GS 1905GS 19057 gün önce
    • +Cengiz evet

      Hüseyin GündalHüseyin Gündal2 gün önce
    • Türkiye'de değil mi?

      CengizCengiz2 gün önce
    • Kesinlikle

      Hüseyin GündalHüseyin Gündal6 gün önce
  • Abi böyle ara ara videolar atsan güzel oluyor

    Omer FarukOmer Faruk7 gün önce
  • Outlander de olsaydı süper olardı

    OrxaN AğamaliyeVOrxaN AğamaliyeV7 gün önce
  • Daha yeni MİTSUBİSHİ LANCER ımı sattım Rabbim tekrar nasip eder inşaAllah ❤️❤️❤️

    Abdurrahman ŞahinAbdurrahman Şahin7 gün önce
  • Çok dik değilmiş bizim garaj daha dik.

    Eren Can ErtemEren Can Ertem7 gün önce
  • Eclipse cross çok harika bir araç abi. Motoru evo genleri taşıyo 4b40 kodlu. Çift enjeksiyonlu bu motor fena kaçıyo.

    yunko yunkyunko yunk7 gün önce
  • Gemiden de bahsersin diye umdum müdür.

    Akin GulhanAkin Gulhan7 gün önce
    • +Japonic reis ilk 5 dk izlemisim çok uzun geldi zandan sakının :) hayırlı ramazanlar olsun bu arada.

      Akin GulhanAkin Gulhan7 gün önce
    • Bir önceki videoyu izlemeyince umman normal😁

      JaponicJaponic7 gün önce
  • Bunu bekliyorduk abi , sevgiler saygılar :)

    SKaplanSKaplan7 gün önce
  • Dünyanın en ölümcül makinelerinden güvenli arabalar yapmaya.. yazık mitsubishi

    veer moveer mo7 gün önce
    • +Motumbo Ustası silahmı üretiyordu tarihinde

      Pasinli DadaşPasinli DadaşGün önce
    • +Motumbo Ustası keko sensin cahil mitsubishi tarihini arastir ne demek istedigimi anlarsin

      veer moveer mo6 gün önce
    • Senin gibi kekolar daha fazla gebermesin diye yapıyo asıl sana yazık

      Motumbo UstasıMotumbo Ustası6 gün önce
  • cok iyi vlog

    cevher ünsalcevher ünsal7 gün önce
  • Ordaki tir Mitsubishi Fusomu

    onalti silindironalti silindir7 gün önce
    • +brk brk eywallah reis internet kisitliydi

      onalti silindironalti silindir6 gün önce
    • 5:43

      brk brkbrk brk7 gün önce
  • Subaru mağazası gibi oradaki otomobil mağazalarına geçmişte olduğu gibi gidip yeni modelleri gösterir misiniz bize tekrar

    Buğra YılmazBuğra Yılmaz7 gün önce
  • Valla tadımlık güzel video ama insan izlerken içi gidiyor be yaşam tarzından çevrenin hissettirdiği rahatlığa kadar :)

    Mehmet SarıMehmet Sarı7 gün önce
  • güzel bi süpriz oldu bu bak hiç beklemiyordum :D

    Bilal azaklıBilal azaklı7 gün önce
  • Aleykum selam hayirli ramazanlar

    EYÜP CannnEYÜP Cannn7 gün önce
  • Selam japonic abi güzel video olmuş yazın sıcağında akşamın karanlığında eğlenceli güzel video gelicekmi sabırsızlıkla bekliyoruz videolar seyrek olmaya başladı güzel içerikli videolar dileğiyle Allah tekerine daş değdirmesin iyi çalışmalar :)

    Canberk YavuzCanberk Yavuz7 gün önce
  • O Hidrojenli arabadan birazdaha bahsetsen iyi olur

    Alihan ArslanAlihan Arslan7 gün önce
  • Aciilll bi kalp at abi 😀

    Aziz GülAziz Gül7 gün önce
  • Bir içerik üreticisinden diğerine..........Hocam videolarını keyifle izliyorum, eline sağlık..

    TeknoVlogTeknoVlog7 gün önce
Mitsubishi\'den Gövde Gösterisi | Subaru Auto Fren | Hidrojenli Honda | Japonic