Motive - İnanma (Official Video)

Author: Motive
Produced By : Segah
Mixed By : MixedByG
Recorded By : MixedByG
Mastering By : Çağlar Türkmen
Publisher: Turkish Music Publishing
Label: M.O.B Entertainment / Associated label of GOVINET
Director : Tepki
Assistant Director : Ali Babacanoğlu
Producer : GOVINET
D.O.P : Çağrı Bakış
Color Grading : Post Brothers
Production Managers : Ece Ceyhun Devrim & Canberk Aktaş
Backstage: Hasbi Mert Karaca

Motive Resmi Instagram Hesabı instagram.com/motive.mob
Website: www.mob832.com
M.O.B Entertainment TRvision: trvision.net/nameof-mob832
M.O.B Entertainment Instagram: instagram.com/mob.832/
M.O.B Entertainment Facebook: facebook.com/mob832/

Herunterladen

görünümler
1,781,334

YORUMLAR

  • s,kten bi klip

    DobbyDobby2 gün önce
  • altyazı da hata var forbes olacak

    Mert OFLAZMert OFLAZ4 gün önce
  • Autotone tadında olmuş👌👌🏿

    Bool17 AnimasyonBool17 Animasyon6 gün önce
  • ferodan geldim videoyı hızlandırdım sandım :d

    ALTI KASIMALTI KASIM7 gün önce
  • Adam adam adam adam adam Galatasaraylı insan hayırlısı Fenerbahçeli Sen siktirgit

    Elfida KaraseloElfida Karaselo7 gün önce
  • 1345

    Elfida KaraseloElfida Karaselo7 gün önce
  • şu adamı çekmece metrobüs durağında gördüm şaşkınlıktan mal oldum ve kalakaldım yanımdan yürüyüp geçti aklımı sikeyim

    ZeadusaZeadusa8 gün önce
  • Sana tişört alacam (hep çıplak olmanın sebebebi ne lQ)

    betül tamabetül tama9 gün önce
  • 2000'li bir çocuğa göre fazla iyi değilmi?

    Aras SevimAras Sevim10 gün önce
  • Respect.

    GEPPGEPP11 gün önce
  • Serena motive şu klibi tekrar izleyin bi düşünün ya çok gençsiniz :(

    İsa Emin Danacıİsa Emin Danacı12 gün önce
  • OPPPPPPP OLMUS ELLERİNE SAĞLIK

    xFraudee TvxFraudee Tv13 gün önce
  • Boyle sözleri anlamlı ilham verici mükemmel bir şarkı varken gidip blup blup veya o tiplerin şarkılarını dinlemek aptallik

    Harun TekbaşHarun Tekbaş13 gün önce
  • Alper biçenin son videosundan gelenler

    Îsmail Zafer KorkmazoğluÎsmail Zafer Korkmazoğlu13 gün önce
  • Alper Biçen'den gelenler ilk gün :D

    Yağızcan KüçükaslanYağızcan Küçükaslan13 gün önce
  • Serenayla motive ayrılmış??????

    aksine cesuraksine cesur13 gün önce
  • Bu çocuk şimdi 2000 li mi 🤤

    büşra nur 0büşra nur 014 gün önce
  • Sözlerinde samimi olduğunu hissettiyorsun bu cok önemli özgün olup kendi sesini bulacağına da inaniyorum.

    Safiye Nur UzunSafiye Nur Uzun15 gün önce
  • Motive efsanesin reis.

    AG SAGAG SAG16 gün önce
  • Adamdaki cevheri görebiliyomusunuz?

    Gürkay ÜstünovaGürkay Üstünova17 gün önce
  • Sesi fazlasıyla epik

    Safiye Nur UzunSafiye Nur Uzun18 gün önce
  • Ne zaman modd görürüz acaba

    MathildaMathilda20 gün önce
  • Fazla iyi

    emre aliciemre alici23 gün önce
  • bi baneva değil.

    Emir KaçanEmir Kaçan23 gün önce
  • Rap ve video iyi. Arkada kulagi tirmalayan autotuneshit kesinlikle berbat.

    Ali CetinerAli Cetiner24 gün önce
  • efsanesin motive..

    jimin parkjimin park24 gün önce
  • Vio aklımdan çıkmıyor tanrım, geri ver nolur...

    keyfozy officialkeyfozy official27 gün önce
    • :( keşke

      Mutemil MusicMutemil Music25 gün önce
  • gelip gelip klibi izliyom şarkıyı zaten 7 24 dinliyom efsane bi şey love u motive

    yağmuryağmur28 gün önce
  • Rap'in mbappési

    Tupac ShakurTupac Shakur29 gün önce
  • abi böyle bir yetenek nası bu kadar az izlenir kafayı yicem bi adam çıkıyor 3 2 1 diyor 60 milyon dinleniyor kafayı yicem

    Adolf HitlerAdolf HitlerAylar önce
  • neden daha önceden yorm yapmadım neyse çok iyi kalsın burada

    Mihriban YıldırımMihriban YıldırımAylar önce
  • neden daha önceden yorum yapmadım neyse acayip iyi burayada yazayım kalsın

    Mihriban YıldırımMihriban YıldırımAylar önce
  • Buralar değerlenecek

    Oğuzhan ÖksüzOğuzhan ÖksüzAylar önce
  • Aşık oluyorum galiba

    Şimi Şimi TaehyungŞimi Şimi TaehyungAylar önce
  • 👎 bu işaret indirme tuşu değil

    SterkSterkAylar önce
  • 1.25 de izleyin efsane oluyor

    Yasin ÖzuzunYasin ÖzuzunAylar önce
  • ghetto ne demek bilen varmı ??

    mss nobodymss nobodyAylar önce
  • Çok iyi be

    Fatih TerziFatih TerziAylar önce
  • Eminem güzel

    Mehmet EsmekMehmet EsmekAylar önce
  • ulan bir söylediğinde anlam olsun ba kelimeleri birleştirmiş hızlı konuşuyor birde buna rap mi diyorsun

    furkan kayafurkan kayaAylar önce
  • Holocoust ile yaşıt, ha?

    Ali YenidünyaAli YenidünyaAylar önce
  • abi çok iyi yaa citten

    YKÇ KRALYKÇ KRALAylar önce
  • EN İYİSEN GEBER , DEĞİLSEN YAŞA

    HUGOLAHUGOLAAylar önce
  • 0:19 8mile filminin sahnesi değilmi, kaç yıldır film var o sahneyi yansıtanı görmek istiyodum ama bu müziğide şimdi izledim .)

    HEAS formalHEAS formalAylar önce
  • İpi çekilmiş bomba gibi ama erken patladı Türkçe rap emin ellerde

    ๓คןєรtเς๓คןєรtเςAylar önce
  • 1000 diss like Jokerin yalakaları xd

    Tonlarlorn GimbassTonlarlorn GimbassAylar önce
  • düzgün uçamasan da en azından kaliteli otur

    Uğur DemircanUğur DemircanAylar önce
  • 2:25 ruby

    Batuhan SattlerBatuhan SattlerAylar önce
  • Şamla birlikte görebilecekmiyiz

    grogen grogengrogen grogenAylar önce
  • şimdi bu benden bi yaş büyük ha vay anasını bee en iyi yaptığım şey odadan çıkıp karnımı doyurmak prsepşkrşjd üşengeç olmayın arkadaşlar

    H. Kübra BağcıH. Kübra BağcıAylar önce
  • trvision.net/pass/UCpu_5EEMSWFco4gq1JvR_7w Destek olur musunuz

    A.R.M.Y_L OtakuA.R.M.Y_L OtakuAylar önce
  • Very good ♥ kisses from greece

    SevdaeditsSevdaeditsAylar önce
  • Şam la feat efso olur

    Emir DemirciEmir DemirciAylar önce
  • audotone.

    Umut SARIKAYAUmut SARIKAYAAylar önce
    • 1. O Autotune :D 2. Dozunda kullandığı için güzel, trap dediğin böyle olmalı zaten.

      NioonnarNioonnarAylar önce
    • kardeşim sen git Pepe izle hadi

      İhsan Yasinİhsan YasinAylar önce
  • Hersey iyi hos basarili bi rapcı ama kulakligi takip otobuste parca yazmakda emineme ait be kanka dogaclasaydin boraz

    mustafa gökmustafa gökAylar önce
  • Ghetto kuşları genç ölür... ❤️ v’

    Eylül KayaEylül Kaya2 aylar önce
  • Tek lafla Patron'a koymuş geçirmiş.

    Murat ÖzcanMurat Özcan2 aylar önce
    • hangi laf

      The MamyThe MamyAylar önce
    • Patron ile MOB'un arası iyi diye biliyorum, Patron'a değildir

      NioonnarNioonnarAylar önce
    • patronun bundan haberi var mı veya dinleyicilerin

      Salih SafinSalih SafinAylar önce
  • Seni dinledim inanmadım...

    echte Soundsechte Sounds2 aylar önce
  • EFSANEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

    2 pac2 pac2 aylar önce
  • Ya buşarkıyı her dinlediğimde bişeyler oluyo bana

    DiabloDiablo2 aylar önce
  • Ben bu çocuğa aşık oldum galiba ya,bu nasıl bi ses tonu ?

    Hazal YücelHazal Yücel2 aylar önce
  • Mkkkk cocuu xdd

    Daniel hernandezDaniel hernandez2 aylar önce
  • uzun zamandır böyle birşey dinlememiştim, sahne adının hakkını veriyor. m.o.b yeni canavarlar yetiştiriyor

    Ahmet AltuntaşAhmet Altuntaş2 aylar önce
  • motivenin başarısı gözlerimi doldurdu, helal kardeşim.

    WoobiWoobi2 aylar önce
  • Serenayla ayrılmasaydınız keske:(

    e ce c2 aylar önce
  • Coku iyi amma bişeyi eksiki bunun 8d olusa iyi

    Fizuli KarmikovFizuli Karmikov2 aylar önce
  • Sözlerin kalitesi yeter

    Crover GamersCrover Gamers2 aylar önce
  • Mero ile yarışır.

    vvvvvv2 aylar önce
    • amına kor

      oktay ayoktay ay2 aylar önce
  • *ADAMIN HAKKINI YİYORSUNUZ DİSLİKE ATANLAR 1 BİN DİSLİKE NEDİR YA*

    Talha UğurTalha Uğur2 aylar önce
  • mobu sevmem ama bu iyi

    PhentoSPhentoS2 aylar önce
Motive - İnanma (Official Video)