MUSTAFA AK İLE GÜLERSEM VELED-İ ZİNAYIM!

Herkese tekrardan merhaba! Çoğunuzun sevdiği ve devamını beklediği Gülersem Veled-i Zinayım serimizin bu bölümdeki konuğu Mustafa Ak idi. Bakalım kim güldü ;) Heyecan dolu dakikaların yaşandığı videomuzu beğenirseniz like atmayı ve daha fazla video için kanala abone olmayı unutmayın. İyi seyirler!
Mustafa Ak: trvision.net/pass/UCNLLAmCVwsUg2nz6qoxs91A
İnstagram ► instagram.com/mertcanbaharr
Twitter ► twitter.com/mertcanbahar
_
Herkese merhaba ben Mertcan Bahar. Fakat genelde izleyicilerim bana ''Mevtcan'' der. R harfini pek kullanamadığım için bu ismi layık gördüler. Olsun. 2012 senesinden beridir TRvision'da içerik üreticiyim. Önceki kanalımın kapanma riskinden dolayı buraya geçtim. Burdada eğleniriz herhalde. Hoşgeldiniz. Buyrun, geçin, oturun beraber eğlenelim.

Herunterladen

YORUMLAR

  • Salak kanalımı açıklamaya koymamış hsjdkdjsk

    Mustafa AkMustafa AkAylar önce
    • Veled i zina seni

      Carl JASONCarl JASON21 gün önce
    • Mustafa ak yazıyo

      Selim DokuzlarSelim DokuzlarAylar önce
  • 9:58 bubdo öldüm

    《enca ömer salih》《enca ömer salih》Gün önce
  • Gülme krizine girdim allah çarpsın site uyandı

    BERAT OYUNDA - BLOCK STRİKE - TRK7BERAT OYUNDA - BLOCK STRİKE - TRK7Gün önce
  • -en başarılı bulduğunuz youtuber kimdir ? - MUSTAFA AK

    Coşkun ŞahinCoşkun ŞahinGün önce
  • OROSPU CORABI

    Video DeposuVideo Deposu3 gün önce
  • Abi kendini izleyerek gülersem veled-i zinayım yap

    Salih FIRATSalih FIRAT4 gün önce
  • 9:58

    Pro TurPePro TurPe4 gün önce
  • Enes batur görmesin bunu

    AK_FK_ OYUN_EVİAK_FK_ OYUN_EVİ4 gün önce
  • yarıldım

    ayaz keskinayaz keskin4 gün önce
  • mustafaq gülmemek için direnirken katil balinadan kaçan bi kutup ayısı gibi.

    Herşey HakkındaHerşey Hakkında4 gün önce
  • Abi veya gençle intro müziğini bilen varsa ACİLL ve abone olycam kanalına

    Jadolive BUĞRAJadolive BUĞRA4 gün önce
  • 6:25 arkadaşımın e-okul notlarını görünce ben

    GG OYUNDAGG OYUNDA5 gün önce
  • Mustafa ak ın gülüşüne gülüyorum

    YufusYufus5 gün önce
  • 10:00 aaa kaçtı 😂

    ɱɛɬɛ Ŋʑ Zararsızɱɛɬɛ Ŋʑ Zararsız5 gün önce
  • Siz gülmesenizde öylesiniz ehueheueheueur ne kadar kömiğimğğ degsueheus

    Mert TaskinMert Taskin6 gün önce
  • Ben 6:56 da ki mustafa ak ın gülmesine yarıldım

    buğra hıdırbuğra hıdır6 gün önce
  • Bugra Aras İle Gelsin +1

    Karma KarışıkKarma Karışık6 gün önce
  • Mertcan Orospuçocuğu oldu

    Baki OdabaşoğluBaki Odabaşoğlu8 gün önce
  • Abi bu intihar een kuşun anasına çay ısmarliyim gülme krizine girdin vay be agga bee :D intihar edem kuş mu olurmuş :D

    sultan Eren.77sultan Eren.779 gün önce
  • Berkcanın reklamını yaptığınız için teşekkürler :) :)

    Ahmet QardeshAhmet Qardesh9 gün önce
  • 13 bin like enes batur

    Hatice NadirHatice Nadir10 gün önce
  • 6:17

    DicKafaliDicKafali10 gün önce
  • 6:19 ikisininde yüz ifadesine iyi bakın

    OWL BOYOWL BOY10 gün önce
  • o hary poterli alan çok komik amq euggdjseuweuwkjdhgwhs

    xQuartyxQuarty10 gün önce
  • Yarildigimseyler sayfası berkcanın zaten

    fatma fatmafatma fatma10 gün önce
  • 6:17 meto bakışa gel djnendndjdr

    X FabrainqueX Fabrainque10 gün önce
  • sen gülme amq nasıl bir gülüş

    Kozmik_PandaKozmik_Panda10 gün önce
  • kurgu

    semih ışkınsemih ışkın11 gün önce
  • 9:57 deki video instagram.com/p/Bu6sn7WHTDo/

    Rasim GülRasim Gül11 gün önce
  • 9:57 de ilerliyan saniyelerinde gülmekten yarıldım :EWQ

    Rasim GülRasim Gül11 gün önce
  • 9:58 o videonun ACİLEN LİNKİNİ İSTİYORUM

    Efe DilberEfe Dilber12 gün önce
  • Ilk basta koptum amq yav sjssjsjs kiskirtma kiskirtma

    Ahmet Arif ÖzganAhmet Arif Özgan13 gün önce
  • 10:03 mertcanın tepki müthiş

    Hamza EkerHDHamza EkerHD15 gün önce
  • 6:18

    MegalomaniacMegalomaniac15 gün önce
  • Çokmu komik yarrram

    1pro1noob1pro1noob15 gün önce
  • Yarıldıgım şeyler berkcanın

    FBIFBI16 gün önce
  • Okulda Küçük çocukların Enes Batuvun Mevtcandan Daha iyi olduğunu tüm yutupçulardan daha iyi diye savunan çocukları duyunca ben 6:08

    YiixYiix16 gün önce
  • Lan ne kadar malsınız ya gülersem bilmem neyin diye cümle mi olur öyle birşey mi söylenir yazık size ya cok yazık..

    Akın KoçAkın Koç16 gün önce
  • Seni sikip cogaltmak lazim

    Efe GüncanEfe Güncan16 gün önce
  • Gülmem dedi güldü

    Ali Mert BaturoğluAli Mert Baturoğlu17 gün önce
  • 6:13 o nasıl ses amq

    SCRYTSCRYT17 gün önce
  • çook küfür içeriyo

    Çoğu BilgilerÇoğu Bilgiler18 gün önce
  • Oruspu cocusun mevtcen

    emre özdemiremre özdemir18 gün önce
  • Bu challenge yapmaniza gerek yok

    Toprak AcarToprak Acar18 gün önce
  • son saniye mustafa izle biyo diyor mustafa hemşeriiiiiiim çorumlumusun ?

    Harun TarhanHarun Tarhan19 gün önce
  • Abi buğra abiyle gelsin +1

    çılgın oyuncu crayzçılgın oyuncu crayz19 gün önce
  • Kuzenin at gibi kişniyor

    Yılmaz YücelYılmaz Yücel21 gün önce
  • Remix Adam Videolarını İzle Öyle Yap Veled-i Zina'yı.

    Yakup ZerenYakup Zeren21 gün önce
  • Çok iyi olmuş kışkırtma videolarına da gönderme var ilk başta

    deepwebdeepweb22 gün önce
  • 09:58

    Ömer ÖzkanÖmer Özkan22 gün önce
  • Abi ben videoya gulmuyorumki sana guluyorum

    Yiğit NalkıranYiğit Nalkıran23 gün önce
  • Baya komik

    Samet ÜnsalSamet Ünsal24 gün önce
  • 10:00 çıldırdım

    Yunus emre GöçerYunus emre Göçer27 gün önce
  • 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

    aydın Solmazaydın Solmaz27 gün önce
  • Efsanesiniz

    Ali GüntekinAli Güntekin28 gün önce
  • Şampiyonlar ligi

    Ali GüntekinAli Güntekin28 gün önce
  • abi harbiden güldün yani

    Enes ArslanEnes Arslan29 gün önce
  • Abi cok yakisikli xixixixixixidixixixi

    Aynur NezerovAynur Nezerov29 gün önce
  • Abi eskiler aklıma geldi aglayasim geldi pişt filmi geldi aklıma

    sayko veletlersayko veletler29 gün önce
  • Gülen orospu çocuğuysa mustafa ak dahada üstün orospuçocuğundan çığraçtı

    Musa OrhanMusa OrhanAylar önce
  • 6:27 öyle gülfü'ki benimde gülesim geldi

    Serkan Ciğerli ggSerkan Ciğerli ggAylar önce
  • Bitiş ekranı koyuyorsun. Bari içini doldur.

    MuradMuradAylar önce
  • 2 ciye bakiyom aradan bide çok geçmedi okadar güzel

    Ferit YildirimFerit YildirimAylar önce
  • Mustafa *AK-47*

    COV3RTCOV3RTAylar önce
  • Yarım saat güldüm kuşun atlaması

    Pubg delisiçılgınıPubg delisiçılgınıAylar önce
  • 9:58 Hayatımdaki Bütün Gülme Yeteneğim Bitti xD

    TodoTodoAylar önce
  • YİYOSA FURKAN EMİRCE İZLEYİP GÜLME +1

    Arda YeşilyurtArda YeşilyurtAylar önce
  • abi yanlış yazmışsın mustafa fak ile gülevsem veledi zinayım yazman gevekivdi

    süleyman kazgı 1süleyman kazgı 1Aylar önce
  • Abi yanindaki salağı al

    M4A1_ Prosu_C-opsM4A1_ Prosu_C-opsAylar önce
  • Buğra Aras Gelsin

    plaxtakenplaxtakenAylar önce
  • Mustafa ak Enes sana kaç lira bağış attı

    Musa KuzumMusa KuzumAylar önce
  • 6:12 enes baturla dalga geçtiği için velet tanrısı tarafından çarpıldı

    NAH KANALNAH KANALAylar önce
  • güvelsem

    NAH KANALNAH KANALAylar önce
  • Ben Gülmeme Challenge Videosuna Değil Mertcan'a Ve O instagram Sayfasına Gülüyorum wqeqeqwe

    Prizex-RobloxPrizex-RobloxAylar önce
  • Sayfaa Berkcan'ın

    Yato KunYato KunAylar önce
  • fizikçilik mi yapıyosun . tanesini kaça satıyosun ?

    ONLY A HACKERONLY A HACKERAylar önce
  • Ben sizin tipinizi

    Çılgın PowersÇılgın PowersAylar önce
  • ulan musti senin kadar boş bir orospu evladı görmedim lan

    hobb ss aldımhobb ss aldımAylar önce
  • 10.25 donuyo

    Firdavs KamolovFirdavs KamolovAylar önce
  • Abi sen yeterli gül senin için ben o olurum.

    Kartal gamingKartal gamingAylar önce
  • Yer

    Göktuğ KapoğluGöktuğ KapoğluAylar önce
  • 5:56 videoda en sevdiğim

    Göktuğ KapoğluGöktuğ KapoğluAylar önce
  • Metonun sesi

    Bölübölü AhBölübölü AhAylar önce
  • 09:57 yi izleyen ❤️

    TALHA BABATALHA BABAAylar önce
  • Hahahahahahah yavvaklar sizi

    KAPTAN SOĞAN CüCüĞü ADAMKAPTAN SOĞAN CüCüĞü ADAMAylar önce
  • Lan meto video başlığını yanlış yazmisin MustaFuck ile yazacaksin

    Playstation GamersPlaystation GamersAylar önce
  • Oruç tutan herkesin orucu kabul olsun inşallah hayırlı ramazanlar +1 Marvel end game linki var bende almak isteyenler son videomun açıklamasına bak.

    KARIŞIK TVKARIŞIK TVAylar önce
  • arkadaki kaykaydan bendede var 40 tl

    jhinx smurfjhinx smurfAylar önce
  • Mustafa Ak niye gülüyo anlamadimki

    Buraya bak kardeşBuraya bak kardeşAylar önce
  • Birdahaki sefere jamal gelsin

    Burak BalciBurak BalciAylar önce
  • MUSTAFA AK İLE GÜLERSEM VELED-İ ZİNAYIM! GÜLESERM'İ SİLİN MUSTAFA AK İLE VELED-İ ZİNAYIM!

    thetrollthetrollAylar önce
  • Abi çok komik videoydu 15 saniyede elendim :/

    PAINT MEANPAINT MEANAylar önce
  • Abi sonraki gülersem veled-i zinayım da kendi videonu izle bunlardan daha komik 😂

    Ediz IskenderEdiz IskenderAylar önce
  • Lan pezevenk karne videonda ben teşekkür aldım diyin daha konuşamıyon

    Minecraft Parodileri oyunlarMinecraft Parodileri oyunlarAylar önce
  • Gulersem linç yeirm gulersem linç yerim hahswdgfd aNaSkM

    Sinoch !Sinoch !Aylar önce
  • COMA BANA ÇAKTI

    sasaSALLADURsasaSALLADURAylar önce
  • Yaşlı insanlara bunları yapanlara yazıklar olsun.

    alcn biceralcn bicerAylar önce
  • yapmacık gülüyor kjhaskofhnaosfnhasjfhnjalsdhn

    Emre BekarEmre BekarAylar önce
  • 6.14 de mertcanın tepkisi

    Ahmet Said DolgunAhmet Said DolgunAylar önce
  • ve bugün birileri daha veled-i zina oluyor gözlerimizin önünde

    game grower TRgame grower TRAylar önce
MUSTAFA AK İLE GÜLERSEM VELED-İ ZİNAYIM!