Nöbet 8. Bölüm (Final)

Nöbet TRvision Kanalına Abone Ol → showtv.tv/HKcTwJ
Nöbet 8. Bölüm Özeti: Eğitim kamplarında yetiştirilen binlerce çocuktan, Bünyamin ve Yusuf eylem planı için seçiliyor. Canlı bomba eğitimi alan bu iki kardeş, aldıkları emirle hazırlıklara başlıyor. Hedef ise sınıra en yakın yerleşim birimi olan Hatay-Elmalı… Jandarma bu iki kardeşe ulaşmak için, ellerine geçen her delili değerlendiriyor. İki kardeşin ailesine ulaşan askerler, bölgeye eleman sağlayan bir örgütün haberini alıyor. Askerler bu örgütü çökertip, planlanan büyük eylemi durdurabilecek mi? Kendisine kurulan suikast planından sonra, sonunun geldiğini düşünen Ziya Cevran, Binbaşı Barış’ın karşısına çıkıyor! Bu planın sahibini öğrenmek isteyen Ziya, tetikçinin kendisine verilmesini istiyor. Ancak Binbaşı Barış’ın verdiği cevap onu iyice çıldırtıyor! Jennifer ile bağlantıya geçen Ziya Cevran, kendisine kurulan suikast planının sahibini arıyor. Jennifer ise bu durumu hemen kendi lehine çeviriyor. Akıl dolu yönlendirmeleriyle bir adres veriyor. Ziya Cevran’ ın aldığı bu adres Melik Nizamoğlu’nun adresi!
Yapımcılığını Pana Film’in yönetmenliğini ise Gökhan Erkut’un üstlendiği Nöbet dizisinin başrollerini Yurdaer Okur, Saygın Soysal, İpek Karapınar, Deniz Bolışık gibi isimler paylaşıyor.

Herunterladen

YORUMLAR

  • Değer bilmez insanlar yüzünden Börü de bu dizi de heder oldu

    Yaşar TekinYaşar Tekin4 gün önce
  • Bu diziyi seyreden insanlara herşeyi yarım bırakarak final yapıp hakaret eden yönetmen sen tam bir şerefsizsin...

    Mehmet TatlıMehmet Tatlı11 gün önce
  • Buneden bitti yaaaa

    Herşey Bu Kanalda MümkünHerşey Bu Kanalda Mümkün14 gün önce
  • Necati Şaşmaz'a o kadar söylediler bu diiyi bırak Vadiyi başlat diye ama dinlemedi. Boşuna emekleriniz suda boğuldu....

    Meraklı UzaylıMeraklı Uzaylı22 gün önce
  • Senaryo güzel çekimler güzel yönetmen güzel ama bir türlü bu yönetmenler tanınmış yüzlerden vazgeçemiyor en büyük hata bu yeni yüzler bulun kardeşim yeni yüzler payitahta bilmem kaç bölüm oynamış adamı komutan yapıyorsunuz sakarya firat neeredeyse baş rolde oynamış kerkukluyu komutan yapıyorsunuz olacak iş değil

    ismail arçinismail arçin25 gün önce
  • Böyle final mi olur

    Zafer GÖLGETAŞIZafer GÖLGETAŞI26 gün önce
  • ALLAH RIZASI İÇİN DİZİ DEVAM ETSİN

    Yusuf efe gürbüzYusuf efe gürbüzAylar önce
  • Ben dizi falan sevmem izlemek bu diziyi izledim çok beğendim niye final yapti ki

    ior TVior TVAylar önce
  • savasci soz gibi sacma sapan diziler rekor kiriyor 1nefes vatan saolsun bu dizide gercekçiydi yazik oldu diziye soz savasci gibi dizileri izleyip askerligi kolay saniyorlar bu dizide butun rutbeler dile getirilmis soz sabasci da uzman cavudlar dile getilir memimis askeriye sadece assubay subaydan ibaret degil askerlikten anlamadiklari.icin askerlik oyle basit bi meslek degil en cok sehit olan uzman cavus uzman cavuslarin hakki odenmez nekadar deger verilmesede askeriyenin bel kemigi uzman cavuslar haklarida verilmesede

    Resul TopalResul TopalAylar önce
  • Keske bitmeseydi bu dizi Insanlarimiza kim oldugumuzu ve nelerle ugrastigimizi ogreniyor ve VATAN SEVGISINI ASILIYORDU yazik oldu.

    01YAMAN01YAMANAylar önce
  • Kendi memleketimte dizi çekildi sürdüğü bölüm anca 8

    ALİ ÖZARSLANALİ ÖZARSLANAylar önce
  • Good night everyone. Is my question a continuation of the series or not?

    De Light SolutionDe Light SolutionAylar önce
  • Keşke devam ettirebilseler diziyi. Son yıllardaki enbiyi dizilerden biriydi.

    ibrahim ibramibrahim ibramAylar önce
  • 2020 Ben burdayim !!

    Sahin GashimovSahin GashimovAylar önce
  • Jennifer a noldu final bölümünde her şey hızlıya gelebilirdi bomba patladı mı bilinmiyor Finalde her şeyi bitirilebilirdi bence

    melih hmelih hAylar önce
  • Allah askina su Dizinin muzigini degistirin. Su Güzelim Diziyi mahfetiyor. Simdiden tesekkür ler

    Ilican 4646Ilican 4646Aylar önce
  • Ardi varmi finaldan sonura

    Kamil MusayevKamil MusayevAylar önce
  • super bir dizi ya finala niyə getdi davamı verin ya kardeşim

    заур астаранскизаур астаранскиAylar önce
  • Kvp show tv de baslasin artik

    Polat AlemdarPolat AlemdarAylar önce
  • Bukadar başarılı Bi dizi bitmemeliydi

    Samet_SolenSamet_SolenAylar önce
  • Keşke tekrar başlasa çok güzel diziydi

    Samet_SolenSamet_SolenAylar önce
  • Vatan herzaman herşeyden daha önemlidir 🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷

    Cansu BardakciCansu Bardakci2 aylar önce
  • Nadan boyla gotardı!!!

    ahmad taheriahmad taheri2 aylar önce
  • Now 9

    Urge MahommedUrge Mahommed2 aylar önce
  • Chưa có tập 9 sao

    Đông TiếnĐông Tiến2 aylar önce
  • Bu filmde terörist karekterinde oynamak hoşuma giderdi benim

    Ritvan YilmazRitvan Yilmaz2 aylar önce
  • Şayet Necati Şaşmaz olsaydı bu filmde niye acem kızı türküsünü kendisine söyletmedim diye bana hesap sorardı

    Ritvan YilmazRitvan Yilmaz2 aylar önce
  • Ben de bu dizide oynamak isterdim çünkü bu filmde Necati Şaşmaz yok ya o yüzden bu film tamda bana göre

    Ritvan YilmazRitvan Yilmaz2 aylar önce
  • Böyle bir dizi nasıl tutulmadı anlam veremedim. İzlemek yeni nasip oldu erken final vermeseydi keşke.

    Bir garip öğretmenBir garip öğretmen2 aylar önce
  • jeniferin akibeti ne oldi?🤔🤔

    ساسان ساسانیساسان ساسانی3 aylar önce
  • Sonu sacma bitmis

    ALLAHIN YOLUNDA RIZASI ICIN CANIM FEDAALLAHIN YOLUNDA RIZASI ICIN CANIM FEDA3 aylar önce
  • Günü yanlıştı pazar günü savaşcı kitlesi var çünkü pazarteside olmazdı söz vardı salı veya çarşamba olsa izlenirdi

    Refik YıldızRefik Yıldız5 aylar önce
  • Hiç gerçekçi olmayan amerikan vari asker dizileri tuttu da yüzde yüz gerçekçi bize ait değerlerin işlendiği böylesine güzel bir dizi tutmadı. İnsanlarımızın seyir zevki ve talep ettikleri şeylerin kalitesi çok düşük malesef. Basit düşünmeyi basitten keyif almayı basite aldanmayı seven bir toplum halindeyiz. Yetenekli, gerçekçi ve ehil insanlar tarafından yapılan işler çok kolay harcanıyor. Saçma sapan şeyler değere biniyor.

    Mücteba ErenMücteba Eren5 aylar önce
  • pervod 8. serii budet-subttituli.frenk67.

    FRANTA banikFRANTA banik6 aylar önce
  • Где 9 серии? Мне нравится эту фильма.Сообщите когда будет продолжает фильма.?СПАСИБО.

    v. Kapel.v. Kapel.6 aylar önce
  • Vay be askerlik yaptigim karakok eskiden askerlik subesiydi ismi ayrica Dizinin Nobet olmasi da cok manidar olmus gunluk 10 saat nobet tutuyorduk 😂😂😂

    Galatasaray SampiyonGalatasaray Sampiyon6 aylar önce
    • Cekilen yer elmali askerlik şubesi

      Galatasaray SampiyonGalatasaray Sampiyon6 aylar önce
  • Bu dizinin ardi niye yoxdu?

    Taleh HuseynovTaleh Huseynov6 aylar önce
  • Please Turkish movie artist we love your movies but we dont understand anything from them. Try to interpret for us in Africa

    penina masamopenina masamo6 aylar önce
  • Noldu yeni bölüm var mı

    Asad AsadAsad Asad6 aylar önce
  • Assalamun aleykum ne oldu növbet diziniz buraya kadarmış sizin dizi 8 bölümden mi ibaretmiş yazıqlar olsun sizlere ayıbdır ayıb davamını çekin

    AZƏRBAYCAN QARABAĞAZƏRBAYCAN QARABAĞ7 aylar önce
  • ÇOK GÜZEL DİZİYMİŞ YAZIK ETMİŞLER ÇEŞKE ATV DE VEYA TRT1 OLSAYDI REYTİNG REKORU KIRARDI GİTMİŞ HİÇ SEVİLMEYEN MÜSLÜMANLARLA ALAY EDEN VE ONLARI YOZLAŞTIRMAK İÇİN YAPMADIĞINI BIRAKMAYAN KANAL İLE ANLAŞMIŞLAR

    Mehmet ŞanlıMehmet Şanlı7 aylar önce
  • Dizi zaten çocuk gibiydi 😒

    the Bestthe Best7 aylar önce
  • Devami ne zaman gelirrr

    Ag. GugaAg. Guga7 aylar önce
  • Cok güzel bir filim yapilmis tebrik ler

    Meto özgMeto özg7 aylar önce
  • zaten askeri dizi olarak SÖZ DİZİSİ VARDI BU DİZİYİ ÇIKARIP o kadar paralar harcanması mantıksız geliyo bana bir proje yapmak istiyorsa pana film kurtlar vadisi serisine devam etmeli dizi 2002 de başlarken 12 yaşındaydım şuan 30 yaşında 3 yaşında kız babasıyım necati abi yaşlanmış olabilirsin ama kurtlar serisi bitmez gideri vardır her kesimde ben bütün bölümleri nerdeyse 10 defa izledim haylen izliyorum ve inş gelir umuduyla vadiyi beklıyorum

    erdal doğanerdal doğan7 aylar önce
    • Kurtlar vadisi bitti artık Necati oyunculuk sektörüne tek kurtlar vadisi için girmedi Kurtlar Vadisi tadına bırakıldı

      Asiman ƏlizadəAsiman Əlizadə7 aylar önce
  • beklediği ilgiyi alamadı necati şaşmaz ve cahit abi isimleri diziyi patlatacak sanıyordu ama unuttukları birşey şuydu insanlar sizi ekranlarda görmek istiyordu kamera arkasında yönetmen koltuğunda değil neyse sağlık olsun inş bi kurtlar vadisi serisi gelir gelmesi lazım boştan boştan diziler reyting kırıyo yapın kurtlar vadisi serisine devammmm

    erdal doğanerdal doğan7 aylar önce
    • boş boş diziler reyting yapmıyor o boş dediğin dizi kurtlar vadisi'nin ta kendisidir bitmesi iyi oldu saçmalık kurtlar vadisi

      Asiman ƏlizadəAsiman Əlizadə7 aylar önce
  • AFRİN

    Miraç ParlakdemirMiraç Parlakdemir7 aylar önce
  • abi neden final oldu ya

    serkan çabukerserkan çabuker7 aylar önce
  • Necati Amin nöbeti devam et nöbetin yeni dizisi ne zaman çıkacak

    Ali AliAli Ali7 aylar önce
  • 9 cu bölüm ne zaman olur yeni sezon ne zaman başlıyo

    AZƏRBAYCAN QARABAĞAZƏRBAYCAN QARABAĞ7 aylar önce
  • keşke final olmasaydı ya

    Esra DoğanEsra Doğan7 aylar önce
  • Eni sezonu ne zaman?

    Sabir AlievSabir Aliev8 aylar önce
  • Nobet 9 когда будет кто знает

    Davlatshoh ManonovDavlatshoh Manonov8 aylar önce
  • neden gelmiyor 9 bolum

    Tv- ChanelTv- Chanel8 aylar önce
  • insallah tekrar devam eder

    namık aydogmuşnamık aydogmuş8 aylar önce
  • Gerçektende millet ne ızlıyecgını bılmıo

    ღEfsanevi Gacha Life TRღღEfsanevi Gacha Life TRღ8 aylar önce
    • Asiman Əlizadə ne

      ღEfsanevi Gacha Life TRღღEfsanevi Gacha Life TRღ7 aylar önce
  • Final Bölümü Bizi Üzdü

    Yusuf FranceYusuf France8 aylar önce
  • En sevdiğim askeri diziydi

    Yusuf FranceYusuf France8 aylar önce
  • Tatar ramazanin feridi bu komutan

    zamanli qedirzamanli qedir8 aylar önce
  • 💙2019❤

    TRABZONLI REYHAN6195TRABZONLI REYHAN61958 aylar önce
  • Ekomini abiye selamlar

    Süleyman ÇakalSüleyman Çakal9 aylar önce
  • Bu nasıl bir final ya

    zamin Gencelizamin Genceli9 aylar önce
  • Kerem😂😂😂😂

    Ayşe Nur ErtürkAyşe Nur Ertürk9 aylar önce
  • Nöbetçi okunan açınca devam edecek

    Me BenMe Ben9 aylar önce
  • kurtlar vadisi başlasın bu tür dizilerden çok yapıldı bundan dolayı tutulmadı..

    İbrahim yılmazİbrahim yılmaz9 aylar önce
  • Böyle güzel bi diziyi bitirmeleri cok sacma keske yeniden baslasa cok anlamlı ve gercekci bi dizi

    Bestami YalçınBestami Yalçın9 aylar önce
  • oğlum bu nasıl bir final

    GoFlexGoFlex9 aylar önce
  • Nöbet erken bitti Necati şaşmaz Abi Gerçekten çooooook güzel bir dizi olmuş. Lakin bazıları sanırım bitmesini istedi. Büyüklerimizin bir lafı vardır. Arı kovanina çomak sokmak olmaz. Bazıları fena tirsti ve kızdı. Ondan yasakladılar

    Serdar Kaan Samil ŞamilSerdar Kaan Samil Şamil9 aylar önce
  • yazamıyorsunuz! işiniz gücünüz adrenalin heyacan yaratmak v.s ( kayınpeder adayına "bana kese at" ne demek la !? yazan kişi gelsin bakayım bu yana.

    halit polathalit polat10 aylar önce
  • Dizi yeniden başilasin nolar abicim eylulde baslasin

    Rauf İsmayilovRauf İsmayilov10 aylar önce
Nöbet 8. Bölüm (Final)