Ninja Reacts To DramaAlert Faze Banks Interview about Tfue Lawsuit *FULL REACTION*

SUBSCRIBE HERE to never miss a video! bit.ly/SubscribeNinja
Join my Notification Squad by clicking the 🔔Bell
WATCH ME LIVE ON TWITCH! twitch.tv/Ninja
Full reaction from Ninja about the Tfue lawsuit. #DramaAlert Faze Banks interview.
▶ Check out my official #TeamNinja Brand Merch: teamninja.com/YT
LIVE ON TWITCH:
For more Fortnite Battle Royale action watch me live at
twitch.tv/Ninja
You will see highlights, funny moments, impressions, and how to play info that might not make the TRvision channel.
Morning Stream - 9am CST
Night Stream - 8pm CST
If you would like to further support Ninja click here goo.gl/y7g2gx OR
Subscribe for FREE, try the free trial or connect an Amazon Prime account
twitch.amazon.com/prime
▶ Edited by: twitter.com/RSMisto
#Fortnite #Ninja
THANKS FOR WATCHING!!!

Herunterladen

YORUMLAR

  • I wish i had just half these problems. SMH

    bludevil2k1bludevil2k1Gün önce
  • يانوب يانننننننننننننننوب

    Mohammed Qasim محمد قاسمMohammed Qasim محمد قاسمGün önce
  • Faze should've cut ties with Banks when he went crazy from adderall, came back, started covering himself in tacky gangster tattoos and acting like some weird swag boss. Instead they let him be the face of their company XD

    Copper FrontsCopper FrontsGün önce
  • Thumb nail # alia

    LA Bro'sLA Bro's2 gün önce
  • I hate you bc of you they delete the bomb i rlly hate you and bc of you in season six they deleted the dromgun اكرهك💔💢

    Sky _chanSky _chan2 gün önce
  • who else thought their video froze at 20:11

    Kelvin VangKelvin Vang4 gün önce
  • so first the beauty community is crumbling down now the gaming community? Wtf is happening all we need now is the baby channels to start tea💀 ☕️

    Lizęttę PęręzLizęttę Pęręz5 gün önce
  • i actually wonder what epic games reaction is.

    Julius Caesar PlayzJulius Caesar Playz6 gün önce
  • comments: 90%: James Charles 9%: “literally no one ever:” .9%: i respect ninja so much more .1%: actual reactions and thoughts about keemstar’s video

    Rym MerdjemakRym Merdjemak6 gün önce
  • Ninja noob

    Arda BagciArda Bagci6 gün önce
  • is tfues real name tanner

    Dan_BRO Music channel DDan_BRO Music channel D6 gün önce
  • Trust no one

    Brandon GarciaBrandon Garcia6 gün önce
  • Hi im a helper pewd and I need you to *SUBSCRIBE TO PEWDIEPIE*

    Crazy dog 619Crazy dog 6198 gün önce
  • Tofu got a major deal and faze said....... ahhhhh nope... and here we are now?

    Cody CooperCody Cooper8 gün önce
  • people get so shady when it comes to money

    Annie P * Beauty Defying AgeAnnie P * Beauty Defying Age9 gün önce
  • ok me ndoum

    جاد الدينجاد الدين9 gün önce
  • Hello me hdnei

    جاد الدينجاد الدين9 gün önce
  • Tea fu

    Escaped TorsoEscaped Torso10 gün önce
  • Ninja for sure stopped his stream when he ran off lol 😂 to laugh it off 20:11

    Shady FolkShady Folk10 gün önce
  • Faze clan was nothing without tfue and is nothing without tfue

    Tamihana100Tamihana10010 gün önce
  • The fact he posts this as a video is pathetic Even now when this comes up I just look at it and think he’s a slimy fucker fuck sake

    Wet ClothWet Cloth11 gün önce
  • 19:35

    Hammer Of WitchesHammer Of Witches11 gün önce
  • @20:11 Did anyone else's think that their wifi wasn't working.

    trust626trust62612 gün önce
    • trust626 lol 😂 yeah hahaha I even press the play button couple times

      Shady FolkShady Folk10 gün önce
  • You have banned power on Fortnite

    Jack cod 5 5Jack cod 5 512 gün önce
  • 1 like = 1 punch in tfue face

    yasaman faheemyasaman faheem12 gün önce
  • Ninja’s facecam: 80% Keemstar’s Video: 20%

    MazinMazin13 gün önce
    • It is support to be a joke from tfue contract which he signed to gaze so he's gaze are taking 80 percent of tfues money 💰

      Dfuze Deathshoter2222Dfuze Deathshoter22222 gün önce
    • tf that seems too accurate did u like measure it or some shit

      GoOfyGoOfy3 gün önce
  • 1v1

    Brent RoseBrent Rose13 gün önce
  • When ninja refers to himself as ninja in the title so he can get more views

    rwjbeetlerwjbeetle13 gün önce
  • 19:00 ... Ok buddyyyyyyy whaaaaaaaaaaaaaaaaaa

    CRAZY SHIT RIGHT HERECRAZY SHIT RIGHT HERE13 gün önce
  • The end of this video, where Ninja talks contracts and the business side of things was awesome. Excellent insight from a guy that has clearly been through and seen everything.

    Danny HatzikonstantinouDanny Hatzikonstantinou13 gün önce
    • Of course, he probably still plays fortnite for money and the retarded kid fans

      TipicTipic7 gün önce
  • anyone got the link to original interview?

    about7hippiesabout7hippies13 gün önce
  • I feel like ninja is afraid to admit that someone is in fact, better.

    DrewDawgDrewDawg13 gün önce
    • Ok big facts

      DrewDawgDrewDawg13 gün önce
    • I think he is not that stupid. There is always a better one. It's not all about gaming.

      Anwar ChuAnwar Chu13 gün önce
  • ninja's better anyway i never liked tfue i want Faze to win the lawsuit

    jack waltersjack walters13 gün önce
  • Real reaction

    goointhehatgoointhehat14 gün önce
  • Tfue seems like a self-entitled sissy ..

    Brian GoldsteinBrian Goldstein14 gün önce
  • Make this blue if you love Fortnite 👇(Gifting to next 10 subscribers)

    MaxrvMaxrv14 gün önce
  • Dtfue should take cyanide pills 💊☠️💀

    Apex Legends dynamic duo 1Apex Legends dynamic duo 115 gün önce
    • You're a gay faggot

      YeetYeet14 gün önce
  • Ok ninja is starting to be the next Ali a. Just look at the thumbnail

    spud_ head jasonspud_ head jason15 gün önce
  • Hi

    FAZE blue SKYFAZE blue SKY15 gün önce
  • Hi

    Myth GamingMyth Gaming15 gün önce
  • كسمك يا خول

    The Man Who laughsThe Man Who laughs15 gün önce
  • يا بضان يا ابن الكلب الوسخ الشرموط

    The Man Who laughsThe Man Who laughs15 gün önce
  • You're trash ninja teeth is better than you send

    Tiffany MottleyTiffany Mottley16 gün önce
  • HAHA all of yall are regretting your comments after the leaked contracts

    Wat3rWat3r16 gün önce
  • like reading it off of something

    Johnny BecerraJohnny Becerra16 gün önce
  • he looks like hes being forced to say all of this

    Johnny BecerraJohnny Becerra16 gün önce
  • why do i have such desire to watch every video about fortnite

    Johnny BecerraJohnny Becerra16 gün önce
  • When Tfue wants more money he just Sue's FaZe

    Kareli LopezKareli Lopez16 gün önce
  • Banks isn't leader of FaZe clan isn't FaZe Apex leader of faze clan

    Adrian SuasteAdrian Suaste16 gün önce
  • Yeah, I’m gonna lie about a contract that I had options for, I’m gonna lie until I can’t no more, I’m gonna lie about a contract that I had options for, I’m gonna lie until I can’t no more, I got FaZe On by back, Contract is attached, Conscience matted black, Got my heart just black to match, Riding on a lie, Ha, You can tell your truth, I been offered contracts, That is juuust facts man I’m gonna lie about a contract that I had options for, I’m gonna lie until I can’t no more, I’m gonna lie about a contract that I had options for, I’m gonna lie until I can’t no more, Contract Out, Scam for clout, Getting out of FaZe Clan, Bout to make my own org, Gonna be filled w/lies man, Contracts 80-20, I was a dumb kid, Carried by Banks, To the place that I ain’t, Got no money anymore, Just went bankrupt can’t go to the store, Wish I could get my org and settle this horror, But I just closed that door. Yeah, I’m gonna lie about a contract that I had options for, I’m gonna lie until I can’t no more, I’m gonna lie about a contract that I had options for, I’m gonna lie until I can’t no more.

    JB HaysJB Hays17 gün önce
  • Why tf does banks still tweet angrily even tho his lawyers tell him it bad

    SkreemSkreem17 gün önce
  • Loving the content

    SkreemSkreem17 gün önce
  • Don’t hate on tfue don’t hate on anyone

    R!ot Butface85R!ot Butface8517 gün önce
  • Omg i love ninja

    Dario VrebacDario Vrebac17 gün önce
  • Ninja should join faze

    Bluehoodiegamer 12Bluehoodiegamer 1217 gün önce
  • Yes

    Matt Up NextMatt Up Next17 gün önce
  • Oh and compare subs between turner and banks

    The CastleThe Castle17 gün önce
  • When it is actually Ninja reacting to something

    RoyalFlashCraftRoyalFlashCraft18 gün önce
  • Ninja trying to capitalize off of this Drama.

    RealVibezRealVibez18 gün önce
  • Your thumbnail reminds me of ali a's

    YagamiLight 140YagamiLight 14018 gün önce
    • YagamiLight 140 thats not a good sign

      Jack KickJack Kick17 gün önce
  • 5:26 ninja being a teacher for 1 minute straight I’m a big fan by the way

    Adam HussainAdam Hussain18 gün önce
  • At 27:04, thats how I feel about Pamaj. Pamaj was doing things faze couldnt do. He didnt need them but he joined them anyways, things went sour and he went optic. Tfue didnt and doesnt need faze. He can make money without them. What im trying to say is, faze doesnt create anyone. They just expose their talents to the world.

    The CastleThe Castle18 gün önce
  • I have ninja merch

    Daniel HootonDaniel Hooton18 gün önce
  • Hes still better than u though

    Alex PartidaAlex Partida18 gün önce
  • No entendí pero me gusto 😂

    Antronixx PelónAntronixx Pelón19 gün önce
  • Why is this zoomed in? I want to see the interview too! dislike!

    Imran RasooliImran Rasooli19 gün önce
    • Imran Rasooli copyright brother, can’t do it.

      Cause EffectCause Effect18 gün önce
  • I seen this live

    Game WarriorGame Warrior19 gün önce
  • Why should Tfue who worked hard for his success have to pay 80% to faze?

    Toxic Waste RadioactiveToxic Waste Radioactive19 gün önce
  • I pitty tfue

    Nee8 Nee8Nee8 Nee819 gün önce
  • Africa: *No Water* US: *Debating a lawsuit against Faze*

    Trenton ChildsTrenton Childs19 gün önce
    • Yeah but it's Africa so who gives a shit

      Bubble BassBubble Bass18 gün önce
  • يا مفطر ههههههههههه اسوئ يوتيوبر بشوفه في العالم ههههههههههه

    KING PUBG MOBLEKING PUBG MOBLE19 gün önce
  • I how this TRvision revenue work and it’s sad to see how this works really works

    Jr IsggJr Isgg20 gün önce
  • 0:13 the only reason I watched this 😂

    Vinny B ProductionsVinny B Productions20 gün önce
  • penis

    LachlanLachlan20 gün önce
  • All add gongre12341

    Sondre 123Sondre 12320 gün önce
  • Download roblox and search strucid beta.

    Ify RoseIfy Rose20 gün önce
  • from ninja hater to tfue hater real quizk

    dsaasdasd asdasdasddsaasdasd asdasdasd20 gün önce
    • dsaasdasd asdasdasd yes same!

      lyrics for everythinglyrics for everything7 gün önce
  • Preach brutha! I haven't ever been the biggest fan but my respect always grows for Ninja the more I see him speak on stuff like this. He knows what he's doing and he's a role model to all streamers.

    Staring FrogStaring Frog20 gün önce
  • SNITCHES THESE DAYS

    Joseph BourgeoisJoseph Bourgeois20 gün önce
  • Is the audio from keem shitty for anyone else?

    Insanity CircusInsanity Circus20 gün önce
  • Finally, a real Ninja reaction.

    JackBeingJackJackBeingJack20 gün önce
  • 🤣

    BigFatBoiBigFatBoi20 gün önce
  • Hey if you’d like to support a smaller creator please use Support a Creator code: SRKII33💯

    SrđanSrđan20 gün önce
  • @ninja Bruh please make some of these videos about managing money...u r really great

    Alex freaks out at gamingAlex freaks out at gaming20 gün önce
  • *Faze Ninja*

    EnercoticEnercotic20 gün önce
  • ninja u should join tfues clan

    Griffin RobertsGriffin Roberts21 gün önce
  • 👌

    •Šťøřm Płãýż••Šťøřm Płãýż•21 gün önce
  • my epic is obey_onekid psn obey_onekid

    obey onekidobey onekid21 gün önce
  • off course ninja is going to agree with Faze , tfue is his competitor. LMFAO ninja you said the N word online, you dumb fuck read a book, you stuttering whore.

    Charlie TrejoCharlie Trejo21 gün önce
  • Ninja stutters to much and needs to read a book, ninja is a dumb ass.

    Charlie TrejoCharlie Trejo21 gün önce
  • sub to me

    1000 subscriber s1000 subscriber s21 gün önce
  • I watched Turner when they started making videos with his brother jack

    rainbow six siege rainbow six siegerainbow six siege rainbow six siege21 gün önce
  • He has the worst strategy I have hated him from day one

    drogondeath443 Suttondrogondeath443 Sutton21 gün önce
  • Ninja sucks anyone can be better than him

    drogondeath443 Suttondrogondeath443 Sutton21 gün önce
  • i lkike the hiden monster mocha lol

    Jon MunroeJon Munroe21 gün önce
  • This goes really deep. Banks seen this coming a while ago. He had to have the relation had to have fell apart this couldn't have come out of nowhere. Banks has to know tfues contract he has to be aware of something. Banks said he's been negotiating since he was signed. You don't negotiate for two solid years without a someone budging. Banks says he's only gotten $60,000 but I bet you he's entitled to a hell of a lot more. The fact that he hasn't been taking what's in the contract does it mean he's not owed it. So Turner seeing this turning bad no pun intended. I think it was sort of slimy the way tfue went about it.

    Ben BowmenBen Bowmen21 gün önce
  • This is some serious shit

    FaderFader21 gün önce
  • Wait I thought Apex is the owner of faze?

    TheCornBeefEater !TheCornBeefEater !21 gün önce
  • Cloakzy calls Tfue garbage but most games Tfue carries him 🤣

    Andrew TullyAndrew Tully21 gün önce
    • Facts

      LemonfridgeLemonfridge14 gün önce
  • Ooooo

    اسعد هاشماسعد هاشم21 gün önce
Ninja Reacts To DramaAlert Faze Banks Interview about Tfue Lawsuit *FULL REACTION*