NoCap - By Tonight (fka "Suge Night") [Official Video]

NoCap - By Tonight (fka "Suge Night")
Steel Human - Stream/Download: nocap.lnk.to/SteelHuman
S T E E L H U M A N merch out now nocap.com/store
Directed By Billion Dollar Visions
Subscribe for more official content from NoCap:
nocap.lnk.to/TRvisionAY
Neighborhood Hero - Stream/Download Now: NoCap.lnk.to/NeighorhoodHeroID
Rogerville - Stream/Download Now: NoCap.lnk.to/RogervilleID
Follow NoCap:
instagram.com/thebackendchild
twitter.com/NoCap
soundcloud.com/officialnocap
facebook.com/NoCapOfficial
#NoCap #SteelHuman

Herunterladen

g繹r羹n羹mler
5,014,151

YORUMLAR

  • STEEL HUMAN OUT NOW: NoCap.lnk.to/SteelHuman

    NoCapNoCapAylar 繹nce
    • Ar'Quel Smith emblyn

      Eli AEli AG羹n 繹nce
    • She shoot me middle fingers , I say Nguyen (When) 仄賤儭 like Im Vietnamese

      Jordan PittsJordan Pitts3 g羹n 繹nce
    • Can i get signed ?

      IBT CELLYBANDOIBT CELLYBANDO6 g羹n 繹nce
    • trvision.net/detail/video-auIeg0H_ry4.html

      JD BandzJD Bandz12 g羹n 繹nce
    • NB216 quit playin is my

      Money GangMoney Gang13 g羹n 繹nce
  • The face at 2:09

    FkknPlain_tFkknPlain_tG羹n 繹nce
  • Real 1600 members was here when this was titled suge

    Ypc JuiceYpc JuiceG羹n 繹nce
  • Only NoCap, he is the only single person who never visits *IG ROCKET COM* to get more followers and likes on Instagram, while many other artists using this site. Thumbs up who agrees

    Elisa HavenElisa Haven3 g羹n 繹nce
  • Made a song Bout gettin Off lean... Got back On it Tha next Day.... YA"LL Really cant feel What He Talking

    Jacob GrahamJacob Graham4 g羹n 繹nce
  • ON REPLAY ...All Day

    Hyped BeastHyped Beast4 g羹n 繹nce
  • I told my nicca give me a price he said love They gone be gone by tonight like they suge

    Tycoon TkgTycoon Tkg4 g羹n 繹nce
  • 1售售售

    Tycoon TkgTycoon Tkg5 g羹n 繹nce
  • Talking about Blew , blew who ant shit studio here. I support bruh 101 so don't talk shit in the city around me about bruh. Take off

    Xavier ShepardXavier Shepard5 g羹n 繹nce
  • Come down 45 pull up on they azz. Bought a watch cause I got tired of ducking 1- time. See this man reincarnated y'all talking about 12 who is that. I grew up 5-0 and 1 time

    Xavier ShepardXavier Shepard5 g羹n 繹nce
  • Dear god please watch over everyone be there for us

    gang shit gang ganggang shit gang gang5 g羹n 繹nce
  • Billions over millions. Wish more people understood and lived by it more.

    D moneyD money6 g羹n 繹nce
  • Too Raw

    SHARKSHARK6 g羹n 繹nce
  • She ride without no License 踱儭, man you dont have no (ID)EA 埠丹踱儭 bruh WTF

    Blake had A BlastBlake had A Blast7 g羹n 繹nce
    • Too hard man

      TkTk4 saatler 繹nce
  • ...

    Joshua FordJoshua Ford9 g羹n 繹nce
  • I can back the truth, my hitters on the frontline(lying) this man started off the song w/ a bar

    Shift HunchoTvShift HunchoTv9 g羹n 繹nce
  • Cuz Yungin fuckin up the Mall prolly why I fuck wit Quill

    panchx23panchx239 g羹n 繹nce
  • Tryna do me like I'm boosie 丹撾儭

    Halsted BlackHalsted Black10 g羹n 繹nce
  • Like ur music

    Elanie ReedElanie Reed10 g羹n 繹nce
  • if u love cap leave here...coz am with no cap..who with me

    Unko Benn ADMUnko Benn ADM11 g羹n 繹nce
  • Suge made that boy rename the song

    yung Stoneyyung Stoney11 g羹n 繹nce
  • They gonna be gone like they should 毋毋

    Tina KingTina King11 g羹n 繹nce
  • How could this be praised as clever wordplay ? This no talent clown got signed to Atlantic Records ??? How ??? Rambling on and one like a 3rd grader with no talent with awful embaressing sounding autotune ? This is everything wrong with music today...Stupid kids who are dumb as fuck with Major Record deals who sound feminine and at the same time promote an image of a hopeless future outside of being career criminals...Shame on you Atlantic records for promoting Mindless Garbage of someone who is rambling outloud....It's like keep the kids stupid as you can and keep the prisons packed. I don't blame this kid at all..it's nothing against him...it's the record company executives that promote trash. This is some real fuck shit ! Idiocrasy !

    Mandy PokovaMandy Pokova11 g羹n 繹nce
  • mannnneeee i play this song bout 15 times a dayyy

    GangBaby 03GangBaby 0312 g羹n 繹nce
  • Legendary

    ScottScott12 g羹n 繹nce
  • his voice, his own style, his own swaggs NOCAP

    FtrapperFtrapper13 g羹n 繹nce
  • Damn kid I hope I can express my pain like u do

    JewuapJewuap13 g羹n 繹nce
  • Who here after he changed the title

    JJdBeastJJdBeast14 g羹n 繹nce
  • Suge making moves from the cell... NoCap shook when OG homies knocked on the door... NO CAPPIN

    Lewis N. ClarkLewis N. Clark14 g羹n 繹nce
  • If a remix is to happen Lil Baby should be here!!!

    DespicableJay89DespicableJay8914 g羹n 繹nce
  • 2:10

    IifegardIifegard14 g羹n 繹nce
  • I brought a watch cuzz I got tired of ducking one time-No cap

    perezperez14 g羹n 繹nce
  • Jesus Christ is coming for his people soon brothers and sisters!!! Wake up and look at all the unrest in the world and the biblical prophecies being fulfilled all around us! Repent of your sins and accept our Lord Jesus Christ as YOUR PERSONAL SAVIOR and receive salvation and eternal life through Him潘 He died on the cross and rose on the 3rd day for OUR sins! Whether you believe or not judgment comes to all EXCEPT those who put their faith in Him. Through Him we are no longer under condemnation but under grace! Dont wait until its too late! God bless you all. Amen賤潘

    DawitDawit14 g羹n 繹nce
  • You are very very talented nocap mannnn

    Marco YoloMarco Yolo14 g羹n 繹nce
  • 1500x1600

    Maysville BcmMaysville Bcm14 g羹n 繹nce
  • Came from nothing I had plan 樹樹

    Ali JamaAli Jama15 g羹n 繹nce
  • I've been sleeping on no cap...no cap!!! First couple bars 休休休

    DespicableJay89DespicableJay8916 g羹n 繹nce
  • 休休

    Goatgod1Goatgod116 g羹n 繹nce
  • He too underrated

    Lee MillerLee Miller16 g羹n 繹nce
  • That Eric Reid bar, was low key as a mf 扒扒扒

    Tyler WilsonTyler Wilson16 g羹n 繹nce
  • im discovering him and hes got talent

    heatheat17 g羹n 繹nce
  • put that pistol in my hand u better not sit it behind me pistol formation in football rb is behind qb oh my god cap 之之之之

    Kyon ClarkKyon Clark17 g羹n 繹nce
  • 0:50 over they head too

    Leshawn AskewLeshawn Askew17 g羹n 繹nce
  • 1:27 the shit... you might have to hear it like 4 time... went over everybody heads

    Leshawn AskewLeshawn Askew17 g羹n 繹nce
  • She gonnnn get no ATTENTION if its up to me 打

    Jason DaxonJason Daxon17 g羹n 繹nce
  • rap niggas really wear hoodies in 90 degrees just cuz its designer

    Mike GloverMike Glover17 g羹n 繹nce
  • She riding with no license you have no (ID)ea 休休

    Trenchwork SosaTrenchwork Sosa18 g羹n 繹nce
  • am i the only one who hates his fit in here lol

    Jon OnlyJon Only18 g羹n 繹nce
  • Nocap go too hard rylo Rodriguez a beast too Nd Clever

    Don twan 8732 TwanhendrixxDon twan 8732 Twanhendrixx18 g羹n 繹nce
  • The hood was like a dealer shit I was leaving the lot

    Elijah SellsElijah Sells19 g羹n 繹nce
  • I bumped my head cause that's how bad I needed a knot

    Elijah SellsElijah Sells19 g羹n 繹nce
  • I tell she been crying I bout the bitch designer

    Elijah SellsElijah Sells19 g羹n 繹nce
  • 2:10

    Abaha Wasss gang gAnGiEsTeRAbaha Wasss gang gAnGiEsTeR19 g羹n 繹nce
  • vree Evansvree Evans19 g羹n 繹nce
  • Nocap b癡en putting overtime to bless us appreciate bro I'm happy he out of prison he going extra hard nocap

    MD AhmedMD Ahmed20 g羹n 繹nce
  • She ride without no License you dont have no IDea

    Trigga ClutchingTrigga Clutching20 g羹n 繹nce
  • All they here is the punch lines butt not wat he saying

    babyty 3gbabyty 3g20 g羹n 繹nce
  • Joe ShmoeJoe Shmoe21 g羹n 繹nce
  • "I'll never kill Stephen I'm higher than Murk Curry/ Mercury儭

    Davey JDavey J22 g羹n 繹nce
  • I heard everything you said you just mad coz I'm here

    Taki NekhunguniTaki Nekhunguni23 g羹n 繹nce
  • The first 3mins and 24 seconds is real. I feel it

    Aye KapiAye Kapi23 g羹n 繹nce
  • I bump my head cuz thats how bad a nigga needed a knot 荊荊荊

    Yvng BravoYvng Bravo23 g羹n 繹nce
  • congrats on 3 mill

    Problematic PennyProblematic Penny23 g羹n 繹nce
  • Play at speed 0.75x and thank me later

    10likethenumber10likethenumber23 g羹n 繹nce
  • La'Juan WilliamsLa'Juan Williams23 g羹n 繹nce
  • Keep jamming homie h tine to the bama

    Dominic JosephDominic Joseph23 g羹n 繹nce
  • Is anybody else wondering y he change the title or is it jus me

    KingShad 300KingShad 30024 g羹n 繹nce
  • If you was my Uncle you still knowing I dont feel( Uncle Phil)

    Ahman101Ahman10124 g羹n 繹nce
  • Did yall get where he said, Why tf did I buy her liquor for this bitch to keep whining (Wine)

    Ahman101Ahman10125 g羹n 繹nce
  • Why he changed the name 仄撾儭

    InstantInstant26 g羹n 繹nce
NoCap - By Tonight (fka "Suge Night") [Official Video]