Descemer Bueno, Enrique Iglesias, Ece Seçkin - Nos Fuimos Lejos ft. El Micha

Music video by Descemer Bueno, Enrique Iglesias performing Nos Fuimos Lejos (Turkish Version - Official Video). (C) 2019 Sony Music Entertainment US Latin LLC
vevo.ly/AueYo0

Herunterladen

YORUMLAR

  • Bu şarkı niye tutmadı lan

    NctFire. TRNctFire. TRSaatler önce
  • 🇪🇸🌹🇹🇷

    John CypherJohn CypherGün önce
  • Yaklaşan kadını elden geçiriyorlar. Ece Seçkin'de mecbur internet kafenin ana masasının yanında çekip montajlamış. Helal olsun koca yürekli kadın ite, kopuğa istediğini vermedin. 😂😂

    Mehmet Salih OrhanMehmet Salih OrhanGün önce
  • Her şarkının içine etmezseniz olmaz enrique nin başarısına kimse ulaşamaz ece de kimmiş 😒😒♥️💋Enrique 💋

    Elanur ColaklarElanur ColaklarGün önce
  • İSPANYOLLARI SEVERİK🇹🇷🇹🇷🇹🇷

    Sahra Nur ErenSahra Nur ErenGün önce
  • Bu şarkı niye değerlenmedi onu düşünüyorum şu an

    Effy ZoneEffy ZoneGün önce
  • Cox beyendim bu mahniyi Enrique cox yaxwi oxuyur...

    Aylin BalabeyovaAylin Balabeyova2 gün önce
  • Ece Qızımız çox gözəliymiş❤❤

    tamerlan quliyevtamerlan quliyev2 gün önce
  • Sarki guzel ama Orjinali daha guzel.

    NeytiriNeytiri2 gün önce
  • Amlamadim simdi Ece klipte aslinda yokmu?

    Günəş GünəşGünəş Günəş3 gün önce
  • Kız Ece seni kandırıvermişler seni Enrike seni kucaklasaydı patlardı bu şarkı

    Animasyon Filim IzleAnimasyon Filim Izle4 gün önce
  • Ohannes şoktayım 😲

    TaeKookTaeKook4 gün önce
  • *kezban gibi b.ktan şarkılar dinlenir bunun gibi kaliteli nasıl dinlenmez süper olmuş be*

    KaraKara4 gün önce
  • Enrique hara Ece hara😂😂😂 Kendine gore bi wey sec

    Siara SiaraSiara Siara5 gün önce
  • Çakma şakira Ece

    Mobile Legends TrMobile Legends Tr5 gün önce
  • Bu kız niye hiç gülmez. Az tebessüm 😊

    Nâdeynâ SayhaNâdeynâ Sayha5 gün önce
  • Bizim adımız efsane 😜😜

    Sultan DinlerSultan Dinler6 gün önce
  • Well done, Ece "Ne mutlu turkum diyene" Cok super olmus 🥰

    msTurk4LifemsTurk4Life6 gün önce
  • Bağımlılık yaptı

    -CENGİZ--CENGİZ-6 gün önce
  • Abi türklerin klibi olduğu kısımlar aşırı belli aq kalitesizlik kokuyor

    SevdeSevde7 gün önce
    • Ama sesi çok yakışmış şarkıya dinledikçe dinleyesim geldi. 😍😍😍

      SevdeSevde4 gün önce
  • Doğum günün kutlu olsun

    eylence zamani eylence zamanieylence zamani eylence zamani8 gün önce
  • Aman aman iglesias 😂😂😂😂

    Suzan zenSuzan zen8 gün önce
  • Super Ece))

    Nunu MuradNunu Murad9 gün önce
  • her yerdeyiz "Türkiye"😎❤💥

    aysegül ismailoğluaysegül ismailoğlu9 gün önce
  • *I see now how lucky I'm, being understanding these 2 beautiful languages,* Efsane olmuş, emeğinize sağlık 💯🏆

    ına Samaaleına Samaale9 gün önce
  • Saçma sapan diss leri izleyin anca güzel şarkıların değerini bilmiyorsunuz.

    M.E. A.M.E. A.10 gün önce
  • 4,4 dislike çekemeyenler😬

    M.E. A.M.E. A.10 gün önce
  • Enrique da çok yakaşıklı yaa💗💗

    M.E. A.M.E. A.10 gün önce
  • Şu klibin izlenmeleri artsın ya

    M.E. A.M.E. A.10 gün önce
  • Ballll💟💟

    M.E. A.M.E. A.10 gün önce
  • Türkçe ve İspanyolca bir arada harika olmuş bayıldım.😻😻

    M.E. A.M.E. A.10 gün önce
  • Daha çok izlenmeli🙇

    M.E. A.M.E. A.10 gün önce
  • ECE AŞKIIIIIMMMMM😍😍😘💗💕

    M.E. A.M.E. A.10 gün önce
  • 10M💪

    M.E. A.M.E. A.10 gün önce
  • Fesatlanmayın bence çok eğlenceli ve başarılı olmuş, tebrik ediyorum...

    Hilal ÖzelHilal Özel10 gün önce
  • pffff mixing spanish language with turkish is a desaster......way better with romanian more fluid and pleasing the ears

    cozmaandreicozmaandrei10 gün önce
    • WHY IS THAT

      ÇİLEM KAYAÇİLEM KAYA9 gün önce
  • ,👍

    MuratMurat11 gün önce
  • Eline emeğine sağlık çok güzel olmuş şarkıdan anlamayan varsa senin suçun yok boşver

    Haci AgbagHaci Agbag11 gün önce
  • şarkı nasıl bir bağımlılık yaptı lan😂Asın bayrakları♥️🇹🇷

    Ülkər KərimliÜlkər Kərimli11 gün önce
  • Bizimkiler işin içine girince izlenme bile düşüyor skdjsj

    İsimsizİsimsiz12 gün önce
  • I love luv luv💖 Turkish 🇹🇷 language and Turkish people 💖❤💋💋😘😍

    BTS V Is my heartBTS V Is my heart12 gün önce
  • Bizim milet ne kadar salak

    Omer faruk YurduseverOmer faruk Yurdusever12 gün önce
  • 🇹🇷🇹🇷

    Berna İNANBerna İNAN13 gün önce
  • ece seckinin ispanyolca sarki yapacani sandim.... turkceymis

    alien baby61alien baby6113 gün önce
  • Klip neden boyle oldu ??

    Filiz SoydanFiliz Soydan13 gün önce
  • Me encanta la colaboración español-turco 👏👏

    valentina gutierrezvalentina gutierrez13 gün önce
  • Ulan bende diyorum ne kadar benziyor ece seçkine meğer oymuş

    KİNG_MENKİNG_MEN13 gün önce
  • Roman versiyonu hiç güzel değil Türkçe versiyon süper olmuş Ama Romen sanatçı beraber çekmiş nerdeyse

    Maʀҡʊs DʀMaʀҡʊs Dʀ14 gün önce
  • Amann amann nerelere geldik kizzzzz ece ikizini bulduuuumm nnjsnjsnjsnjs

    Dünyalı InsanDünyalı Insan15 gün önce
  • Sese bak avradını sikim enrique

    ASABIFIRLAMA TcTurkumDiyeneASABIFIRLAMA TcTurkumDiyene15 gün önce
  • This Turk girl is so cute. I really loved her. I think her future will be great at the music.

    PersianPersian15 gün önce
  • Sizleri böyle gormek istiyoruz saçma sapan klip yaparak değil tebrikler...

    Safak OncuSafak Oncu15 gün önce
  • بالنسبه لى هذا افضل واجمل تعاون رايته فى حياتى

    mahmoud Shazly mahmoudmahmoud Shazly mahmoud15 gün önce
  • ece seçkin

    Enes Deniz KaragözEnes Deniz Karagöz16 gün önce
  • Bomba seysen ece ❤️❤️❤️

    Yusuf Mu?Yusuf Mu?16 gün önce
  • Peki enrique nin bundan haberi var mı 🤔

    Sercan ŞenSercan Şen16 gün önce
  • Enrique in Şarkısına eceyi montaj yapmislar

    hikmet akayhikmet akay16 gün önce
  • Ece Seçkin'e bak sen Enrique Iglasies ile şarkı yapmış Allahım nasıl bir kadınsın sen

    ayşenurayşenur17 gün önce
  • Ece mukemmelsen ❤🧿 Ugurlarinin davamini dileyirik 💕 Loves from Azerbaijan💛

    Tahmina AsadbayliTahmina Asadbayli17 gün önce
  • Tamam türkçe söylemesi güzel gurur duyarım da ispanyolcaya göre çok yavaş kalmış sanki

    emre özemre öz17 gün önce
  • 😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍

    Maylumx MusicMaylumx Music17 gün önce
  • Greetings from Spain we love you Turks very much❤️Çaktırmayın Türk'üm😂😂😂

    Sahra Nur ErenSahra Nur Eren17 gün önce
    • @Grand Turk rica😂😂😂

      Sahra Nur ErenSahra Nur Eren4 gün önce
    • Zaten isminden anlamamıştık sağol :)

      Grand TurkGrand Turk14 gün önce
  • mükemmel olmuş ece seçkin çok iyi iş çıkarmış

    abdo cumoabdo cumo17 gün önce
  • Farkındasıydanız Türkçe ile karışık şarkılarda diğer ülkedekiler sizi çok seviyoruz falan filan diyor anlamıyom😂😂😂

    Sahra Nur ErenSahra Nur Eren17 gün önce
  • Enrique İglesias 😍

    Qizlar MusicQizlar Music17 gün önce
  • Guzel

    Bayram SaparowBayram Saparow17 gün önce
  • Ahahaha не дурно 😂😉👍 Guzel oldu !!!

    Татьяна ГолубеваТатьяна Голубева17 gün önce
  • Excelent!!!

    Yusif ZeynalovYusif Zeynalov17 gün önce
  • cok guzel bir sarkı olmussssss

    Şenel TutakŞenel Tutak18 gün önce
  • 😂acun 2

    Vgg FcjVgg Fcj18 gün önce
Descemer Bueno, Enrique Iglesias, Ece Seçkin - Nos Fuimos Lejos ft. El Micha