Oğuzhan Uğur'la P!NÇ (14 Şubat Özel Bölüm) : Kadın, Erkek, Aşk ve Aşkım Kapışmak

Hala Onedio App indirmediysen hemen linke tıkla: onelink.to/onedioyt
Ortamlarda daha önce indirmiştim dersin, kim bilecek!
Onedio TRvision Kanalına Abone Ol: bit.ly/OnedioTRvision
Onedio Yemek Kanalına Abone Ol: trvision.net/nameof-onedioyemek

Herunterladen

YORUMLAR

  • Hala Onedio App indirmediysen hemen linke tıkla: onelink.to/onedioyt2 Ortamlarda daha önce indirmiştim dersin, kim bilecek!

    OnedioOnedio2 yıl önce
    • oğuzhan baban sigara içtiğini biliyormu :DDDDDDD

      Ninja SenseiNinja Sensei10 aylar önce
    • abi 17:00 da gülmekten yeminle boğuluyodum neyden boğuluyodum ulan tükürüğümden yemin ederim

      volkan eşmanvolkan eşmanYıl önce
    • Oğuzhan uğur pitbulla benziyor

      tıssstısssYıl önce
    • Abi senin yüzünden ödevlerimi yapamıyom

      Efe GürelEfe GürelYıl önce
    • Benim sewgilimin adi mehmet xjbfbcn

      koalas Çakmakçıkoalas ÇakmakçıYıl önce
  • acıkılı konuştuğu sahnedeki şarkı neydi ?

    MERT DENİZ DİNDARMERT DENİZ DİNDAR3 saatler önce
  • 15:41 dondu zanneden zavallı ben sjsjjzjzjdkd

    Sakine TurelSakine Turel3 saatler önce
  • 2020 de izleyenler

    Tuna OyundaTuna Oyunda6 gün önce
  • Neyse ki unutkanım başa sarıp izliyorum tüm bölümleri

    Rojin UyanRojin Uyan9 gün önce
  • 53:36

    Just BotuJust Botu10 gün önce
  • 52:57

    Just BotuJust Botu10 gün önce
  • Haftada bir ugruyorum yaaa 😅😅😅

    Nevra TaşcıNevra Taşcı18 gün önce
  • Whatsupp nereden para kazaniyo lan

    Sude SudeSude Sude24 gün önce
  • 4:47 kendi hikayesine çok benzemesi😑

    Hazal AZRAHazal AZRA25 gün önce
  • Yediğin aşk kazığıyla ilgili herhangibi konular açıldığında öfkeni biraz daha kontrol etmen lazım abi yoksa haraketlerinde değişme olup kendinden çıkıp itici bir hale dönüyorsun, acayip başarılı, hayatı görmüş geçirmiş, eğitim sistemine karşı yakışıklı bi abimizsin, harbi komiksin buna dikkat edersen mükemmele yakın videolar çıkartıp trend 1 e sokarsınız. Zaten iyi bilirsiniz orayı.

    Cengiz AtakCengiz Atak27 gün önce
  • 15.45 ets oynuyodum abi baktım ses gelmiyo alt tab yaptım carpmışım hmene ban etsden 50.000 tl ver arabayı tamir edireyim

    Berkay AkbulutBerkay Akbulut27 gün önce
  • Whatsapp donateler yani bağışlar ve üst firması olan Facebookdan kazanıyor parayı. Ha tabi Facebook'un parayı nereden kazandığı tartışılır.

    FreeTürk - EmirFreeTürk - Emir28 gün önce
  • 21:56 oğuzhan uğur o kadar laf ettin saçma sapan yerlerde evlilik teklifi ediyorlar dedin kalkmışsın adamı onedioya getirmişsin.

    Burak KaragozBurak KaragozAylar önce
  • Bu ikiliye ölünür yaaağğğ🔥🔥

    Hatice sevde SağlamHatice sevde SağlamAylar önce
  • 15:36 harbi internet dondu sandım 😂

    Batuhan CİVELEKBatuhan CİVELEKAylar önce
  • 15:37 lan gerçekten internet döndü sandııım 😂😂😵😵😵

    KİNG ozanKİNG ozanAylar önce
  • 17.20

    Arda hasan orhanArda hasan orhanAylar önce
  • Videonun %50'si biiiip %20'si konuklar %15'i şarkılara %10'u gülüşmeler %5'i geeç

    safiyye ulaşsafiyye ulaşAylar önce
  • Allah belanı versin emi 4:50 6:21 arası efsane

    Selcuk YılanSelcuk YılanAylar önce
  • Gerçektenbdondu sandım ya

    Her zaman mutlu olHer zaman mutlu olAylar önce
  • Olum , bir kadın sen nereye koyduysan oradadır... 3:19

    OğuzhanOğuzhanAylar önce
  • o çift evlendi mi ve Ogi düğüne gitti mi merak ettim

    zehra düzgörzehra düzgörAylar önce
  • aşkım kapışmak kimim ben kitabının ismini howard falco nun ben kimim kitabından almış olmayasın yrm

    Cevdet YazıcıoğluCevdet YazıcıoğluAylar önce
  • Erkekler kadınları güzel görmeyi severler, kadınlarda erkeklerin iltifatlarını severler. Bu yüzden kadınlar makyaj yapar, erkekler yalan söyler.

    •MarstanGelenBirAsiaaağğ••MarstanGelenBirAsiaaağğ•Aylar önce
  • Çocuk nerde.

    SoNsUz GeCeLeRSoNsUz GeCeLeRAylar önce
  • 6:23 lğpoıuytreasdfghjkjhgfredwsedrftghyjukljhgfdsasdfrgthyjukıolşpolıkujhygtfredswaqsdfghyujıkujyhgtrfedwsqasdfghjkljhgbvfcdxszaSDFRGTHYJ

    Zeyn lilZeyn lilAylar önce
  • Ne yırttın be kendini 😂😂😂😂

    Oğulcann ÖztürkOğulcann ÖztürkAylar önce
  • Video üzerinden baya bir geçti ama olumlanacak birini hâlâ arıyorsanız bana ulaşabilirsiniz

    Mehmet AslanMehmet AslanAylar önce
  • Kitabın adı ne

    Tuğçe TanrıkuluTuğçe Tanrıkulu2 aylar önce
  • İlknur'u yan profilden bakınca Bella Thorne'a benzeten bir tek ben olamam herhalde

    Eyla 'Eyla '2 aylar önce
  • 2.00 daki ses değişimi peki

    berna açıkberna açık2 aylar önce
  • araya konulan videolar ne öyle ya üğpoıuytgbnm

    Sudenaz AydınSudenaz Aydın2 aylar önce
  • 23:34 oğuzhan abi arkada biriyi sikiyo

    Furkan DereFurkan Dere2 aylar önce
  • Guncuk sincap senüüüü

    I'm MüslimI'm Müslim2 aylar önce
  • Ne günlerdi lan şimdi yıl oldu korona evden çıkamıyoz Tarih: 08:05:2020 Saat: 05:45

    Fatih AltayFatih Altay2 aylar önce
    • 1:28 de ne diyor ya bi türlü çözemedim

      emre mercanemre mercan2 aylar önce
  • Ne küfür ettin be

    Faruk Emre ŞahinFaruk Emre Şahin2 aylar önce
  • 23:45 ALLAH B1R KUCAKTA ESKITSIN:):):):)

    MrSword 《Türk》MrSword 《Türk》2 aylar önce
  • Onlar Evləndi dimi?

    Ferid Hüseynli BARUTFerid Hüseynli BARUT2 aylar önce
  • ABİ adamın küfür etmesi bile çok komik yaaa 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

    WrX\ /WoRninXWrX\ /WoRninX2 aylar önce
  • 17:59 Gözlerim gözlerinin gözlediği yolları gözleseydi gözlerinle gözlerim göz göze gelirdi güzel gözlüm :D

    MAHMUT KURUÇAYMAHMUT KURUÇAY2 aylar önce
  • ulan bu adamı dinledikçe ne kadar boş konuştuğunu anlıyorum. sen karını kıskanmazsan ve sahiplenmezsen ansızın eve geldiğinde başkasının kucağında bulduğundada ses çıkartmıcan ozaman kardeşim. oğuzhan krdeşimiz geniş bir adam olabilir ama karısını paylaşmak istemeyenlerde var. çok bilmiş ayağına yatıp hiçbirşey bilmeyen, oğuzhan UĞUR.

    recep receprecep recep2 aylar önce
  • koku takıntısına kadar herşeyi bildi inanılmaz cidden :D

    Canan DursunCanan Dursun2 aylar önce
  • 17:59 düşünüp düşündüğünü düşünebileceğini onunu bununu ..... . 😂😂😂

    HASAN HÜSEYİN AKKADIOĞLUHASAN HÜSEYİN AKKADIOĞLU2 aylar önce
  • Aşkım kapışmak iyiki konuk edilmiş💯💯

    Başak AtesBaşak Ates2 aylar önce
  • gercekte ınternetr gıttı sandım

    Burak yolcuBurak yolcu2 aylar önce
  • Cideen internet dondu sandım jdjdjd

    Ezel BeyazEzel Beyaz2 aylar önce
  • Efsane bi terapi şeklisin OĞUZHAN UĞUR 💙💙💜💜

    Helin ArslanHelin Arslan2 aylar önce
  • 35.45 montaj kaymasi.

    Mehmet IRMAKMehmet IRMAK2 aylar önce
  • Seni izleyip hem ağlıyorum hem de kahkaha atıyorum çok saçma değil mi? 😂😂

    P. QP. Q3 aylar önce
  • BU YORURMU NEDEN BEĞENDİĞİNİ ASLA BİLMİCEKSİN ⬇

    P. QP. Q3 aylar önce
  • Corona bizi buralara sürükledi...

    Eda BoyrazEda Boyraz3 aylar önce
  • o teklif...

    Ateş Haris SerezAteş Haris Serez3 aylar önce
  • Ben nerdeyim bu kim

    Muhamet ÇavurMuhamet Çavur3 aylar önce
  • sabah uyandım yanımda yoksun (gene bilgiayarda ) annem böle sonra terlik lak lak lak

    Aytuğ GökalpAytuğ Gökalp3 aylar önce
  • Adam stres atdi resmen

    Miraqa SeyidovMiraqa Seyidov3 aylar önce
  • 18 de beyin felci geçurdim

    Gel Gör EğlenGel Gör Eğlen3 aylar önce
  • 17:30

    R 10R 103 aylar önce
  • Abi biz zamana bırakıyoruz ama ya zaman da bize bırakıyorsa.

    EMİRHAN KANDEMİREMİRHAN KANDEMİR3 aylar önce
  • Tam da dondu mu diye ekrana tıklicaktım😂

    Ayça Ece ÖzenAyça Ece Özen3 aylar önce
  • İnsan ulaşamadına veya yüz mermeyene aşık olur

    hamza Bilgilihamza Bilgili3 aylar önce
  • 18.33 yaktın be (bu konuşmayı iyi bilirim bir yaşanmışlığı vardır...)

    Gül AksoyGül Aksoy3 aylar önce
  • Kadinlar Kolakla Erkekler gozle Asik olorlar...ona gore erkekler yalan ve kadinlar makyazh yaparlar...

    milad yousefi.zanganehmilad yousefi.zanganeh3 aylar önce
  • 15:40 da internet gitdi sandım

    Mustafa arda BolatMustafa arda Bolat3 aylar önce
  • Oğuzhan UĞUR'un okuduğu şiir: Aşk bir sanattır ve aşık sanatçı, dünyanın en iyi fotoğrafçısının en efsane karesi bile beynimdeki fotoğrafın kadar anlamlı olamaz, heykeltraşın en muazzam eseri dahi sen gittiğinde ki ben kadar donuk kalamaz, ne bir dakikamız kadar renkli olabilir tablolar ne de bize yazdığın senaryo kadar hüzünlü sinemalar, hani dünya eşlik eder ya müziğe alkışla müziğim sesin sesine ritim tutarım kalp atışlarım gösteri biter ve ben önünde eğilip selam veririm Böylece sonsuza kadar kapanır perdelerim

    utopikmizahutopikmizah4 aylar önce
  • Whastapp bilgilerimizi mesajlarımızı vs ve dahasını satarak para kazanıyor.

    Neslihan KorkmazNeslihan Korkmaz4 aylar önce
  • Burda Survivor a laf et şu an da onla çalış vayt be kral olmak çıkara engel değilmiş

    Gamze YıldızGamze Yıldız4 aylar önce
  • 😂

    Gulnar SemedovaGulnar Semedova4 aylar önce
  • 15:37 gerçekten dondu sandim😀😃😄😁😆😅🤣😂

    Sultane GuseynovaSultane Guseynova4 aylar önce
  • 14:14 her sabah ben

    Emir DurusoyEmir Durusoy4 aylar önce
Oğuzhan Uğur'la P!NÇ (14 Şubat Özel Bölüm) : Kadın, Erkek, Aşk ve Aşkım Kapışmak